výměna oleje Volvo V70 D4 2L 120KW 2013
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovarsko
- Vůz: V70 D4 diesel 2L 120KW 2013
výměna oleje Volvo V70 D4 2L 120KW 2013
najedem si předkem vozu na nájezdy či ho přizvednem tak abychom se pod něj vešli
ted je třeba demontovat spodní krycí dekl motoru
ted si připravíme větší nádobu na vyjetý olej
poté povolíme výpustní šroub dole na vaně motoru,nasunem pod něj nádobu na olej,šroub vytočíme a necháme olej vytéct do nádoby
dále si otevřem kapotu motoru,vycvaknem čtyři umělohmotný pojistky a sundáme umělohmotný dekl motoru
povolíme víko pro dolévání motorového oleje aby nám olej lépe vytékal
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) p.s. dne 23 úno 2016 20:27, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovarsko
- Vůz: V70 D4 diesel 2L 120KW 2013
výměna oleje Volvo V7O D4 2L 120KW 2013
poté na pravé straně nad alternátorem povolíme víko boxu pro olejový filtr
ted je třeba víko i s filtrem vytáhnout z boxu-já abych si to okolo zbytečně nepokapal olejem si to pod boxem vystlal starým hadrem
vycvaknem z víka jetý filtr
ted z víka vydolujem těsnící O kroužek
dáme nový O kroužek a nacvaknem do víka nový filtr
dále víko i s fitrem našroubujem do boxu a utáhneme,odstraníme hadr a utřem případnou olejovou nečistotu
ted si pod vozem našroubujem výpustní šroub,ten utáhnem s citem,žádná raubířina at si nestrhnete závit na olejový vaně!!! vytáhnem z pod vozu nádobu s vyjetým olejem dále namontujem spodní kryt motoru
ted nalejem do motoru olej,nápln tohoto motoru je cca 5,9l já do motoru nalil cca 5L oleje OW30/acea A5/B5,poté auto nastartoval a sjel z nájezdů a jelikož auto nemá klasickou měrku oleje tak sem si v menu na přístrojovce našel zobrazení aktuální hladiny oleje v motoru a patřičně ho dolil na správnou míru
ted zkontrolujem víko nalévacího otvoru jestli je dotažené a nacvaknem a zajistíme umělohmotný dekl motoru
no a je hotovo
zavřem kapotu motoru a odjíždíme
ted si pod vozem našroubujem výpustní šroub,ten utáhnem s citem,žádná raubířina at si nestrhnete závit na olejový vaně!!! vytáhnem z pod vozu nádobu s vyjetým olejem dále namontujem spodní kryt motoru
ted nalejem do motoru olej,nápln tohoto motoru je cca 5,9l já do motoru nalil cca 5L oleje OW30/acea A5/B5,poté auto nastartoval a sjel z nájezdů a jelikož auto nemá klasickou měrku oleje tak sem si v menu na přístrojovce našel zobrazení aktuální hladiny oleje v motoru a patřičně ho dolil na správnou míru
no a je hotovo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
výměna oleje Volvo V70 D4 2L 120KW 2013
Třeba u mé D5 je vypoušták vzadu na vaně a stání na šikmo je snad ještě lepší.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovarsko
- Vůz: V70 D4 diesel 2L 120KW 2013
výměna oleje Volvo V70 D4 2L 120KW 2013
ahoj vim že je to lepší
leč dá se říct že to celej život dělam takto,pokud teda neni výpušták vpředu jako například sestry astra G a neregistruju za ty léta žádnej problém
tady je výpušták zezadu a než sem to vše sfotil tak to bylo dole otevřeny cca 2Ominut,olej byl ohřátý,vyteklo co mohlo
tady je výpušták zezadu a než sem to vše sfotil tak to bylo dole otevřeny cca 2Ominut,olej byl ohřátý,vyteklo co mohlo
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: honza601