jelikož mě teď čeká velké cestování pro (malé ale drahé) trošku špinavé zboží do Berlína a zpět, poohlížel jsem se po koupi nějaké dodávky. Nechci si ku*vit auto taháním věcí, navíc bych chtěl na služební ježdění diesel.
Po shlédnutí nabídky a mých finančních možností mě úplně vyděsila představa, že několikrát týdně jezdím Berlín a zpět v nějaké rachotící plečce.
Tak mě napadlo koupit nějakou ne moc pěknou 850/V70 a přestavět ji na dodávku. Zavařit boky, dodělat přepážku, vzadu "vytapecovat" překližkou. Zkusil jsem udělat i nástřel, co si o tom myslíte? Má to smysl?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ 2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
jelikož mě teď čeká velké cestování pro (malé ale drahé) trošku špinavé zboží do Berlína a zpět, poohlížel jsem se po koupi nějaké dodávky. Nechci si ku*vit auto taháním věcí, navíc bych chtěl na služební ježdění diesel.
Po shlédnutí nabídky a mých finančních možností mě úplně vyděsila představa, že několikrát týdně jezdím Berlín a zpět v nějaké rachotící plečce.
Tak mě napadlo koupit nějakou ne moc pěknou 850/V70 a přestavět ji na dodávku. Zavařit boky, dodělat přepážku, vzadu "vytapecovat" překližkou. Zkusil jsem udělat i nástřel, co si o tom myslíte? Má to smysl?
Nevím co je pro tebe rachotící plečka,ale 850ku bych takto neničil
Co takhle VW T4 ,já ho mám dlouho o přetočeném tachu nepochybuji mám tam 410000km,ale nechodí komunikace s ŘJ když to přetáčeli tak většinou někde střihli komunikační ,aby nebyly zjistitelné km podle jednotky
a jezdím s tím každý den a dokonce byl předminulý rok Španělsko a tento rok Portugalsko ,nějakej spotřebák ,ale jinak v poho.
Když pominu zbytečnou pracnost a případné problémy na STK, tak mi přijdou praktické i z důvodu nakládání nákladu.
(maximálně bych z nich sundal tapec a nahradil jej nějakou deskou)
Ve VW T4 jsem strávil pár tisíc km, španělsko a zpět, nevyhovuje mi vysoká pozice za volantem, hluk, malá maximální rychlost... No a prostě je to dodávka. Navíc bych vozil vzduch.
Mohl bych si okupit nějakou nevýstavní 850/V70, nechat jí bejt a nakládat to tam, ale ten němec ve mně mi říká, že to je takový polocikánský řešení. Líbí se mi když jsou auta přesně uzpůsobený svýmu účelu. Chceš dodávku na rozvoz: kup si dodávku. Chceš dálniční křižník: kup si ho (já už jedne mám ). Chceš dálniční křižík na rozvoz: postav si ho.
@Chase: zatím nejlepší, co tady padlo Díky těm šoupačkám z obou stran by z toho šla udělat velice obstojná dodávka... asi ani obytňák by z toho nebyl marnej. Místo na plynovou nádrž by se tam určitě taky někde našlo... a na pořádně velikou..... Pokud je to přihlásitelný, tak podle mě ani cena neni marná... Eko bude zadarmo....
Ta sanitka je perfektní nápad. Pohřebák je taky super, ale nějak mi nejde do hlavy představa že jezdim autem kde se vozili nebožtíci Na Pankráci za Bauhausem stávala 960 v sanitním provedení, polepená reklamou na AntiEthanol, nevíte někdo čí to je?
Našel jsem na netu, že už se do toho co mě napadlo původně pustili nějací frantíci. Nevypadá to vůbec zle...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ 2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
To by by obytňáček... Jediné co mě odrazuje od koupě obytňáku je to, že bych musel cestovat napříč Evropou o dovolené nějakou dodávkou. Tohle docela řeší problém
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ 2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
V tom případě je ta sanitka ideální. Zatím s tím vozit zboží a do léta vymyslet nějakou snadno vyjmutelnou obytňákovou výbavu.
Už jsem předtím viděl asi 2 tyhle sanitky na prodej. I motorizace bych řek že je rozumná na další údržbu... statistiky jsem neviděl ale 2.5T podle mě bude nejvíc zastoupená benzínová motorizace v rámci P2 platformy.
Jen ten čelní odpor... podle mě 15 benzínu bude reálný, takže ten plyn by asi byla nutnost.
Otypovaný to podle mě bude pro 3-4 sedící + jednoho ležícího.
Mě by se zase líbila Volvo odtahovka s čumákem z osobáku a papírama do 3,5 tuny... naftová. Viděl jsem takovou S60, ale S80 by byl ideál kvůli šířce.