Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vstřiků
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#1 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vstřiků
Zdá se, že můj dotaz zapadl ve vlákně, kterému nikdo moc nevěnuje pozornost, tak zakládám nové. Mám ale vlastně problémy hned dva a nevím, jestli spolu souvisejí.
Řešila se otázka, co může způsobovat, že od motoru se při akceleraci na plný plyn občas ozve pískavý zvuk, jako by proklouzly pneumatiky.
U mého auta se z občasného písknutí stalo pravidlo a při plném plynu, nejvíce při akceleraci v mírném táhlém kopci, se ozývá ten popisovaný zvuk, jako když pískají (prokluzují) gumy. Ale není to jen to krátké "kviknutí", jak bylo popisováno v sousedním vlákně, ale klidně několikasekundový zvuk, který trvá vlastně po celou dobu, co mám plyn na podlaze.
Minulý týden jsem nechal vyčistit a přeměřit vstřikovače. Prý jsou sice opotřebované, ale jinak vcelku v pořádku (jediné, co je horší, je "maximální dávka"). Od té doby je bohužel auto jakoby přidušené, a jede mnohem hůře (dokonce na pětku do mírného kopce už ani nezrychluje, což předtím nebyl problém) a více žere. Pán, který dělal čištění a kontrolu vstřiků, se nad tím, že auto od té doby jede hůř, podivil, ale nenapadlo ho nic, co by mohl udělat špatně (jde o člověka, kterého doporučuje David Patočka, takže věřím v jeho zkušenosti a schopnosti). Napadá Vás něco?
A zároveň s tím, jak auto teď hůře jede, se více projevuje onen zvuk, protože musím víc šlapat na plyn, když chci od auta podobnou dynamiku jako dříve. A při akceleraci na plný plyn vydává právě onen pískavý zvuk.
Podotýkám, že intercooler je rok nový, turbo je (zvnějšku) úplně suché.
Díky moc za vaše nápady. Martin
Řešila se otázka, co může způsobovat, že od motoru se při akceleraci na plný plyn občas ozve pískavý zvuk, jako by proklouzly pneumatiky.
U mého auta se z občasného písknutí stalo pravidlo a při plném plynu, nejvíce při akceleraci v mírném táhlém kopci, se ozývá ten popisovaný zvuk, jako když pískají (prokluzují) gumy. Ale není to jen to krátké "kviknutí", jak bylo popisováno v sousedním vlákně, ale klidně několikasekundový zvuk, který trvá vlastně po celou dobu, co mám plyn na podlaze.
Minulý týden jsem nechal vyčistit a přeměřit vstřikovače. Prý jsou sice opotřebované, ale jinak vcelku v pořádku (jediné, co je horší, je "maximální dávka"). Od té doby je bohužel auto jakoby přidušené, a jede mnohem hůře (dokonce na pětku do mírného kopce už ani nezrychluje, což předtím nebyl problém) a více žere. Pán, který dělal čištění a kontrolu vstřiků, se nad tím, že auto od té doby jede hůř, podivil, ale nenapadlo ho nic, co by mohl udělat špatně (jde o člověka, kterého doporučuje David Patočka, takže věřím v jeho zkušenosti a schopnosti). Napadá Vás něco?
A zároveň s tím, jak auto teď hůře jede, se více projevuje onen zvuk, protože musím víc šlapat na plyn, když chci od auta podobnou dynamiku jako dříve. A při akceleraci na plný plyn vydává právě onen pískavý zvuk.
Podotýkám, že intercooler je rok nový, turbo je (zvnějšku) úplně suché.
Díky moc za vaše nápady. Martin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
To čištění vstřiků by mně zajímalo kolik to stálo díky
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#3 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Stálo to bratru 3200,- Kč .(čištění + testování). Pozitivním efektem si momentálně nejsem jistý...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 231
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klecany
- Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual
#4 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
A neprokluzuje Ti remen?Muze byt horsi,uz treba vytahany a to by mohlo pri plnym plynu piskat nebo ruzne kvicet...
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#5 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Co takhle prasklá hadice od turba. Umí jak pískat tak ubrat výkon.
Moc nerozumím pojmu opotřebované ale vcelku dobré
Moc nerozumím pojmu opotřebované ale vcelku dobré
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 832
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#6 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Pokud to dela i na neutral, popros nekoho at ti podrzi plyn a strc hlavu do motoru. Zameril bych se na klinovej remen a kladky, jestli neni nekde neco pridrenyho. Pripadne na nejakou netesnost v sani a turbo
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#7 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Dlouhé vlasy bych doporučoval schovat do čepice.THOmasoj píše:Pokud to dela i na neutral, popros nekoho at ti podrzi plyn a strc hlavu do motoru. Zameril bych se na klinovej remen a kladky, jestli neni nekde neco pridrenyho. Pripadne na nejakou netesnost v sani a turbo
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#8 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Dle slov pana mechanika jsou všechny vstřiky poměrně dost opotřebované (auto má najeto 210.000 km), ale žádný není mrtvý. Mám kontrolní protokol, všechny hodnoty jsou v toleranci (jenže tolerance je tam u někrtých hodnot obrovská), žádná z hodnot nedosahuje referenční hodnoty, žádná ale není na nule. Tzn. já to chápu tak, že vstřiky jsou jakž takž funkční a nehrozí poškození motoru, tudíž zatím nemá smysl dávat patnáct tisíc za repas, natož čtyři pětky za novéVenca70 píše:Co takhle prasklá hadice od turba. Umí jak pískat tak ubrat výkon.
Moc nerozumím pojmu opotřebované ale vcelku dobré
Hadice od turba mě napadla, řemen ne. Ale co jsem tak někdy slyšel pískající řemen, tak tohle je trochu jiný zvuk. Nicméně to samozřejmě prověříme.
Jen mi pořád vrtá hlavou, že se najednou dynamika auta tak výrazně zhošila, a jestli to má nějakou souvislost s tím čištěním vstřiků (jako laika mě vůbec nenapadá, jak by mohlo vyčištění vstřiků zhoršit dynamiku, mělo by to přeci spíše pomoci). Jestli to chápu správně, tak auto, pokud má málo vzduchu, tak to kompenzuje vyšší dávkou paliva, je to tak? A proto ta vyšší spotřeba. Snad napoví servis. Na kolik tak cca vychází výměna hadice od turba v aut. servisu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#9 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
A nemuze to ze ma malo vzduchu mit souvislost nakonec s tim turbem kery sice muze byt suchy ale nedava tolik?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#10 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
A víš jak pak poznáš když už bude vstřik mrtvý ? ....řekne ti to mrtvý motor!
Je to pàlka za ty vstřiky, to beru, taky bych se kroutil.
Zkus oslovit Patočku, určitě bude mít málo jeté použitelné.
Je to pàlka za ty vstřiky, to beru, taky bych se kroutil.
Zkus oslovit Patočku, určitě bude mít málo jeté použitelné.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#11 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
jestli pán vstřiky kontroloval a řekl, že jsou sice již opotřebované, ale můžou se i nadále používat, není potřeba je měnit a je na něj dobrá reference od D. Patočky, nevidím důvod vstřiky měnit.
Nejjednodušší cesta je se s někým ochotným s D5 motorem, komu to normálně jede, potkat, přemontovat vstřiky, zkusit auto projet a pak zase vstřiky vrátit. Demontáž tak hrozná není. V pohodě i s testem se to dá zvládnout za odpoledne i s pokecáním.
Tím bych asi začal, pak bych hledal problém jinde. Protože, pokud to přestalo jet po čištění vstřiků, tak bych ověřoval to, co se měnilo, rozpojovalo.
Nejjednodušší cesta je se s někým ochotným s D5 motorem, komu to normálně jede, potkat, přemontovat vstřiky, zkusit auto projet a pak zase vstřiky vrátit. Demontáž tak hrozná není. V pohodě i s testem se to dá zvládnout za odpoledne i s pokecáním.
Tím bych asi začal, pak bych hledal problém jinde. Protože, pokud to přestalo jet po čištění vstřiků, tak bych ověřoval to, co se měnilo, rozpojovalo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#12 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Takže auto bylo minulý týden v Auto Kurtz, kde bylo provedeno podrobné měření všeho možného. Nebyla zjištěna žádná netěsnost (což tedy asi vylučuje prasklou hadici od turba, prasklý IC apod.), diagnostika za provozu nezjistila žádnou závadu (turbo tlačí, váha vzduchu taky nehlásí závadu).
Můj problém tak nadále trvá a auto jede hůř, než před servisem vstřiků, a hlavně má o litr vyšší spotřebu (mimo město). V AutoKurtz mi bylo řečeno , že auto jede cca stejně jako sériová 2.4D (tzn. 96 kW), možná o chlup lépe. Před servisem vstřiků ale auto jelo podstatně lépe, jelikož měla za sebou softwarovou úpravu ŘJ motoru (výkon byl cca na úrovni 120 kW).
A tak mě napadá jedna věc... Existuje teoretická možnost, že se nějakým zásahem resetovala ŘJ motoru do továrního nastavení (čímž by došlo ke snížení výkonu na tovární hodnotu)? Je to technicky vůbec možné?
Díky za odpovědi.
Můj problém tak nadále trvá a auto jede hůř, než před servisem vstřiků, a hlavně má o litr vyšší spotřebu (mimo město). V AutoKurtz mi bylo řečeno , že auto jede cca stejně jako sériová 2.4D (tzn. 96 kW), možná o chlup lépe. Před servisem vstřiků ale auto jelo podstatně lépe, jelikož měla za sebou softwarovou úpravu ŘJ motoru (výkon byl cca na úrovni 120 kW).
A tak mě napadá jedna věc... Existuje teoretická možnost, že se nějakým zásahem resetovala ŘJ motoru do továrního nastavení (čímž by došlo ke snížení výkonu na tovární hodnotu)? Je to technicky vůbec možné?
Díky za odpovědi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#13 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
je, pokud ti někdo napíchl auto na diagnostiku a aktualizoval třeba software. Výměnou vstřiků za repas / nové to není možné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#14 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
O tom, že by někdo aktualizoval software, mi nebylo nic řečeno, takže doufám, že se tak ani nestalo.. V Auto Kurtz každopádně aktualizaci nedělali, ale to by stejně nehrálo roli, když problém existoval předtím.
Co se týká vstřiků, byly jen čištěny a pak měřeny, nebyly měněny ani repasovány. Ale vzhledem k tomu, že jeden dává nízkou maximální dávku, asi na repas stejně dojde.
Spíš jsem měl na mysli, jestli se třeba v důsledku nějakého elektrického šoku (auto jsme po servisu vstřiků na zkoušku startovali za pomoci externího zdroje) nemohla ta ŘJ nějak zresetovat (právě do tov. nastavení).
Co se týká vstřiků, byly jen čištěny a pak měřeny, nebyly měněny ani repasovány. Ale vzhledem k tomu, že jeden dává nízkou maximální dávku, asi na repas stejně dojde.
Spíš jsem měl na mysli, jestli se třeba v důsledku nějakého elektrického šoku (auto jsme po servisu vstřiků na zkoušku startovali za pomoci externího zdroje) nemohla ta ŘJ nějak zresetovat (právě do tov. nastavení).
Naposledy upravil(a) Dr.Marty dne 05 říj 2015 11:24, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#15 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
a dávaji ti všechny ty vstřiky dávku ? neni někde řachlý těsnění ?
Co mě napadá, tak jedinej problém podle toho co popisuješ by mohl bejt v těsnění a konektorech, tedy věci, který jsi rozpojoval při vyndavání vstřiků. T o-kroužky by se měly pokaždý vyměnit.
Nebo jsi nám něco zapomněl říct. Ruční brzdu máš dole ?
Co mě napadá, tak jedinej problém podle toho co popisuješ by mohl bejt v těsnění a konektorech, tedy věci, který jsi rozpojoval při vyndavání vstřiků. T o-kroužky by se měly pokaždý vyměnit.
Nebo jsi nám něco zapomněl říct. Ruční brzdu máš dole ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#16 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Já u toho nebyl, když se to dělalo, takže se k tomu těžko vyjadřuje.. Jak jsem už psal, jeden vstřik dává nízkou maximální dávku, ale to asi přeci musel dávat už předtím a auto i tak jelo dobře, tak je mi divný, že by to mělo mít vliv. Údajně jsou všechny vstřiky přetěsněné.
Dělal to p. Pavel Kassl, kterého tu doporučoval p. David Patočka,, čili by se mělo jednat o odborníka...
Dělal to p. Pavel Kassl, kterého tu doporučoval p. David Patočka,, čili by se mělo jednat o odborníka...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#17 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Sorry, ale kdyby ho doporučoval sám pánbůh, tak když se mi vrátí auto od "mechanika" v horšim stavu než bylo, tak je asi něco špatně. Zkus za Davidem a požádat ho aby na to mrknu, poměnil třeba vstřiky za nějaký plonkový co se mu tam váleji a aspoň najde v čem je problém.Dr.Marty píše:Já u toho nebyl, když se to dělalo, takže se k tomu těžko vyjadřuje.. Jak jsem už psal, jeden vstřik dává nízkou maximální dávku, ale to asi přeci musel dávat už předtím a auto i tak jelo dobře, tak je mi divný, že by to mělo mít vliv. Údajně jsou všechny vstřiky přetěsněné.
Dělal to p. Pavel Kassl, kterého tu doporučoval p. David Patočka,, čili by se mělo jednat o odborníka...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#18 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Jjj, jasně, nakonec to asi nějak tak dopadne, akorát by to stejně neřešil D. Patočka, protože na tyhle věci sám nemá čas.
Ale aby nezapadl můj dotaz.. Je tedy technicky možné, aby se třeba v důsledku nějakého elektrického šoku (auto jsme po servisu vstřiků na zkoušku startovali za pomoci externího zdroje) nemohla ta ŘJ nějak zresetovat (právě do tov. nastavení)???
Ale aby nezapadl můj dotaz.. Je tedy technicky možné, aby se třeba v důsledku nějakého elektrického šoku (auto jsme po servisu vstřiků na zkoušku startovali za pomoci externího zdroje) nemohla ta ŘJ nějak zresetovat (právě do tov. nastavení)???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#19 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Tezko rict ale v tomhle pokud to byla osizena D5(96kw),nekdo ti delal sw na 120 a ted to zas nejede tak bych zajel nekam na brzdu zmerit si kolik koniku tam mas a ve finale vlastne jaky sw...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#20 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Na to, abych poznal, že mám o poznání méně výkonu, nepotřebuju výkon měřit na brzdě, ten rozdíl je opravdu propastný (výkon, který jsem měl předtím k dispozici "na půl plynu" teď nemám ani na plný plyn).
Asi tam zkusím nechat znovu nahrát ten upravený soft a uvidíme.. Tím se snad nedá nic zkazit, a bude to jako první krok zadarmo..
Asi tam zkusím nechat znovu nahrát ten upravený soft a uvidíme.. Tím se snad nedá nic zkazit, a bude to jako první krok zadarmo..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2439
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#21 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Já bych zkusil auto projet bez řemenu příslušenství (altík,servo,klima...) a pak bych řešil dál. Tipuju volnoběžku altíku
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#22 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Ta volnoběžka alternátoru má způsobovat co? To náhlé snížení výkonu, nebo to dříve popisované pískání? Omlouvám se, jsem laik, tak se takhle ptám...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#23 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Prosím o odpověď, díky!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2439
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#24 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Ahooooj! No dle mého selského rozumu,čistě teoreticky,kdyby byla volnoběžka zakouslá/prokluzovala,tak by mohla způsobit prokluzování řemene na řemenici altíku a tím i způsobit ztrátu výkonu = kňučení. Ok,blbost,asi by to rožlo kontrolku dobíjení. Ale pro klid v duši by to stálo za pokus...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#25 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Už jsem to někde psal,ale zopakuji to.Plochý drážkovaný řemen má tak obrovskou schopnost přenosu kroutícího momentu,že nikdy prokluzovat nebude!!!Když se vám zasekne alternátor,tak auto nepůjde nastartovat a bude se chovat jako by bylo zadřené.Jediná možnost je,že řemen praskne.z-d-e-n-a píše:Ahooooj! No dle mého selského rozumu,čistě teoreticky,kdyby byla volnoběžka zakouslá/prokluzovala,tak by mohla způsobit prokluzování řemene na řemenici altíku a tím i způsobit ztrátu výkonu = kňučení. Ok,blbost,asi by to rožlo kontrolku dobíjení. Ale pro klid v duši by to stálo za pokus...
Proto veškeré pískání které se ozývá od rozvodů je z nějakého ložiska.Tzn.nějaká kladka,ložisko alternátoru,ložisko klimakompresoru,nebo ložisko servořízení.Nejčastěji to na pomocném řemenu bývá alternátor.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek