XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od hajnej »

V sekci bazar se rozebírá na třech stranách dosluhující generace XC90. Všechny možné motory a neduhy. Letmo jsem to prolétnul a mají celkem pravdu. Jdu si to pořádně přečíst.

Na stáncích bude do 23.3.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#2 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od Daniel Kout »

Hoď sem scan.. :)
_________________
S90 B5

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od hajnej »

Scanování je pro mě za trest, ten krám musím hodně přemlouvat. Skočte si zejtra pro papírovou verzi, beztak je to příjemnější čtení.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5085
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#4 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od Lachtan »

Kvůli třem stánkám si nebudu kupovat celý časopis, nehledě na to, že se stejně neurvu z práce 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2980
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#5 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od 3m3 »

nekoupil sis nahodou chytrej mobil?ten by umel taky skenovat.
A nebo ho vem ve st.sebou a ja to ve ct sem nahodim z prace :)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#6 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od Petr Marek »

V pondělí ráno to v práci naskenuji a dám to sem. 8)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od zvedavec »

No a nebo si chvilku počkáme páč na ulozto sou skoro všechny http://uloz.to/hledej?q=autotip
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od hajnej »

vy mi dáváte teda. to nakonec naskenuju asi
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5085
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#9 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od Lachtan »

Předem děkuji :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od hajnej »

naskenuju to v pondělí v práci, do té doby mě určitě někdo předběhne
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#11 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od Petr Marek »

Čtení na nedělní odpoledne. :)
Přílohy
1.jpg
2.jpg
3.jpg
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#12 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od Petr Marek »

hajnej píše:naskenuju to v pondělí v práci, do té doby mě určitě někdo předběhne
:P
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

GDPR_user

#13 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od GDPR_user »

To byl zase kretén co tohle napsal.Světe div se,že u výměny spojky se musí vymontovat převodovka.Kdo by to teda čekal.Prý slabá přední náprava. :lol: :lol: :lol: 100000km na čep řízení za 1000Kč to jsou tak kurevsky obrovské náklady,že by si kokot redaktor měl koupit např.Audi allroad kde každých 30000km investuje 30000Kč do přední nápravy.Nechápu,že tyto pisálky vůbec někdo zaměstnává.

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 828
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#14 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od THOmasoj »

stačí mi "Slovo odborníka - Jindřich Topol, regionální manažer výkupu AAA Auto" :D
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 815
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#15 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od old.fashioned »

co je tam špatně? Prémiovej vnitřek? Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka).
To nevadí, že někomu to nevadí.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#16 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od Daniel Kout »

old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek? Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka).
To nevadí, že někomu to nevadí.
Já jsem myslím celkem objektivní, protože to mám na salámu .. :) Mám D5 bez výkonových úprav, 136 kW, verze "sport". Po 235 t.km je vnitřek v perfektní kondici, kůže skoro jako nová, nic nevrže. Na zaměření auta je výkon dostatečný, nikde nikoho nebrzdím, díky rozměrům a hmotnosti to motokára nikdy nebude. Jestli je užraný, to je subjektivní: já mám průměr 9,2 litru Vervy, úplně na klobouka nejezdím, i když delší trasy převažují na tak těžké auto to úplně blbé není. Ve verzi sport se auto nenaklání, předchozí S80 V8 byla o poznání měkčí a plavnější. Zde auto v zatáčce drží a náklon se nekoná. Retro technologie? Asi ano, nemám digitální palubku, auto mi na křižovatce samo nezháší a ano, musel se doinstalovat Parrot. Na druhou stranu je stará XC90 stále jedno z nejbezpečnějších konvenčních vozidel.
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 15 bře 2015 22:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 B5

GDPR_user

#17 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od GDPR_user »

old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek? Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka).
To nevadí, že někomu to nevadí.
Pokud to kokot bude porovnávat s autem střední třídy,pak je pochopitelné,že to bude žrout.Ale u SUV myslím,že jde o jedno z nejméně nákladových aut vůbec.

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#18 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od Daniel Kout »

Souhlas s Martinem, na to jaký je to kus auta mi přijde provozně docela umírněné.
_________________
S90 B5

GDPR_user

#19 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od GDPR_user »

Cena ojetin 2003 2,5T 77000Kč kde bych nějakou takovou ojetinu našel??
V článku v podstatě 30% nesmyslů a dalších 50% nesmyslných výblitků.Jako repase turba za 18000Kč no docela slušná marže.Repase vstřikovacího čerpadla,kolik čerpadel na D5 už odešlo?Poddimenzovaný tisícihran Haldexu?Ale co mne dostalo nejvíce,tak"Technicky se Volvo vlastně podobá Octavii Scout." :lol: :lol: :lol:
Technicky možná v tom,že to má motor a čtyři kola. :lol: :lol:

GDPR_user

#20 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od GDPR_user »

old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek?Myslím že na svou dobu nic moc kvalitnějšího nebylo Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? 10l spotřeba na 2,2t auto ti přijde hodně?Kolik asi bude žrát X5?Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka). Automat problémový???Haldex Problémový???Nemyslím,pokud by dostávalo auto servis,jako dostávat má,nemyslím,že jde o kurvítka.Navíc pokud převodovka vydrží 300000km a pak se musí ?udělat repase,tak je to špatně???Jediná poddimenzovaná převodovka je v T6.Kamarád má X5 koupil ji na firmu za skvělý peníz ,žere mu 11l nafty a za 40000km do ní přes 180000Kč investoval na opravách,nikoliv na údržbě.Tomu pak říkám past.Nebo víceprvkové zavěšení Audi,Vzduchový podvozek Audi,to jsou auta,které jsou pokladny,nikoliv tak XC90 na které stojí silentbloky na rameno 3000Kč a vydrží dalších 100000km
To nevadí, že někomu to nevadí.Ale koukám,že Ty XC90 nemáš,takže jsi na tom podobně,jako pan redaktor,nic o tom nevíš a snažíš se posuzovat.Ale to jsme si v této zemi už mohli zvyknout

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 815
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#21 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od old.fashioned »

martinopel píše:
old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek?Myslím že na svou dobu nic moc kvalitnějšího nebylo Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? 10l spotřeba na 2,2t auto ti přijde hodně?Kolik asi bude žrát X5?Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka). Automat problémový???Haldex Problémový???Nemyslím,pokud by dostávalo auto servis,jako dostávat má,nemyslím,že jde o kurvítka.Navíc pokud převodovka vydrží 300000km a pak se musí ?udělat repase,tak je to špatně???Jediná poddimenzovaná převodovka je v T6.Kamarád má X5 koupil ji na firmu za skvělý peníz ,žere mu 11l nafty a za 40000km do ní přes 180000Kč investoval na opravách,nikoliv na údržbě.Tomu pak říkám past.Nebo víceprvkové zavěšení Audi,Vzduchový podvozek Audi,to jsou auta,které jsou pokladny,nikoliv tak XC90 na které stojí silentbloky na rameno 3000Kč a vydrží dalších 100000km
To nevadí, že někomu to nevadí.Ale koukám,že Ty XC90 nemáš,takže jsi na tom podobně,jako pan redaktor,nic o tom nevíš a snažíš se posuzovat.Ale to jsme si v této zemi už mohli zvyknout
Aby ses neposral :lol: Právě proto, že xc90 nemám, zajímá mne názor k tomu, co jsem vypsal. Navrhuju tě tady na cenu TOP diskutéra :ROFL:
to Danniel74: :good:
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

GDPR_user

#22 XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu

Příspěvek od GDPR_user »

old.fashioned píše: Aby ses neposral :lol: Právě proto, že xc90 nemám, zajímá mne názor k tomu, co jsem vypsal. Navrhuju tě tady na cenu TOP diskutéra :ROFL:
to Danniel74: :good:
Pokud to byly dotazy,pak se omlouvám,mi to přišlo jako konstatování.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“