další daň na auta r.v. 2005 a starší

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
skreči
Offline
Příspěvky: 709
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od skreči »

_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

Laurel
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 539
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: C70 2,4i 1999

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Laurel »

V podstatě pokud to chápu správně, tak jde o posunutí hranice emisního limitu, takže už se bude platit za Euro 3........jsou to svině. Ne, to slovo ještě nevymysleli, co jsou, ale to jsou :D :evil: :evil:
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

GDPR_user

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od GDPR_user »

Výhoda je,že můžete nadávat. :lol:

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Nosound89 »

Článek je dost zjednodušený (nepřesný). Nepíšou jestli se jedná o poplatek namísto již zavedeného podle Euro normy (0, 1, 2) nebo se bude tyto 3, respektive 5, 10 tis. platit navíc.

Každopádně jsou to ku*vy!!!!!!

Už neví jak donutit i normální lidi aby si kupovali pouze nové auta.
Bude to, ale ještě horší protože tito lidé si staré auto nechají o to déle..
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Laurel
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 539
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: C70 2,4i 1999

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Laurel »

Vždyť jde jenom o prachy a ne o ekologii..

Ale v jiným článku z dneška jsem četl, že je to pouze posunutí tý hranice na euro 3, ne další poplatek navíc. Ale stejně je to zasraná sviňárna. Nenaděláš nic.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12935
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Urvanej »

By mě zajímalo, jak na tom budou lidi co prodávaji 5 a míň starý auta s normou Euro 5, co se ve skutečnosti produkovanejma sra*kama nevejdou ani do Euro 1...
Jinak je mi to u řitě.
Jinak co se celkovýho svinstva týče, tak očekávám, že to bude "jiný" poplatek, aby se mohl vybírat znova i u aut, kde už je eko zaplacený. :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fizz
Offline
Příspěvky: 123
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Fizz »

jistě, nebude trvat dlouho a "EKO" bude transformováno z vázaného poplatku na vůz na poplatek vázaný na převod vozu... :evil:

a zlatky se zase pohrnou...

imho nejlepe na tom bude nekdo kdo vymyslí jak snadno provozovat a registrovat vozidla v zemi kde je jim to u jakekoliv casti tela...

proc asi neni povinne ruceni hrazeno treba z casti spotrebni dane z PHM? to same mýtné nebo DZ?... nevim jak vam ale me ty auta bnez benzinu nebo nafty (pro rejpaly plynu ethanolu...) nejezdí...

inu kačky by to toliko nesypalo...

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Nosound89 »

Urvanej píše:By mě zajímalo, jak na tom budou lidi co prodávaji 5 a míň starý auta s normou Euro 5, co se ve skutečnosti produkovanejma sra*kama nevejdou ani do Euro 1...
Jinak je mi to u řitě.
Jinak co se celkovýho svinstva týče, tak očekávám, že to bude "jiný" poplatek, aby se mohl vybírat znova i u aut, kde už je eko zaplacený. :bad:
Tak tohle by byla opravdu prasárna... ekodaň se už pomalu zaplatila na všech EURO 0-2 tak z čeho teď brát.. no nic, jedeme nanovo.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

hinkle
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 193
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: EUSSR/Praha
Vůz: V70 T5

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od hinkle »

Urvanej píše:By mě zajímalo, jak na tom budou lidi co prodávaji 5 a míň starý auta s normou Euro 5, co se ve skutečnosti produkovanejma sra*kama nevejdou ani do Euro 1...
Jinak je mi to u řitě.
Jinak co se celkovýho svinstva týče, tak očekávám, že to bude "jiný" poplatek, aby se mohl vybírat znova i u aut, kde už je eko zaplacený. :bad:
Hádám, že nebudou platit nic. Vozidla jsou homologována jako E5 a tak je to v techničáku.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12935
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Urvanej »

hinkle: mám stejný názor, ale muselo to ven, zase. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Haben »

A aby jste neplatili ekozmrdský poplatek, tak půjdete do showroomu, koupíte nové auto a na prvních emisích Vás vyhodí, že to moc škodí životnímu prostředí. Takže i toto auto hodíte ze skály a půjdete si koupit zase nové. Tak to věřím, že se to automobilkám bude mooooc líbit. A v té sněmovně nesedí úplní deme*ti, ale hlavy chytré. Eko poplatky Vás odradí a emise už úplně od provozování zánovního auta. A automobilky si pískají, šak to zaplatí koncoví uživatel, jezdit musí... :lol: :%) :cry:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12935
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Urvanej »

Hele já to beru tak, že se mi krabice prodraží o pár korun, ta desítka v celkových investicích je sice pakárna, ale dá se to přežít. Ono na druhou stranu ty auta zase pak potratí na ceně, protože se nebudou prodávat. Tak si buď koupil auto za 10 + zaplatil 10 eko, nebo auto za 20 s už zaplacenym ekem, takže je to vlastně skoro šul nul.
A to, že se tu prodávaji dotažený kolikrát neuvěřitelný vraky je taky hnus.
Zase musim říct, že ta dotažená práce s přístupem na údaje z STK na kontrolu stáčení mi přijde natolik dobrá práce, že jim tuto klidně odpustim. (Ale víc už ne.) :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fizz
Offline
Příspěvky: 123
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Fizz »

jo to jsem zapomnel dodat, ze na druhou stranu se xx starších aut "likviduje" coz znamena dily za par korun, auta uz přibyvat nebudou ale ku příkladu muže dobře poslouzit moje felda pickup, koupena uz se zaplacenym ekem za prijatelnych 18t, v relativne slusnem stavu, pricemž další feldu na díly jsem koupil kompletni a pojizdnou za dva litry protože to bylo neprodejny prave kvuli prepisu... suma sumarum pokud mas papiry vyresene paradoxne se ti to eko muze klidne i na jednom aute koupenem na dily zaplatit.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od ok2ucx »

Huh, to jsem překvapen, kolik lidí je překvapeno. Když se před pár lety toto eko-výpalné zavádělo, malým textem s hvězdičkou se nenápadně zmiňovalo, že časem se tyto poplatky posunou o další Eurolevel výše. Takže bylo pouze otázkou času: KDY?

Mi spíše není zcela jasné, jak to bude, když už bylo za jedno konkrétní auto zaplaceno např. 3000Kč (a bylo už tedy jednou v ČR prodáno nebo do ČR přivezeno a postavené na papíry), jestli se za stejné auto:

A) nebude platit nic {auto už bylo jednou "pročištěno"}
B) platit rozdíl mezi tehdejším eko-výpalným a novým {to mi příjde administrativně poněkud náročné}
C) zaplatí se celé nové eko-výpalné? {to by asi bylo docela peklo}

To z toho článku není nikterak zřejmé?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Krystof P. »

Mě by teda "eko-desítka" od koupě vysněnýho auta neodradila a jiná částka to už nikdy nebude, protože po y2k se mi nic moc nelíbí.
Já si myslim, že dost brzo se budou platit roční poplatky za auta s E1/E2/E3...Právě nějaká další forma ekologický daně, ale ostřejší tak, že provozovat "neekologický" auto bude opravdovej luxus.

Fizz
Offline
Příspěvky: 123
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Fizz »

cokoliv doplácet (částečně) je myslím v bezném byrokratickem systemu tak slozité, ze to bude mít jen dve varianty:

zaplaceno dle puvodních v dobe prního prepisu platnych norem

nezaplaceno dle aktuálních tzn stačí kdyz se zmení definice poplatku jako takového

ted je to tuším neco ve smyslu prispevek na svoz a likvidaci autovraků... z logiky veci tedy vyplývá že pokud je takovýto poplatek zaplacen nemel by se menit protoze vozidlo nelze zlikvidovat dvakrát ale:
- můžou se zvýšit náklady na likvidaci resp poplatek se může zvýšit neco ve smyslu "technologicko inflační doložky" (pomíjím to jaký vliv na likvidaci auta má jeho motorizace a rok výroby imho novejsi auto je vetsi ekoligicka zatez pro likvidaci nez staré...)
- muze se zavést poplatek z "provozování stroje se zvýšenou ekologickou zátěží"... to pak ovšem bude zcela jiný poplatek a tím pádem se bude vztahovat na vsechna specifikovaná vozidla/zařízení a nijak nebude souviset s aktuální "ekodaní"...

spíše mě irituje nastavení systému kdy mám doma auto rv 1986 japonec pro USA, vícebodový sekvenční vstřikování, vyhřívaná titanová lambda samozřejmě i katalyzátor, a z pohledu zákonů je to stejné jako treba trabant, doplnění do papírů dle EHK stojí 2t, testy v dekře mi byly vyčísleny na 7-8t... musí to do prahy atd, navíc tento papír je systémově nepřenosný, každé další obdobné auto musí testy znovu absolvovat... t toho je patrný nejen lhostejný postoj ke skutečnému stavu (navíc by se mohlo v mnoha případech ukázat ze situace není tak hrozná jen že v papírech proste nejsou doplněné informace) ale hlavne přítup drž hubu a zaplať, takže klasicky u spousty aut dovezených v době kdy se toto vubec neresilo (nebo vubecnic, spatne jmeno auta, pocty dveri, náhonu atd...) kdy majitelé nyní doplácí na chyby které nejsou jejich a není v jejich silách je napravit...

(viz moje XC které melo v papírech pocet náprav 2 z toho pohánených 1... jakkoliv je tato informace nutná pro DI, odmítali mi ji opravit, ze v nazvu mam AWD nikoho nezajimalo, posilali me do volva at si udelam vypis bla bla, po nekolika stiznostech nekde vyhrabali v archivech orig dovozove papiry kde to samozrejme bylo spravne, a hned remcy ze prepsat se prece muze kazdy, plus nebyly opsane alternativni rozmery kol atd...)

edit tak krystof me predbehl...

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Krystof P. »

Fizz píše: spíše mě irituje nastavení systému kdy mám doma auto rv 1986 japonec pro USA, vícebodový sekvenční vstřikování, vyhřívaná titanová lambda samozřejmě i katalyzátor, a z pohledu zákonů je to stejné jako treba trabant, doplnění do papírů dle EHK stojí 2t, testy v dekře mi byly vyčísleny na 7-8t...
Že by AE86 GTS, nebo nějaká podobná rejže ?

Mě taky mrzí, že pěkný starší zainvestovaný auto je z pohledu zákona to samý jako rozpadlej vrak. A že třeba nejde auto přetestovat na vyšší euronormu jako v dojčlandu

Fizz
Offline
Příspěvky: 123
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Fizz »

ee nissan Pulsar NX (atmosfericka verze motoru z 200SX S13) 1,8 DOHC 11:1 96kW

staci progooglit: Fizzbiker Pulsar (tech par ostatnich z republiky co nemám mi stejne vetsinou rukama prošly...)
http://www.nissanclub.cz/graphics/msgboard/87767/full/p8301118cut.jpg

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Krystof P. »

tak to je paráda, DE a DETy mám rád, dokonce jsem před Cčkem pokukoval po jedný 200SX S13 SR20DET, byla na sportovnich vozech za 150 mám dojem s krásně udělanym motorem. Skoro jsem to tenkrát koupil, jenže to už bych teď možná tady nepsal :)

Dopi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Dopi »

Řekl bych, že dosáhnou pravého opaku než omlazení vozového parku. Starší auta teď půjdou na dračku, dokud je na ně ekodaň nižší, případně zatím žádná.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12935
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Urvanej »

Jak jste již zmínili, v době, kdy se do aut montoval pasivní katalyzátor ke karburátoru, tak volvo mělo řízené vstřikování, a to, že splňovalo jakoukoliv normu kterou na ně někdo vytáhl nikoho nezajímá. To že auto z roku 90 splňuje euro 2 hravě, nikoho nezajímá. Prostě v papírech je to nejvyšší co v tý době bylo (když to tam je) a fak off. Můžeš si nechat u dekry za trojku (nebo kolik) přetestovat, abys ušetřil dvojku na eku... :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5299
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od PINĎABC »

Přátelé buď mě rádi, že neplatime za kW jako v SK to by už byl sec mazec!!!!! Kdo nemá 3litry k přepisu tak fuck off!
Je daleko více nařízení které mě prudí, ale tohle není tak zásadní že.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od Romulusw »

Urvanej píše:Jak jste již zmínili, v době, kdy se do aut montoval pasivní katalyzátor ke karburátoru, tak volvo mělo řízené vstřikování, a to, že splňovalo jakoukoliv normu kterou na ně někdo vytáhl nikoho nezajímá. To že auto z roku 90 splňuje euro 2 hravě, nikoho nezajímá. Prostě v papírech je to nejvyšší co v tý době bylo (když to tam je) a fak off. Můžeš si nechat u dekry za trojku (nebo kolik) přetestovat, abys ušetřil dvojku na eku... :bad:
Je to přesně jak píšeš a blití je slabý výraz. Předloni jsem nechával neteři accorda 1990, v té době, to nejmodernější co bylo, platila za něj bůra a emisně v naprostém pořádku.

Né oni prostě chtěj ty starý auta regulérně odstřelit a lidi vyždímat co to jde :%)

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 827
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od cuhan »

Tak tři litry je taková směšná cifra,že to nestojí ani za povšimnutí..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3642
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

další daň na auta r.v. 2005 a starší

Příspěvek od dumi.cz »

cuhan píše:Tak tři litry je taková směšná cifra,že to nestojí ani za povšimnutí..
Dneska tri zitra deset.....

Princip je to o co tu bezi ne absolutni hodnota penez.....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: dumi.cz, Google [Bot], Tomas78