XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
V sekci bazar se rozebírá na třech stranách dosluhující generace XC90. Všechny možné motory a neduhy. Letmo jsem to prolétnul a mají celkem pravdu. Jdu si to pořádně přečíst.
Na stáncích bude do 23.3.
Na stáncích bude do 23.3.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Scanování je pro mě za trest, ten krám musím hodně přemlouvat. Skočte si zejtra pro papírovou verzi, beztak je to příjemnější čtení.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Kvůli třem stánkám si nebudu kupovat celý časopis, nehledě na to, že se stejně neurvu z práce 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
nekoupil sis nahodou chytrej mobil?ten by umel taky skenovat.
A nebo ho vem ve st.sebou a ja to ve ct sem nahodim z prace
A nebo ho vem ve st.sebou a ja to ve ct sem nahodim z prace

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8188
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
V pondělí ráno to v práci naskenuji a dám to sem. 

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
No a nebo si chvilku počkáme páč na ulozto sou skoro všechny http://uloz.to/hledej?q=autotip
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
vy mi dáváte teda. to nakonec naskenuju asi
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Předem děkuji 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
naskenuju to v pondělí v práci, do té doby mě určitě někdo předběhne
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8188
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Čtení na nedělní odpoledne. 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8188
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
hajnej píše:naskenuju to v pondělí v práci, do té doby mě určitě někdo předběhne

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
To byl zase kretén co tohle napsal.Světe div se,že u výměny spojky se musí vymontovat převodovka.Kdo by to teda čekal.Prý slabá přední náprava.
100000km na čep řízení za 1000Kč to jsou tak kurevsky obrovské náklady,že by si kokot redaktor měl koupit např.Audi allroad kde každých 30000km investuje 30000Kč do přední nápravy.Nechápu,že tyto pisálky vůbec někdo zaměstnává.



-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 819
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
stačí mi "Slovo odborníka - Jindřich Topol, regionální manažer výkupu AAA Auto" 

_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
co je tam špatně? Prémiovej vnitřek? Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka).
To nevadí, že někomu to nevadí.
To nevadí, že někomu to nevadí.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Já jsem myslím celkem objektivní, protože to mám na salámu ..old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek? Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka).
To nevadí, že někomu to nevadí.

Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 15 bře 2015 22:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Pokud to kokot bude porovnávat s autem střední třídy,pak je pochopitelné,že to bude žrout.Ale u SUV myslím,že jde o jedno z nejméně nákladových aut vůbec.old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek? Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka).
To nevadí, že někomu to nevadí.
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Souhlas s Martinem, na to jaký je to kus auta mi přijde provozně docela umírněné.
_________________
S90 B5
S90 B5
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Cena ojetin 2003 2,5T 77000Kč kde bych nějakou takovou ojetinu našel??
V článku v podstatě 30% nesmyslů a dalších 50% nesmyslných výblitků.Jako repase turba za 18000Kč no docela slušná marže.Repase vstřikovacího čerpadla,kolik čerpadel na D5 už odešlo?Poddimenzovaný tisícihran Haldexu?Ale co mne dostalo nejvíce,tak"Technicky se Volvo vlastně podobá Octavii Scout."
Technicky možná v tom,že to má motor a čtyři kola.

V článku v podstatě 30% nesmyslů a dalších 50% nesmyslných výblitků.Jako repase turba za 18000Kč no docela slušná marže.Repase vstřikovacího čerpadla,kolik čerpadel na D5 už odešlo?Poddimenzovaný tisícihran Haldexu?Ale co mne dostalo nejvíce,tak"Technicky se Volvo vlastně podobá Octavii Scout."



Technicky možná v tom,že to má motor a čtyři kola.


XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek?Myslím že na svou dobu nic moc kvalitnějšího nebylo Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? 10l spotřeba na 2,2t auto ti přijde hodně?Kolik asi bude žrát X5?Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka). Automat problémový???Haldex Problémový???Nemyslím,pokud by dostávalo auto servis,jako dostávat má,nemyslím,že jde o kurvítka.Navíc pokud převodovka vydrží 300000km a pak se musí ?udělat repase,tak je to špatně???Jediná poddimenzovaná převodovka je v T6.Kamarád má X5 koupil ji na firmu za skvělý peníz ,žere mu 11l nafty a za 40000km do ní přes 180000Kč investoval na opravách,nikoliv na údržbě.Tomu pak říkám past.Nebo víceprvkové zavěšení Audi,Vzduchový podvozek Audi,to jsou auta,které jsou pokladny,nikoliv tak XC90 na které stojí silentbloky na rameno 3000Kč a vydrží dalších 100000km
To nevadí, že někomu to nevadí.Ale koukám,že Ty XC90 nemáš,takže jsi na tom podobně,jako pan redaktor,nic o tom nevíš a snažíš se posuzovat.Ale to jsme si v této zemi už mohli zvyknout
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Aby ses neposralmartinopel píše:old.fashioned píše:co je tam špatně? Prémiovej vnitřek?Myslím že na svou dobu nic moc kvalitnějšího nebylo Mastodont s užranýma a lenivýma motorama? 10l spotřeba na 2,2t auto ti přijde hodně?Kolik asi bude žrát X5?Retro technologie, problematické automaty i haldex? (u posledních dvou vlastností jde vlastně o typická Volvo kurvítka). Automat problémový???Haldex Problémový???Nemyslím,pokud by dostávalo auto servis,jako dostávat má,nemyslím,že jde o kurvítka.Navíc pokud převodovka vydrží 300000km a pak se musí ?udělat repase,tak je to špatně???Jediná poddimenzovaná převodovka je v T6.Kamarád má X5 koupil ji na firmu za skvělý peníz ,žere mu 11l nafty a za 40000km do ní přes 180000Kč investoval na opravách,nikoliv na údržbě.Tomu pak říkám past.Nebo víceprvkové zavěšení Audi,Vzduchový podvozek Audi,to jsou auta,které jsou pokladny,nikoliv tak XC90 na které stojí silentbloky na rameno 3000Kč a vydrží dalších 100000km
To nevadí, že někomu to nevadí.Ale koukám,že Ty XC90 nemáš,takže jsi na tom podobně,jako pan redaktor,nic o tom nevíš a snažíš se posuzovat.Ale to jsme si v této zemi už mohli zvyknout


to Danniel74:

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC90 první generace v aktuálním čísle Autotipu
Pokud to byly dotazy,pak se omlouvám,mi to přišlo jako konstatování.old.fashioned píše: Aby ses neposralPrávě proto, že xc90 nemám, zajímá mne názor k tomu, co jsem vypsal. Navrhuju tě tady na cenu TOP diskutéra
![]()
to Danniel74:
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: aapetr, saabik