Tranzistorové zapalování Volvo 1346107 usa

Kategorie věnovaná dvojkám

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous

Tranzistorové zapalování Volvo 1346107 usa

Příspěvek od Anonymous »

Odešlo mi zapalování na V240 (motor B230F) a to dvakrát za sebou.
Někde je chyba, buď je to bordelem v elektrice (prodřený, zpuchřelý a pod. kabel) nebo to možná odešlo tepelně. Měl jsem před těmito dvěma odešlými zapalováními nabořenej zadek mimo jiné trochu na výfuk, a je možné, že pod přírubou foukalo něco výfukových plynů přímo od motoru pod kapotu a bylo to. Většina lidí ale soudí, že to je blbost. Přesto sháním to zapalování případně nějakou dokumentaci od něj, nejlépe schema, třeba by to někdo uměl opravit.
Jedná se o zapalování typu Volvo 1346107 usa

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: Tranzistorové zapalování Volvo 1346107 usa

Příspěvek od travex »

Hynek píše:Odešlo mi zapalování na V240 (motor B230F) a to dvakrát za sebou.
Někde je chyba, buď je to bordelem v elektrice (prodřený, zpuchřelý a pod. kabel) nebo to možná odešlo tepelně. Měl jsem před těmito dvěma odešlými zapalováními nabořenej zadek mimo jiné trochu na výfuk, a je možné, že pod přírubou foukalo něco výfukových plynů přímo od motoru pod kapotu a bylo to. Většina lidí ale soudí, že to je blbost. Přesto sháním to zapalování případně nějakou dokumentaci od něj, nejlépe schema, třeba by to někdo uměl opravit.
Jedná se o zapalování typu Volvo 1346107 usa
schema jsem videl jen dratarinu okolo zapalovani, nikoliv vnitrni schema samotne jednotky zapalovani... co to dela ze odeslo?
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Fery
Offline
Příspěvky: 363
Registrován: 12 čer 2006 07:23
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od Fery »

Měřit jednu součástku po druhé a případně měnit. Je to vlastně tranzistorové zapalování a to není tak složité. A nejsou tam žádné IO. Soudím podle toho, co mám v autě já(taky USA verze).
This topic is 14 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200 - opravy“