zdravim,
zamiloval jsem se do kombika 240 GLT. Na prodej je v jednom holandskym bazaru, ale ma to hacek.. to auto ma svycarsky papiry. Pujde to prepsat na cesky? clo do holandska (takze vlastne do EU) je zaplaceny, by to nemusel byt problem..jak se vlastne takovej prepis dela?
diky za info R.
auto se svycarskyma dokladama
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
auto se svycarskyma dokladama
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Příspěvky: 245
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
Ahoj, nevím jestli ti moc pomůžu, ale já bych sepsal údaje o tom konkrétním autu ( rok výroby, zda má platnou stk atd. ) a toto všechno poslal mailem na kompetentní úřad s dotazem zda a za jakých podmínek ti toto auto u nás přihlásí a možná bych to poslal ještě v kopii na svaz dovozců automobilů, ono je sice po 1.7. a platí nový zákon o dovozech a všichni mluví jak to bude v pohodě a že dovezeš všechno co je uznáno způsobilým k provozu ve "svém" státě, ale já naopak vím, že žijeme v čechách, kde úředník a úřední vyhlášky, nařízení, prováděcí předpisi atd. jsou většinou čitelné, porozumněníhodné a výkladné asi jako pro mě arabština, takže spoléhat se na to že se všude píše, že je to " na pohodu" pak to přivést a při přihlašování na úřadě zjistit, že zrovna toto auto spadá třeba do nějaké vyjímky, nebo něco podobnýho, no asi nic moc
je to ovšem jen můj názor, třeba tu jsou odborníci, kteří dají za svou radu klidně i ruku do ohně, ale já mezi ně nepatřím a jak říkám o ČR jako o čitelném právním státě se zatím neodvažuji ani uvažovat.možná by stálo za to projít net zda už s tím jsou praktické zkušenosti a případně zkontaktovat někoho, kdo už tímto po 1.7. prošel.
p.s.: doufám že ti to dopadně dobře a bude nás zase o něco víc
je to ovšem jen můj názor, třeba tu jsou odborníci, kteří dají za svou radu klidně i ruku do ohně, ale já mezi ně nepatřím a jak říkám o ČR jako o čitelném právním státě se zatím neodvažuji ani uvažovat.možná by stálo za to projít net zda už s tím jsou praktické zkušenosti a případně zkontaktovat někoho, kdo už tímto po 1.7. prošel.
p.s.: doufám že ti to dopadně dobře a bude nás zase o něco víc
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
auto se svycarskyma dokladama
Vzhledem k tomu že švýcarsko není členem EU platí omezení 8 let stářírozcos píše:zdravim,
zamiloval jsem se do kombika 240 GLT. Na prodej je v jednom holandskym bazaru, ale ma to hacek.. to auto ma svycarsky papiry. Pujde to prepsat na cesky? clo do holandska (takze vlastne do EU) je zaplaceny, by to nemusel byt problem..jak se vlastne takovej prepis dela?
diky za info R.
-
Offline
- Příspěvky: 1451
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No jak chápu "nová pravidla" já, tak to asi problém bude. Auto sice stojí v bazaru v EU, ale není tam registrované a tudíž ani způsobilé k provozu. A to bude kámen úrazu. Pokud by se tam zaregistrovalo a poté se sehnalo potvrzení, že stejné vozidlo bylo v době výroby schváleno podle předpisů země EU, tak by to asi šlo. Ale podle mě by bylo právě velkou výhodou vzít auto uvedné do provozu a stále provozované v EU. Tohle by asi byl hazard, kterého bych se bál. Ale opět jako Miky, je to jen můj názor a nevrdím, že správnej.
-
Offline
- Příspěvky: 1764
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Mám na prodej pojízdnou 245 s platnými doklady za 5.000,- Kč. Potřebovala by vyměnit karoserii a případně i motor, nejlíp za něco udržovaného. Třeba ve Švýcarech se o auta starají moc dobře
.
Pokud rozcos nebude chtít auto, brzo bude razborka.

Pokud rozcos nebude chtít auto, brzo bude razborka.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
tak nakonec do SWISS nepojedu, ale vyhlíd jsem si jinýho v německu je to rok 91 240 gl kombi samo. Chce za něj 1500 euro. najeto 240 tis. 2 majitel, predtim to mel prej nejakej starej prachatej deda. Chtel jsem se zeptat, na co si dat pozor pri koupi a taky, jak jsou dostupny dily na tohle auto a jaka je cena. Ja proste volvo 240 chci...uz dlouho..slysel jsem, ze jsou spolehlivy a ze kdyz si ho nekdo koupi, tak je spokojenej. Co vy na to? diky za rady
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRAHA
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé