


Poradte mi nejakyho dobryho volvo opravare praha a okoli, kam bych s tim mohl pripadne jezdit. Zatim teda vsechno funguje tak, jak ma, az na nefunkcni vetrak a to teda netusim, jak opravit..
No pěkná.Gratuluji.rozcos píše:Musim se pochlubitVcera jsem se stal majitelem krasny 240-tky, ročník 1992, motor B23F. Privezl jsem si ji z nemecka a sem z toho jeste tak trochu v soku
je to uzasny auto. Nejhorsi je, ze to jeste nema papiry, takze jezdim zatim kolem bloku
![]()
Poradte mi nejakyho dobryho volvo opravare praha a okoli, kam bych s tim mohl pripadne jezdit. Zatim teda vsechno funguje tak, jak ma, az na nefunkcni vetrak a to teda netusim, jak opravit..
zeby limited edition? stejne ta nejzajimavejsi (1/1600) byla pred nejakym casem na US ebay..standa píše:mňam, mňam
nemá náááhodou lakovanou masku chladiče a zrcátka a na palubce štítek s číslem No. xxxx/1600??
jjj to jsem slysel, ze na to treba minimalne gynekologickou praxi...Honza píše:Tak to upřímnou soustrast s tím větrákem. Budeš muset asi vykuchat celej vnitřek.rozcos píše: Topeni jde, ale nejde vetrak...A taky si myslim, ze budu potrebovat novy tlumice dopredu.
Nevím, zda chápu správně. Myslíš teda ventilátor topení a větrání, co má tuším asi 3 nebo 4 stupně a nebo recirkulaci vzduchu v kabině? Jinak cena krásná! Pokud bys chtěl měnit ten ventilátor topení/větrání, je to práce asi na jednu směnu a doporučuji vše fotit a nebo se domluvit raději s Marrou (T6R). I když nevím, zda se mu do toho bude chtítrozcos píše:Koupil jsem ji za 1200 euro v Lipsku. Patrila cely svuj zivot jedne rodine, takze o ni bylo dobre postarano. Najeto ma neco pres 250 tis. Je to dost, ale motor jde krasne. Ten vetrak jsem myslel jako vnitrni ventilace. Topeni jde, ale nejde vetrak...A taky si myslim, ze budu potrebovat novy tlumice dopredu.
martinopel píše:já měnil větrák bez vyndávání palubkystanda píše:![]()
u verze s podtlakovým ovládáním ventilace se už nemusí oddělat celá palubka...
...jenom půlka :?
Jo přesně tak jsem to myslel, když jsem říkal, aby nejdřív překontroloval vše ostatnístanda píše:martinopel píše:já měnil větrák bez vyndávání palubky
to já taky - musí se ovšem demontovat spousta drobností, to máte sedadla a volant (aby se člověk nehrbil), sdružený přístroj před řidičem a kastlík před spolujezdcem (aby na to lépe viděl), dál se demontuje středová konzola palubní desky (takové to oné se spoustou knoflíků před šaltrpákou), uvolní se vzduchovody - a je to...
... připraveno na odcvaknutí asi dvaceti kovových sponek, které drží pohromadě kryty vrtulí (ano, jsou dvě). Odmontují se vrtule, na jedné straně i druhá část krytu a konečně je vidět na kryt elektromotoru
![]()
A to je konečně pravý okamžik, kdy člověku padne zrak na přepálenou pojistku větráku nebo uvolněný zemnicí kabel.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé