nestartuje mi S80, 00, TDi

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1866
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

#1 nestartuje

Příspěvek od yebat »

pojistka?
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 164
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Vůz: S80 D5
Bydliště: Praha

#2 nestartuje

Příspěvek od st39.6 »

no, jestli nakrátko funguje startér a pak zhasne palubka, tak to nezní, že by byla baterka v pohodě
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 164
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Vůz: S80 D5
Bydliště: Praha

#3 nestartuje

Příspěvek od st39.6 »

mě se teda přesně tohle stalo, když jsem v létě vyšťavil (desetiletou :shock: ) baterku
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 nestartuje

Příspěvek od Urvanej »

nebo mě zase u povolenýho konaktu na baterce a při umřelém článku v baterce
je třeba při podobném pokusu změřit napětí baterie a až potom vinit elektroniku
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#5 nestartuje

Příspěvek od GDPR_user »

Pokud nejde spínací proud na kotvu starteru,pak může být poruch několik.
Vadná spínačka
Vadná CEM
nefunkční imobilizer
je potřeba měřit,případně japojit na origo diag.

Pokud tomu moc nerozumíš,pak nejlépe zavolat a přijet.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“