poté na pravé straně nad alternátorem povolíme víko boxu pro olejový filtr
IMG_20160220_085341.jpg
ted je třeba víko i s filtrem vytáhnout z boxu-já abych si to okolo zbytečně nepokapal olejem si to pod boxem vystlal starým hadrem
IMG_20160220_090028.jpg
IMG_20160220_090051.jpg
vycvaknem z víka jetý filtr
IMG_20160220_090132.jpg
ted z víka vydolujem těsnící O kroužek
IMG_20160220_090248.jpg
IMG_20160220_090308.jpg
dáme nový O kroužek a nacvaknem do víka nový filtr
IMG_20160220_085820.jpg
IMG_20160220_090326.jpg
IMG_20160220_090723.jpg
dále víko i s fitrem našroubujem do boxu a utáhneme,odstraníme hadr a utřem případnou olejovou nečistotu
ted si pod vozem našroubujem výpustní šroub,ten utáhnem s citem,žádná raubířina at si nestrhnete závit na olejový vaně!!!
IMG_20160220_083803.jpg
vytáhnem z pod vozu nádobu s vyjetým olejem
IMG_20160220_092045.jpg
dále namontujem spodní kryt motoru
ted nalejem do motoru olej,nápln tohoto motoru je cca 5,9l
IMG_20160220_092341.jpg
já do motoru nalil cca 5L oleje OW30/acea A5/B5,poté auto nastartoval a sjel z nájezdů a jelikož auto nemá klasickou měrku oleje tak sem si v menu na přístrojovce našel zobrazení aktuální hladiny oleje v motoru a patřičně ho dolil na správnou míru
IMG_20160220_093424.jpg
IMG_20160220_093510.jpg
ted zkontrolujem víko nalévacího otvoru jestli je dotažené a nacvaknem a zajistíme umělohmotný dekl motoru
no a je hotovo

zavřem kapotu motoru a odjíždíme
IMG_20160220_103127.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.