Už nejsem Volvista

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Ing.Magor »

Tak po téměř 12ti letech věrného sloužení v naší rodině jsem se rozhodl poslat svoji V70 R do světa. Nikdy nás nenachalo stát na silnici, až na pár závad bylo vcelku spolehlivé ( k dnešnímu dni najeto cca 214tis km), ale už byl zkrátka čas na změnu. Každopádně auto budu mít stále pod dozorem, protože si ho ode mě koupil kolega z práce, takže když se o něj nebude hezky starat, tak dostane přes ruce :)

Krom poslední fotky, která je i odpovědí za co jsem Volvo vyměnil, přidávám jedno starší vzpomínké video, ze zimních radovánek. Každopádně na volvokomunitu nezanevřu a třeba si časem zase nějaké Volvo do popisu dám :)

https://www.youtube.com/watch?v=X7x_AUSQpvI
Přílohy
2015-05-19-543.jpg
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Urvanej »

Věci od tebe jsou držácí. Želva se těší pevnému zdraví a zuřivě nám tu denně zalejvá podlahu. :-)
Tak ať skoutík slouží, aby ses nemusel qolvu vracet dřív než si plánuješ.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Ing.Magor »

Urvanej píše:Věci od tebe jsou držácí. Želva se těší pevnému zdraví a zuřivě nám tu denně zalejvá podlahu. :-)
Tak ať skoutík slouží, aby ses nemusel qolvu vracet dřív než si plánuješ.
Zrovna nedávno jsem přemýšlel a nemohl si vzpomenout komu z fora jsem vlastně tu želvu dal :D Tak to jsem rád že se má dobře :)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#4 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Kuko28 »

hmm, to musí být docela velký skok přejít z R-ka na Scouta. Máš tam aspoň zase benzin? Ten jejich 1.8TSI je fajnovej.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Ing.Magor »

Kuko28 píše:hmm, to musí být docela velký skok přejít z R-ka na Scouta. Máš tam aspoň zase benzin? Ten jejich 1.8TSI je fajnovej.
Vzhledem k tomu, že mám přístup k levné naftě, tak jsem zvolil TDI. Výkonově to skok samozřejmě je a určitě mi to občas chybět bude, ale zase tak hrozný to neni a při nějhorším to nachipuju abych se alespoň trošičku přiblížil :oops:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

#6 Už nejsem Volvista

Příspěvek od counterct »

Dvoulitr? Nebo jednašest?
_________________
Volvo S80 D5252T 2000

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#7 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Lachtan »

To budeš muset asi hooodně chipovat :twisted:

P.S.: tvoje Rko se mi líbilo :good:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Ing.Magor »

counterct píše:Dvoulitr? Nebo jednašest?
Do Scoutu se dával pouze dvoulitr, s jednašest by to by z eRka byl moc velký výkonový skok :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Ing.Magor »

Lachtan píše:To budeš muset asi hooodně chipovat :twisted:

P.S.: tvoje Rko se mi líbilo :good:
Má to velkej kufr, takže když nepomůže chip tak do kufru dám ještě jeden motor :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#10 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Lachtan »

:good: :good: :lol: :lol: :lol:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#11 Už nejsem Volvista

Příspěvek od tomasss »

Nejaky srovnani v cem je oktavka lepsi nez zplynovany eRko? Ekonomika provozu a vykon asi ne, cestovni komfort nepredpokladam, vyjimecnost a image urcite ne...vlastne si mozna krom kufru nedokazu vysvetlit duvod takovyhle zmeny, pouc mne :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Ing.Magor »

tomasss píše:Nejaky srovnani v cem je oktavka lepsi nez zplynovany eRko? Ekonomika provozu a vykon asi ne, cestovni komfort nepredpokladam, vyjimecnost a image urcite ne...vlastne si mozna krom kufru nedokazu vysvetlit duvod takovyhle zmeny, pouc mne :)
Je to novější auto, s nižšímí náklady na servis, náklady na PHM by měly být standardně o trochu nižší než u LPG (vzhledem k tomu že mám přístup k levné naftě tak jsou o dost nižší) a co se týče komfortu, tak sedačky bez diskuze jsou u volva lepší, ale jinak prostorově alespoň v podélném směru bych řekl že je octavia na tom líp (ale ještě jsem to pořádně neotestoval). Podvozkově musím říct že je Scout velmi příjemný, časem až toho víc najezdím tak klidně přidám více postřehů :)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#13 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Deshi »

A co tě to napadlo, jít do tohohle?? Firemní to asi nebude, ne?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 457
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#14 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Laurel »

Čím novější auto, tím kratší poločas rozpadu. Kdybych na to měl peníze, nejradši bych si koupil ještě tak tři S60ky a zakozervoval je, abych měl do konce života čím jezdit :D
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#15 Už nejsem Volvista

Příspěvek od dumi.cz »

Laurel píše:Čím novější auto, tím kratší poločas rozpadu. Kdybych na to měl peníze, nejradši bych si koupil ještě tak tři S60ky a zakozervoval je, abych měl do konce života čím jezdit :D
Se obavam ze i kdyby jsi jich mel 50, bude ti to k nicemu, protoze je za chvilku zakazou.... :cry:
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Ing.Magor »

Deshi píše:A co tě to napadlo, jít do tohohle?? Firemní to asi nebude, ne?
Chtěl jsem něco co bude ekonomický na provoz (tzn spotřeba, levné náhradní díly, servisovatelnost atp.), ale chtěl jsem čtykolku a něco co není příliš tuctový a tyhle kritéria splňoval prakticky jenom Scout :)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#17 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Ekky »

S tema nahradnima dilama si nejsem jistej jestli budou levnejsi. Mozna nektere ano ale naopak nektere budou drazsi.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#18 Už nejsem Volvista

Příspěvek od quaero »

Ing.Magor píše:
Deshi píše:A co tě to napadlo, jít do tohohle?? Firemní to asi nebude, ne?
Chtěl jsem něco co bude ekonomický na provoz (tzn spotřeba, levné náhradní díly, servisovatelnost atp.), ale chtěl jsem čtykolku a něco co není příliš tuctový a tyhle kritéria splňoval prakticky jenom Scout :)
A co novej Leon? Ten se mi teda líbí víc. Ale je fakt že zase bude cenou někde jinde, v porovnání s O II...

GDPR_user

#19 Už nejsem Volvista

Příspěvek od GDPR_user »

Ing.Magor píše: Chtěl jsem něco co bude ekonomický na provoz (tzn spotřeba, levné náhradní díly, servisovatelnost atp.), ale chtěl jsem čtykolku a něco co není příliš tuctový a tyhle kritéria splňoval prakticky jenom Scout :)
Tak to jsi mne vážně pobavil.Levné ND? :lol: :lol: :ROFL: :ROFL: :ROFL: Měli jsme možnost pár dílů porovnat mezi koncernem a Volvem a 80% dílů je na Volvo levnější,než u koncernu.Např. takový pitomý průtočný šroub k turbodmychadlu,kterým se přivádí tlakový olej.
Volvo 157Kč
Škoda Octavia TDI 1260Kč

servořízení
Škoda Octavia 1,9 TDI 25000Kč v autokelly
Volvo V70 D5 21945Kč originál bez slevy 5+

Takže koncern má všechno možné,ale určitě ne levné ND.Ale český človíček se dnes a denně ujišťuje jak je to skvělé auto s levným servisem.O cenách běžného servisu v autorizáku jsem toho také slyšel docela dost a ani jednou nezaznělo slůvko "levné"!!!

old.fashioned
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#20 Už nejsem Volvista

Příspěvek od old.fashioned »

to je trollovina :D
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#21 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Sarkasmic »

Martine,co ti v tom kelly davaj za ceny? Ja vidím řízení za 17 originál...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#22 Už nejsem Volvista

Příspěvek od quaero »

Navíc Auto Kelly už dávno nejsou levný...

GDPR_user

#23 Už nejsem Volvista

Příspěvek od GDPR_user »

Sarkasmic píše:Martine,co ti v tom kelly davaj za ceny? Ja vidím řízení za 17 originál...
Bavím se o standardních MO cenách diskutovat o cenách po slevách je zkreslené.

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 733
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Ing.Magor »

martinopel píše:
Ing.Magor píše: Chtěl jsem něco co bude ekonomický na provoz (tzn spotřeba, levné náhradní díly, servisovatelnost atp.), ale chtěl jsem čtykolku a něco co není příliš tuctový a tyhle kritéria splňoval prakticky jenom Scout :)
Tak to jsi mne vážně pobavil.Levné ND? :lol: :lol: :ROFL: :ROFL: :ROFL: Měli jsme možnost pár dílů porovnat mezi koncernem a Volvem a 80% dílů je na Volvo levnější,než u koncernu.Např. takový pitomý průtočný šroub k turbodmychadlu,kterým se přivádí tlakový olej.
Volvo 157Kč
Škoda Octavia TDI 1260Kč

servořízení
Škoda Octavia 1,9 TDI 25000Kč v autokelly
Volvo V70 D5 21945Kč originál bez slevy 5+

Takže koncern má všechno možné,ale určitě ne levné ND.Ale český človíček se dnes a denně ujišťuje jak je to skvělé auto s levným servisem.O cenách běžného servisu v autorizáku jsem toho také slyšel docela dost a ani jednou nezaznělo slůvko "levné"!!!

Martine, nebudu se tu dohadovat a hledat nějaké vyjímky. Volvo jsem měl 12 let, takže vím jak je nákladné na servis a v rodině jsme měli i škodovky taky několik let, takže vím jak nákladný je servis i u nich a po těchto zkušenostech vím, že škodovky vždycky na servis vycházely levněji! To je prostě moje osobní zkušenost, nic víc nic míň.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#25 Už nejsem Volvista

Příspěvek od Petr Marek »

Pokud bych musel Volvo vyměnit za Škodovku, tak bych volil určitě stejně jako ty. Naštěstí nemusím, nicméně Tobě přeji mnoho spokojených kilometrů.

A zkusíš za nějaký čas třeba poreferovat, jak se se Ti se Scoutem jezdí?
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“