Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#26

Příspěvek od Fery »

Dvojka je prostě krásná a hranatá. Je to s ní pohodová jízda a neláká mě jí šlapat na krk. Ona na silnici nejede, prostě plave jak labuť na vodě, nese se jak dáma ...

DejFe
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 285
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Služební
It’s my birthday

#27

Příspěvek od DejFe »

:roll:
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#28

Příspěvek od tnemec »

Ondra. píše:Jardo dovolím si trochu oponovat. Já mám pocit, že přišla ta doba, kdy už jsou jenom dvojky voňavky a začíná být bída na vrakárnách a na ND, viz, marrovo výlet do Švédska.
Spotřební dvojky, přesto že jsou nesmrtelné (na dnešní poměry je to vcelku pravda) dojíždí a mizí ve šrotu, pak jsou tu mladý paka který s dvojkama blbnou (viz videa na youtube, burnouty atd) a posílají je do pekel. A pak zbejvá pár voňavek, na který je stále složitější shánět ND. V USA možná bude ještě lépe, možná ve Švédsku, jestli marra narazil na špatné vrakáče, částečně v Německu. Ta doba kdy se dvojka mění z mladého veterána na veterána je za dveřmi. Jasně dvojka se přestala vyrábět teprve před 13 lety, jenže kdo jí v té době pořídil počítal s ní jako s voňavkou a určitě měl už předtím k takovému autu hlubší vztah, kdo jiný by koupil koncepčně tak ,,zastaralé" (zastaralé v uvozovkách, trend se ubírá špatným směrem jak víme všichni) vozidlo?
Vzásadě máš recht. U nás to ještě není tak žhavé, ale v Anglii dvojku nevidíš jak je den dlouhej, ale zato voňavejch 7 a 9 je tam mraky. Tam to mají lidi jako dlouholetého spolehlivého společníka, u kterého nevidí nejmenší důvod upgradovat.

My jsme si pořídili 2 jako druhé auto do rodiny, něco mezi opečovávaným veteránem a spolehlivým a levným dopravním prostředkem.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#29 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od lookens »

Nedá mi nepřispět z odstupu po nadšení z koupě a splněného snu.
Nuže máte pravdu když hlásíte úbytek dvojek na silnicích a potažmo vrakáčích.
Razborka tu, razborka tam, nákladná udržba a náladovost unaveného materiálu, myslím, že víte o čem píšu. Každý starší vůz se může po čase stát nenasytnou hyenou a znám i případy
takových dvojek :(
Věc je v tom, že dvojka není obyčejné staré auto ...

Hlavní potíž v humbuku kolem dvojek je v pojmu "auto s duší".
Co to jako je?
Není to nic jiného než dojem že jezdíte veteránem a přitom je Wagen vyroben v roce devadesát. Jsou to zkrátka poslední pojízdná volva ve starém střihu.
Jak říkal Jarda, považte, design dvojek navazuje na volva z šesté dekády minulého století.
Takže když za ladného zvuku motoru parkuji a nechávám po delší trati chvilku běžet motor, vypnu, zajistím vozidlo, vystoupím a zabouchnu dvířka přesně tím zvukem který umí jenom dvojka, nedivím se že se chodci pozastaví. (podobněž se pozastavují zvědavci a čekají na který pokus se mi podaří nastartovat - vždycky je překvapím :lol: ).

Nakonec zpátky na zem, v době kdy byl založen tenhle topic byly ceny dvojek tak na třetině současných, a to je na tom to nejdrsnější. Řady dvojek řídnou navzdory jejich "nesmrtelnosti" proto podporuj dvojkaři dvojkaře, neboť už nás mnoho nezbývá ... :idea:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 169
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

#30 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Pavel V »

Se asi budu mušet povozit....začíná mě ten zázrak 2xx zajímat. Samosvornej dif, klima, výroba ještě v roce 90 a přitom stařec a moře. No jardo čekej mě ;-)
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#31 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Jarda S40 »

Pavle, příští víkend bych měl vyndavat motóóór z 960. Tak budu doma, když ti to vyjde, jsi zván ;-)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#32 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od standa »

Já jsem do tohodle vousatého tématu ještě nepřispěl. Asi proto, že od roku 1996 v ničem jiném než ve dvoustovkách nejezdím, takže jsem zřejmě notně "zparchantěl" - dvoustovka pro mě byla prostě taková spolehlivější Volha :) .

Posledních 14 dnů jsem jezdil jen pandou (je prima říznout nákupním vozíkem do blatníku a ještě se tomu zasmát) a včera přesednul do kombíka. A fakticky - paráda :palec: . Hukot vrtule, pomalu přeřadit, s pohupováním se sunout městem a přitom sedět v pohodlném recáru. Ty dvoukila jsou skutečně nějaký očarovaný...

Pravdou ovšem je, že po pandě bych se snad cítil dobře i v S/V40 1,6l :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#33 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od jojo »

:tlesk: :tlesk: :tlesk: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :tlesk: :tlesk: :tlesk:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

veetec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 228
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

#34 Re:

Příspěvek od veetec »

[quotePromiň, ale sedmdesátka už neni volvo ani za mák:))) Projed´ se s dvojkou, puč si jí na víkend, zablbni si s ní na sněhu, dej si s ní dálnici, město i okresky, bud´ se zblázníš nebo ti to nic neřekne, jinak to nezjistíš, co na ní všichni mají...][/quote]

Jé, Ty ještě žiješ Chlumeckej ;o))

to je milo, doufám, že ještě jezdíš dvojkou... už jsem Tě dlouho nepotkal u tunelu... ;o)

ano, právě dnes jsem se na Evropské potkal s jiným bláznem ve dvojkovém kombíku a jak si tak jedeme vedle sebe přes několikery světla, jakoby mezi námi vzniklo takové příjemno, ty auta prostě spojují lidi, byť na chvilenku, vytváří něco, co pro mě je "sváteční atmosféra" rozhodně v porovnání s atmosférou, která zuří okolo na silnicích - a to si myslím, že je ta duše, o které tu bylo několikráte napsáno... jinak jsem bezdušovej... 8)[quote][/quote]
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#35 Re:

Příspěvek od LukášM »

Chlumak píše:
LukášM píše:
V rodině máme ještě V70 D5, takže i jiné Volvo znám, ale proč si myslíš, že 480 je "poloVolvo"? Jen proto, že je smontované z různých dílů z celé Evropy a ještě k tomu v Holandsku a ne ve Švédsku? Nebo proto, že již má náhon na předek, je malé, jiných tvarů?
Promiň, ale sedmdesátka už neni volvo ani za mák:))) Projed´ se s dvojkou, puč si jí na víkend, zablbni si s ní na sněhu, dej si s ní dálnici, město i okresky, bud´ se zblázníš nebo ti to nic neřekne, jinak to nezjistíš, co na ní všichni mají...
Co je a není Vovlo řešit nechci ;-)

"puč si jí na víkend, zablbni si s ní na sněhu"...díky na tohle dvojku půjčit nechci :roll:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

ERVÍN BARTŮNĚK
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 324
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: PLZEŇ

#36 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od ERVÍN BARTŮNĚK »

Tak si tak čtu příspěvky, pod oknem na mě čeká má 740 Diesel, do níž vložené investice již mnohokrát přesáhly nákupní cenu a stejně se usmívám...:)

Stará Volva měla a mají něco do sebe...Já měl 360 GLS v sedanu a i ta byla stavěná přesně jako dvojka...i tvary byly geniální, sedadla pohodlná...a líbila se, takovým tím zvláštním způsobem...auto ze staré školy...:)

Chtěl jsem taky dvojku, ale ceny za zachovalé 200 se vyšplhaly do výšin, kam jsem zatím nedosáhl a tak jsem si zakoupil bílou 700 v sedanu...

Za nějaký čas bude vyměněno snad vše co lze (momentálně mě čekají přední brzdy a spojka..), takže věcně vzato, "pohledem majitelů klenotů z Boleslavi", se to vůbec nevyplatí, ale tak nějak to dělám rád...pro to kouzlo auta z dob, kdy auta byla z plechu a něco vydržela...cesty do práce se mění ve vyjížďky krajinou, kterou se 2,4D sune svým velmi rozvážným tempem, lidé se otáčejí, na pumpách se mnou dávají do řeči pumpaři i ostatní řidiči..., lidé se ohlížejí a usmívají... je to jak dotek dávných dob, kdy .."tráva byla zelenější, lidé klidnější a vše šlo tak trochu rozvážněji a s rozmyslem..."

Mít Volvo a zejména klasiku starších ročníků je zkrátka postoj, je to životní filozofie, je to vyjádření názoru...má 740 vyjadřuje mě takového jaký jsem...a je to fajn pocit..:) Stará Volva hodí člověka tak nějak do blahoskloného klidu, do pohody a vykouzlí úsměv na tváři...a to je deviza, která se v dnešním světě hned tak nevidí...

Skládám hlubokou poklonu všem, kdo kdysi vymýšleli tahle auta a přeji všem hodně šťastných a pohodových kilometrů:)

...A jdu se projet z práce dom..:)
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílé Karpaty

#37 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Staňa H. »

ERVÍN BARTŮNĚK píše:T
Mít Volvo a zejména klasiku starších ročníků je zkrátka postoj, je to životní filozofie, je to vyjádření názoru...má 740 vyjadřuje mě takového jaký jsem...a je to fajn pocit..:) Stará Volva hodí člověka tak nějak do blahoskloného klidu, do pohody a vykouzlí úsměv na tváři...a to je deviza, která se v dnešním světě hned tak nevidí...
...A jdu se projet z práce dom..:)
Přesně tak, jako bys mi mluvil z duše. Já mám Volvo 240 GL :D
Přílohy
Kopie (2) - 12.jpg
Kopie (2) - 12.jpg (16.72 KiB) Zobrazeno 5544 x
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#38 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Peťo-goalie »

standa píše:.
Pravdou ovšem je, že po pandě bych se snad cítil dobře i v S/V40 1,6l :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:roll: :mrgreen: aj tak svojho Sergeja lubime for ever. :mrgreen: Inak Tvoja dvoja sa mi strasne pacila v Mederi bral by som ju.

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#39 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od LUBOŠ »

goalie píše:
standa píše:.
Pravdou ovšem je, že po pandě bych se snad cítil dobře i v S/V40 1,6l :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:roll: :mrgreen: aj tak svojho Sergeja lubime for ever. :mrgreen: Inak Tvoja dvoja sa mi strasne pacila v Mederi bral by som ju.
To nebyla Standova 245, ale Krasomilova. :palec:
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#40 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od LukášM »

Dobře, dobře...ale stejnou genialitu a pocit ze řízení můžu cítit právě ve zmíněném Wartburku, staré Octavii atd. Jak velký je rozdíl mezi 2xx a 7xx??? To by mě zajímalo, kde je ta geniality dvojky, pominu-li design, který je opravdu dokonalý ;-)
Ono kupodivu i 480 je dost zajímavá na řízení, přestože je to Volvo nové koncepce, design je to nej co Volvo kdy spáchalo hned po PV a P 1800 ES a těsně před designem C30 :!:
A dvojka jako veterán....bohužel pro mě nikdy :?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#41 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od standa »

chromovaný šíny a lišty na střeše - paráda :palec:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#42 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od LukášM »

standa píše:chromovaný šíny a lišty na střeše - paráda :palec:
Neměl by si ještě spát :?: :lol: Přesně obdivoval jsem co měla Katty na střeše své dvojky ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#43 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od lookens »

SILVESTRA píše:ovsem tohle... ja se proste zamilovala :D
:tlesk: GRATULACE :tlesk:
jen tak dál dvojky nestačí obdivovat, je třeba zachraňovat :palec:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#44 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od deanoli »

škoda té díry na plyn vedle víčka nádrže. ...nebo jde o standardní řešení?

2 LukášM: co je na C30 tak designově výjimečného?
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#45 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od koch »

deanoli píše:
2 LukášM: co je na C30 tak designově výjimečného?
Přílohy
facepalmmm4.jpg
facepalmmm4.jpg (8.23 KiB) Zobrazeno 4986 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#46 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od deanoli »

panu kochovi zase nerozumím a ani se o to už nesnažím.
Položil jsem jasnou otázku neb skutečně nevím co je designově tak výjimečného na konkrétním autě. Získalo nějakou cenu nebo uznání? Sakra já opravdu nevím, tak mě milý kochu příště buď odpověz nebo jdi do háje.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#47 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od koch »

deanoli píše:Získalo nějakou cenu nebo uznání?
nekolik tech designovych a tak...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#48 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od eLzyx »

taky nechápu, co všichni mají na těch dvojkách. Vždyť se tam nedávala T5tka, takže je to nepoužitelný pro běžnou jízdu :mrgreen:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#49 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od Ondra. »

pro elzyxboye to opravdu není vhodný :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

#50 Humbuk kolem dvojek - co je tak vyjímečné

Příspěvek od GDPR_user »

Ondra. píše:pro elzyxboye to opravdu není vhodný :D
Neví někdo o dvojce v kombíku v turbobenzínu? :lol:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“