Takže:
-------
prevádzková teplota (chladiaca kvapalina): 87°C
správna dávka nafty na volvobeh
 5 mg/s ???
 5 mg/s ???súvisí hodnota aj s teplotou nafty? stačí teplota nad 40°C?
S týmito vedomosťami by som povedal, že najlepšie je sa do nastavenia pustiť po krátkej jazde a "ťukať (za toto ma tu zopár ludí asi nebude mať rado)" smerom k remenici a kontrolovať hodnotu na diagnostike.
----------------------------------
Momentálne mám dávku nafty tak odhadom okolo 2,5 mg/s. Presne neviem lebo mám už trochu chytený termostat a musím ho najskôr vymeniť.
Budem rád za akékoľvek pripomienky/rady a hlavne ma zaujíma či táto zmena dávky nemá vplyv na voľnobežné otáčky, logicky by som povedal, že má. Nasledujúca otázka potom je ako ich dostať naspať na pôvodných 810 RPM pri zvýšenej dávke?




 Novější MSA 15.8 celkem hlasitě protestuje, rozsvěcí kontrolku motoru a háže auto do nouzáku. Takže u MSA 15.7 stačí EGR zaslepit mechanicky, u MSA 15.8 je to potřeba nejdřív udělat softwarově. Nikdy jsem nepátral po tom, jestli firmy co nabízej vypnutí EGRu na koncern to umí udělat i u Volva, moje domněnka je, že spíš ne.
 Novější MSA 15.8 celkem hlasitě protestuje, rozsvěcí kontrolku motoru a háže auto do nouzáku. Takže u MSA 15.7 stačí EGR zaslepit mechanicky, u MSA 15.8 je to potřeba nejdřív udělat softwarově. Nikdy jsem nepátral po tom, jestli firmy co nabízej vypnutí EGRu na koncern to umí udělat i u Volva, moje domněnka je, že spíš ne. 

 x 1
 x 1