wideband lambda

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2184
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

wideband lambda

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 13 roků
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

wideband lambda

Příspěvek od mekky »

a nejezdis nahodou na E85 ?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2184
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

wideband lambda

Příspěvek od peter cz »

v 850... ale wideband řešim spíš do devítky
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

wideband lambda

Příspěvek od Drtic »

Myslim ze za tu cenu by jsi mel skoro AEM
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2184
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

wideband lambda

Příspěvek od peter cz »

odkud? při aktuálním kurzu jsem aem našel nejlíp za 5t+
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

wideband lambda

Příspěvek od tomasss »

Mne se to libi, jako soucast DIY pro zabudovani myslim idealni. A cena je podle mne ok, on jen ten samotnej senzor stoji 1600kc. Akorat ta citelnost je asi horsi nez 14point7.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

wideband lambda

Příspěvek od Drtic »

peter cz píše:odkud? při aktuálním kurzu jsem aem našel nejlíp za 5t+
Jo mas pravdu, uz ani nevim, kolik jsem do toho sam zahucel :D
Tady muzes zkusit prihazovat na AEM http://www.ebay.com/itm/NEW-AEM-30-4110-A-F-Digital-Wideband-UEGO-Controller-Gauge-Air-Fuel-Ratio-4-9LSU-/261818938098?hash=item3cf59ff2f2&vxp=mtr

Jinak to uvedene vyse - chybi mi tam ten krasnej analog budicek :twisted:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

wideband lambda

Příspěvek od Urvanej »

Drtic píše:... chybi mi tam ten krasnej analog budicek :twisted:
U AEM ti nechybí? :-)
Mě to přijde dobrý, ale nevim, jestli bych byl ochoten být obětní beránek :unknown: ...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

wideband lambda

Příspěvek od dali »

Urvanej píše:Mě to přijde dobrý, ale nevim, jestli bych byl ochoten být obětní beránek :unknown: ...
Nemáš spíš namysli pokusnýho králíka? :oops: :green:
Taky se mi to líbí. I ten display vypadá jakože race. Formát zobrazení bych ale preferoval spíš AFR než Lambda.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

wideband lambda

Příspěvek od Urvanej »

OT: S tim prasklym heligonem je pán nějakej suvenýr :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

wideband lambda

Příspěvek od Drtic »

Urvanej píše:U AEM ti nechybí? :-)
Obrázek
Ne, ze bych se dokopal k poradne montazi :(
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

wideband lambda

Příspěvek od Urvanej »

Tak to mlčim, pokud máš tuhle s ručičkou. Ta byla dycky za ranec, tak sem předpokládal, že si taky vyměkl na ten jejich digisráč.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

wideband lambda

Příspěvek od dali »

No nevim... já teda mám AFR radši čísílka, protože dokáže oscilovat tak rychle, že to ručička nemá šanci dokázat kopírovat. A to že podle polohy ručičky to lze sledovat periferně neni podle mě argument, protož při různých polohách plynu / hodnotách plnícího tlaku je ideální i bezpečný AFR různý.... Hezkej budík je od AEM ten failsafe nebo jak tomu nadávaj boost/AFR boost je ručička, AFR displej... podle mě ideální minimum co v trochu poladěným autě mít.

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2184
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

wideband lambda

Příspěvek od peter cz »

Taky mi digi zobrazení přijde vhodnější :unknown: failsafe se mi moc zamlouvá, ale aktuálně je to holt za ranec navíc...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

wideband lambda

Příspěvek od dali »

Tak beru zpět, failsafe jsem přecenil, teď jsem na to koukal, a ukazuje to duálně jak na kruhový stupnici LEDkama, tak na displayi vždy jeden parametr. Takže buď boost nebo AFR. Můj ideální budík by vypadal jak jsem naznačil, na kruhový stupnici ručičkou plnící tlak (ten tolik neosciluje) a uvnitř na displayi AFR.

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

wideband lambda

Příspěvek od Drtic »

Delaji i kombinace - digialni uprostred a analog okolo
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

wideband lambda

Příspěvek od dali »

Drtic píše:Delaji i kombinace - digialni uprostred a analog okolo
Což to jo, ale ukazuje to duálně jen jeden parametr. Někde jsem viděl i kombinaci boost/AFR, jenže to byly 2 displaye nad sebou.

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2184
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

wideband lambda

Příspěvek od peter cz »

dali píše:Taky se mi to líbí. I ten display vypadá jakože race. Formát zobrazení bych ale preferoval spíš AFR než Lambda.
Tak prý by šlo přeprogramovat i na AFR :)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé