A je to doma :)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
A je to doma :)
Musim se pochlubit Vcera jsem se stal majitelem krasny 240-tky, ročník 1992, motor B23F. Privezl jsem si ji z nemecka a sem z toho jeste tak trochu v soku je to uzasny auto. Nejhorsi je, ze to jeste nema papiry, takze jezdim zatim kolem bloku
Poradte mi nejakyho dobryho volvo opravare praha a okoli, kam bych s tim mohl pripadne jezdit. Zatim teda vsechno funguje tak, jak ma, az na nefunkcni vetrak a to teda netusim, jak opravit..
Poradte mi nejakyho dobryho volvo opravare praha a okoli, kam bych s tim mohl pripadne jezdit. Zatim teda vsechno funguje tak, jak ma, az na nefunkcni vetrak a to teda netusim, jak opravit..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5055
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
A je to doma :)
No pěkná.Gratuluji.rozcos píše:Musim se pochlubit Vcera jsem se stal majitelem krasny 240-tky, ročník 1992, motor B23F. Privezl jsem si ji z nemecka a sem z toho jeste tak trochu v soku je to uzasny auto. Nejhorsi je, ze to jeste nema papiry, takze jezdim zatim kolem bloku
Poradte mi nejakyho dobryho volvo opravare praha a okoli, kam bych s tim mohl pripadne jezdit. Zatim teda vsechno funguje tak, jak ma, az na nefunkcni vetrak a to teda netusim, jak opravit..
Servis v Modřanech http://www.t6r.cz (Marra)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Je krasna. Krasnou stribrnou prodaval i Formanák. Zajimalo by me kam se podela. Byl to rocnik 1991 se stejnym moteorm a v super stavu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
-
Offline
- Příspěvky: 1451
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Ahojky, gratuluji! Napiš detaily o tom, kde jak a za kolik! Jinak si zkus přečíst toto https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=1715 Možná ti to napoví o tom větráku? Jinak motor by asi měl být z toho roku B230F a ne B23F??? 230 měly oproti 23 nějaké konstrukční změny za účelem snížení tření a tím i spotřeby motoru. Doufám, že nekecám Tak aŤ ti hodně slouží a přijeď ji ukázat v září na schůzi!
-
Offline
- Příspěvky: 3663
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
zeby limited edition? stejne ta nejzajimavejsi (1/1600) byla pred nejakym casem na US ebay..standa píše:mňam, mňam
nemá náááhodou lakovanou masku chladiče a zrcátka a na palubce štítek s číslem No. xxxx/1600??
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
Koupil jsem ji za 1200 euro v Lipsku. Patrila cely svuj zivot jedne rodine, takze o ni bylo dobre postarano. Najeto ma neco pres 250 tis. Je to dost, ale motor jde krasne. Ten vetrak jsem myslel jako vnitrni ventilace. Topeni jde, ale nejde vetrak...A taky si myslim, ze budu potrebovat novy tlumice dopredu.
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5055
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 3663
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
jjj to jsem slysel, ze na to treba minimalne gynekologickou praxi...Honza píše:Tak to upřímnou soustrast s tím větrákem. Budeš muset asi vykuchat celej vnitřek.rozcos píše: Topeni jde, ale nejde vetrak...A taky si myslim, ze budu potrebovat novy tlumice dopredu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
-
Offline
- Příspěvky: 1451
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Nevím, zda chápu správně. Myslíš teda ventilátor topení a větrání, co má tuším asi 3 nebo 4 stupně a nebo recirkulaci vzduchu v kabině? Jinak cena krásná! Pokud bys chtěl měnit ten ventilátor topení/větrání, je to práce asi na jednu směnu a doporučuji vše fotit a nebo se domluvit raději s Marrou (T6R). I když nevím, zda se mu do toho bude chtít Jo a nejdřívwe bych zkontroloval vše ostatní.rozcos píše:Koupil jsem ji za 1200 euro v Lipsku. Patrila cely svuj zivot jedne rodine, takze o ni bylo dobre postarano. Najeto ma neco pres 250 tis. Je to dost, ale motor jde krasne. Ten vetrak jsem myslel jako vnitrni ventilace. Topeni jde, ale nejde vetrak...A taky si myslim, ze budu potrebovat novy tlumice dopredu.
250 kkm není na ten motor vůbec nic, mám taky tolik a jede jak hodinky!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5055
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
jjjj je to tenhle vetrak...no..zkusim se poptat. Taky to ma jenom zimni gumy na ocelovych rafcich :/ myslim ze alu kola by tomu slusely vic, ale to casem. . Velice me potesilo, kdyz jsme to nakladali v lisku na plato, tak to hned chtel koupit kolemjdouci za 1800 euro. Mozna mi chtel jenom udelat radost...
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
-
Offline
- Příspěvky: 1451
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
martinopel píše:já měnil větrák bez vyndávání palubkystanda píše:
u verze s podtlakovým ovládáním ventilace se už nemusí oddělat celá palubka...
...jenom půlka :?
to já taky - musí se ovšem demontovat spousta drobností, to máte sedadla a volant (aby se člověk nehrbil), sdružený přístroj před řidičem a kastlík před spolujezdcem (aby na to lépe viděl), dál se demontuje středová konzola palubní desky (takové to oné se spoustou knoflíků před šaltrpákou), uvolní se vzduchovody - a je to...
... připraveno na odcvaknutí asi dvaceti kovových sponek, které drží pohromadě kryty vrtulí (ano, jsou dvě ). Odmontují se vrtule, na jedné straně i druhá část krytu a konečně je vidět na kryt elektromotoru
A to je konečně pravý okamžik, kdy člověku padne zrak na přepálenou pojistku větráku nebo uvolněný zemnicí kabel .
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1451
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Jo přesně tak jsem to myslel, když jsem říkal, aby nejdřív překontroloval vše ostatní Že bychom opravovali stejná auta?standa píše:martinopel píše:já měnil větrák bez vyndávání palubky
to já taky - musí se ovšem demontovat spousta drobností, to máte sedadla a volant (aby se člověk nehrbil), sdružený přístroj před řidičem a kastlík před spolujezdcem (aby na to lépe viděl), dál se demontuje středová konzola palubní desky (takové to oné se spoustou knoflíků před šaltrpákou), uvolní se vzduchovody - a je to...
... připraveno na odcvaknutí asi dvaceti kovových sponek, které drží pohromadě kryty vrtulí (ano, jsou dvě ). Odmontují se vrtule, na jedné straně i druhá část krytu a konečně je vidět na kryt elektromotoru
A to je konečně pravý okamžik, kdy člověku padne zrak na přepálenou pojistku větráku nebo uvolněný zemnicí kabel .
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
-
Offline
- Příspěvky: 230
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
technická je jedna věc a přihlášení druhá... třeba já technickou mám a přihlásit mi to nepřihlásili... zatím, chybí mi číslo typového schválení v zemi původu a to mám od oficiálního dovozce číslo českého typového schválení! 2 razítka od volvo auto czech jim nestačí! tak buď připraven na všechno... a držím palce. A GARTULUJI!
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé