Fakticky? A budou umět napíchnout i mou vyblikávací diagnostiku?

a není to jedno když auta nesplňují normy i s DPFkem? Dieselgate...Haben píše:Jasne, chces STK a ME, podrid se. V pripade, ze se ale po napichnuti neco v elektronice podela, bude od toho davat zkusebna ruce pryc, ci necha opravit na sve naklady? No muze to byt zajimave![]()
Jinak v hnusu zit take nechci, takze DPF OFF bych s vyletujicimi casticemi take nechal odstavit az do provedeni opravy
Hm, zcela jsem opomněl, že tahle starší Volva ještě mají ISO9141 interface (K-line), který byl primárně určen právě pro diagnostiku emisí motorů - signál je vyveden na diagnostické zásuvce, připojen do jednotky motoru a ty werky na kontrolu emisí jej (pravděpodobně) mohou/budou také používat a zjišťovat potřebné údaje.ok2ucx píše:Zatím si jen troufám odhadovat, že Volva -2004 se budou považovat na neEOBD...
Emise už léta kupuji a budu tak činit nadále ! myslím že je hlavně zajímá mých 600kč !Sarkasmic píše:Hoši z emisí informace máme a je to přesně tak jak je psáno ok2ucx... Opravdu budou všechna auta od roku 123 kdy už jsou čtitelná muset projít připojením a bez toho dál nepojedou... Pakliže vozidlo nebude komunikovat-z důvodu odpojené zásuvky atd. bude bráno jako neměřitelné... Prostě z vozidla se vyčtou závady readiness kod a hotovo. Pakliže bude DPF of,nemůže v pořáku rídnes vylízt... Vím jakej je občas opruz readness kod vytlačit z auta co už má horší lambdy nebo katík,tudíž těch neprojivších bude dost...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé