nestartuje mi S80, 00, TDi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2083
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
nestartuje
pojistka?
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5
nestartuje
no, jestli nakrátko funguje startér a pak zhasne palubka, tak to nezní, že by byla baterka v pohodě
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5
nestartuje
mě se teda přesně tohle stalo, když jsem v létě vyšťavil (desetiletou
) baterku

_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
nestartuje
nebo mě zase u povolenýho konaktu na baterce a při umřelém článku v baterce
je třeba při podobném pokusu změřit napětí baterie a až potom vinit elektroniku
je třeba při podobném pokusu změřit napětí baterie a až potom vinit elektroniku
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
nestartuje
Pokud nejde spínací proud na kotvu starteru,pak může být poruch několik.
Vadná spínačka
Vadná CEM
nefunkční imobilizer
je potřeba měřit,případně japojit na origo diag.
Pokud tomu moc nerozumíš,pak nejlépe zavolat a přijet.
Vadná spínačka
Vadná CEM
nefunkční imobilizer
je potřeba měřit,případně japojit na origo diag.
Pokud tomu moc nerozumíš,pak nejlépe zavolat a přijet.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: karelvolvo