Pomoc s jednou stopou
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#1 Pomoc s jednou stopou
Čaj,
nedávám to do lampárny, páč mi to tam yobík nezmoderuje...
Poradil by mi někdo s výběrem motorky ? Už od asi 15 let mám prachy bokem, na který se mi podařilo nesáhnout a neproinvestovat je do Volva, který jsou určený na mašinu a koženej hadr. Teď je ten správnej čas udělat si papíry na stroj bez omezení výkonu, tak bych do toho rád šel a rovnou si něco koupil.
Nikdy jsem na mašině nejezdil, ne že bych se nesvezl, ale byla by to pro mě první motorka. Jsem si vědomej, že je lepší se naučit na něčem, na čem si nerozbiju hubu, ale zároveň bych nechtěl dát jeden rok prachy za 250ku a další kupoval něco lepšího, proto mě zajímaj obligátní a populární stroje kolem 500-600ccm.
Jediný co se mi jakš takš líbí z toho mála co znám je Suzuki GS500, Suzuki Bandit 600 obojí ve verzi naháč, čili pokud se nepletu označení E,F,N a srdce mě samozřejmě táhne za stroje dělaný srdcem, takže Ducati Monster 600. Sice by se mi líbila 916, nebo Triumph, ale na to nemám prachy ani zkušenosti. Monster a GS500 jsou snad obojí karbec, alespoň v letech do a kolem 2000, zhruba roky co hledám, což by možná bylo do začátku plus, abych se trošku naučil dávkování plynu atd.
Dokázal by teda někdo poradit jakej stroj by byl vhodnej, chápu že ital bude asi náročnější na údržbu, ale zase mi přijde tak nějak celkově zajímavější. Určitě je ve hře taky otázka spolehlivosti, náročnosti na servis. Vzhledem k mejm (ne)zkušenostem bych třeba ocenil i radu ohledně stavu při koupi, kolik má mít najeto, co může bejt špatně a já si dodělám abych za to neutopil jako za novou mašinu atd.
Co se týče použití, jezdim klobouka v Cčku a ani na motorce bych neplánoval prohánět se dvoustovkou po dálnici, daleko radši si sjedu pomalejš nějakej technickej úsek, což znamená, že dobrej podvozek by byl taky vítanej
Předem díky za rady
nedávám to do lampárny, páč mi to tam yobík nezmoderuje...
Poradil by mi někdo s výběrem motorky ? Už od asi 15 let mám prachy bokem, na který se mi podařilo nesáhnout a neproinvestovat je do Volva, který jsou určený na mašinu a koženej hadr. Teď je ten správnej čas udělat si papíry na stroj bez omezení výkonu, tak bych do toho rád šel a rovnou si něco koupil.
Nikdy jsem na mašině nejezdil, ne že bych se nesvezl, ale byla by to pro mě první motorka. Jsem si vědomej, že je lepší se naučit na něčem, na čem si nerozbiju hubu, ale zároveň bych nechtěl dát jeden rok prachy za 250ku a další kupoval něco lepšího, proto mě zajímaj obligátní a populární stroje kolem 500-600ccm.
Jediný co se mi jakš takš líbí z toho mála co znám je Suzuki GS500, Suzuki Bandit 600 obojí ve verzi naháč, čili pokud se nepletu označení E,F,N a srdce mě samozřejmě táhne za stroje dělaný srdcem, takže Ducati Monster 600. Sice by se mi líbila 916, nebo Triumph, ale na to nemám prachy ani zkušenosti. Monster a GS500 jsou snad obojí karbec, alespoň v letech do a kolem 2000, zhruba roky co hledám, což by možná bylo do začátku plus, abych se trošku naučil dávkování plynu atd.
Dokázal by teda někdo poradit jakej stroj by byl vhodnej, chápu že ital bude asi náročnější na údržbu, ale zase mi přijde tak nějak celkově zajímavější. Určitě je ve hře taky otázka spolehlivosti, náročnosti na servis. Vzhledem k mejm (ne)zkušenostem bych třeba ocenil i radu ohledně stavu při koupi, kolik má mít najeto, co může bejt špatně a já si dodělám abych za to neutopil jako za novou mašinu atd.
Co se týče použití, jezdim klobouka v Cčku a ani na motorce bych neplánoval prohánět se dvoustovkou po dálnici, daleko radši si sjedu pomalejš nějakej technickej úsek, což znamená, že dobrej podvozek by byl taky vítanej
Předem díky za rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#2 Pomoc s jednou stopou
gs500 za me..ja to kdysi mel taky jako prvni motorku a je to lehoucky,ovladatelny a jede to dostatecne.paradoxne jsem na tom lital daleko s vetsi jistotou nez pozdeji na vetsi jednou tak silne masine ktera na me byla proste uz moc tezka a hur ovladatelna..da se sehnat kapotovana verze (tu jsem mel) a ta je idealni protoze na tebe neprsi,nefouka atd.ovsem pokud jsi nikdy jeste nejezdil mozna bych vzal nekapotovanou a padaky .-)
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#3 Pomoc s jednou stopou
Kapotovanou určitě nechci, ale GS500 je dobrá volba, proto jsem jí taky psal. Na tý jsem pár set km najezdil a bavila mě. Lehká je taky výhoda, páč nejsem žádná korba, ale Bandita jsem taky v pohodě zvládal.zedik píše:gs500 za me..ja to kdysi mel taky jako prvni motorku a je to lehoucky,ovladatelny a jede to dostatecne.paradoxne jsem na tom lital daleko s vetsi jistotou nez pozdeji na vetsi jednou tak silne masine ktera na me byla proste uz moc tezka a hur ovladatelna..da se sehnat kapotovana verze (tu jsem mel) a ta je idealni protoze na tebe neprsi,nefouka atd.ovsem pokud jsi nikdy jeste nejezdil mozna bych vzal nekapotovanou a padaky .-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 150
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4 - Braník
- Vůz: S60 2.4D 120KW. 2002 man
#4 Pomoc s jednou stopou
Ahoj ... plánuješ novou nebo jetou, ja tedy nikdy novou nekupoval a vždy jsem byl spokojen. Měl jsem pravdy vždy větší motorky, ale pro kámošky co se mnou jezdily, tak jsem vybíral právě takové stroje, které požaduješ.
Mne osobně se jevila pohodovější než Sůůza GS Hondička CB500, jak na jízdní vlastnosti, tak na jízdu a pokud se držela v otáčkách, tak celkem i jela, dnes by se dala sehnat i za velmi slusné peníze.
Na Tvé požadavky bych určitě volil dvouválce, souběžák a ještě raději "V", oproti čtyřkám, je daleko zábavnější, má daleko lepší bzdící efekt, který se hodí super před zatáčkou a podřazením, sám uvyžuji nyní, že se vrátím po několika mnoha letech opět k dvouválci do "V".
A pokud nejsi opravdu fanda do Italek, tak Dukárnu klidně vynech, na pojíždění Tvé jsou myslím pro nenáročnost a údržbu, daleko příznivější stroje a to nejen finančně.
Podívej se na Kawu Versis, er 6 nebo levnou GPZ 500, BMW 650, Hondu CB 500, ale i nezáludného Horneta, klidně Suzu i tu GS500 nebo Banďoura kterým nic nepokazíš, DL 650 V Strom naprosto pohodová a jezdící motka výborně ovladatelná, lehká a vhodná pro začátky.
Těch motorek pohodovej a nenáročných, je spousta, je těžké takto na dálku vybírat, ale pokud máš náladu a čas, jsi kousek, tak přijeď do Praglu, dáme pivko a pokecáme, proč tu ano a proč tuto né.
Johan Albertus bořenka
Mne osobně se jevila pohodovější než Sůůza GS Hondička CB500, jak na jízdní vlastnosti, tak na jízdu a pokud se držela v otáčkách, tak celkem i jela, dnes by se dala sehnat i za velmi slusné peníze.
Na Tvé požadavky bych určitě volil dvouválce, souběžák a ještě raději "V", oproti čtyřkám, je daleko zábavnější, má daleko lepší bzdící efekt, který se hodí super před zatáčkou a podřazením, sám uvyžuji nyní, že se vrátím po několika mnoha letech opět k dvouválci do "V".
A pokud nejsi opravdu fanda do Italek, tak Dukárnu klidně vynech, na pojíždění Tvé jsou myslím pro nenáročnost a údržbu, daleko příznivější stroje a to nejen finančně.
Podívej se na Kawu Versis, er 6 nebo levnou GPZ 500, BMW 650, Hondu CB 500, ale i nezáludného Horneta, klidně Suzu i tu GS500 nebo Banďoura kterým nic nepokazíš, DL 650 V Strom naprosto pohodová a jezdící motka výborně ovladatelná, lehká a vhodná pro začátky.
Těch motorek pohodovej a nenáročných, je spousta, je těžké takto na dálku vybírat, ale pokud máš náladu a čas, jsi kousek, tak přijeď do Praglu, dáme pivko a pokecáme, proč tu ano a proč tuto né.
Johan Albertus bořenka
_________________
V70 2.4i 103KW man. 2002 Volfi ... Kia Sorento 2006 Kajka ... Suzuki Grynd Vitara 2.5 V 6 1999 Vilík
[/b]bylo: Volvo S60 2.4 D5 2002 man. Volfinka ... Volvo V40 1.9D 2002 - 85kW ...Volvo V70 ll 2.0T Volfi ll 2004, ... Volvo V850 2.5 TDi 1996 "Volfi", Škoda Superb 2.0 lll TDi 2016 ,MB A 140 1.4i 1998 pan "A", Citroen C15 1.9D 2005 pan "C"Mitsubishi Space Star 1.6 16V 2003 ... Iveco Daily 35s11, 2.8TD 2002 Jitka Ford Mondeo 1.8 2005, MB 124 300D 1989, MB 123 300D 1981, Yamaha XJ 900 2001 "Ludvík", Honda VFR 800 F1 2002 "Ludvík II"
V70 2.4i 103KW man. 2002 Volfi ... Kia Sorento 2006 Kajka ... Suzuki Grynd Vitara 2.5 V 6 1999 Vilík
[/b]bylo: Volvo S60 2.4 D5 2002 man. Volfinka ... Volvo V40 1.9D 2002 - 85kW ...Volvo V70 ll 2.0T Volfi ll 2004, ... Volvo V850 2.5 TDi 1996 "Volfi", Škoda Superb 2.0 lll TDi 2016 ,MB A 140 1.4i 1998 pan "A", Citroen C15 1.9D 2005 pan "C"Mitsubishi Space Star 1.6 16V 2003 ... Iveco Daily 35s11, 2.8TD 2002 Jitka Ford Mondeo 1.8 2005, MB 124 300D 1989, MB 123 300D 1981, Yamaha XJ 900 2001 "Ludvík", Honda VFR 800 F1 2002 "Ludvík II"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#5 Pomoc s jednou stopou
Díky za rady, až nebudu jen na mobilu, tak kouknu na to, cos poslal. Ty dvou válce jsou který? Klidně by se mi nějakej líbil. Cb pokud se nepletu má vzadu buben, to bych už asi nechtěl. Chci samozřejmě jetou, právě do a nebo kolem R. V. 2000. Jak říkám, nejvíc mě láká gs a bandit, ale ostatní neznám a rád se priucim. Ještě se zeptám, proč spíš ne s tím monsterem, ten se mi moc líbí, je to kvůli tomu servisu?
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#6 Pomoc s jednou stopou
Hele, s motorkama je to jak s babama, musíš hledat která ti sedne:-) Jinak mam asi 4 roky Bandita 650 a zatím jsem ani zdaleka nedosáhl jeho limitů (to k tomu požadavku na dobrý podvozek - což zrovna asi banďour není vzorem)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1829
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#7 Pomoc s jednou stopou
Jako první mašinu jsem koupil Bandita 600 a teď ho mám pátou sezónu... předtim jsem jezdil tak možná na fichtlovi někdy v patnácti. Jestli Gs nebo Bandit, tak asi rovnou to silnější... aby ti to pětikilo nebylo za rok málo.
Jo, a taky jsem řikal že budu jezdit pomalu... ale nějak to neumim...
Jo, a taky jsem řikal že budu jezdit pomalu... ale nějak to neumim...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#8 Pomoc s jednou stopou
Tak jsem to všechno zkouknul Hornet je na mě už asi dost silnej, 70kW už je hodně, myslím že 57 co má bandit je až dost. Ještě počkám na ty dvou válce a mrknu na ně. Zatím se mi stále asi nejvíc páčí gs a banda, ty kapotovaný mi neštymujou. Jinak mohla by bejt i klasika, nemusí to bejt vyloženě sportovní nahota jak je na tom Bandit podvozkove? Co jsem jezdil, přišel mi hodně pohodlnej, trošku houpačka ale moc tomu nerozumim, třeba stará ninja 750 mi vyhovovala, měla trošku ostřejší, přesnější, ale zase bude asi min odpouštětAllbertus píše:
Johan Albertus bořenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12039
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Pomoc s jednou stopou
Hehe, jak přes kopírák, akorát já koupil GSo a málo mi to je jen při jízdě ve dvou. Ale mam ho už asi sedmou sezonu a skoro 50tkmyebat píše:Jako první mašinu jsem koupil Bandita 600 a teď ho mám pátou sezónu... předtim jsem jezdil tak možná na fichtlovi někdy v patnácti. Jestli Gs nebo Bandit, tak asi rovnou to silnější... aby ti to pětikilo nebylo za rok málo.
Jo, a taky jsem řikal že budu jezdit pomalu... ale nějak to neumim...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#11 Pomoc s jednou stopou
Zrovna tohle bych až tak neřešil, čtyřválcový šestky maj tenhle výkon stejně až někde nad 10tis. ot., do tý doby bude všechno stejná bída ..když chceš jezdit toho klobouka stejněKr.P píše: Tak jsem to všechno zkouknul Hornet je na mě už asi dost silnej, 70kW už je hodně, myslím že 57 co má bandit je až dost.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#12 Pomoc s jednou stopou
Martine, Transalp je skvělá motorka, ale to já neužiju, chtěl bych fakt naháče, nebo nebo něco ve stylu Honda Nighthawk, prostě klasiku, ale na to už by to měl bejt triumph a na to jsem chudejmartinopel píše:Co takhle Honda Transalp??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#13 Pomoc s jednou stopou
Jojo jasně, ty syčáku... Že ty chceš abych si někde nabil hubu viď?yoby píše:
Zrovna tohle bych až tak neřešil, čtyřválcový šestky maj tenhle výkon stejně až někde nad 10tis. ot., do tý doby bude všechno stejná bída ..když chceš jezdit toho klobouka stejně
#14 Pomoc s jednou stopou
Právě ,že jsem si říkal,že Transalp je takový univerzál.Ale ty víš co chceš.Kr.P píše:Martine, Transalp je skvělá motorka, ale to já neužiju, chtěl bych fakt naháče, nebo nebo něco ve stylu Honda Nighthawk, prostě klasiku, ale na to už by to měl bejt triumph a na to jsem chudejmartinopel píše:Co takhle Honda Transalp??
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#15 Pomoc s jednou stopou
O tom to opravdu není, ale u těhle šestek se fakt do těch 10 tis nic neděje, chybí tam krouťák. Když budeš na pohodu jezdit v nižších, tak ti to fakt ruce neutrhne, než se do toho dostaneš... a když pak budeš chtít, budeš točitKr.P píše: Jojo jasně, ty syčáku... Že ty chceš abych si někde nabil hubu viď?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#16 Pomoc s jednou stopou
Asi bych ve vyctu nevynechal Suzuki SV650, coz je prave vecko a nahac a take pry privetiva motorka pro zacatecniky. Slysel jsem na ten stroj hodne chvaly. Sam ale nemam zkusenost.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#17 Pomoc s jednou stopou
A co tak klasika Kawa W650?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#18 Pomoc s jednou stopou
Poctivy zelizko do zacatku - kawarna ER5
Sice na muj vkus docela tezka ale je to zase takovej jeste poctivej flak zeleza a dle myho pusobi rozhodne dospeleji nez vyse zminovane CB,SV a GS. Nevim jak jsi na tom s postavou ale na tehlech masinach je docela problém aby jsi nevypadal jako vosa na bonbone...
Sice na muj vkus docela tezka ale je to zase takovej jeste poctivej flak zeleza a dle myho pusobi rozhodne dospeleji nez vyse zminovane CB,SV a GS. Nevim jak jsi na tom s postavou ale na tehlech masinach je docela problém aby jsi nevypadal jako vosa na bonbone...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12039
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 Pomoc s jednou stopou
Zajímavej názor, ale žena si ER5 chválila, protože to je jediná motorka, na který dosáhla na zem, kdežto z GS a CB jedině na špičky jak v pičkotech.
Jinak na GS i se svejma 182 vypadám jak na dětskym kole.
Jinak na GS i se svejma 182 vypadám jak na dětskym kole.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#20 Pomoc s jednou stopou
Kawasaki w650 taky pěkná. Er5 mrknu. Mám 178cm a nějakejch 76kg. Nepředpokládám, že by mi bylo něco nějak malý.
#21 Pomoc s jednou stopou
Er5 jako prvni stroj celkem idealni, lepsi nez GS500 - ja se na na poskladal se svymi 190 cm bez problemu....
sehnat se da za smesnou cenovku, mechanicky solidni, dobre udelana, troufnu si tvrdit neznicitelna (oblibena v autoskolach - tam jsem se s ni potkal prvne)....
jak uz padlo vyse: masina ti musi sednout a navic stejne zadnou nebudes mit naporad (nejakou srdcovku mozna), idealni je mit masin vic: ja mam zatim lehkou mrstnou do mesta, ale uz chystam cestovani parnik na delsi vzdalenosti.
Idealni je nevybirat dle obrazku nebo nazoru kamaradu nebo na foru.... nejlepsi je vzit inzeraty, prebrat co se tak zhruba libi a zacit objizdet majitele a masinu si proste zkusit. Pak je to oprvdu sedne / nesedne...
Ja se svezl na nekolika desitkach stroju a nakonec jsem si poridil neco, co jsem vlastne na zacatku ROZHODNE nechtel... proste mi to sedlo nejlip. (moje zadani znelo podobne jako tvoje: a proto mam exotickou SRX, protoze je nejen nahata, ale i hubena, mrstna a je s ni sranda... )
Takze: proved predvyber a vyraz jezdit a jezdit..... jako prvni bych se nebal koupit levnejsi strep (GS500, ER5, ER6, CBF, SV.....), klidne i neco starsiho (CB, XS,....) a po sezone prodat zase dal. Stejne jsou to masiny, co takhle putujou z ruky do ruky.... a v mezicase se stihnes na tomhle strepu vyjezdit a muzes na nem objizdet inzeraty a prodejny a ZKOUSET a ZKOUSET:.... ono to jednoho dne prijde.
sehnat se da za smesnou cenovku, mechanicky solidni, dobre udelana, troufnu si tvrdit neznicitelna (oblibena v autoskolach - tam jsem se s ni potkal prvne)....
jak uz padlo vyse: masina ti musi sednout a navic stejne zadnou nebudes mit naporad (nejakou srdcovku mozna), idealni je mit masin vic: ja mam zatim lehkou mrstnou do mesta, ale uz chystam cestovani parnik na delsi vzdalenosti.
Idealni je nevybirat dle obrazku nebo nazoru kamaradu nebo na foru.... nejlepsi je vzit inzeraty, prebrat co se tak zhruba libi a zacit objizdet majitele a masinu si proste zkusit. Pak je to oprvdu sedne / nesedne...
Ja se svezl na nekolika desitkach stroju a nakonec jsem si poridil neco, co jsem vlastne na zacatku ROZHODNE nechtel... proste mi to sedlo nejlip. (moje zadani znelo podobne jako tvoje: a proto mam exotickou SRX, protoze je nejen nahata, ale i hubena, mrstna a je s ni sranda... )
Takze: proved predvyber a vyraz jezdit a jezdit..... jako prvni bych se nebal koupit levnejsi strep (GS500, ER5, ER6, CBF, SV.....), klidne i neco starsiho (CB, XS,....) a po sezone prodat zase dal. Stejne jsou to masiny, co takhle putujou z ruky do ruky.... a v mezicase se stihnes na tomhle strepu vyjezdit a muzes na nem objizdet inzeraty a prodejny a ZKOUSET a ZKOUSET:.... ono to jednoho dne prijde.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#22 Pomoc s jednou stopou
Jeden stroj který bych pro začátek bez zaváhání doporučil tu ještě nepadnul - Yamaha XJ600. Cenovky jsou podobné jako u GPZ nebo GS.
Je to čtyřválec, ale dvouventil a navíc vzducháč. Táhne to, bez výraznější špičky, od 3000 ot. po 9000 kde je konec... Charakteristika motoru je to sice nudná, ale o to víc nezáludná. Navíc oproti zmiňovanému GPZ nebo GS eventuelne ER5 mi to přijde jako trochu dospělejší mašina (komu by to nestačilo, je tu ješte XJ900, ale to už řadím do kategorie mastodont )
Je to čtyřválec, ale dvouventil a navíc vzducháč. Táhne to, bez výraznější špičky, od 3000 ot. po 9000 kde je konec... Charakteristika motoru je to sice nudná, ale o to víc nezáludná. Navíc oproti zmiňovanému GPZ nebo GS eventuelne ER5 mi to přijde jako trochu dospělejší mašina (komu by to nestačilo, je tu ješte XJ900, ale to už řadím do kategorie mastodont )
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#23 Pomoc s jednou stopou
Ahoj všem
díky moc za rady!
Vesměs všechny stroje znám, na některejch jsem se už i svezl(GS, Bandit, Transalp, GPZ), některý se mi vyloženě nelíbí vzhledově, ale dám jim šanci, protože jste je poradili jako dobrý stroje (ER-5, Diversion...) Na ER-5 se určitě svezu i v autoškole, jinou jsem tady neviděl...
Ještě bych chtěl vědět, který byly ty dvouválce do V, co hned ze začátku radil Allbertus, takže ještě počkám, nebo zkusim pohledat sám.
A taky by mě zajímalo jak je to s těma italama, protože se mi prostě líbí
A když už se bavíme o motorkách, patří k tomu i hadry tak co radíte ?
Měl jsem na sobě jednodílnou kombinézu a přišlo mi to fajn, ale trošku moc "závodnický" myslim že kalhoty a bunda budou asi lepší už z důvodu pohodlí. Kůže nebo hadr ? Já jsem spíš zastáncem kůže, protože je to klasika, ale ty nový textilní hadry co začali dělat jsou prej taky dobrý...
Sehnat nový, nebo jetý, když bych třeba za rok zjistil, že vlastně nemám na jezdění čas ?
díky moc za rady!
Vesměs všechny stroje znám, na některejch jsem se už i svezl(GS, Bandit, Transalp, GPZ), některý se mi vyloženě nelíbí vzhledově, ale dám jim šanci, protože jste je poradili jako dobrý stroje (ER-5, Diversion...) Na ER-5 se určitě svezu i v autoškole, jinou jsem tady neviděl...
Ještě bych chtěl vědět, který byly ty dvouválce do V, co hned ze začátku radil Allbertus, takže ještě počkám, nebo zkusim pohledat sám.
A taky by mě zajímalo jak je to s těma italama, protože se mi prostě líbí
A když už se bavíme o motorkách, patří k tomu i hadry tak co radíte ?
Měl jsem na sobě jednodílnou kombinézu a přišlo mi to fajn, ale trošku moc "závodnický" myslim že kalhoty a bunda budou asi lepší už z důvodu pohodlí. Kůže nebo hadr ? Já jsem spíš zastáncem kůže, protože je to klasika, ale ty nový textilní hadry co začali dělat jsou prej taky dobrý...
Sehnat nový, nebo jetý, když bych třeba za rok zjistil, že vlastně nemám na jezdění čas ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 150
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4 - Braník
- Vůz: S60 2.4D 120KW. 2002 man
#24 Pomoc s jednou stopou
Tak třeba ta SV 650, je dvouvál do V...když ji podržíš pod plynem, jede jak z praku. Také Sůza DL 650 V Strom, která je pohodlná i na dlouhé trasy, pohodová a má super podvozek a ta Dukárna Monster je véčko, ale mne nijak s srdci nepřirostla, je pěkná a zajímavá, ale takový kostitřas, měl jsem pocit, že si rozmýšlí jestli má opravdu zatočit nebo né, neměl jsem na ni nějak jistotu. Je dobrá asi na blbnutí po okolí, ale jezdit na ni někam dál, tak to bych nechtě.
Hadry jsem měl vždy dělené, kůže a několikrát, protože to byla kůže a né textil, jsem zůstal jen pomlácen. I v letním vedru, nosím kůži, pouze v opravdu pařáku, dávám kevlarové kalhoty.
BUndy mám vycpané na zádech opravdovým páteřákem, do kapsy pro vystýlku, seženu ohebný páteřák a dostnu ho dovnitř. Chce to trochu hledání a poměřování, ale vždy jsem našel. Cítím se tak o dost bezpečněji. Dobrý kožený rukavice, jsou k nezaplacení a nepodceňovat boty, pevné s pořádnou podráškou, také hodně zachrání.
Ale jak píše Travex, chce to zkoušet a jezdit, časem se stejně priority většinou mění a začne bavit něco jiného. Třeba já jsem otylý děda, nevzhledného těla a poslední má motka byla VFR 800 F1, jela úplně úžasně, sice jsem se na nimoc nevešel, z Mikulova nebo Ostravy jsem pochopil, jak se cítil Meresjev, vypadal jsem jak debil, když jsem ji tělem obtekl, ale láska je láska. Dnes nemám čas, protože si stavím obydlí a letos náladově vítězí plachetnice, ale již pokukuji na příští rok po další a je to z úplně jiného ranku, z kterého bych to kdysi nečekal.
Tak jak Travex píše, musíte se zamilovat a tělesně přitahovat, pak jste opravdu svoji....
Johan Albertus bořenka
účastník tragédie svět
Hadry jsem měl vždy dělené, kůže a několikrát, protože to byla kůže a né textil, jsem zůstal jen pomlácen. I v letním vedru, nosím kůži, pouze v opravdu pařáku, dávám kevlarové kalhoty.
BUndy mám vycpané na zádech opravdovým páteřákem, do kapsy pro vystýlku, seženu ohebný páteřák a dostnu ho dovnitř. Chce to trochu hledání a poměřování, ale vždy jsem našel. Cítím se tak o dost bezpečněji. Dobrý kožený rukavice, jsou k nezaplacení a nepodceňovat boty, pevné s pořádnou podráškou, také hodně zachrání.
Ale jak píše Travex, chce to zkoušet a jezdit, časem se stejně priority většinou mění a začne bavit něco jiného. Třeba já jsem otylý děda, nevzhledného těla a poslední má motka byla VFR 800 F1, jela úplně úžasně, sice jsem se na nimoc nevešel, z Mikulova nebo Ostravy jsem pochopil, jak se cítil Meresjev, vypadal jsem jak debil, když jsem ji tělem obtekl, ale láska je láska. Dnes nemám čas, protože si stavím obydlí a letos náladově vítězí plachetnice, ale již pokukuji na příští rok po další a je to z úplně jiného ranku, z kterého bych to kdysi nečekal.
Tak jak Travex píše, musíte se zamilovat a tělesně přitahovat, pak jste opravdu svoji....
Johan Albertus bořenka
účastník tragédie svět
_________________
V70 2.4i 103KW man. 2002 Volfi ... Kia Sorento 2006 Kajka ... Suzuki Grynd Vitara 2.5 V 6 1999 Vilík
[/b]bylo: Volvo S60 2.4 D5 2002 man. Volfinka ... Volvo V40 1.9D 2002 - 85kW ...Volvo V70 ll 2.0T Volfi ll 2004, ... Volvo V850 2.5 TDi 1996 "Volfi", Škoda Superb 2.0 lll TDi 2016 ,MB A 140 1.4i 1998 pan "A", Citroen C15 1.9D 2005 pan "C"Mitsubishi Space Star 1.6 16V 2003 ... Iveco Daily 35s11, 2.8TD 2002 Jitka Ford Mondeo 1.8 2005, MB 124 300D 1989, MB 123 300D 1981, Yamaha XJ 900 2001 "Ludvík", Honda VFR 800 F1 2002 "Ludvík II"
V70 2.4i 103KW man. 2002 Volfi ... Kia Sorento 2006 Kajka ... Suzuki Grynd Vitara 2.5 V 6 1999 Vilík
[/b]bylo: Volvo S60 2.4 D5 2002 man. Volfinka ... Volvo V40 1.9D 2002 - 85kW ...Volvo V70 ll 2.0T Volfi ll 2004, ... Volvo V850 2.5 TDi 1996 "Volfi", Škoda Superb 2.0 lll TDi 2016 ,MB A 140 1.4i 1998 pan "A", Citroen C15 1.9D 2005 pan "C"Mitsubishi Space Star 1.6 16V 2003 ... Iveco Daily 35s11, 2.8TD 2002 Jitka Ford Mondeo 1.8 2005, MB 124 300D 1989, MB 123 300D 1981, Yamaha XJ 900 2001 "Ludvík", Honda VFR 800 F1 2002 "Ludvík II"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#25 Pomoc s jednou stopou
Díky za rady...Allbertus píše: Tak jak Travex píše, musíte se zamilovat a tělesně přitahovat, pak jste opravdu svoji....
A nojo, já bych se rád zamiloval do 3válce od Triumphu, jednoho z těch novejch "nechopperovejch" modelů od Harleye, Hondy Gold Wing a nějaký Italky, jenže zatim to nejde
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek