Problém so servom.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: S80 II 2,4D 129kw [2009]
Problém so servom.
Čaute, mal by som otázku. Pred pár dňami som vymenil originál servo čerpadlo za nové, plus originál nádržku na servo olej, remeň, baterku. Pred týmto úkonom mi praskol remeň načo mi nedobíjalo baterku a auto nešlo ani nahodiť. po výmene v servise išlo dva dni všetko super, dneska mi zas ide ťažko volant. Za studena cca 2-3 minúty ide ešte vpohode no po zohriatí motora s ním skoro nejde pohnúť ani vo vysokých otáčkach. Keď vychádzam zo zákruty tak mi volant vyrovnáva auto samé, docela prudko. Kde môže byť chyba?
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Problém so servom.
Prečo sa menilo servo? Spravili preplach pri výmene? Máš tam variabilný posilňovač riadenia?
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: S80 II 2,4D 129kw [2009]
Problém so servom.
Menilo sa len servo čerpadlo kvôli tomu že pri nízkych otáčkach šiel ťažko volant. Včera zistili že to "nové" čerpadlo strieka olej pri hriadeli takže mi všetok vytiekol, s autom by som nemal chodiť bez oleja tak som tam dal nejaký lacnejši (ide tam zelený) len aby mi cestou do servisu vytiekol. Nerád by som zas kúpil originál diel (po repase ako to robia) za niekoľko stovák, hľadám úplne nový diel, neoriginálny aby vydržal. Takže na chybu sme prišli, ďakujem za ochotu 

-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Problém so servom.
Tak to je ťažký fail, keď niekde vymenia funkčné ale unavené servo za niečo, čo tečie zo všetkých možných aj nemožných otvorov.
Mal som tú česť meniť to 2x servo s oboma symptómami (raz unavené a raz tieklo pri oske - vždy na inej S80), ale vždy za preverené použité a bez problémov. Maká doteraz, aspoň čo viem.
Tak držím palce a veľa šťastia. Nové servo v autorizáku vychádzalo v tej dobe okolo 500€.
EDIT: Aj preto mením preventívne servo "olej" každý druhý rok (cca 25.000km)

Mal som tú česť meniť to 2x servo s oboma symptómami (raz unavené a raz tieklo pri oske - vždy na inej S80), ale vždy za preverené použité a bez problémov. Maká doteraz, aspoň čo viem.
Tak držím palce a veľa šťastia. Nové servo v autorizáku vychádzalo v tej dobe okolo 500€.
EDIT: Aj preto mením preventívne servo "olej" každý druhý rok (cca 25.000km)
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: S80 II 2,4D 129kw [2009]
Problém so servom.
Zajtra by mi malo prísť nové tak uvidím či to bude funkčné, originál po repase teraz vychádza na 880€. Dúfam že do zimy mi už nespraví prekvapenie. Ďakujem nápodobne 

-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Problém so servom.
Tak to je masaker tá cena. Prvé ma stálo 100£ a druhé 3000 korún českých a obe dodnes makajú. Aj keby vydržali len 100.000km tak sa to oplatilo kúpiť jazdené. Málokto to prizná, ale tieto servá odchádzajú, preto treba radšej meniť kvapalinu preventívne za 20€ ako celé servo.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
Problém so servom.
Čerpadlo za 880€ ? To začnu dělat asi kšefty na slovensku.Taunter píše:Zajtra by mi malo prísť nové tak uvidím či to bude funkčné, originál po repase teraz vychádza na 880€. Dúfam že do zimy mi už nespraví prekvapenie. Ďakujem nápodobne

-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
Problém so servom.
uff..
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/steering/power-steering-system/hydraulic-pump-steering-system/1048296/
https://www.motora.cz/autodily?ArtNr=K+S01+000+071&dlnr=30
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/steering/power-steering-system/hydraulic-pump-steering-system/1048296/
https://www.motora.cz/autodily?ArtNr=K+S01+000+071&dlnr=30
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: S80 II 2,4D 129kw [2009]
Problém so servom.
Začni, budem stály zákazník
no to si ešte našiel dobrú cenu, ten skandix. inak BOSCH si rúbe ceny akoby sme jazdili na tankoch 


-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Problém so servom.
V autorizovaném servisu by mělo čerpadlo (originální díl) stát +- 10.500,- vzhledem ke stáří auta (MY09). Takže cca 385,-€ za díl. Předpokládám tedy, že servo za 880,-€ má řemenici ze 14ti karátového zlata.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: S80 II 2,4D 129kw [2009]
Problém so servom.
Skočil by som sa opýtať, no auto je nepojazdné
keď zistím píšem viac. Tuto naokolí je najbližší autorizovaný servis asi 70 km. 


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14363
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Problém so servom.
Nebude spíš servo za 880,- € servo (tedy celé řízení) a né čerpadlo?Fíla píše:V autorizovaném servisu by mělo čerpadlo (originální díl) stát +- 10.500,- vzhledem ke stáří auta (MY09). Takže cca 385,-€ za díl. Předpokládám tedy, že servo za 880,-€ má řemenici ze 14ti karátového zlata.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé