850/V70 Van

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#1 850/V70 Van

Příspěvek od michalnavratil »

Ahoj,

jelikož mě teď čeká velké cestování pro (malé ale drahé) trošku špinavé zboží do Berlína a zpět, poohlížel jsem se po koupi nějaké dodávky. Nechci si ku*vit auto taháním věcí, navíc bych chtěl na služební ježdění diesel.

Po shlédnutí nabídky a mých finančních možností mě úplně vyděsila představa, že několikrát týdně jezdím Berlín a zpět v nějaké rachotící plečce.

Tak mě napadlo koupit nějakou ne moc pěknou 850/V70 a přestavět ji na dodávku. Zavařit boky, dodělat přepážku, vzadu "vytapecovat" překližkou. Zkusil jsem udělat i nástřel, co si o tom myslíte? :D Má to smysl? :D
Přílohy
850_van.jpg
850_van.jpg (73.72 KiB) Zobrazeno 907 x
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 850/V70 Van

Příspěvek od Petr.Chrpa »

michalnavratil píše:Ahoj,

jelikož mě teď čeká velké cestování pro (malé ale drahé) trošku špinavé zboží do Berlína a zpět, poohlížel jsem se po koupi nějaké dodávky. Nechci si ku*vit auto taháním věcí, navíc bych chtěl na služební ježdění diesel.

Po shlédnutí nabídky a mých finančních možností mě úplně vyděsila představa, že několikrát týdně jezdím Berlín a zpět v nějaké rachotící plečce.

Tak mě napadlo koupit nějakou ne moc pěknou 850/V70 a přestavět ji na dodávku. Zavařit boky, dodělat přepážku, vzadu "vytapecovat" překližkou. Zkusil jsem udělat i nástřel, co si o tom myslíte? :D Má to smysl? :D
Nevím co je pro tebe rachotící plečka,ale 850ku bych takto neničil :shock:
Co takhle VW T4 ,já ho mám dlouho o přetočeném tachu nepochybuji mám tam 410000km,ale nechodí komunikace s ŘJ když to přetáčeli tak většinou někde střihli komunikační ,aby nebyly zjistitelné km podle jednotky
a jezdím s tím každý den a dokonce byl předminulý rok Španělsko a tento rok Portugalsko ,nějakej spotřebák ,ale jinak v poho.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#3 850/V70 Van

Příspěvek od Lachtan »

Proč zavařit zadní dveře ??? :shock:

Když pominu zbytečnou pracnost a případné problémy na STK, tak mi přijdou praktické i z důvodu nakládání nákladu.
(maximálně bych z nich sundal tapec a nahradil jej nějakou deskou)

Jinak - proč ne :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#4 850/V70 Van

Příspěvek od michalnavratil »

Ve VW T4 jsem strávil pár tisíc km, španělsko a zpět, nevyhovuje mi vysoká pozice za volantem, hluk, malá maximální rychlost... No a prostě je to dodávka. Navíc bych vozil vzduch.

Mohl bych si okupit nějakou nevýstavní 850/V70, nechat jí bejt a nakládat to tam, ale ten němec ve mně mi říká, že to je takový polocikánský řešení. Líbí se mi když jsou auta přesně uzpůsobený svýmu účelu. Chceš dodávku na rozvoz: kup si dodávku. Chceš dálniční křižník: kup si ho (já už jedne mám :D). Chceš dálniční křižík na rozvoz: postav si ho.

Jinak souhlasim že je asi lepší nechat zadní dveře, inspirací mi byl pro řešení Opel Astra Van: http://www.van-of-the-year.com/images/1999_Opel_Astra_Van.jpg , líbila se mi ta estetická čistota.

A navíc mi to přijde jako zajimavej projekt :D
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#5 850/V70 Van

Příspěvek od Honza »

michalnavratil píše:
A navíc mi to přijde jako zajimavej projekt :D
To je jediný plus tvýho řešení, ale u nás neřešitelný. Cena, otypování spíš neotypování.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#6 850/V70 Van

Příspěvek od michalnavratil »

Asi to skončí nějak takto
Přílohy
v70_van.jpg
v70_van.jpg (66.96 KiB) Zobrazeno 854 x
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#7 850/V70 Van

Příspěvek od Lachtan »

Takovouhle podobnou FordoEscortí potvoru jsme měli kdysi v jedné práci - i s volantem na blbé straně :twisted:

Obrázek
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#8 850/V70 Van

Příspěvek od pepa.paur »

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#9 850/V70 Van

Příspěvek od dali »

Tady jeden máš, dokonce ve správný motorizaci a díky tomu že u skopčáků s tím nesmíš do centra, tak asi bude levnej.
http://www.ebay.de/itm/261710788767?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Chase
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2428
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#10 850/V70 Van

Příspěvek od Chase »

_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#11 850/V70 Van

Příspěvek od dali »

@Chase: zatím nejlepší, co tady padlo :good: Díky těm šoupačkám z obou stran by z toho šla udělat velice obstojná dodávka... asi ani obytňák by z toho nebyl marnej. Místo na plynovou nádrž by se tam určitě taky někde našlo... a na pořádně velikou..... Pokud je to přihlásitelný, tak podle mě ani cena neni marná... Eko bude zadarmo....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#12 850/V70 Van

Příspěvek od michalnavratil »

Ta sanitka je perfektní nápad. Pohřebák je taky super, ale nějak mi nejde do hlavy představa že jezdim autem kde se vozili nebožtíci :D Na Pankráci za Bauhausem stávala 960 v sanitním provedení, polepená reklamou na AntiEthanol, nevíte někdo čí to je?

Našel jsem na netu, že už se do toho co mě napadlo původně pustili nějací frantíci. Nevypadá to vůbec zle...
Přílohy
volvo_van.jpg
volvo_van.jpg (68.66 KiB) Zobrazeno 589 x
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5011
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#13 850/V70 Van

Příspěvek od PINĎABC »

Nesmíš vyndad zadní sedadla jestli to nepřepišeš v TP!! jinak je to neoficialní přestavba :( Zasra.. byrokrati

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#14 850/V70 Van

Příspěvek od michalnavratil »

Zadní sedadla bych nevyndaval, spíš bych je sklopil, sedáky vyndal a přes to překližku... Otázka je jestli by prošly ty zavařené dveře.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5011
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#15 850/V70 Van

Příspěvek od PINĎABC »

dveře by myslím taky neprošly, když jsou v TP :( nemám konkretní zkušenost, ale za sedadla vyndané jsem o trchničák přišel

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#16 850/V70 Van

Příspěvek od Lachtan »

Ta sanitka mě opravdu hodně zaujala - to by bylo pro mě "servisní" vozidlo jako vyšité :good:

Docela by mě zajímalo pro kolik je to oficiálně osob.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#17 850/V70 Van

Příspěvek od michalnavratil »

To by by obytňáček... :D Jediné co mě odrazuje od koupě obytňáku je to, že bych musel cestovat napříč Evropou o dovolené nějakou dodávkou. Tohle docela řeší problém :D
Přílohy
campstar.jpg
campstar.jpg (84.75 KiB) Zobrazeno 575 x
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#18 850/V70 Van

Příspěvek od dali »

V tom případě je ta sanitka ideální. Zatím s tím vozit zboží a do léta vymyslet nějakou snadno vyjmutelnou obytňákovou výbavu.
Už jsem předtím viděl asi 2 tyhle sanitky na prodej. I motorizace bych řek že je rozumná na další údržbu... statistiky jsem neviděl ale 2.5T podle mě bude nejvíc zastoupená benzínová motorizace v rámci P2 platformy.
Jen ten čelní odpor... podle mě 15 benzínu bude reálný, takže ten plyn by asi byla nutnost.
Otypovaný to podle mě bude pro 3-4 sedící + jednoho ležícího.

Mě by se zase líbila Volvo odtahovka s čumákem z osobáku a papírama do 3,5 tuny... naftová. Viděl jsem takovou S60, ale S80 by byl ideál kvůli šířce.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“