Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2501
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od LukášM »

Je tu hrozný humbuk kolem dvojek a já vlastně nevím proč. Dvojky se mi líbí především v kombíku, ale jinak mě u srdce moc neberou. Třeba interiér mi přijde až moc jednoduchý, fádní tvary se mi nelíbí. Pravda, kdo nezkusil, nemůže hodnotit, ale těžko člověk zkusí všechna auta, tak proto se ptám. Neberte to jako provokaci, vážně mě to zajímá. Má dvojka alespoň v něčem nějaký privát?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Dovolím si reagovat na poslední větu. Asi tam nejde o "privát" ale o "primát" a v tom smyslu musím jednoduše odpovědět má! A to v tom, že je to dvojka! Kdo jí má, ví o čem mluvím. Jinak mohu poradit, nech se na nějakém srazu svést. Za pravdu mi dává i to, že mnoho volvistů si pro radost pořizuje ještě dvojku, ke svému volvu. Třeba já a další tu najdeš. A nezlob se, ale vlastnictvím V480 jenom tušíš něco o tom, co je to Volvo. Stejně musím říct, že až na naši S40 nedám dopustit, je to nejlepší auto co jsem kdy měl a podle mě špička, přeci jenom ho schválně nikdy nesrovnávám s dvojkou. To prostě nelze! A vážně si pohrávám s myšlenkou, že je úplně zbytečné ho mít, když mám nyní již dvojku. Jinak ještě teda Dvojku řadím mezi auta s "duší"! :D Ale ostatní ti asi řeknou víc a lépe.

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2501
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Jarda S40 píše:Dovolím si reagovat na poslední větu. Asi tam nejde o "privát" ale o "primát" .
Pardon, přesně tak už blbnu. Díky
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2501
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Jarda S40 píše:A nezlob se, ale vlastnictvím V480 jenom tušíš něco o tom, co je to Volvo.
V rodině máme ještě V70 D5, takže i jiné Volvo znám, ale proč si myslíš, že 480 je "poloVolvo"? Jen proto, že je smontované z různých dílů z celé Evropy a ještě k tomu v Holandsku a ne ve Švédsku? Nebo proto, že již má náhon na předek, je malé, jiných tvarů?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

LukášM píše:
Jarda S40 píše:Dovolím si reagovat na poslední větu. Asi tam nejde o "privát" ale o "primát" .
Pardon, přesně tak už blbnu. Díky
To nic, to je překlep, taky to znám! :D

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

LukášM píše:
Jarda S40 píše:A nezlob se, ale vlastnictvím V480 jenom tušíš něco o tom, co je to Volvo.
V rodině máme ještě V70 D5, takže i jiné Volvo znám, ale proč si myslíš, že 480 je "poloVolvo"? Jen proto, že je smontované z různých dílů z celé Evropy a ještě k tomu v Holandsku a ne ve Švédsku? Nebo proto, že již má náhon na předek, je malé, jiných tvarů?
Nee, to bys mě špatně pochopil! Ale pod pojmem Volvo si dnes představím právě dvojku. Já taky přece mám 460-ku a S40-ku a nedám na ně dopustit. Jsou to plnohodnotná Volva. Ale jiná Volva, stejně jako ta V70. Je krásná, ale moderní. Pro mě je Volvo právě ta dvojka. Snad proto, že vznikala nekdy počátkem 70-tých let a je skoro jako jednička (řada před ní). Prostě koncepcí, kvalitou a něčím nedefinovatelným! Já někdy říkám o své Florindě, že je to veterán vyrobený o něco později :lol:

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2501
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

To je to co chci slyšet!!! Vypadá to, že je třeba provést testovací jízdu.
Jenže se tak trošku bojím, že by mě to dostalo :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Karlos píše:to se fakt blbe popisuje...nejlepsi je si sednout za volant a ujet par kilometru :wink:

Treba ja jsem blazen do motoru, cim silnejsi, tim lepsi, rad se svezu rychle apod., ale ve dvojce mam pocit, jako kdybych ridil parnik na vltave - klidna jizda a zadny stres (ehm...teda pokud nahodou nejsem nucen jet po Praze v dennim provozu) - tenhle poct jsem treba v 740ce nikdy nemel, do te jsem sednul a klidna jizda trvala jen do te doby, nez se zahral motor a turbo. Nebo tatovo mondeo 2,5 V6 benzin - s tim autem proste nejde jet pomalu...ale se dvojkou jo. Proste je neskutecny, co dvojka se mnou dokaze udelat, jak me dokaze zklidnit...na rozdil treba od Bidakovi 960 :twisted: :twisted: :twisted:

takze tak :wink:



PS: a asi bych s zadnym jinym autem neudelal to, co se svou prvni dvojkou, kterou jsem prodal pote, co sem se ucil jezdit autem a po par letech ji koupil zpet v jeste horsim stavu...
Ano, plnej souhlas. Již jsem tu také někde psal, že po hodině jízdy dvojkou i po Praze jsem zjistil, že se usmívám jak debil, dávám všem přednost, jsem silně tolerantní a zkrátka mám zase radost ze života. Podle mě je to starší solidní vůz pro starší solidní pány, proto si v něm připadám fajn. Ale je divné, že si v něm připadá fajn i Karlos nebo Jojo, Standa, Ondra, Katy a další a další. Lidé zcela rozdílných povah, asi si každej na tom autě něco najde, co ho chytí za srdce!

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

Jarda S40 píše:
Karlos píše:to se fakt blbe popisuje...nejlepsi je si sednout za volant a ujet par kilometru :wink:

Treba ja jsem blazen do motoru, cim silnejsi, tim lepsi, rad se svezu rychle apod., ale ve dvojce mam pocit, jako kdybych ridil parnik na vltave - klidna jizda a zadny stres (ehm...teda pokud nahodou nejsem nucen jet po Praze v dennim provozu) - tenhle poct jsem treba v 740ce nikdy nemel, do te jsem sednul a klidna jizda trvala jen do te doby, nez se zahral motor a turbo. Nebo tatovo mondeo 2,5 V6 benzin - s tim autem proste nejde jet pomalu...ale se dvojkou jo. Proste je neskutecny, co dvojka se mnou dokaze udelat, jak me dokaze zklidnit...na rozdil treba od Bidakovi 960 :twisted: :twisted: :twisted:

takze tak :wink:



PS: a asi bych s zadnym jinym autem neudelal to, co se svou prvni dvojkou, kterou jsem prodal pote, co sem se ucil jezdit autem a po par letech ji koupil zpet v jeste horsim stavu...
Ano, plnej souhlas. Již jsem tu také někde psal, že po hodině jízdy dvojkou i po Praze jsem zjistil, že se usmívám jak debil, dávám všem přednost, jsem silně tolerantní a zkrátka mám zase radost ze života. Podle mě je to starší solidní vůz pro starší solidní pány, proto si v něm připadám fajn. Ale je divné, že si v něm připadá fajn i Karlos nebo Jojo, Standa, Ondra, Katy a další a další. Lidé zcela rozdílných povah, asi si každej na tom autě něco najde, co ho chytí za srdce!
Je to fakt, dvojka se nedá hodnotit zvenčí... dvojku si musíš vzít na projížďku a pak... pak se to najednou dostaví... ten pocit, kterej tady popisoval už Karlos... Dokud jsme si ji do rodiny nekoupili, tak jsem to taky nechápal... Na sedmu nedám dopustit (tedy na svůj motor dám dopustit velmi snadno), ale dvojka je.. halt dvojka...
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

vidim ze se taky budu muset nechat zvest :) - bo me se dvojky nikdy nelibili (teda krome 262c bertone).. 8)
ted cekam na pomalou a bolestivou smrt ukamenovanim :D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

wickey píše:vidim ze se taky budu muset nechat zvest :) - bo me se dvojky nikdy nelibili (teda krome 262c bertone).. 8)
ted cekam na pomalou a bolestivou smrt ukamenovanim :D
bud v klidu, ja byl taky zarytej antidvojkar - ovsem jen do doby, kdy mi byla zborena 850 a Chlumak mi velkomyslne zapujcil svou uzasnou 240
svezl jsem se v ni do Strakonic a z5 a za 14 dnu jsem mel pred domem vlastni dvojku :)
kdyz jedu autem, necham se celkem snadno vytocit od prasicich ridicu, zatimco kdyz jedu dvojkou, tak jsem stale v klidu, presne jak to popisuje Karlos a Jarda :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2501
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

wickey píše:vidim ze se taky budu muset nechat zvest :) - bo me se dvojky nikdy nelibili (teda krome 262c bertone).. 8)
ted cekam na pomalou a bolestivou smrt ukamenovanim :D
To jsme na tom stejně :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6146
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

LukášM píše:To je to co chci slyšet!!! Vypadá to, že je třeba provést testovací jízdu.
Jenže se tak trošku bojím, že by mě to dostalo :wink:
Dostane :wink:

Díky Bídákovi jsem to štěstí už měl, a - Dvojka je prostě mohutný, na silnici se líně houpající koráb solidnosti, s despektem přehlížející okolní upachtěný plebs :D :wink: :D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Abych byl upřímný, mně se taky dvojky nelíbily. A ani sedmy. Ale přemýšlel jsem pořád nad tím, koupit si na práci nějaké větší, starší (a tím levnější) Volvo. Padala v úvahu dvojka, sedma a devítka. Chodil jsem po bazarech a tak a postupně jsem nejdřív chtěl decvítku. Sedmy se mi nelíbily. Ale pak jsem párkrát jel kolem dvojky ve Vysočanech u řeznictví a začala se mi líbit. A to postupně až moc. Až jsem usoudil, že dvojku musím mít. Takže z toho nakonec vypadla Florinda. Jenže poslední dobou zjišťuji, že se mi líbí i sedmy :lol: . A kupodivu ne kombajn, ale sedan. No nic, to by mi asi doma neprošlo :lol: . Takže tak je to s krásou dvojek, člověk si je musí zamilovat a trvá to trochu déle. Ale potom již na ně nedá dopustit. Jo a dvojkaři nikoho nekamenujou, jenom vypouštěj pneumatiky. Jsou totiž vlivem svých aut tolerantní a vůbec ne fundamentalisti!

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Jarda S40 píše:...Jsou totiž vlivem svých aut tolerantní a vůbec ne fundamentalisti!
jasne, a na prvnim miste je extremne tolerantni Jojo :twisted:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Karlos píše:OT: hele ty rejpale, uz mas hangar?? :lol: :lol: :twisted: :twisted:
D O D R Z K Y !!! :evil:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

veetec
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od veetec »

taky se musím přidat, dědeček je v rodině od roku 1989... pořád to stejné auto, i když s jiným motorem, 3. převodovkou, třetíma prahama, 4. termostatem, 3. předním sklem, skoro novým lakem... nevím, jestli bys tohle všechno byl ochotnej absolvovat s V480kou. Když jsem tohle auto "přebral" tchánovi před cca 8 lety, nevěděl jsem, co s tím. Teď když mám rodinu a pořídil jsem kombíka (dvojkovýho;o)), tak dědeček zůstane někde doma v garáži a budeme s ním jezdit jenom v létě a v neděli a za slunečného počasí. Je to totiž člen rodiny. Prostě dědeček, i když věkem ještě není veterán. Původně jsem myslel, že když pořídím kombajn, bude muset dědeček z domu, ale to by šla dřív tchánova devítka než dvojka... takže asi tak, prostě se nám líbí čím dál víc, cejtíme se v něm dobře a bezpečně, přestože nemá žádný elektronický vymoženosti, airbagy, srs, abs, ba ani posilovač řízení. Je to klasický auto ze starých časů - nejsložitější elektronikou je tady rádio, a to jen proto, že jsem línej poslouchat kazetu 90min, ale chtěl jsem tam mít mp3ojky ;o)
dědeček forever!
_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2662
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

Jsem tolerance sama! Ale kdo nema dvojku (nebo dve) je u mne naprostej nymand a nema moralni predpoklady k clenstvi ve VK! Bidakovi namlatim sam az bude prilezitost.
Stejne jako vetsine mi dlouho dvojky nic nerikaly az do chvile, kdy jsem si ji mohl projet (diky Standovi) a pak uz to byla srdecni zalezitost. A cim starsi dvojka tim lepsi zazitek z jizdy. A jak Jarda psal, ze se pri jizde dvojkou tlemi jako debil, tak to je trefenej hrebicek na hlavicku. Sice se negebim jako on, ale pocity budou hadam dost podobny. Howgh!
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2501
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

No já vlastně koupil Volvo 480 jako nutné zlo vlastnit alespoň jeden modernější dopravní prostředek (do Prahy, Ostravy, na dálky). Velorexem to prostě v dnešním provozu nejde :lol: No a jelikož se mi odmala líbilo Volvo 480, tak ho mám. Volil jsem taky proto, že je to 1,7 (teď mám stejně dvoulitr :twisted: ).
Ale má otázka zní: Myslíte tedy, že všechny starší Volva než dvojka budou tak pohodový na ježdění??? Dvojka je na mě moc nová, klidně bych něco staršího, třeba 121, 122, možná i PV-čko.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

4LukášM - ptáš se zdali si to myslíme, ne zda to víme. Proto ti odpovídám, že jsem přesvědčen, že ano. Specielně v případě 121 a 122, troufnul bych si to tušit i v případě tohoPV-čka. Jenže dvojka má proti nim výhodu, že se s ní dá ještě stále jezdit i v běžném provozu a pokud tě třeba někdo nabourá, kastle bývají ještě dost pevné a dá se koupit jiná dvojka. To na 121 a pod. bys musel bejt již hodně opatrnej, tam by to byla asi nenahraditelná ztráta. Také je na ní pro případ poruchy mnoho dílů k dispozici a td. Takže pro nás je to levnej veterán, dobře udržovatelnej a vhodnej pro denní jízdy. Pro jiné je to mazlíček na vyšperkování a úschovu do garáže, ale pak si stejně koupí ještě jednu dvojku na ty denní jízdy. Takže výsledek je stejnej :lol:

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 5316
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Příspěvek od Ondra. »

Jardo dovolím si trochu oponovat. Já mám pocit, že přišla ta doba, kdy už jsou jenom dvojky voňavky a začíná být bída na vrakárnách a na ND, viz, marrovo výlet do Švédska.
Spotřební dvojky, přesto že jsou nesmrtelné (na dnešní poměry je to vcelku pravda) dojíždí a mizí ve šrotu, pak jsou tu mladý paka který s dvojkama blbnou (viz videa na youtube, burnouty atd) a posílají je do pekel. A pak zbejvá pár voňavek, na který je stále složitější shánět ND. V USA možná bude ještě lépe, možná ve Švédsku, jestli marra narazil na špatné vrakáče, částečně v Německu. Ta doba kdy se dvojka mění z mladého veterána na veterána je za dveřmi. Jasně dvojka se přestala vyrábět teprve před 13 lety, jenže kdo jí v té době pořídil počítal s ní jako s voňavkou a určitě měl už předtím k takovému autu hlubší vztah, kdo jiný by koupil koncepčně tak ,,zastaralé" (zastaralé v uvozovkách, trend se ubírá špatným směrem jak víme všichni) vozidlo?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 5316
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Příspěvek od Ondra. »

Mám rád auta s duší. Mám rád auta, které vydrží jezdit déle než několik let. Nemám rád přetechnizovaná auta. Mám rád auta, která když se porouchají, tak si otevřu kapotu a hravě závadu najdu a opravím, nebo to svěřím kamarádovi automechanikovi. Mam rád auta se kterými nemusím na složité a drahé diagnostiky. Mam rád auta o které se nemusím přehnaně starat. Nemám rád žrouty peněz. Pohodlí si můžu vychutnat i ve starších vozech, když vím v kterých. Mám rád auta, kterým nevrže v interiéru. Mám rád auta, se kterými se nemusím bát pohybovat se po českých silnicích. Nesnaží se přemoct fyzikalní zákony a nechávaji řidiče řidit podle citu.. Nová auta jsou v tomto směru často sebevražedné nástroje, když dávaji falešný pocit slunečného parného dne na zledovatělé silnici za husté vánice..

Tak a teď ještě počkám na Standův názor, který je v tomto oboru skutečným poetikem :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ondra. píše:Jardo dovolím si trochu oponovat. Já mám pocit, že přišla ta doba, kdy už jsou jenom dvojky voňavky a začíná být bída na vrakárnách a na ND, viz, marrovo výlet do Švédska.
Spotřební dvojky, přesto že jsou nesmrtelné (na dnešní poměry je to vcelku pravda) dojíždí a mizí ve šrotu, pak jsou tu mladý paka který s dvojkama blbnou (viz videa na youtube, burnouty atd) a posílají je do pekel. A pak zbejvá pár voňavek, na který je stále složitější shánět ND. V USA možná bude ještě lépe, možná ve Švédsku, jestli marra narazil na špatné vrakáče, částečně v Německu. Ta doba kdy se dvojka mění z mladého veterána na veterána je za dveřmi. Jasně dvojka se přestala vyrábět teprve před 13 lety, jenže kdo jí v té době pořídil počítal s ní jako s voňavkou a určitě měl už předtím k takovému autu hlubší vztah, kdo jiný by koupil koncepčně tak ,,zastaralé" (zastaralé v uvozovkách, trend se ubírá špatným směrem jak víme všichni) vozidlo?
O Marrově výpravě nic nevím, je to tu někde popsané? Jinak v Praze a blízkém okolí je v nabídce stále několik dvojek za cenu kolem 10 kKč v nevalném stavu (hlavně koroze). Náhradní díly jsem zatím vždy sehnal bez velkých problémů. Myslím, že vydíš situaci horší než je. Faktem je, že cena zachovalých dvojek opravdu dost stoupá. To je asi tak vše, co k tomu mohu dodat.

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 5316
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Příspěvek od Ondra. »

Myslím, že to byl Jojo, který mi vykládal o tom jak marra našel jenom dvě dvojky a ještě k tomu vybraný. Marra sám by k tomu snad mohl říct víc.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

rozcos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od rozcos »

ja mam dvojku par tydnu. jednou jsem potkal kombika na jizni spojce, jel jsem za ni, vedle ni, pred ni, porad jsem si ji prohlizel a rikal sem si tohle- auto musim mit. Tak na me zapusobila. za mesic jsem si ji privez z nemecka. A takhle podle me pusobi na hodne lidi. Proste v sobe neco ma..A skvěle se v ni jede, houpe to :)
_________________
245 / 1991 / B230F

Zpět na „200“