wideband lambda
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
wideband lambda
Chlapci ladiči nemáte nějaký reference na http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?p=2065550#p2065550 ( http://auto.bazos.cz/inzerat/45169863/Wideband-Lambda-sonda--controller.php ) ?
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
wideband lambda
a nejezdis nahodou na E85 ?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
wideband lambda
v 850... ale wideband řešim spíš do devítky
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
wideband lambda
Myslim ze za tu cenu by jsi mel skoro AEM
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
wideband lambda
odkud? při aktuálním kurzu jsem aem našel nejlíp za 5t+
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
wideband lambda
Mne se to libi, jako soucast DIY pro zabudovani myslim idealni. A cena je podle mne ok, on jen ten samotnej senzor stoji 1600kc. Akorat ta citelnost je asi horsi nez 14point7.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
wideband lambda
Jo mas pravdu, uz ani nevim, kolik jsem do toho sam zahucelpeter cz píše:odkud? při aktuálním kurzu jsem aem našel nejlíp za 5t+

Tady muzes zkusit prihazovat na AEM http://www.ebay.com/itm/NEW-AEM-30-4110-A-F-Digital-Wideband-UEGO-Controller-Gauge-Air-Fuel-Ratio-4-9LSU-/261818938098?hash=item3cf59ff2f2&vxp=mtr
Jinak to uvedene vyse - chybi mi tam ten krasnej analog budicek

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
wideband lambda
U AEM ti nechybí?Drtic píše:... chybi mi tam ten krasnej analog budicek

Mě to přijde dobrý, ale nevim, jestli bych byl ochoten být obětní beránek

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
wideband lambda
Nemáš spíš namysli pokusnýho králíka?Urvanej píše:Mě to přijde dobrý, ale nevim, jestli bych byl ochoten být obětní beránek...


Taky se mi to líbí. I ten display vypadá jakože race. Formát zobrazení bych ale preferoval spíš AFR než Lambda.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
wideband lambda
OT: S tim prasklym heligonem je pán nějakej suvenýr 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
wideband lambda
Urvanej píše:U AEM ti nechybí?![]()

Ne, ze bych se dokopal k poradne montazi

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
wideband lambda
Tak to mlčim, pokud máš tuhle s ručičkou. Ta byla dycky za ranec, tak sem předpokládal, že si taky vyměkl na ten jejich digisráč.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
wideband lambda
No nevim... já teda mám AFR radši čísílka, protože dokáže oscilovat tak rychle, že to ručička nemá šanci dokázat kopírovat. A to že podle polohy ručičky to lze sledovat periferně neni podle mě argument, protož při různých polohách plynu / hodnotách plnícího tlaku je ideální i bezpečný AFR různý.... Hezkej budík je od AEM ten failsafe nebo jak tomu nadávaj boost/AFR boost je ručička, AFR displej... podle mě ideální minimum co v trochu poladěným autě mít.
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
wideband lambda
Taky mi digi zobrazení přijde vhodnější
failsafe se mi moc zamlouvá, ale aktuálně je to holt za ranec navíc...

-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
wideband lambda
Tak beru zpět, failsafe jsem přecenil, teď jsem na to koukal, a ukazuje to duálně jak na kruhový stupnici LEDkama, tak na displayi vždy jeden parametr. Takže buď boost nebo AFR. Můj ideální budík by vypadal jak jsem naznačil, na kruhový stupnici ručičkou plnící tlak (ten tolik neosciluje) a uvnitř na displayi AFR.
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
wideband lambda
Delaji i kombinace - digialni uprostred a analog okolo
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
wideband lambda
Což to jo, ale ukazuje to duálně jen jeden parametr. Někde jsem viděl i kombinaci boost/AFR, jenže to byly 2 displaye nad sebou.Drtic píše:Delaji i kombinace - digialni uprostred a analog okolo
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
wideband lambda
Tak prý by šlo přeprogramovat i na AFRdali píše:Taky se mi to líbí. I ten display vypadá jakože race. Formát zobrazení bych ale preferoval spíš AFR než Lambda.

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé