kdyby to aspoň bylo někde vidět -ty peníze
https://www.novinky.cz/domaci/369391-ekologicka-dan-dopadne-uz-i-na-desetileta-auta-rozhodla-vlada.html
další eko výpalné
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#1 další eko výpalné
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#2 další eko výpalné
at jdou doprdele buzny,to je vlada ze bych zvracel - komplet slavna trojkoalice..sobotka se bije v prsa jak odmita kvoty pro uprchliky a pred deseti dny vsichni europoslanci CSSD zvednou ruku pro prijeti kvot,ted zas schvali tuhle picovinu.pokud nejaka eko dan tak by se mela posuzovat podle vice kriterii nez jen podle toho ze ma neco euro3..on asi bude rozdil v benzinu (treba jeste jezdicim na lpg) a stejne stary nafte..nicmene oboji ma stejny vypalny..je to jen dalsi forma jak vytahnout vic prachu co stejne rozkradou ...je jim tam nahore totalne u prdele co chtej lidi,dokud nebude odvolatelnost a nebudou mit nejakou zodpovednost svet se bude dal v prdel obracet
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4720
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 další eko výpalné
vyzyvam k obcanske rebelii :y
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 186
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#4 další eko výpalné
začínám někdy uvažovat, že se vykašlu na provozování auta. mám to jako koníček a asi si koupím maketu 1:18 a budu se doma hrát. vyseru se na daně z benzínu, silničních poplatků a dálničního bonusu za provoz na terénní vložce D1, pojistky a ceny náhradních dílů a servisu a tržní ekonomika může jít těžit peníze třeba z přistěhovalců z třetího světa.
když pojedu někam tak si půjčím auto u některých vznikajících firem a budu mít náklady za půl roku provozu, které dám nyní jen do pojistky. a když se mi něco stane tak jim zavolám "hoši pokazilo se vám to, starejte se "
myslím že si nevidí do huby, nejraději by měli aby si člověk koupil auto na lýýýsing a po zaplacení by přišel úřední a přilípl vám nálepku zelená světu a s tím, že se do 5 dnů máte hlásit na vrakáči a s potvrzenou likvidací a bonusem 3,50 na nové vylýýýýzané auto.
nevidím ekologickou zátěž v tom, že někdo má třeba 120 Š 30 let a najede po kouskách 60000 km a stará se o ni, než nějaký ekolog, který za tu dobu vystřídá 10 aut s tím, že jezdí ekologicky a má novou techniku.
ty auta musel někdo vyrobit a to je myslím větší zátěž než nějaká prdlačka na cestě.
prostě ať žije byznys a peníze se točí.
když pojedu někam tak si půjčím auto u některých vznikajících firem a budu mít náklady za půl roku provozu, které dám nyní jen do pojistky. a když se mi něco stane tak jim zavolám "hoši pokazilo se vám to, starejte se "
myslím že si nevidí do huby, nejraději by měli aby si člověk koupil auto na lýýýsing a po zaplacení by přišel úřední a přilípl vám nálepku zelená světu a s tím, že se do 5 dnů máte hlásit na vrakáči a s potvrzenou likvidací a bonusem 3,50 na nové vylýýýýzané auto.
nevidím ekologickou zátěž v tom, že někdo má třeba 120 Š 30 let a najede po kouskách 60000 km a stará se o ni, než nějaký ekolog, který za tu dobu vystřídá 10 aut s tím, že jezdí ekologicky a má novou techniku.
ty auta musel někdo vyrobit a to je myslím větší zátěž než nějaká prdlačka na cestě.
prostě ať žije byznys a peníze se točí.
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2621
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 další eko výpalné
To, že se někdy posunou tyto slavné eko-limity, se dalo čekat. Byla jen otázka KDY. Jakmile se šrouby jednou zašroubují (a všichni si zvyknou), pak je dotáhnout o závit zase tolik nebolí.
Spíše by mě zajímalo, zda-li auta, které měly eko = 0 (třeba Euro3 při koupi/dovozu/převodu), t.j. že už touto procedurou ekovýpalného prošly (byť za nulu), zda-li tato auta budou již OK? Má někdo tušení?
P.
Spíše by mě zajímalo, zda-li auta, které měly eko = 0 (třeba Euro3 při koupi/dovozu/převodu), t.j. že už touto procedurou ekovýpalného prošly (byť za nulu), zda-li tato auta budou již OK? Má někdo tušení?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4966
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#6 další eko výpalné
na hovně říkali, že bazary zaplatí jednou, promítnou to do ceny auta a pak to kupujcí při přhlašení zaplatí znovu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 1771 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek