XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
V sekci bazar se rozebírá na třech stranách dosluhující generace XC90. Všechny možné motory a neduhy. Letmo jsem to prolétnul a mají celkem pravdu. Jdu si to pořádně přečíst.
Na stáncích bude do 23.3.
Na stáncích bude do 23.3.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Scanování je pro mě za trest, ten krám musím hodně přemlouvat. Skočte si zejtra pro papírovou verzi, beztak je to příjemnější čtení.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5085
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#4 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Kvůli třem stánkám si nebudu kupovat celý časopis, nehledě na to, že se stejně neurvu z práce
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2980
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#5 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
nekoupil sis nahodou chytrej mobil?ten by umel taky skenovat.
A nebo ho vem ve st.sebou a ja to ve ct sem nahodim z prace
A nebo ho vem ve st.sebou a ja to ve ct sem nahodim z prace
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7438
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#6 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
V pondělí ráno to v práci naskenuji a dám to sem.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#7 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
No a nebo si chvilku počkáme páč na ulozto sou skoro všechny http://uloz.to/hledej?q=autotip
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
vy mi dáváte teda. to nakonec naskenuju asi
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5085
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#9 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Předem děkuji
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
naskenuju to v pondělí v práci, do té doby mě určitě někdo předběhne
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7438
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#11 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Čtení na nedělní odpoledne.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7438
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#12 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
hajnej píše:naskenuju to v pondělí v práci, do té doby mě určitě někdo předběhne
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
#13 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
To byl zase kretén co tohle napsal.Světe div se,že u výměny spojky se musí vymontovat převodovka.Kdo by to teda čekal.Prý slabá přední náprava. 100000km na čep řízení za 1000Kč to jsou tak kurevsky obrovské náklady,že by si kokot redaktor měl koupit např.Audi allroad kde každých 30000km investuje 30000Kč do přední nápravy.Nechápu,že tyto pisálky vůbec někdo zaměstnává.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 828
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#14 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
stačí mi "Slovo odborníka - Jindřich Topol, regionální manažer výkupu AAA Auto"
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 815
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#15 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
co je tam špatně? Prémiovej vnitřek? Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka).
To nevadí, že někomu to nevadí.
To nevadí, že někomu to nevadí.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#16 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Já jsem myslím celkem objektivní, protože to mám na salámu .. Mám D5 bez výkonových úprav, 136 kW, verze "sport". Po 235 t.km je vnitřek v perfektní kondici, kůže skoro jako nová, nic nevrže. Na zaměření auta je výkon dostatečný, nikde nikoho nebrzdím, díky rozměrům a hmotnosti to motokára nikdy nebude. Jestli je užraný, to je subjektivní: já mám průměr 9,2 litru Vervy, úplně na klobouka nejezdím, i když delší trasy převažují na tak těžké auto to úplně blbé není. Ve verzi sport se auto nenaklání, předchozí S80 V8 byla o poznání měkčí a plavnější. Zde auto v zatáčce drží a náklon se nekoná. Retro technologie? Asi ano, nemám digitální palubku, auto mi na křižovatce samo nezháší a ano, musel se doinstalovat Parrot. Na druhou stranu je stará XC90 stále jedno z nejbezpečnějších konvenčních vozidel.old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek? Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka).
To nevadí, že někomu to nevadí.
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 15 bře 2015 22:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
#17 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Pokud to kokot bude porovnávat s autem střední třídy,pak je pochopitelné,že to bude žrout.Ale u SUV myslím,že jde o jedno z nejméně nákladových aut vůbec.old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek? Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka).
To nevadí, že někomu to nevadí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#18 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Souhlas s Martinem, na to jaký je to kus auta mi přijde provozně docela umírněné.
_________________
S90 B5
S90 B5
#19 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Cena ojetin 2003 2,5T 77000Kč kde bych nějakou takovou ojetinu našel??
V článku v podstatě 30% nesmyslů a dalších 50% nesmyslných výblitků.Jako repase turba za 18000Kč no docela slušná marže.Repase vstřikovacího čerpadla,kolik čerpadel na D5 už odešlo?Poddimenzovaný tisícihran Haldexu?Ale co mne dostalo nejvíce,tak"Technicky se Volvo vlastně podobá Octavii Scout."
Technicky možná v tom,že to má motor a čtyři kola.
V článku v podstatě 30% nesmyslů a dalších 50% nesmyslných výblitků.Jako repase turba za 18000Kč no docela slušná marže.Repase vstřikovacího čerpadla,kolik čerpadel na D5 už odešlo?Poddimenzovaný tisícihran Haldexu?Ale co mne dostalo nejvíce,tak"Technicky se Volvo vlastně podobá Octavii Scout."
Technicky možná v tom,že to má motor a čtyři kola.
#20 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek?Myslím že na svou dobu nic moc kvalitnějšího nebylo Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? 10l spotřeba na 2,2t auto ti přijde hodně?Kolik asi bude žrát X5?Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka). Automat problémový???Haldex Problémový???Nemyslím,pokud by dostávalo auto servis,jako dostávat má,nemyslím,že jde o kurvítka.Navíc pokud převodovka vydrží 300000km a pak se musí ?udělat repase,tak je to špatně???Jediná poddimenzovaná převodovka je v T6.Kamarád má X5 koupil ji na firmu za skvělý peníz ,žere mu 11l nafty a za 40000km do ní přes 180000Kč investoval na opravách,nikoliv na údržbě.Tomu pak říkám past.Nebo víceprvkové zavěšení Audi,Vzduchový podvozek Audi,to jsou auta,které jsou pokladny,nikoliv tak XC90 na které stojí silentbloky na rameno 3000Kč a vydrží dalších 100000km
To nevadí, že někomu to nevadí.Ale koukám,že Ty XC90 nemáš,takže jsi na tom podobně,jako pan redaktor,nic o tom nevíš a snažíš se posuzovat.Ale to jsme si v této zemi už mohli zvyknout
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 815
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#21 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Aby ses neposral Právě proto, že xc90 nemám, zajímá mne názor k tomu, co jsem vypsal. Navrhuju tě tady na cenu TOP diskutéramartinopel píše:old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek?Myslím že na svou dobu nic moc kvalitnějšího nebylo Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? 10l spotřeba na 2,2t auto ti přijde hodně?Kolik asi bude žrát X5?Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka). Automat problémový???Haldex Problémový???Nemyslím,pokud by dostávalo auto servis,jako dostávat má,nemyslím,že jde o kurvítka.Navíc pokud převodovka vydrží 300000km a pak se musí ?udělat repase,tak je to špatně???Jediná poddimenzovaná převodovka je v T6.Kamarád má X5 koupil ji na firmu za skvělý peníz ,žere mu 11l nafty a za 40000km do ní přes 180000Kč investoval na opravách,nikoliv na údržbě.Tomu pak říkám past.Nebo víceprvkové zavěšení Audi,Vzduchový podvozek Audi,to jsou auta,které jsou pokladny,nikoliv tak XC90 na které stojí silentbloky na rameno 3000Kč a vydrží dalších 100000km
To nevadí, že někomu to nevadí.Ale koukám,že Ty XC90 nemáš,takže jsi na tom podobně,jako pan redaktor,nic o tom nevíš a snažíš se posuzovat.Ale to jsme si v této zemi už mohli zvyknout
to Danniel74:
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#22 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Pokud to byly dotazy,pak se omlouvám,mi to přišlo jako konstatování.old.fashioned píše: Aby ses neposral Právě proto, že xc90 nemám, zajímá mne názor k tomu, co jsem vypsal. Navrhuju tě tady na cenu TOP diskutéra
to Danniel74:
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1121 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 7 Odpovědi
- 1158 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od saabik
-
- 6 Odpovědi
- 650 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 17 Odpovědi
- 2561 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 27 Odpovědi
- 2653 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od papaya