Zdravím všechny a mám následující problém. Vlastním 850 T5R a zjistil jsem, že pokud stojí na rovině, je levá zadní strana auta o cca 1,5 cm níže než pravá zadní strana. Pokud stojí vůz na nakloněné rovině je to třeba stejné a pokud si na pravou stranu dozadu sednou děti, tak se to taky srovná. Nejdříve jsem si myslel, že jsou špatné zadní tlumiče. Známý mehanik mi řekl, že ještě tak špatný nejsou. Tak další diagnóza bylo unavené pero, alias pružina. Zatím mi nikdo nebyl schopen říci co přesně by to mělo být. Nic jsem ještě nerozebíral, auto každý den jezdí a mám málo času. Pokud má někdo podobnou zkušenost, tak mi poraďte jakým směrem se mám vydat. Jestli vyměnit tlumiče anebo pružiny anebo všechno. Vzhledem k tomu, že jsem se docela vydal z peněz, tak bych radši vyměnil jenom něco, ale pokud nebude zbití :? tak to vyměním komplet.
Jinak ještě zatím mi nikdo nebyl schopen říci, jaké jsou pružiny na T5R. Podle všeho má továrně snížený podvozek, ale žádný z prodejců ND mi nebyl schopen říci jak dlouhé a jaký průměr pružin T5R má. Asi docela specialita. Pokud někdo náhodou ví, jaký typ pružin (i tlumičů) použít na mijí "Pampelišku", tak se prosím ozvěte.
Předem děkuji za ochotu a za rady.
Nakloněné Volvo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Nakloněné Volvo
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Nakloněné Volvo
No nevím jak u 850ky,ale pokud jsem na sedmě neměl natankováno tak na všech autech byla jedna strana taky níže.Možná je to správně možná jen náhoda???bobika píše:Zdravím všechny a mám následující problém. Vlastním 850 T5R a zjistil jsem, že pokud stojí na rovině, je levá zadní strana auta o cca 1,5 cm níže než pravá zadní strana. Pokud stojí vůz na nakloněné rovině je to třeba stejné a pokud si na pravou stranu dozadu sednou děti, tak se to taky srovná. Nejdříve jsem si myslel, že jsou špatné zadní tlumiče. Známý mehanik mi řekl, že ještě tak špatný nejsou. Tak další diagnóza bylo unavené pero, alias pružina. Zatím mi nikdo nebyl schopen říci co přesně by to mělo být. Nic jsem ještě nerozebíral, auto každý den jezdí a mám málo času. Pokud má někdo podobnou zkušenost, tak mi poraďte jakým směrem se mám vydat. Jestli vyměnit tlumiče anebo pružiny anebo všechno. Vzhledem k tomu, že jsem se docela vydal z peněz, tak bych radši vyměnil jenom něco, ale pokud nebude zbití :? tak to vyměním komplet.
Jinak ještě zatím mi nikdo nebyl schopen říci, jaké jsou pružiny na T5R. Podle všeho má továrně snížený podvozek, ale žádný z prodejců ND mi nebyl schopen říci jak dlouhé a jaký průměr pružin T5R má. Asi docela specialita. Pokud někdo náhodou ví, jaký typ pružin (i tlumičů) použít na mijí "Pampelišku", tak se prosím ozvěte.
Předem děkuji za ochotu a za rady.
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Jo, tak jsem si to konečně pořádně přečetl, takže se omlouvám.
Máš na tom skoro čtvrt milionu, takže to mohou být tlumiče, pružiny, no v podstatě cokoliv.
Moje osobní zkušenost je taková, že když s tím zajedu do volvoservisu, tak se na to podívají, a řeknou mi, kde je problém. Pak se můžu rozhodnout, jestli to nechám udělat u nich a nebo, jestli si seženu něco levnějšího.
Takže tímto směrem bych se na Tvém místě ubíral.
Máš na tom skoro čtvrt milionu, takže to mohou být tlumiče, pružiny, no v podstatě cokoliv.
Moje osobní zkušenost je taková, že když s tím zajedu do volvoservisu, tak se na to podívají, a řeknou mi, kde je problém. Pak se můžu rozhodnout, jestli to nechám udělat u nich a nebo, jestli si seženu něco levnějšího.
Takže tímto směrem bych se na Tvém místě ubíral.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Co se týče autorizovaných Volvoservisů, tak jsem volal do toho v Českých Budějovicích (CIVA Trans) a tam mě po půl hodině volali, že přesně neví jaký typ pružin tam má být (a VIN jsem jim nadiktoval). Takže jak mám již zkušenost z jiných odvětví, tak autorizovaný servis není zárukou dobré rady a opravy a v mnoha případech je tomu opačně. Pokud mi tedy někdo může poradit, na který servis Volvo se mohu obrátit, aby mě řekli podle VIN přesné ND. Zatím díky za příspěvky. Až problém vyřeším, tak o něm samozřejmě poreferuji.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Zkus Auto Hase Prahabobika 850 T5R píše:Co se týče autorizovaných Volvoservisů, tak jsem volal do toho v Českých Budějovicích (CIVA Trans) a tam mě po půl hodině volali, že přesně neví jaký typ pružin tam má být (a VIN jsem jim nadiktoval). Takže jak mám již zkušenost z jiných odvětví, tak autorizovaný servis není zárukou dobré rady a opravy a v mnoha případech je tomu opačně. Pokud mi tedy někdo může poradit, na který servis Volvo se mohu obrátit, aby mě řekli podle VIN přesné ND. Zatím díky za příspěvky. Až problém vyřeším, tak o něm samozřejmě poreferuji.
http://www.autohase.cz
Ptej se po panu Měchurovi, nebo po panu Brabcovi.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé