Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#1 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Někdo tu nedávno řešil cenu výměny těsnění pod hlavou a řešil to pootevřeným víčkem, pže se mu zdálo 25 000,- hodně.
Moje zkušenost s výměnou doma na zahradě .
tlakování hlavy 500
rovnání hlavy 500
zabroušení ventilů 288 (3 hrubosti brusné pasty, zbylo mi ji na 100 hlav )
gufera ventilů 632
gufera vaček 583
šrouby hlavy 511
těsnění voda 236 (vzadu na přívod vody do hlavy a v předu po termostatem)
čistič oleje 302 (mazacího okruhu)
čistič vody 186 (chladícího okruhu)
těsnění víko 485
těsnění svody 329
motorový olej pro čištění 2000
těsnění sání 500 (odhad - měl jsem doma)
těsnění hlava 1000 (odhad - měl jsem doma)
chladící kapalina 300
těsnění VVT 230
takže matroš cca 8 500,- Kč (+ tak 5 hodin času s hledáním toho správného na nejlevnějších e-shopech vše Victor Reinz až na šrouby FEBI)
1500,- vercajk počítám mimo
to nám zbývá 17 000,- za práci, normální mechanik si vezme tak 500,- na hodinu (nepovažuji za zloděje , originál servis se sazbou 1300,- ano )
z toho vychází 34 hodin práce, tedy skoro pracovní týden, já jako amatér jsem s tím strávil odhaduji tak 70 , včetně odvozu hlavy na tlakování, pak na rovnání...
34 hodin je podle mě reálný odhad:
odstrojení motoru (motor s LPG)
sundání hlavy
zabroušení ventilů
nastavení vůlí (nemusel jsem kupovat "kloboučky" měl jsem jich doma dost z jiných motorů)
montáž hlavy
nastavení rozvodů
montáž víka ventilů
ustrojení motoru
čištění mazacího a chladícího okruhu
noční projížďka se staženou střechou za deště
takže 20 až 25 tis. v servisu za všechno je podle mě adekvátní cena...
Moje zkušenost s výměnou doma na zahradě .
tlakování hlavy 500
rovnání hlavy 500
zabroušení ventilů 288 (3 hrubosti brusné pasty, zbylo mi ji na 100 hlav )
gufera ventilů 632
gufera vaček 583
šrouby hlavy 511
těsnění voda 236 (vzadu na přívod vody do hlavy a v předu po termostatem)
čistič oleje 302 (mazacího okruhu)
čistič vody 186 (chladícího okruhu)
těsnění víko 485
těsnění svody 329
motorový olej pro čištění 2000
těsnění sání 500 (odhad - měl jsem doma)
těsnění hlava 1000 (odhad - měl jsem doma)
chladící kapalina 300
těsnění VVT 230
takže matroš cca 8 500,- Kč (+ tak 5 hodin času s hledáním toho správného na nejlevnějších e-shopech vše Victor Reinz až na šrouby FEBI)
1500,- vercajk počítám mimo
to nám zbývá 17 000,- za práci, normální mechanik si vezme tak 500,- na hodinu (nepovažuji za zloděje , originál servis se sazbou 1300,- ano )
z toho vychází 34 hodin práce, tedy skoro pracovní týden, já jako amatér jsem s tím strávil odhaduji tak 70 , včetně odvozu hlavy na tlakování, pak na rovnání...
34 hodin je podle mě reálný odhad:
odstrojení motoru (motor s LPG)
sundání hlavy
zabroušení ventilů
nastavení vůlí (nemusel jsem kupovat "kloboučky" měl jsem jich doma dost z jiných motorů)
montáž hlavy
nastavení rozvodů
montáž víka ventilů
ustrojení motoru
čištění mazacího a chladícího okruhu
noční projížďka se staženou střechou za deště
takže 20 až 25 tis. v servisu za všechno je podle mě adekvátní cena...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#3 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
http://new.autokelly.cz/Product/VR-15-76741-02/5401446martinopel píše:čím jsi těsnil víko ventilů?
Tesneni, pasta, mi zbylo, takze priste staci sehnat jen gumove krouzky
Tesneni samo o sobe na vzduchu vubec neztvrdlo,zustalo porad mekke, na boku boku vika jak vylezlo trochu po utazeni vika, asi mezi vikem a hlavou pak pod tlakem a teplem ztuhne i kdyz teda na obalu pisou stale plasticke...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#4 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
těš se,až se kousek utrhne a dostane do mazacího kanáluskulda píše:http://new.autokelly.cz/Product/VR-15-76741-02/5401446martinopel píše:čím jsi těsnil víko ventilů?
Tesneni, pasta, mi zbylo, takze priste staci sehnat jen gumove krouzky
Tesneni samo o sobe na vzduchu vubec neztvrdlo,zustalo porad mekke, na boku boku vika jak vylezlo trochu po utazeni vika, asi mezi vikem a hlavou pak pod tlakem a teplem ztuhne i kdyz teda na obalu pisou stale plasticke...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#5 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Cim se to ma teda tesnit?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#6 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Originál volvo tmel 1161059dumi.cz píše:Cim se to ma teda tesnit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#7 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
máš s tím konkrétní zkušenosti? s tím uvolněním těsnění a ucpání kanálku?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Tvl dobrá práce. Dobře se mi čtou postřehy a přístup někoho, kdo má obě ruce pravý.
Asi nejsi dylyna, abys tam toho nakydal tři řitě a pak se ti udělaly pod víkem kapky, který se utrhnou. Jemnej filmík pasty stačí.
Asi nejsi dylyna, abys tam toho nakydal tři řitě a pak se ti udělaly pod víkem kapky, který se utrhnou. Jemnej filmík pasty stačí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#9 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Asi jak píše Urvanej...
Ale jinak motor z V40 co jsem rozebíral šel právě do jedný co na tohle dojezdila...
Ale jinak motor z V40 co jsem rozebíral šel právě do jedný co na tohle dojezdila...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#10 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
dal jsem opravdu tenkou vrstvu, ale i tak s největší pravděpodobností se něco vytlačilo, taky mi to vrtalo hlavou, tak uvidíme , psal jsem do Victor Reinz co oni na to, čekám na odpověď...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#11 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Tyjo desite me. Ted mi delal jeden mechanik (na doporuceni od mistnich) hlavu, tak.doufam, ze to utesnil dobre. Takova vec by me noksy nenapadla. Holt clovek se porad uci..
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#12 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Martine nestraš lidi,to co viktor dává do tý sady nemůže nic způsobit bo tak měsíc to zůstane tahací....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#13 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
a co se s tím tahacími zbytky stane? je fakt, že to co leze nebo je vidět z vnějšku kolem ventilového víka je stále měkké skoro jak čerstvé z tubySarkasmic píše:Martine nestraš lidi,to co viktor dává do tý sady nemůže nic způsobit bo tak měsíc to zůstane tahací....
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#14 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
A když se kousek tahacího utrhne v mazacím kanálku,tak se stane co?..........Sarkasmic píše:Martine nestraš lidi,to co viktor dává do tý sady nemůže nic způsobit bo tak měsíc to zůstane tahací....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#15 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
A co se stane když se utrhne kus original volvo tmelu?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#16 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
origo volvo tmel se netrháSarkasmic píše:A co se stane když se utrhne kus original volvo tmelu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#17 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
jj,drobí se... A proš by se viktor mel trhat?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#18 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Ano máš pravdu,zatěsněte si to třebas medvědím hovnem.Do motoru si nalijte Castrol a kupujte díly od Starlinu.Na diagnosliku jezděte k debilům do stodoly.Tímto oficiálně prohlašuji,že veškeré opravy po domácívh kutilech neopravuji za 400Kč/h ale od dnešního dne je zdražuji na 1000Kč/hSarkasmic píše:jj,drobí se... A proš by se viktor mel trhat?
#19 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
U nás si prostě lidi nevážej odborný práce, česká vlastnost DoDo(Dodělej doma) a šetřivost, si myslim na to má vliv. Páč u nás je taky odborník na všechno každej kdo má v prdeli díru (s nadsázkou). Neřikám že všichni garážový opraváři sou špatný ale co tejden dva přijdede auto zkurvený od lidí co si řikaj odborníci. Ve finále zaplatěj stejně jednou tolik peněz za opravu než kdyby jeli tam kde ty auta znaj a s těma opravama maj hlubší zkušenosti. Ale to se musí spálit každej sám.martinopel píše:Ano máš pravdu,zatěsněte si to třebas medvědím hovnem.Do motoru si nalijte Castrol a kupujte díly od Starlinu.Na diagnosliku jezděte k debilům do stodoly.Tímto oficiálně prohlašuji,že veškeré opravy po domácívh kutilech neopravuji za 400Kč/h ale od dnešního dne je zdražuji na 1000Kč/hSarkasmic píše:jj,drobí se... A proš by se viktor mel trhat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Nie je to tmel ale lepdlo (prebaleny Loctite 510). Lepidlo je anaerobne, tj v olejovych kanaloch nezaschne ale je olejom odplavene.Sarkasmic píše:A co se stane když se utrhne kus original volvo tmelu?
Motor spraveny tymto ciernym sajrajtom mam bohuzial v aute a podla vsetkeho mi pomaly odchadzaju posledne tri valce. Uvidim ci to pretesnenie zachrani.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#21 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Jakým černým sajrajtem? Šmankote vždyt tyhle tmely jsou všechny na stejný bázi,neřeknu kdyby tam někdo napchal silikon. Chápu martine že věci který používáš jsou prostě nejlepší a žádná jiná se jim nevyrovná.... Omlouvám se,že jsem něco napsal a příště nechám vše jen na tvém uvážení,protože jsem jen lůza z malé garáže...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#22 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Něco podobnýho jsem slyšel, ale byl to trošku jinej příběh...
Originální Volvo tmel na olejovou vanu. Někdo koupil v Kelly místo tmelu na vanu klasický těsnění, přes který to chcalo a měl tam přijít tenhle tmel, velkej dýl...
Volvo má určitě taky nějakýho dodavatele, kterej to pro ně vyrábí, pokud by měla nastat veliká panika, našel bych si dodavatele, sehnal složení a porovnal. Bohužel už jsem o tom co Martin píše slyšel (četl) ale je asi rozdíl najebat tam černej silikon na akvárka a pak něco, co je k tomu určený. Já bych z toho taky moc laxírku neměl...
Originální Volvo tmel na olejovou vanu. Někdo koupil v Kelly místo tmelu na vanu klasický těsnění, přes který to chcalo a měl tam přijít tenhle tmel, velkej dýl...
Volvo má určitě taky nějakýho dodavatele, kterej to pro ně vyrábí, pokud by měla nastat veliká panika, našel bych si dodavatele, sehnal složení a porovnal. Bohužel už jsem o tom co Martin píše slyšel (četl) ale je asi rozdíl najebat tam černej silikon na akvárka a pak něco, co je k tomu určený. Já bych z toho taky moc laxírku neměl...
#23 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Pouč mne!!!Sarkasmic píše:Jakým černým sajrajtem? Šmankote vždyt tyhle tmely jsou všechny na stejný bázi,neřeknu kdyby tam někdo napchal silikon. Chápu martine že věci který používáš jsou prostě nejlepší a žádná jiná se jim nevyrovná.... Omlouvám se,že jsem něco napsal a příště nechám vše jen na tvém uvážení,protože jsem jen lůza z malé garáže...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
A nezasychajuci tmel je nieco ine ako silikon ?Sarkasmic píše:Jakým černým sajrajtem? Šmankote vždyt tyhle tmely jsou všechny na stejný bázi,neřeknu kdyby tam někdo napchal silikon. Chápu martine že věci který používáš jsou prostě nejlepší a žádná jiná se jim nevyrovná.... Omlouvám se,že jsem něco napsal a příště nechám vše jen na tvém uvážení,protože jsem jen lůza z malé garáže...
A vsetky "tieto" tmely rozhodne nie su na rovnakom zaklade. Tie stale plasticke su na silikone a anaerobne produkty od Loctite su na baze MMA (metylmetakrylat).
Aj mala luza z garaze by si mohla niekedy precitat nejaky ten greenbook alebo aspon zlozenie/specifikaciu produktu ktory aplikuje a zamyslet sa nad tym preco tam blbec vyrobca dava drahe lepidlo a nie silikon za 5 korun.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#25 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004
Sergej píše: A nezasychajuci tmel je nieco ine ako silikon ?
A vsetky "tieto" tmely rozhodne nie su na rovnakom zaklade. Tie stale plasticke su na silikone a anaerobne produkty od Loctite su na baze MMA (metylmetakrylat).
Aj mala luza z garaze by si mohla niekedy precitat nejaky ten greenbook alebo aspon zlozenie/specifikaciu produktu ktory aplikuje a zamyslet sa nad tym preco tam blbec vyrobca dava drahe lepidlo a nie silikon za 5 korun.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1490 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od thesign
-
- 29 Odpovědi
- 1589 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077
-
- 56 Odpovědi
- 4711 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 4 Odpovědi
- 274 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kalda
-
- 11 Odpovědi
- 1146 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw