Nakloněné Volvo

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#1 Nakloněné Volvo

Příspěvek od Bobika »

Zdravím všechny a mám následující problém. Vlastním 850 T5R a zjistil jsem, že pokud stojí na rovině, je levá zadní strana auta o cca 1,5 cm níže než pravá zadní strana. Pokud stojí vůz na nakloněné rovině je to třeba stejné a pokud si na pravou stranu dozadu sednou děti, tak se to taky srovná. Nejdříve jsem si myslel, že jsou špatné zadní tlumiče. Známý mehanik mi řekl, že ještě tak špatný nejsou. Tak další diagnóza bylo unavené pero, alias pružina. Zatím mi nikdo nebyl schopen říci co přesně by to mělo být. Nic jsem ještě nerozebíral, auto každý den jezdí a mám málo času. Pokud má někdo podobnou zkušenost, tak mi poraďte jakým směrem se mám vydat. Jestli vyměnit tlumiče anebo pružiny anebo všechno. Vzhledem k tomu, že jsem se docela vydal z peněz, tak bych radši vyměnil jenom něco, ale pokud nebude zbití :? tak to vyměním komplet.
Jinak ještě zatím mi nikdo nebyl schopen říci, jaké jsou pružiny na T5R. Podle všeho má továrně snížený podvozek, ale žádný z prodejců ND mi nebyl schopen říci jak dlouhé a jaký průměr pružin T5R má. Asi docela specialita. Pokud někdo náhodou ví, jaký typ pružin (i tlumičů) použít na mijí "Pampelišku", tak se prosím ozvěte.
Předem děkuji za ochotu a za rady.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

GDPR_user

#2 Nakloněné Volvo

Příspěvek od GDPR_user »

bobika píše:Zdravím všechny a mám následující problém. Vlastním 850 T5R a zjistil jsem, že pokud stojí na rovině, je levá zadní strana auta o cca 1,5 cm níže než pravá zadní strana. Pokud stojí vůz na nakloněné rovině je to třeba stejné a pokud si na pravou stranu dozadu sednou děti, tak se to taky srovná. Nejdříve jsem si myslel, že jsou špatné zadní tlumiče. Známý mehanik mi řekl, že ještě tak špatný nejsou. Tak další diagnóza bylo unavené pero, alias pružina. Zatím mi nikdo nebyl schopen říci co přesně by to mělo být. Nic jsem ještě nerozebíral, auto každý den jezdí a mám málo času. Pokud má někdo podobnou zkušenost, tak mi poraďte jakým směrem se mám vydat. Jestli vyměnit tlumiče anebo pružiny anebo všechno. Vzhledem k tomu, že jsem se docela vydal z peněz, tak bych radši vyměnil jenom něco, ale pokud nebude zbití :? tak to vyměním komplet.
Jinak ještě zatím mi nikdo nebyl schopen říci, jaké jsou pružiny na T5R. Podle všeho má továrně snížený podvozek, ale žádný z prodejců ND mi nebyl schopen říci jak dlouhé a jaký průměr pružin T5R má. Asi docela specialita. Pokud někdo náhodou ví, jaký typ pružin (i tlumičů) použít na mijí "Pampelišku", tak se prosím ozvěte.
Předem děkuji za ochotu a za rady.
No nevím jak u 850ky,ale pokud jsem na sedmě neměl natankováno tak na všech autech byla jedna strana taky níže.Možná je to správně možná jen náhoda???

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4

#3

Příspěvek od Marek Vild »

Jo, tak jsem si to konečně pořádně přečetl, takže se omlouvám. :oops:
Máš na tom skoro čtvrt milionu, takže to mohou být tlumiče, pružiny, no v podstatě cokoliv.
Moje osobní zkušenost je taková, že když s tím zajedu do volvoservisu, tak se na to podívají, a řeknou mi, kde je problém. Pak se můžu rozhodnout, jestli to nechám udělat u nich a nebo, jestli si seženu něco levnějšího.
Takže tímto směrem bych se na Tvém místě ubíral.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#4

Příspěvek od Bobika »

Co se týče autorizovaných Volvoservisů, tak jsem volal do toho v Českých Budějovicích (CIVA Trans) a tam mě po půl hodině volali, že přesně neví jaký typ pružin tam má být (a VIN jsem jim nadiktoval). Takže jak mám již zkušenost z jiných odvětví, tak autorizovaný servis není zárukou dobré rady a opravy a v mnoha případech je tomu opačně. Pokud mi tedy někdo může poradit, na který servis Volvo se mohu obrátit, aby mě řekli podle VIN přesné ND. Zatím díky za příspěvky. Až problém vyřeším, tak o něm samozřejmě poreferuji.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4

#5

Příspěvek od Marek Vild »

bobika 850 T5R píše:Co se týče autorizovaných Volvoservisů, tak jsem volal do toho v Českých Budějovicích (CIVA Trans) a tam mě po půl hodině volali, že přesně neví jaký typ pružin tam má být (a VIN jsem jim nadiktoval). Takže jak mám již zkušenost z jiných odvětví, tak autorizovaný servis není zárukou dobré rady a opravy a v mnoha případech je tomu opačně. Pokud mi tedy někdo může poradit, na který servis Volvo se mohu obrátit, aby mě řekli podle VIN přesné ND. Zatím díky za příspěvky. Až problém vyřeším, tak o něm samozřejmě poreferuji.
Zkus Auto Hase Praha

http://www.autohase.cz

Ptej se po panu Měchurovi, nebo po panu Brabcovi.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“