V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300tkm+

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#1 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300tkm+

Příspěvek od M4jky »

Chcem si byť istý než sa pustím do tohto možno zdanlivo triviálneho úkonu. Dôvodom prečo to chcem spraviť je, že pri prechode z vyšších otáčok na voľnobeh čoraz častejšie cítim a počujem, že chod motora nie je plynulý. Po chvíli, tak max. do 3-4 sekúnd, sa to ale ešte dokáže nejak doregulovať/ustáliť. Viem ako aj aké náradie potrebujem ale potrebujem si byť istý aké sú správne hodnoty.

Takže:
-------
prevádzková teplota (chladiaca kvapalina): 87°C
správna dávka nafty na volvobeh :) 5 mg/s ???
súvisí hodnota aj s teplotou nafty? stačí teplota nad 40°C?
S týmito vedomosťami by som povedal, že najlepšie je sa do nastavenia pustiť po krátkej jazde a "ťukať (za toto ma tu zopár ludí asi nebude mať rado)" smerom k remenici a kontrolovať hodnotu na diagnostike.
----------------------------------

Momentálne mám dávku nafty tak odhadom okolo 2,5 mg/s. Presne neviem lebo mám už trochu chytený termostat a musím ho najskôr vymeniť.
Budem rád za akékoľvek pripomienky/rady a hlavne ma zaujíma či táto zmena dávky nemá vplyv na voľnobežné otáčky, logicky by som povedal, že má. Nasledujúca otázka potom je ako ich dostať naspať na pôvodných 810 RPM pri zvýšenej dávke?
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#2 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od Sarkasmic »

ty jen zvýšíš základní dávku,ta s otáčkami nemá nicmoc společnýho,ale už vůbec nevím co má základní dávka společnýho s přechodem otáček..?


EDIT-pro transpero se stejnym motorem jsou hodnoty:
Pro vozy ► 07.97: 2,0 ... 6,0 mg/H

Pro vozy 08.97 ► 04.99: 2,2 ... 9,0 mg/H

Pro vozy 05.99 ►: 3,0 ... 9,0 mg/H
U volva nevim...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od ok2ucx »

EGR?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#4 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

ok2ucx píše:EGR?
EGR mám zaslepený.
Sarkasmic píše:ty jen zvýšíš základní dávku,ta s otáčkami nemá nicmoc společnýho,ale už vůbec nevím co má základní dávka společnýho s přechodem otáček..?
Ja si to vysvetlujem takto. Po prechode na voľnobeh z vyšších otáčok, kde je samozrejme aj dávka nafty vyššia, voľnobežná hodnota trochu kolíše. Spodná hranica pri kolísaní kým sa hodnota ustáli už nie je pre plynulý chod motora dostačujúca a preto to koktanie zo začiatku. Je to v podstate len jemné zvýšenie vibrácií motora a mierne nerovnomerný chod, nič strašné. Žiadne skapínanie ani nič podobné, na otáčkach nepostrehnuteľné.

Ja mám informáciu o nastavení dávky od tiaľto http://www.volvopedia.de/index.php?title=VP37_-_Ermitteln_der_Einstellwerte_im_Fahrzeug: "Der Wert <eingespritzte Kraftstoffmenge> beträgt etwa 5-5.5 mg, sollte dieser Wert im Bereich von 2-8mg liegen, kann dieser beim Zusammenbau und Einstellen der Pumpe korrigiert werden." Každopádne je tam aj to rozmedzie od 2-8mg, preto by ma zaujímalo aká je továrenská hodnota. Ešte si to naštudujem poriadne, pretože tam riešia aj nastavenie na stolici. Nechcem sa ale do toho púšťat bez poriadneho overenia, pretože moja nemčina nie je zrovna obstojná.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 23
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Lovosice

#5 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od panelacek »

Čerpadlo se provozem opotřebuje a tovární nastavení volnoběžné dávky již nestačí.Celkem pomáhá její přenastavení.Určitě to pomůže tomu volnoběhu a prospívá v celém rozsahu otáček.Na diagnostice zjistit hodnotu a popř.upravit.tady se o tom něco i píše.....http://www.volvopedia.de/index.php?titl ... einstellen

funguje to mám odskoušeno,měl jsem dávku 7mg nastavil jsem 5mg a na volnoběh už běží krásně.Dřív tak jako vynechával.

Ale už ses na to jednou ptal.Nezapomeň,že se to nastavuje jakoby naopak čím vyšší hodnota dávky tím jde méně nafty a naopak.
_________________
V850 2.5TDI/96 man.

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#6 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

Viem, že som sa na to kedysi už pýtal ale nakoniec som to neriešil, pretože to ajtak skončilo výmenou čerpadla. Každopádne na diagnostike mi to ukazuje dávku správne, keď je viac tak je viac, takže nie je čo riešiť. Išlo mi skôr o vaše skúsenosti, príde mi zbytočné to dvíhať na dvojnásobok keď je táto hodnota takmer dostačujúca. Videl bych to tak na 1-1,5mg/s viac, takže na hodnotu 3,5-4 mg/s. Na voľnobehu práve po tých prvých sekundách nepozorujem žiadny problém.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#7 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od ok2ucx »

M.j. když máš zaslepený EGR, je vypnutý i v software?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#8 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

Rozmýšlal som nad tým ako sa vie ECU vyrovnať zo zaslepeným EGR a po porovnaní dvoch áut na tej istej trase (jedno malo funkčné a druhé zaslepené EGR) som dospel k názoru, že je jej to šumák. Plniaci tlak perfektne sedel z požadovaným a dokonca aj dávka nafty bola takmer zhodná. Jediné čo sa logicky líšilo bolo množstvo nasávaného vzduchu v niektorých situáciách. Samozrejme ak ma vyvedieš z omylu, tak si ho prídem rád dať aj softvérovo vyblokovať.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#9 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od ok2ucx »

No - pro začátek by zaslepením EGRu nemělo sedět množství vzduchu (na MAF) v režimech, kdy je EGR aktivován. Jednotka to pozná a pak vyplivne chybu.
Jestli ne, něco je divně.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#10 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

ECU MSA 15.7 použitá v mojom aute ešte chybu po zaslepení nevyhadzuje. Nemá práve túto porovnávaciu fíčuru slúžiacu asi len na rozsvietenie kontrolky.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#11 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od dali »

ok2ucx píše:No - pro začátek by zaslepením EGRu nemělo sedět množství vzduchu (na MAF) v režimech, kdy je EGR aktivován. Jednotka to pozná a pak vyplivne chybu.
Jestli ne, něco je divně.

P.
MSA 15.7 je na to buď moc blbá, nebo líná se ozvat :green: Novější MSA 15.8 celkem hlasitě protestuje, rozsvěcí kontrolku motoru a háže auto do nouzáku. Takže u MSA 15.7 stačí EGR zaslepit mechanicky, u MSA 15.8 je to potřeba nejdřív udělat softwarově. Nikdy jsem nepátral po tom, jestli firmy co nabízej vypnutí EGRu na koncern to umí udělat i u Volva, moje domněnka je, že spíš ne.

Kdybyste si s tím pohráli a naučili se to u týhle neperspektivní platformy vypínat, věřím, že by se tady pár zájemců našlo a když k tomu přidáte léčbu špatných teplých startů, budou vás za to lidi nosit na rukou... ty se ale naopak týkají spíš MSA 15.7.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#12 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od ok2ucx »

Aha - tak jsme doma.

Pár EGRů už jsme takto vypnuli. Na léčbu špatných teplých startů teprve čekáme na vhodného pacienta. Zatím jen poslední MSA15.8 na V70II.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#13 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od dali »

Ten EGR by mě výhledově zajímal, jestli je to teda proveditelný i na MSA15.8 V70 1 (rok 2000). Můžu poprosit o přibližnou cenovku do SZ? Další čím si nejsem jistej, jestli při téhle operaci nepřijdu o už existující a osvědčenej chip?

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#14 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od David Patočka »

Bohužel špatné teplé starty, nebo lépe řečeno horké starty, způsobuje již vyběhaná vstřikovací hlava na čerpadle, takže tomu software pomůže asi těžko.
Leda by někdo dokázal zvednou startovací dávku paliva za tepla natolik, aby se ty netěsnosti
přeskočily, ovšem nevím, jestli to čerpadlo má ještě nějakou regulační rezervu.

A nebo flaškou s vodou vždycky poleješ čerpadlo a zas to startuje 8)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#15 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od dali »

Mě jde o ten EGR (pokud vím tak novější MSA15.8 problémy s horkýma startama nemaj, mají vylepšený čerpadlo), ale všichni kdo do toho dělaj se dušujou že po úpravě startovací mapy sebevyhoněnější TDI při teplotě vody 100°C chytne na půl otáčky.... na prasáka to jde udělat relátkem který při každým startu odpojí čidlo teploty vody a po nastartování ho zase připojí. Svý prej taky dělá snížení otáček při kterých ECU povolí start na nulu.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 62
Registrován: 19 roků
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 II D5
Bydliště: Kroměříž

#16 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od honza.850 »

Nazdar pánové,
řešil jsem taky dávku na čerpadle, dle německého serveru jsem ze 4mg nastavil na 5mg. Výsledek - lepší ale u 1,9tdi kdy jsem to přestavil asi o stejnou hodnotu jsem cítil lepší reakce na plyn.
Nikde jsem se taky nedopátral toho zda je to u volva tak jako u koncernu kde při menší dávce se vlastně přidává nafty???
Řešil jsem to právě dohromady s nastavením váhy vzduchu na správné volty, tak jak je to také na volvopedie.de, takže těžko soudit.
Tou dávkou jsem si rozšteloval palubní počítač, tak mi to ukazuje spotřebu cca o litr vyšší.
Dle pozorování si dovolím tvrdit, že zvýšením hodnoty na 5mg, jsem vlastně ubral nafty. (vůbec to nekouří), při těch 4mg slabý pokouření bylo.

Ale nejsem si jistý, když jsem do toho řešil i tu váhu......

Kdyby jste to někdo vypátrali jak je to s tou dávkou, dejte vědět, ať víme zda je to jako u koncernu či ne.

Díky

honza
_________________
VOLVO S80 II D5

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#17 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

Tak ono to záleží asi od toho kto hladí na aký parameter. Ja sledujem parameter "injected fuel quantity" cez FCR a ECU mám MSA 15.7. Tento parameter sa pri zošliapnutí plynu zvyšuje, takže je to celkom jasné čo kam treba posunúť.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#18 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od z-d-e-n-a »

M4jky píše:Momentálne mám dávku nafty tak odhadom okolo 2,5 mg/s. Presne neviem...
Ja jsem momentálně naladěn na cca 5mg a trochu mi přijde ze oproti původní hodnotě (4,5mg) drobátko víc papá.
Ono taky záleží kolik toho má čerpadlo za sebou. Při mých 410tkm na zřejmě původním čerpadle to bude asi jiné než na čerpadle po repasu (???).
Každopádně si to nalaď na ty 4mg a uvidíš. Chvilku pojezdi a hejbnout s tím můžeš vždycky,neni to kdovíjaká složitá operace...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#19 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

Tiež to vidím tak, že to je individuálne. Keď bude čas a rozumné počasie, tak to nastavím a dám vedieť ako som dopadol.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#20 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

Dnes som pokusne nastavil voľnobežnú dávku nafty z cca 2 mg/s pri povypínaných spotrebičoch na asi 3,4 mg/s. Uvidím čo to urobí zo spotrebou. Chod motora je o niečo kultivovanejší a ide lepšie za plynom. Ešte skúsim čo to bude robiť pri dojazde na dvojku do križovatky pri dosiahnutí voľnobežných otáčok. V kolóne sa to sem tam hodí, nechať tam dvojku a chrochtať pomáli dopredu. Predtým som ten motor nemohol počúvať ako sa chudák drhol. Zdá sa mi, že aj emisie budú o niečo lepšie. Uvidíme čo to časom povie, keď tak to ešte jemne upravím. Ďakujem všetkým za rady.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#21 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

Dojazd na dvojku ok, na spotrebe sa to takmer neprejavilo. Ešte som mrkol do FCRka a zaujali ma tam rozdielové hodnoty množstva vstrekovaného paliva pre každý valec v porovnaní zo 4, ktorý má el. vstrekovaciu trysku. Teoreticky by to mohla byť minimálna hodnota, o ktorú treba zdvihnúť dávku nafty na čerpadle. Neviem ale či táto hodnota vypovedá viac o stave vstrekov alebo čerpadla:

Obrázek
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#22 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To máš ještě dobrý,mě tahle hodnota hapruje o 0,7 mg. Ale já mám vstřiky kaput,takže by to mohlo být vstřikama...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#23 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

Skúsim na nete vykúmať ako túto hodnotu určujú. Mne to na prvom valci drží o niečo vyššiu hodnotu a na druhom to sem tam tiež vylezie na -0,7. Inak je to v pohode, len netuším aká je správna hodnota.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#24 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od z-d-e-n-a »

No dle selského rozumu bych řekl ze by to mělo být vše na nule. Když je to vlastně hodnota rozdílová oproti 4.vstřiku. Teď jde o to jestli není i ten 4.vstřik v pytli. Ale jak a z čeho diagnostika vypočítá ty rozdíly je mi trochu záhadou...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#25 V70 TDI optimálne nastavenie dávky nafty na voľnobeh,300

Příspěvek od M4jky »

No na nule by to malo byť ale keď sú takto všetky posunuté, tak buď ako hovoríš, už je chytený buď priamo 4 vstrekovač, jeho elektronika alebo niečo v čerpadle čím to merajú. Skôr by som to ale videl na ten vstrekovač.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“