Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
#1 Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
Ahoj, na mé V50 mi stírají stěrače a nejdou vypnout (v době jízdy kdy mi vyskočilo několik chybových hlášek jsem je měl zapnuté na automatickou rychlost a to bude pravděpodobně někde uložené, protože čudlík na auto rychlost stěračů má jen jednu pozici).
Motor s převodovkou po různém počtu km padá do nouzáku, kompletně nefunguje stabilizace (což chvíli na sněhu byla sranda když normálně úplně vypnout nejde)
Odpojení baterie pomůže jen na dostání auta z nouzáku, ale stěrače stírají hned od začátku.
Diagnostika vyhazuje desítky chyb viz obrázek.
[img]http://www.imagehosting.cz/images/wp2015psp.jpg[/img]
[img]http://www.imagehosting.cz/images/wp2015vsv.jpg[/img]
Auto mám teď u auto elektrikáře, který si původně myslel že to dělá podvolantová jednotka, po instalaci jiné se zjistilo, že tím to není. Chyba je dle jeho dalšího bádání s největší pravděpodobností v jednotce CEM.
Tento pán mi říkal, že by byl jednotku schopen opravit, ale že potřebuje schema co kam vede a jak (tam kde obvykle schemata shání, tak je pro tuto jednotku nemají). Výměnu celé jednotky jsem zatím neřešil, protože dle jeho slov stojí nesmysl a hlavně je na ní imobilizér a další věci, takže to nejde vyměnit kus za kus a je potřeba ji programovat.
Dával jsem mu celý wiring diagram + věci co jsem našel ve Vidě, ale to prý mu moc platné není. (nejsem elektrikář takže přesně nevím jak by to mělo vypadat, to je další problém)
Rovněž jsem koukal na zahraniční fóra ale taky jsem nic kloudného nesehnal.
Kdyby jste někdo měl cokoliv co se týče CEM, byl bych moc vděčný Nebo nějakou jinou radu, postřeh atd...
Pro zajímavost: během doby co u něj mám auto už se mu tam objevil další člověk s V50 s naprosto stejným problémem, takže by to byla pomoc hned dvoum nešťastníkům
Děkuji!!
Motor s převodovkou po různém počtu km padá do nouzáku, kompletně nefunguje stabilizace (což chvíli na sněhu byla sranda když normálně úplně vypnout nejde)
Odpojení baterie pomůže jen na dostání auta z nouzáku, ale stěrače stírají hned od začátku.
Diagnostika vyhazuje desítky chyb viz obrázek.
[img]http://www.imagehosting.cz/images/wp2015psp.jpg[/img]
[img]http://www.imagehosting.cz/images/wp2015vsv.jpg[/img]
Auto mám teď u auto elektrikáře, který si původně myslel že to dělá podvolantová jednotka, po instalaci jiné se zjistilo, že tím to není. Chyba je dle jeho dalšího bádání s největší pravděpodobností v jednotce CEM.
Tento pán mi říkal, že by byl jednotku schopen opravit, ale že potřebuje schema co kam vede a jak (tam kde obvykle schemata shání, tak je pro tuto jednotku nemají). Výměnu celé jednotky jsem zatím neřešil, protože dle jeho slov stojí nesmysl a hlavně je na ní imobilizér a další věci, takže to nejde vyměnit kus za kus a je potřeba ji programovat.
Dával jsem mu celý wiring diagram + věci co jsem našel ve Vidě, ale to prý mu moc platné není. (nejsem elektrikář takže přesně nevím jak by to mělo vypadat, to je další problém)
Rovněž jsem koukal na zahraniční fóra ale taky jsem nic kloudného nesehnal.
Kdyby jste někdo měl cokoliv co se týče CEM, byl bych moc vděčný Nebo nějakou jinou radu, postřeh atd...
Pro zajímavost: během doby co u něj mám auto už se mu tam objevil další člověk s V50 s naprosto stejným problémem, takže by to byla pomoc hned dvoum nešťastníkům
Děkuji!!
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
#2 Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
Kontaktuj sa na @d5t5.com tam ti to spravia
Volvo S80 2.5T awd 154kw a/t Poprad
Volvo S80 2.5T awd 154kw a/t Poprad
#3 Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
Pokud elektrikář tvrdí,že to umí spravit,když mu dodáš podklady,tak bych mu to rychle sebral!!!Kontaktuj https://www.d5t5.com nebo přijeď!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
#4 Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
Koukám, že dost podobný problém jako https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=53479 jen znova zapojení u mě nepomohlo.
Díky za kontakty, asi tam musím dostat celé auto že? K Tobě Martine to mám 240 a do volvo česky 150km což s autem v nouzáku je na den dovolený Ale nějak to snad dám...
Díky za kontakty, asi tam musím dostat celé auto že? K Tobě Martine to mám 240 a do volvo česky 150km což s autem v nouzáku je na den dovolený Ale nějak to snad dám...
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
Nechej to vytáhnout z auta a pošli. Opravit to jde i na dálku.
Zrovna nedávno v Ambu z auta demontovali asi dosti podobnou kreativní sestavu, škoda, že jsem neudělal fotku - muselo to být strašeně pracné, domastit tam tu soustavu drátů a relátek vně CEMky. Stejně to fungovalo na pikaču, po výměně CEM a demontáže těchto hrůz - auto vrčí bezvadně.
Hele - schéma klidně najdeme na webu, jestli chceš, ať ti v tom někdo tvoří nějaké šílenosti, je to tvoje volba. Utratíš majlant, a stejně skončíš u "nové" CEMky. Ta nemusí být zrovna nová (ano, ta je skutečně za nesmysl), ale stačí dobrá z vrakáče, naklonujeme tvá původní data a za pár dní jezdíš. Pokud budeš mít zájem, pošli VIN (nejlépe přes formulář na našem webu) a pak můžeme pokročit dál...
P.
Zrovna nedávno v Ambu z auta demontovali asi dosti podobnou kreativní sestavu, škoda, že jsem neudělal fotku - muselo to být strašeně pracné, domastit tam tu soustavu drátů a relátek vně CEMky. Stejně to fungovalo na pikaču, po výměně CEM a demontáže těchto hrůz - auto vrčí bezvadně.
Hele - schéma klidně najdeme na webu, jestli chceš, ať ti v tom někdo tvoří nějaké šílenosti, je to tvoje volba. Utratíš majlant, a stejně skončíš u "nové" CEMky. Ta nemusí být zrovna nová (ano, ta je skutečně za nesmysl), ale stačí dobrá z vrakáče, naklonujeme tvá původní data a za pár dní jezdíš. Pokud budeš mít zájem, pošli VIN (nejlépe přes formulář na našem webu) a pak můžeme pokročit dál...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#6 Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
Zkus tady najít https://www.google.cz/search?q=volvo+cem&safe=off&rlz=2Y3GQQX_csCZ0647CZ0647samsung.jflte.jfltexx&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjcioXJmN_LAhWMNpoKHedHBVwQ_AUIBygB#tbm=isch&tbs=rimg%3ACX24OPYj2xhWIkClB_13IbZghzvqtoGqPr6M6J5uFdr43lchILzz04sWHKiq0RMuw2hKbVERF3ZhJ_19IKmg_1ocNdefLMyeOIvhjDyKhIJpQf9yG2YIc4R7xgONoveXt0qEgn6raBqj6-jOhEQ9_1KwwEy8PioSCSebhXa-N5XIESjyDx3JCvbRKhIJSC889OLFhyoRfWGKUlYnbwUqEgkqtETLsNoSmxE9vfu2YZF-FioSCVRERd2YSf_1SEQKXfr2m96u_1KhIJCpoP6HDXXnwR2UMHQzAen6MqEgmzMnjiL4Yw8hF5JJH5D8F0BA%3D%3D&q=volvo%20cem&safe=off
Ale jak píši ostatní - předat odborníkovi, který se v tom význá
Ale jak píši ostatní - předat odborníkovi, který se v tom význá
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
#7 Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
Tak nakonec se povedlo problém vyřešit. Problém byl na komunikační sběrnici CAN, kde byl zkrat. Bylo to v místě po řidičovou sedačkou na jakési spojce...
Víc toho bohužel nevím.
Jedno je ale dosti podivné, už jsem v autě našel asi 4. konektor který byl zoxidovaný a díky tomu přestal fungovat / začal zkratovat okolí...
Děkuji všem co se snažili pomoci za jejich snahu
Víc toho bohužel nevím.
Jedno je ale dosti podivné, už jsem v autě našel asi 4. konektor který byl zoxidovaný a díky tomu přestal fungovat / začal zkratovat okolí...
Děkuji všem co se snažili pomoci za jejich snahu
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
Že by vytopené auto?huntsmann píše:Jedno je ale dosti podivné, už jsem v autě našel asi 4. konektor který byl zoxidovaný a díky tomu přestal fungovat / začal zkratovat okolí...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Vůz: V50 T5 AWD
- Bydliště: Východní Čechy
#9 Pomoc s vadnou CEM - schema zapojení
To si uplne nemyslím, je to v průběhu cca 2 let se občas nekde objeví oxidace...DEM je chyba volva tam je voda furt, pojistkovka je pravdepodobne od prasklého radiatoru topeni který pářil ven, v motorovém prostoru u čidel klepani by to taky melo odolat vodě a tohle teda netuším...
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)
Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek