Povinné svicení 480

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

kl

Příspěvek od Jirrka »

kadfas
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Tom480 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 679
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom480 »

Jirrka píše:Poooooooomoc mne to sviti obracene
A nemas otocene zarovky?
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

standa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1761
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

otoč žárovky o 180 stupňů :wink:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

To nejde 8) :lol: 8) Bud tam dam dvou vlaknovku co ma vodici cudliky pod uhlem (zapadaji do objimky) ty vsak otocit nejdou o 180 stupnu )uz by nezapadali). Nebo tam dam s vodicima cudlikama pod 180 stupni, ale jeden cudlik je niz nez druhy a ty mi v objikach nedrzej samo vubec. zitra prohodim nekde kabliky. Nebo predelam spinac svetel dle navodu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

standa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1761
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

já jsem použil dvouvláknovky s čudlíkama proti sobě v jiné výšce (jsou totiž použity v zadních lampách, tak abych to nemíchal) a objímku jsem pomocí páječky upravil(vypálil jsem západku v potřebné výšce) . nevzpomínám si, že by objímky v mnou upravované 480 měly drážky pro čudlíky proti sobě i pod úhlem (byly tam 5W žárovky s čudlíky proti sobě)

zřejmě co kus, to originál :roll:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1863
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Jirrko nic nepředělávej a jednoduše odpiluj ten vodící čudlík, který překáží a pak otoč žárovku. Jestli chceš, můšeš ten chybějící čudlík naletovat :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

to je asi to nejjednodussi. Provedu. Jen odpilovat ten spravny.
Naposledy upravil(a) Jirrka dne 02 zář 2006 09:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1863
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

To nebyl rozkaz :lol: :lol: :lol:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Jeste dotaz. vim, ze je napsano, ze pri pouziti 21/5W to dela problemy, ale neni mi jasny proc. Kdyz mam jednovlakno tak mam 5W. Takze mi vychazi, ze bych nemel mit problem pri 21/5 W, protoze proste s potkavackama sviti ta 5 W tak proc 21/4W ? Jde mi o to, jetli jen nekomu neco nezlobilo a on dal proste 21/4W a mel klid a od te doby je to dogma.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1863
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Je to úplně jedno, já tam mám 21/4W, protože na tyto žárovky jsou ty orig. objímky. Možná to způsobovalo problémy u těch starších 480tek, kde bylo nutné upravit přepínač + Bulb failure detektor.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Úspěch

Příspěvek od Jirrka »

Tak jsem uspěšně zprovoznil denní světla. Byl použit postup s propalenim 3tí dírky do stavající objímky a vložení kontaktu. Dále byl upilovan druhý výstupek na žárovce a natočena tak, aby to fungovalo jak ma. Důležitá věc je, že mi to svítí automaticky i vzadu!!!!! Takže případně nevěřící policajty bych měl svojí výřečností přesvědčit, že vše je jak má být. Náklady nulové, pouze chvilku si pohrat s naohýbáním kontaktů tak, aby se vzájemně nedotýkaly, ale aby oba fungovali. Jsem zvědavej jak to dlouho vydrží a jestli narazim na vrakáči na 3 kontaktní objímku tak ji stejně zakoupím. 8)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

standa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1761
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

jirrko, z Tvého popisu lze vyvodit, že Ti na autě svítily zadní obrysovky i v poloze 0 spínače světel anebo se po připojení dvouvláknovek se zadní obrysovky samy rozsvítily (a když vepředu rupne 21W vlákno, tak zase zhasnou)

ani jedno mi nepřipadá košer...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Zadni svetla zacala svitit v poloze 0 az po instalovani 3tího kontaktu. Uvidim co se bude dit. proc by to nemohlo byt koser. Proste se uzavrel obvod, ktery je nastaven tak, Ze kdyz se uzavre, tak se rozsitej i zadní svetla. Kdyz nebuou instalovana svetla pro denni sviceni tak je obvod rozpojenej a vzadu to nesviti.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

standa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1761
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

takže se spálí 21W vlákno vpředu a přestane to svítit i vzadu? takové závislosti se u aut obvykle nepoužívají :roll:

navíc (podle několika zdrojů, m.j. viz výše) musí svítit světla pro denní svícení samostatně
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

musí nebo můžou? U jinych aut, ktery proste rozsviti sviti i zadni svetla. Ja to resit nebudu. Pokud nezjistim, ze to necemu vadi.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1863
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

To je dost divné, protože i podle schemat je okruh DRL úplně samostatný.
Jen mě tak napadá jestli nemáš propojené kontakty DRL a parkovačky v objímce, pak ti budou svítit i zadní světla, ale pak by ti zase nefungovaly samostatně parkovačky.
DRL musí svítit zcela samostatně!!!
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

to by asi i zkratovalo, ne? Uvidim, jestli to nbude delat problemy.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1863
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Ale nezkratovalo, pouze by Ti svítila obě vlákna žárovky naráz, ale jak píšu, pak by Ti vlastně nefungovaly parkovačky. A ty Ti jdou, ne?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

ty mi jdou. Funguje to jak ma, jen k to mu svitej svetla i vzadu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Tom480 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 679
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha

Pojistka č. 11

Příspěvek od Tom480 »

Tak jsem taky začal předělávat kontakty. Levé světlo mi už funguje jak má, ale na pravo mám problém. Nesvítí mi ani původní parkovačka, ale ta nesvítila ještě dříve, než jsem se pustil do úprav. Nejdříve jsem myslel, že se mi jen přepálila žárovka, ale je to vážnější. Někde se mi to začalo zkratovat, pořád mi to pálí pojistku (11), a dělí to i s původní objímkou... Už jsem prohlíd všechno, co na tom visí (pravá parkovačka, půlka zadních světel a osvětlení SPZ) a nemůžu na to přijít. Nemáte někdo nějaký nápad, jak se dobrat toho zkratu?
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

standa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1761
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

1. co se na autě opravovalo bezprostředně před tím, než to začalo blbnout?

2. metoda půlení intervalů
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Tom480 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 679
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom480 »

standa píše:1. co se na autě opravovalo bezprostředně před tím, než to začalo blbnout?
V elektrice nic, jen výměna tlumičů...
standa píše: 2. metoda půlení intervalů
A kde, co a jak mám půlit? Mám schémata, ale nejsem z toho zas tak moudrý.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Doktor 1 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 237
Registrován: 19 roků
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

Příspěvek od Doktor 1 »

nic si z toho tome nedělej po přečtení jsem před půl hodkou šel zjistit jestli mám jedno nebo dvou patky - jsou jen na jednovláknový žárovky ale po smontování mi parkovačka již nesvítí vůbec
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Doktor 1 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 237
Registrován: 19 roků
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

Příspěvek od Doktor 1 »

nic si z toho tome nedělej po přečtení jsem před půl hodkou šel zjistit jestli mám jedno nebo dvou patky - jsou jen na jednovláknový žárovky ale po smontování mi parkovačka již nesvítí vůbec
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1863
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Taky se mi to stalo po "ladění" světel. Nejdříve jsem si myslel, že jsem trouba a že jsem zapoměl parkovačku připojit, ale po příjezdu večer znovu. A pak jsem na to přišel :wink:
No a problém byl v tom, že jsem protáhl kabel k parkovačce asi ne správným otvorem a po vyklopení světel byl tento vytažen a parkovačka přestala svítit.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Zpět na „300 / 400“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé