A je to doma :)

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
rozcos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: PRAHA

A je to doma :)

Příspěvek od rozcos »

Musim se pochlubit :) Vcera jsem se stal majitelem krasny 240-tky, ročník 1992, motor B23F. Privezl jsem si ji z nemecka a sem z toho jeste tak trochu v soku :) je to uzasny auto. Nejhorsi je, ze to jeste nema papiry, takze jezdim zatim kolem bloku :cry:
Poradte mi nejakyho dobryho volvo opravare praha a okoli, kam bych s tim mohl pripadne jezdit. Zatim teda vsechno funguje tak, jak ma, az na nefunkcni vetrak a to teda netusim, jak opravit..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
245 / 1991 / B230F

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7952
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Re: A je to doma :)

Příspěvek od Honza »

rozcos píše:Musim se pochlubit :) Vcera jsem se stal majitelem krasny 240-tky, ročník 1992, motor B23F. Privezl jsem si ji z nemecka a sem z toho jeste tak trochu v soku :) je to uzasny auto. Nejhorsi je, ze to jeste nema papiry, takze jezdim zatim kolem bloku :cry:
Poradte mi nejakyho dobryho volvo opravare praha a okoli, kam bych s tim mohl pripadne jezdit. Zatim teda vsechno funguje tak, jak ma, az na nefunkcni vetrak a to teda netusim, jak opravit..
No pěkná.Gratuluji.
Servis v Modřanech http://www.t6r.cz (Marra)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

Jirrka
Offline
Příspěvky: 566
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Je krasna. Krasnou stribrnou prodaval i Formanák. Zajimalo by me kam se podela. Byl to rocnik 1991 se stejnym moteorm a v super stavu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2053
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

mňam, mňam

nemá náááhodou lakovanou masku chladiče a zrcátka a na palubce štítek s číslem No. xxxx/1600??
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2878
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ahojky, gratuluji! Napiš detaily o tom, kde jak a za kolik! Jinak si zkus přečíst toto Florinda V245 - rady Možná ti to napoví o tom větráku? Jinak motor by asi měl být z toho roku B230F a ne B23F??? 230 měly oproti 23 nějaké konstrukční změny za účelem snížení tření a tím i spotřeby motoru. Doufám, že nekecám :lol: Tak aŤ ti hodně slouží a přijeď ji ukázat v září na schůzi!

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

standa píše:mňam, mňam

nemá náááhodou lakovanou masku chladiče a zrcátka a na palubce štítek s číslem No. xxxx/1600??
zeby limited edition? stejne ta nejzajimavejsi (1/1600) byla pred nejakym casem na US ebay..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

rozcos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od rozcos »

Koupil jsem ji za 1200 euro v Lipsku. Patrila cely svuj zivot jedne rodine, takze o ni bylo dobre postarano. Najeto ma neco pres 250 tis. Je to dost, ale motor jde krasne. Ten vetrak jsem myslel jako vnitrni ventilace. Topeni jde, ale nejde vetrak...A taky si myslim, ze budu potrebovat novy tlumice dopredu.
_________________
245 / 1991 / B230F

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7952
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

rozcos píše: Topeni jde, ale nejde vetrak...A taky si myslim, ze budu potrebovat novy tlumice dopredu.
Tak to upřímnou soustrast s tím větrákem. Budeš muset asi vykuchat celej vnitřek.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Honza píše:
rozcos píše: Topeni jde, ale nejde vetrak...A taky si myslim, ze budu potrebovat novy tlumice dopredu.
Tak to upřímnou soustrast s tím větrákem. Budeš muset asi vykuchat celej vnitřek.
jjj to jsem slysel, ze na to treba minimalne gynekologickou praxi... :roll:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

rozcos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od rozcos »

taky jsem to tu cet, ze to neni sranda. Ale taky , ze kdyz to nekdo umi, tak to tak hrozny neni..?
_________________
245 / 1991 / B230F

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2878
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

rozcos píše:Koupil jsem ji za 1200 euro v Lipsku. Patrila cely svuj zivot jedne rodine, takze o ni bylo dobre postarano. Najeto ma neco pres 250 tis. Je to dost, ale motor jde krasne. Ten vetrak jsem myslel jako vnitrni ventilace. Topeni jde, ale nejde vetrak...A taky si myslim, ze budu potrebovat novy tlumice dopredu.
Nevím, zda chápu správně. Myslíš teda ventilátor topení a větrání, co má tuším asi 3 nebo 4 stupně a nebo recirkulaci vzduchu v kabině? Jinak cena krásná! Pokud bys chtěl měnit ten ventilátor topení/větrání, je to práce asi na jednu směnu a doporučuji vše fotit a nebo se domluvit raději s Marrou (T6R). I když nevím, zda se mu do toho bude chtít :wink: Jo a nejdřívwe bych zkontroloval vše ostatní.
250 kkm není na ten motor vůbec nic, mám taky tolik a jede jak hodinky!

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

rozcos píše:taky jsem to tu cet, ze to neni sranda. Ale taky , ze kdyz to nekdo umi, tak to tak hrozny neni..?
Větráky už ovládám a taky Standa má myslím praxi. :wink:

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7952
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

martinopel píše:
rozcos píše:taky jsem to tu cet, ze to neni sranda. Ale taky , ze kdyz to nekdo umi, tak to tak hrozny neni..?
Větráky už ovládám a taky Standa má myslím praxi. :wink:
Akorát jste trošičku z ruky.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

rozcos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od rozcos »

jjjj je to tenhle vetrak...no..zkusim se poptat. Taky to ma jenom zimni gumy na ocelovych rafcich :/ myslim ze alu kola by tomu slusely vic, ale to casem. . Velice me potesilo, kdyz jsme to nakladali v lisku na plato, tak to hned chtel koupit kolemjdouci za 1800 euro. Mozna mi chtel jenom udelat radost... :)
_________________
245 / 1991 / B230F

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2053
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

:twisted:

u verze s podtlakovým ovládáním ventilace se už nemusí oddělat celá palubka...


...jenom půlka :?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

standa píše::twisted:

u verze s podtlakovým ovládáním ventilace se už nemusí oddělat celá palubka...


...jenom půlka :?
já měnil větrák bez vyndávání palubky

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2878
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

martinopel píše:
standa píše::twisted:

u verze s podtlakovým ovládáním ventilace se už nemusí oddělat celá palubka...


...jenom půlka :?
já měnil větrák bez vyndávání palubky
Napiš postup! Teda pokud si neděláš srandu a mluvíš o dvojce?

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2053
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

martinopel píše:
standa píše::twisted:

u verze s podtlakovým ovládáním ventilace se už nemusí oddělat celá palubka...


...jenom půlka :?
já měnil větrák bez vyndávání palubky

to já taky - musí se ovšem demontovat spousta drobností, to máte sedadla a volant (aby se člověk nehrbil), sdružený přístroj před řidičem a kastlík před spolujezdcem (aby na to lépe viděl), dál se demontuje středová konzola palubní desky (takové to oné se spoustou knoflíků před šaltrpákou), uvolní se vzduchovody - a je to...


... připraveno na odcvaknutí asi dvaceti kovových sponek, které drží pohromadě kryty vrtulí (ano, jsou dvě :roll: ). Odmontují se vrtule, na jedné straně i druhá část krytu a konečně je vidět na kryt elektromotoru :twisted:

A to je konečně pravý okamžik, kdy člověku padne zrak na přepálenou pojistku větráku nebo uvolněný zemnicí kabel :D.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2878
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

standa píše:
martinopel píše:já měnil větrák bez vyndávání palubky

to já taky - musí se ovšem demontovat spousta drobností, to máte sedadla a volant (aby se člověk nehrbil), sdružený přístroj před řidičem a kastlík před spolujezdcem (aby na to lépe viděl), dál se demontuje středová konzola palubní desky (takové to oné se spoustou knoflíků před šaltrpákou), uvolní se vzduchovody - a je to...


... připraveno na odcvaknutí asi dvaceti kovových sponek, které drží pohromadě kryty vrtulí (ano, jsou dvě :roll: ). Odmontují se vrtule, na jedné straně i druhá část krytu a konečně je vidět na kryt elektromotoru :twisted:

A to je konečně pravý okamžik, kdy člověku padne zrak na přepálenou pojistku větráku nebo uvolněný zemnicí kabel :D.
Jo přesně tak jsem to myslel, když jsem říkal, aby nejdřív překontroloval vše ostatní :lol: Že bychom opravovali stejná auta? :lol:

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

pridavam se ke gratulantum a take tise zavidim!!!
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

rozcos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od rozcos »

diky diky :) zejtra me ceka technicka a potom uz jenom pockat az vyridej papiry, snad to nebude trvat dlouho.
_________________
245 / 1991 / B230F

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

zdar:) je vopravdu naaadherná! Jestli měla platnou technickou venku tak není s papírama problém, ne?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

rozcos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od rozcos »

to neni rozhodujici, prej je spis dulezity, aby to melo certifikat euro 2, coz ja mam :) zejtra uvidime..
_________________
245 / 1991 / B230F

veetec
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od veetec »

technická je jedna věc a přihlášení druhá... třeba já technickou mám a přihlásit mi to nepřihlásili... zatím, chybí mi číslo typového schválení v zemi původu a to mám od oficiálního dovozce číslo českého typového schválení! 2 razítka od volvo auto czech jim nestačí! tak buď připraven na všechno... a držím palce. A GARTULUJI!
_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

rozcos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od rozcos »

tak technickou mam za sebou, motor prej jako novej :), zejtra jdu na prihlaseni, technik rikal, ze to nebude problem, tak jsem zvedavej.

mam takovej dotaz...nema nekdo na prodej disky s dobryma letnima gumama? rad bych lity, ale nevadej ani ocelovy..
_________________
245 / 1991 / B230F

Zpět na „200“