at jdou doprdele buzny,to je vlada ze bych zvracel - komplet slavna trojkoalice..sobotka se bije v prsa jak odmita kvoty pro uprchliky a pred deseti dny vsichni europoslanci CSSD zvednou ruku pro prijeti kvot,ted zas schvali tuhle picovinu.pokud nejaka eko dan tak by se mela posuzovat podle vice kriterii nez jen podle toho ze ma neco euro3..on asi bude rozdil v benzinu (treba jeste jezdicim na lpg) a stejne stary nafte..nicmene oboji ma stejny vypalny..je to jen dalsi forma jak vytahnout vic prachu co stejne rozkradou ...je jim tam nahore totalne u prdele co chtej lidi,dokud nebude odvolatelnost a nebudou mit nejakou zodpovednost svet se bude dal v prdel obracet
začínám někdy uvažovat, že se vykašlu na provozování auta. mám to jako koníček a asi si koupím maketu 1:18 a budu se doma hrát. vyseru se na daně z benzínu, silničních poplatků a dálničního bonusu za provoz na terénní vložce D1, pojistky a ceny náhradních dílů a servisu a tržní ekonomika může jít těžit peníze třeba z přistěhovalců z třetího světa.
když pojedu někam tak si půjčím auto u některých vznikajících firem a budu mít náklady za půl roku provozu, které dám nyní jen do pojistky. a když se mi něco stane tak jim zavolám "hoši pokazilo se vám to, starejte se "
myslím že si nevidí do huby, nejraději by měli aby si člověk koupil auto na lýýýsing a po zaplacení by přišel úřední a přilípl vám nálepku zelená světu a s tím, že se do 5 dnů máte hlásit na vrakáči a s potvrzenou likvidací a bonusem 3,50 na nové vylýýýýzané auto.
nevidím ekologickou zátěž v tom, že někdo má třeba 120 Š 30 let a najede po kouskách 60000 km a stará se o ni, než nějaký ekolog, který za tu dobu vystřídá 10 aut s tím, že jezdí ekologicky a má novou techniku.
ty auta musel někdo vyrobit a to je myslím větší zátěž než nějaká prdlačka na cestě.
prostě ať žije byznys a peníze se točí.
To, že se někdy posunou tyto slavné eko-limity, se dalo čekat. Byla jen otázka KDY. Jakmile se šrouby jednou zašroubují (a všichni si zvyknou), pak je dotáhnout o závit zase tolik nebolí.
Spíše by mě zajímalo, zda-li auta, které měly eko = 0 (třeba Euro3 při koupi/dovozu/převodu), t.j. že už touto procedurou ekovýpalného prošly (byť za nulu), zda-li tato auta budou již OK? Má někdo tušení?