V70 II nejde diagnostikovat
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#1 V70 II nejde diagnostikovat
Ahoj mam V70II d5 rv2002 a pri pripojeni na diagnistiku se nejde s nicim spojit. Pouze jde se spojit s motorem pres eobd. Elektrikar mi rek ze bude nekde problem s gateway. Nesetka se s tim uz nekdo ? Popripade kde tu jednotku naleznu? Dekuji za odpovedi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 V70 II nejde diagnostikovat
Original diagnostika ve Volvu?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=37943
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=37943
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#3 V70 II nejde diagnostikovat
To same
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 V70 II nejde diagnostikovat
Co přesně vypisuje origo diagnostika? Jednotky jsou červené, nebo šedé? Auto normálně funguje? Možná problém s CEM - zatékání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 V70 II nejde diagnostikovat
Ahoj:
2002 nezatéká
a
ve Volvu žádná gateway neexistuje (snad jen ICM do optiky, ale to až u novějších modelů).
Zde spíše tipuji neoriginální diagnostiku. Ta vidí jen ECM přes K-line a Volví CANy neumí zapnout.
Pavel
2002 nezatéká
a
ve Volvu žádná gateway neexistuje (snad jen ICM do optiky, ale to až u novějších modelů).
Zde spíše tipuji neoriginální diagnostiku. Ta vidí jen ECM přes K-line a Volví CANy neumí zapnout.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#6 V70 II nejde diagnostikovat
Tak predpokladam kdyz pan dela autoelektrikare a je nejlepsi co znam a dela i nova volva tak asi diagnostiku bude mit v poradku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 V70 II nejde diagnostikovat
Když myslíš? Možná bys měl zvážit změnu elektrikáře
Ale vážně: novější Volva už mají komunikaci o trošku více standardizovanou, takže neorigo diagnostiky si na tom (tolik) zubů nevylámou. U starších modelů bylo na OBD konektoru pouze a jen to, co nařizovala norma - tedy obvykle pouze data související s motorovou jednotkou, resp. emisemi.
Zbytek byl silně proprietární, tudíž nestandardní. A věř mi, že o tom v rámci aktivit @d5t5.com něco víme
Jinými slovy - pokud byť sebelepší elektrikář dělá Volva jen silně okrajově, tak si bez origo diagnostiky u mnohých modelů ani nevrzne. Volvo s tzv. "multiplexními" auty (t.j. auta s CAN sběrnicemi) na konci tisícletí začínalo, resp. bylo mezi prvními průkopníky. Takže si spoustu věcí udělalo po svém a trochu jinak než pak třeba později koncerny. Ten, kdo dělá škodárny, může být z Volva trochu vyveden z míry, stejně tak jako když Volvař vejrá do Šrotovky (pardon, do Škodovky, to vymyslely moje rozežrané děti).
Tož tak. Zkrátka: buď si tvoje auto napíchneš
1. na origo diagnostiku VIDA a dozvíš se maximum informací vč. troubleshootingu přímo od pramene (t.j. od fabriky).
2. na některou neorigo diagnostiku, kde možná budou sice stejné kódy chyb (stejná čísla), ale s mnohdy pochybnými překlady významu těchto kódů, už bez bližšího vysvětlení. Pak můžeš trošku hodně bloudit, abys případnou chybu správně diagnostikoval a následně opravil
3. na ostatních diagnostikách se pak nedozvíš většinou vůbec nic, maximálně nějaké hodnoty z motoru (ty emise) a nazdar.
Každého volba, každého peníze. Není v tom žádný pokus o nějaké elitářství Volvo.
Pavel
Ale vážně: novější Volva už mají komunikaci o trošku více standardizovanou, takže neorigo diagnostiky si na tom (tolik) zubů nevylámou. U starších modelů bylo na OBD konektoru pouze a jen to, co nařizovala norma - tedy obvykle pouze data související s motorovou jednotkou, resp. emisemi.
Zbytek byl silně proprietární, tudíž nestandardní. A věř mi, že o tom v rámci aktivit @d5t5.com něco víme
Jinými slovy - pokud byť sebelepší elektrikář dělá Volva jen silně okrajově, tak si bez origo diagnostiky u mnohých modelů ani nevrzne. Volvo s tzv. "multiplexními" auty (t.j. auta s CAN sběrnicemi) na konci tisícletí začínalo, resp. bylo mezi prvními průkopníky. Takže si spoustu věcí udělalo po svém a trochu jinak než pak třeba později koncerny. Ten, kdo dělá škodárny, může být z Volva trochu vyveden z míry, stejně tak jako když Volvař vejrá do Šrotovky (pardon, do Škodovky, to vymyslely moje rozežrané děti).
Tož tak. Zkrátka: buď si tvoje auto napíchneš
1. na origo diagnostiku VIDA a dozvíš se maximum informací vč. troubleshootingu přímo od pramene (t.j. od fabriky).
2. na některou neorigo diagnostiku, kde možná budou sice stejné kódy chyb (stejná čísla), ale s mnohdy pochybnými překlady významu těchto kódů, už bez bližšího vysvětlení. Pak můžeš trošku hodně bloudit, abys případnou chybu správně diagnostikoval a následně opravil
3. na ostatních diagnostikách se pak nedozvíš většinou vůbec nic, maximálně nějaké hodnoty z motoru (ty emise) a nazdar.
Každého volba, každého peníze. Není v tom žádný pokus o nějaké elitářství Volvo.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 V70 II nejde diagnostikovat
Nejlepsi elektrikar kteryho znas, a svadi to na neco co v aute ani neni, no nevim fakt bych zkusil nekoho s original diagnostikou, nebo autorizak.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#9 V70 II nejde diagnostikovat
@Megmen - pokud nemá tvůj mechanik origo diagnostiku, můžeš se zastavit v pondělí do Hradce za mnou.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#10 V70 II nejde diagnostikovat
jou81 : Konečně děkuji za normální slovo .Bohužel Jsem v práci sám takže se momentálně neutrhnu , ale kdyby to nevadilo ozvu se později .
Změnu elektrikaře nehodlám dělat jelikož je opravdu nejlepší . O tom se s vámi bavit nebudu !!! Volva dělá opravdu jen okrajově ale když k němu jezdí i lidi z autorizáků že si nevědí rady , tak asi ten pán špatný nebude.
Bohužel teď k němu auto dát nemůžu jelikož ho manželka denně potřebuje, tak jsem se na to chtěl podívat sám a poprosit o radu zde se s tím někdo již nesetkal.
Ale zpět k tématu
Položím tedy otázku : Vezmu dvě stejný volva V70II ze stejnýho roku se stejným motorem ta jedna s diagnostikou komunikuje a to druhý volvo nekomunikuje , kde bude asi chyba ? (pro rejpaly mám to už vyzkoušené )
Změnu elektrikaře nehodlám dělat jelikož je opravdu nejlepší . O tom se s vámi bavit nebudu !!! Volva dělá opravdu jen okrajově ale když k němu jezdí i lidi z autorizáků že si nevědí rady , tak asi ten pán špatný nebude.
Bohužel teď k němu auto dát nemůžu jelikož ho manželka denně potřebuje, tak jsem se na to chtěl podívat sám a poprosit o radu zde se s tím někdo již nesetkal.
Ale zpět k tématu
Položím tedy otázku : Vezmu dvě stejný volva V70II ze stejnýho roku se stejným motorem ta jedna s diagnostikou komunikuje a to druhý volvo nekomunikuje , kde bude asi chyba ? (pro rejpaly mám to už vyzkoušené )
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 V70 II nejde diagnostikovat
Nema problem s imobilizerem?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#12 V70 II nejde diagnostikovat
Tož - to je ale úplně JINÁ otázka. Pokud auto jinak funguje OK, pak bude problém v CEM - to je jednotka, do které je připojena zásuvka OBD. CEM má v sobě relé, které je třeba nejprve pomocí komunikace přes K-line aktivovat, teprve pak tohle relé sepne a obě CAN sběrnice se propojí z konektoru do zbytku auta. Jen tak diagnostika "uvidí" zbylé jednotky.Megmen píše:Položím tedy otázku : Vezmu dvě stejný volva V70II ze stejnýho roku se stejným motorem ta jedna s diagnostikou komunikuje a to druhý volvo nekomunikuje , kde bude asi chyba ? (pro rejpaly mám to už vyzkoušené )
Špatný je buď:
1. konektor OBD
2. dráty k němu
3. samotná jednotka CEM (u předfacelift P2 - pod volantem vlevo)
Pro začátek zkus odpojit/připojit baterku (ale to jste už asi dělali?)
Pavel
P.S.: Zkus se když tak rozepsat, proč potřebuješ auto diagnostikovat? Resp. co to dělá a co to nedělá?
Zavěštím si z křišťálové koule: auto už má natočeno hodně km a "dělá blbosti" (světla, stěrače, zámky, atp.) --> pak by to mohlo být totok https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#13 V70 II nejde diagnostikovat
Konecne dobra rada dekuju. Odpojovad baterku jsem nezkousel zitra vyzkousim !!!! Auto nedela nic funguje vse jak ma jen po odpojeni konektoru kdysi u zadni sedacky mi zustalo svitit srs a to me stve a samozrejmne jsem chtel vedet jestli neni neco spatne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#14 V70 II nejde diagnostikovat
Jakákoli chyba SRS zůstavá "viset" až do smazání diagnostikou. Odpojení baterky nepomůže (smazat tu chybu), ale (silně teoreticky) by mohlo probudit zmatenou CEM k životu a k diskuzi s diagnostikou. Moc v to nesázím, ale nic to nestojí.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#15 V70 II nejde diagnostikovat
Neprobudila se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 V70 II nejde diagnostikovat
Pak už asi nezbývá než to skutečně zkusit někde na originál diagnostice.
Teprve pak koumat nad tím, jestli je skutečně špatně HW (auto) nebo SW (neorigo diagnostika).
P.
Teprve pak koumat nad tím, jestli je skutečně špatně HW (auto) nebo SW (neorigo diagnostika).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 347 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 5 Odpovědi
- 1260 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ogar
-
- 107 Odpovědi
- 13635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 53 Odpovědi
- 2374 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 47 Odpovědi
- 2806 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej