Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Vzásadě máš recht. U nás to ještě není tak žhavé, ale v Anglii dvojku nevidíš jak je den dlouhej, ale zato voňavejch 7 a 9 je tam mraky. Tam to mají lidi jako dlouholetého spolehlivého společníka, u kterého nevidí nejmenší důvod upgradovat.Ondra. píše:Jardo dovolím si trochu oponovat. Já mám pocit, že přišla ta doba, kdy už jsou jenom dvojky voňavky a začíná být bída na vrakárnách a na ND, viz, marrovo výlet do Švédska.
Spotřební dvojky, přesto že jsou nesmrtelné (na dnešní poměry je to vcelku pravda) dojíždí a mizí ve šrotu, pak jsou tu mladý paka který s dvojkama blbnou (viz videa na youtube, burnouty atd) a posílají je do pekel. A pak zbejvá pár voňavek, na který je stále složitější shánět ND. V USA možná bude ještě lépe, možná ve Švédsku, jestli marra narazil na špatné vrakáče, částečně v Německu. Ta doba kdy se dvojka mění z mladého veterána na veterána je za dveřmi. Jasně dvojka se přestala vyrábět teprve před 13 lety, jenže kdo jí v té době pořídil počítal s ní jako s voňavkou a určitě měl už předtím k takovému autu hlubší vztah, kdo jiný by koupil koncepčně tak ,,zastaralé" (zastaralé v uvozovkách, trend se ubírá špatným směrem jak víme všichni) vozidlo?
My jsme si pořídili 2 jako druhé auto do rodiny, něco mezi opečovávaným veteránem a spolehlivým a levným dopravním prostředkem.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
Nedá mi nepřispět z odstupu po nadšení z koupě a splněného snu.
Nuže máte pravdu když hlásíte úbytek dvojek na silnicích a potažmo vrakáčích.
Razborka tu, razborka tam, nákladná udržba a náladovost unaveného materiálu, myslím, že víte o čem píšu. Každý starší vůz se může po čase stát nenasytnou hyenou a znám i případy
takových dvojek
Věc je v tom, že dvojka není obyčejné staré auto ...
Hlavní potíž v humbuku kolem dvojek je v pojmu "auto s duší".
Co to jako je?
Není to nic jiného než dojem že jezdíte veteránem a přitom je Wagen vyroben v roce devadesát. Jsou to zkrátka poslední pojízdná volva ve starém střihu.
Jak říkal Jarda, považte, design dvojek navazuje na volva z šesté dekády minulého století.
Takže když za ladného zvuku motoru parkuji a nechávám po delší trati chvilku běžet motor, vypnu, zajistím vozidlo, vystoupím a zabouchnu dvířka přesně tím zvukem který umí jenom dvojka, nedivím se že se chodci pozastaví. (podobněž se pozastavují zvědavci a čekají na který pokus se mi podaří nastartovat - vždycky je překvapím ).
Nakonec zpátky na zem, v době kdy byl založen tenhle topic byly ceny dvojek tak na třetině současných, a to je na tom to nejdrsnější. Řady dvojek řídnou navzdory jejich "nesmrtelnosti" proto podporuj dvojkaři dvojkaře, neboť už nás mnoho nezbývá ... :idea:
Nuže máte pravdu když hlásíte úbytek dvojek na silnicích a potažmo vrakáčích.
Razborka tu, razborka tam, nákladná udržba a náladovost unaveného materiálu, myslím, že víte o čem píšu. Každý starší vůz se může po čase stát nenasytnou hyenou a znám i případy
takových dvojek
Věc je v tom, že dvojka není obyčejné staré auto ...
Hlavní potíž v humbuku kolem dvojek je v pojmu "auto s duší".
Co to jako je?
Není to nic jiného než dojem že jezdíte veteránem a přitom je Wagen vyroben v roce devadesát. Jsou to zkrátka poslední pojízdná volva ve starém střihu.
Jak říkal Jarda, považte, design dvojek navazuje na volva z šesté dekády minulého století.
Takže když za ladného zvuku motoru parkuji a nechávám po delší trati chvilku běžet motor, vypnu, zajistím vozidlo, vystoupím a zabouchnu dvířka přesně tím zvukem který umí jenom dvojka, nedivím se že se chodci pozastaví. (podobněž se pozastavují zvědavci a čekají na který pokus se mi podaří nastartovat - vždycky je překvapím ).
Nakonec zpátky na zem, v době kdy byl založen tenhle topic byly ceny dvojek tak na třetině současných, a to je na tom to nejdrsnější. Řady dvojek řídnou navzdory jejich "nesmrtelnosti" proto podporuj dvojkaři dvojkaře, neboť už nás mnoho nezbývá ... :idea:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
Se asi budu mušet povozit....začíná mě ten zázrak 2xx zajímat. Samosvornej dif, klima, výroba ještě v roce 90 a přitom stařec a moře. No jardo čekej mě
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
Pavle, příští víkend bych měl vyndavat motóóór z 960. Tak budu doma, když ti to vyjde, jsi zván
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
Já jsem do tohodle vousatého tématu ještě nepřispěl. Asi proto, že od roku 1996 v ničem jiném než ve dvoustovkách nejezdím, takže jsem zřejmě notně "zparchantěl" - dvoustovka pro mě byla prostě taková spolehlivější Volha .
Posledních 14 dnů jsem jezdil jen pandou (je prima říznout nákupním vozíkem do blatníku a ještě se tomu zasmát) a včera přesednul do kombíka. A fakticky - paráda . Hukot vrtule, pomalu přeřadit, s pohupováním se sunout městem a přitom sedět v pohodlném recáru. Ty dvoukila jsou skutečně nějaký očarovaný...
Pravdou ovšem je, že po pandě bych se snad cítil dobře i v S/V40 1,6l
Posledních 14 dnů jsem jezdil jen pandou (je prima říznout nákupním vozíkem do blatníku a ještě se tomu zasmát) a včera přesednul do kombíka. A fakticky - paráda . Hukot vrtule, pomalu přeřadit, s pohupováním se sunout městem a přitom sedět v pohodlném recáru. Ty dvoukila jsou skutečně nějaký očarovaný...
Pravdou ovšem je, že po pandě bych se snad cítil dobře i v S/V40 1,6l
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
Re:
[quotePromiň, ale sedmdesátka už neni volvo ani za mák:))) Projed´ se s dvojkou, puč si jí na víkend, zablbni si s ní na sněhu, dej si s ní dálnici, město i okresky, bud´ se zblázníš nebo ti to nic neřekne, jinak to nezjistíš, co na ní všichni mají...][/quote]
Jé, Ty ještě žiješ Chlumeckej ;o))
to je milo, doufám, že ještě jezdíš dvojkou... už jsem Tě dlouho nepotkal u tunelu... ;o)
ano, právě dnes jsem se na Evropské potkal s jiným bláznem ve dvojkovém kombíku a jak si tak jedeme vedle sebe přes několikery světla, jakoby mezi námi vzniklo takové příjemno, ty auta prostě spojují lidi, byť na chvilenku, vytváří něco, co pro mě je "sváteční atmosféra" rozhodně v porovnání s atmosférou, která zuří okolo na silnicích - a to si myslím, že je ta duše, o které tu bylo několikráte napsáno... jinak jsem bezdušovej... [quote][/quote]
Jé, Ty ještě žiješ Chlumeckej ;o))
to je milo, doufám, že ještě jezdíš dvojkou... už jsem Tě dlouho nepotkal u tunelu... ;o)
ano, právě dnes jsem se na Evropské potkal s jiným bláznem ve dvojkovém kombíku a jak si tak jedeme vedle sebe přes několikery světla, jakoby mezi námi vzniklo takové příjemno, ty auta prostě spojují lidi, byť na chvilenku, vytváří něco, co pro mě je "sváteční atmosféra" rozhodně v porovnání s atmosférou, která zuří okolo na silnicích - a to si myslím, že je ta duše, o které tu bylo několikráte napsáno... jinak jsem bezdušovej... [quote][/quote]
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Re:
Co je a není Vovlo řešit nechciChlumak píše:Promiň, ale sedmdesátka už neni volvo ani za mák:))) Projed´ se s dvojkou, puč si jí na víkend, zablbni si s ní na sněhu, dej si s ní dálnici, město i okresky, bud´ se zblázníš nebo ti to nic neřekne, jinak to nezjistíš, co na ní všichni mají...LukášM píše:
V rodině máme ještě V70 D5, takže i jiné Volvo znám, ale proč si myslíš, že 480 je "poloVolvo"? Jen proto, že je smontované z různých dílů z celé Evropy a ještě k tomu v Holandsku a ne ve Švédsku? Nebo proto, že již má náhon na předek, je malé, jiných tvarů?
"puč si jí na víkend, zablbni si s ní na sněhu"...díky na tohle dvojku půjčit nechci
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 326
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PLZEŇ
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
Tak si tak čtu příspěvky, pod oknem na mě čeká má 740 Diesel, do níž vložené investice již mnohokrát přesáhly nákupní cenu a stejně se usmívám...
Stará Volva měla a mají něco do sebe...Já měl 360 GLS v sedanu a i ta byla stavěná přesně jako dvojka...i tvary byly geniální, sedadla pohodlná...a líbila se, takovým tím zvláštním způsobem...auto ze staré školy...
Chtěl jsem taky dvojku, ale ceny za zachovalé 200 se vyšplhaly do výšin, kam jsem zatím nedosáhl a tak jsem si zakoupil bílou 700 v sedanu...
Za nějaký čas bude vyměněno snad vše co lze (momentálně mě čekají přední brzdy a spojka..), takže věcně vzato, "pohledem majitelů klenotů z Boleslavi", se to vůbec nevyplatí, ale tak nějak to dělám rád...pro to kouzlo auta z dob, kdy auta byla z plechu a něco vydržela...cesty do práce se mění ve vyjížďky krajinou, kterou se 2,4D sune svým velmi rozvážným tempem, lidé se otáčejí, na pumpách se mnou dávají do řeči pumpaři i ostatní řidiči..., lidé se ohlížejí a usmívají... je to jak dotek dávných dob, kdy .."tráva byla zelenější, lidé klidnější a vše šlo tak trochu rozvážněji a s rozmyslem..."
Mít Volvo a zejména klasiku starších ročníků je zkrátka postoj, je to životní filozofie, je to vyjádření názoru...má 740 vyjadřuje mě takového jaký jsem...a je to fajn pocit.. Stará Volva hodí člověka tak nějak do blahoskloného klidu, do pohody a vykouzlí úsměv na tváři...a to je deviza, která se v dnešním světě hned tak nevidí...
Skládám hlubokou poklonu všem, kdo kdysi vymýšleli tahle auta a přeji všem hodně šťastných a pohodových kilometrů:)
...A jdu se projet z práce dom..
Stará Volva měla a mají něco do sebe...Já měl 360 GLS v sedanu a i ta byla stavěná přesně jako dvojka...i tvary byly geniální, sedadla pohodlná...a líbila se, takovým tím zvláštním způsobem...auto ze staré školy...
Chtěl jsem taky dvojku, ale ceny za zachovalé 200 se vyšplhaly do výšin, kam jsem zatím nedosáhl a tak jsem si zakoupil bílou 700 v sedanu...
Za nějaký čas bude vyměněno snad vše co lze (momentálně mě čekají přední brzdy a spojka..), takže věcně vzato, "pohledem majitelů klenotů z Boleslavi", se to vůbec nevyplatí, ale tak nějak to dělám rád...pro to kouzlo auta z dob, kdy auta byla z plechu a něco vydržela...cesty do práce se mění ve vyjížďky krajinou, kterou se 2,4D sune svým velmi rozvážným tempem, lidé se otáčejí, na pumpách se mnou dávají do řeči pumpaři i ostatní řidiči..., lidé se ohlížejí a usmívají... je to jak dotek dávných dob, kdy .."tráva byla zelenější, lidé klidnější a vše šlo tak trochu rozvážněji a s rozmyslem..."
Mít Volvo a zejména klasiku starších ročníků je zkrátka postoj, je to životní filozofie, je to vyjádření názoru...má 740 vyjadřuje mě takového jaký jsem...a je to fajn pocit.. Stará Volva hodí člověka tak nějak do blahoskloného klidu, do pohody a vykouzlí úsměv na tváři...a to je deviza, která se v dnešním světě hned tak nevidí...
Skládám hlubokou poklonu všem, kdo kdysi vymýšleli tahle auta a přeji všem hodně šťastných a pohodových kilometrů:)
...A jdu se projet z práce dom..
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 417 444 km (společně 119 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 417 444 km (společně 119 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bílé Karpaty
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
Přesně tak, jako bys mi mluvil z duše. Já mám Volvo 240 GLERVÍN BARTŮNĚK píše:T
Mít Volvo a zejména klasiku starších ročníků je zkrátka postoj, je to životní filozofie, je to vyjádření názoru...má 740 vyjadřuje mě takového jaký jsem...a je to fajn pocit.. Stará Volva hodí člověka tak nějak do blahoskloného klidu, do pohody a vykouzlí úsměv na tváři...a to je deviza, která se v dnešním světě hned tak nevidí...
...A jdu se projet z práce dom..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvky: 321
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
aj tak svojho Sergeja lubime for ever. Inak Tvoja dvoja sa mi strasne pacila v Mederi bral by som ju.standa píše:.
Pravdou ovšem je, že po pandě bych se snad cítil dobře i v S/V40 1,6l
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
To nebyla Standova 245, ale Krasomilova.goalie píše:aj tak svojho Sergeja lubime for ever. Inak Tvoja dvoja sa mi strasne pacila v Mederi bral by som ju.standa píše:.
Pravdou ovšem je, že po pandě bych se snad cítil dobře i v S/V40 1,6l
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
Dobře, dobře...ale stejnou genialitu a pocit ze řízení můžu cítit právě ve zmíněném Wartburku, staré Octavii atd. Jak velký je rozdíl mezi 2xx a 7xx??? To by mě zajímalo, kde je ta geniality dvojky, pominu-li design, který je opravdu dokonalý
Ono kupodivu i 480 je dost zajímavá na řízení, přestože je to Volvo nové koncepce, design je to nej co Volvo kdy spáchalo hned po PV a P 1800 ES a těsně před designem C30 :!:
A dvojka jako veterán....bohužel pro mě nikdy :?
Ono kupodivu i 480 je dost zajímavá na řízení, přestože je to Volvo nové koncepce, design je to nej co Volvo kdy spáchalo hned po PV a P 1800 ES a těsně před designem C30 :!:
A dvojka jako veterán....bohužel pro mě nikdy :?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
chromovaný šíny a lišty na střeše - paráda
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
Neměl by si ještě spát :?: Přesně obdivoval jsem co měla Katty na střeše své dvojkystanda píše:chromovaný šíny a lišty na střeše - paráda
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
GRATULACESILVESTRA píše:ovsem tohle... ja se proste zamilovala
jen tak dál dvojky nestačí obdivovat, je třeba zachraňovat
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 270
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kostelec
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
škoda té díry na plyn vedle víčka nádrže. ...nebo jde o standardní řešení?
2 LukášM: co je na C30 tak designově výjimečného?
2 LukášM: co je na C30 tak designově výjimečného?
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvky: 1529
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
deanoli píše:
2 LukášM: co je na C30 tak designově výjimečného?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 270
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kostelec
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
panu kochovi zase nerozumím a ani se o to už nesnažím.
Položil jsem jasnou otázku neb skutečně nevím co je designově tak výjimečného na konkrétním autě. Získalo nějakou cenu nebo uznání? Sakra já opravdu nevím, tak mě milý kochu příště buď odpověz nebo jdi do háje.
Položil jsem jasnou otázku neb skutečně nevím co je designově tak výjimečného na konkrétním autě. Získalo nějakou cenu nebo uznání? Sakra já opravdu nevím, tak mě milý kochu příště buď odpověz nebo jdi do háje.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvky: 1529
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
nekolik tech designovych a tak...deanoli píše:Získalo nějakou cenu nebo uznání?
-
Offline
- Příspěvky: 3084
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
taky nechápu, co všichni mají na těch dvojkách. Vždyť se tam nedávala T5tka, takže je to nepoužitelný pro běžnou jízdu
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4825
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
pro elzyxboye to opravdu není vhodný
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné
Neví někdo o dvojce v kombíku v turbobenzínu?Ondra. píše:pro elzyxboye to opravdu není vhodný
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé