Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3678
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Zdravím,
Procházel jsem všechny odpovídající témata zde na fóru, ale jednoznačnou odpověď
jsem bohužel nenašel. Doslechl jsem se, že je bez větších obtíží možné zvednout
výkon motoru B5244S2 z továrních 103kw na cca 127kw.
Již dva lidé mi řekli, že výkon motoru byl úmyslně uškrcen z výroby a není
žádný problém nahrát SW pro řídící jednotku a výkon motoru zvednout
na úroveň silnější atmosféry 127kw. Zde na foru je otázka sice diskutovaná,
ale ze všech cca 40 podobných témat ani jeden příspěvek nedával kloudnou
odpověd, jen "Jedna bába povídala" nebo "Hledej, to se tu už řešilo dááávno".
Zkouším se tedy zeptat znovu. Je tato úprava u V 70 II, r.v 2000 možná?
V případě, že to jde a není nutná výměna dílů, kolik to příbližně stojí?
Díky za info
Procházel jsem všechny odpovídající témata zde na fóru, ale jednoznačnou odpověď
jsem bohužel nenašel. Doslechl jsem se, že je bez větších obtíží možné zvednout
výkon motoru B5244S2 z továrních 103kw na cca 127kw.
Již dva lidé mi řekli, že výkon motoru byl úmyslně uškrcen z výroby a není
žádný problém nahrát SW pro řídící jednotku a výkon motoru zvednout
na úroveň silnější atmosféry 127kw. Zde na foru je otázka sice diskutovaná,
ale ze všech cca 40 podobných témat ani jeden příspěvek nedával kloudnou
odpověd, jen "Jedna bába povídala" nebo "Hledej, to se tu už řešilo dááávno".
Zkouším se tedy zeptat znovu. Je tato úprava u V 70 II, r.v 2000 možná?
V případě, že to jde a není nutná výměna dílů, kolik to příbližně stojí?
Díky za info
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3079
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Mrkni na https://www.d5t5.com ale necekej od tech 125 kw zazraky,auto podle prubehu i dle zkusenosti zde popsanych na foru jede lip ale az v hornim pasmu otacek.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM
-
Offline
- Příspěvky: 3678
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
díky za odkaz, mrknu na to. Nečekám žádnou razantní změnu - bylo mi řečeno, že se výkon pocitově příliž nezvedne. Jen že maximální výkon poskočí z cca 4500 ot/min3m3 píše:Mrkni na https://www.d5t5.com ale necekej od tech 125 kw zazraky,auto podle prubehu i dle zkusenosti zde popsanych na foru jede lip ale az v hornim pasmu otacek.
na 6000ot/min - což je prakticky k ničemu, protože nejsem omezenec, abych tenhle motor do takovejch otáček vůbec točil. Auto jsem pořídil, protože do něj nacpu DH kolo, čokly, mechanika a ještě zůstane místo pro 2 ku*vy

přeprogramovaní na "původních" 127kw?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3079
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Budu opakovat uz tady nekolikrat napsane.
Pokud ti nestaci kw mel sis rovnou koupit silnejsi auto,na atmosfere se toho krom odskrceni neda moc vymyslet.
Pred nahravanim sw bych proved st.0 tj.zkontroloval zda motor v serii ma vse ok.
A defacto sis odpovedel sam,pokud nebudes motor vytacet tak tech 20kw navic stejne nepoznas....za usetreny penize si spis kup neco do udrzby.
Pokud ti nestaci kw mel sis rovnou koupit silnejsi auto,na atmosfere se toho krom odskrceni neda moc vymyslet.
Pred nahravanim sw bych proved st.0 tj.zkontroloval zda motor v serii ma vse ok.
A defacto sis odpovedel sam,pokud nebudes motor vytacet tak tech 20kw navic stejne nepoznas....za usetreny penize si spis kup neco do udrzby.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 3678
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
ta firma se zabývá ale uplně něčim jinym3m3 píše:Mrkni na https://www.d5t5.com ale necekej od tech 125 kw zazraky,auto podle prubehu i dle zkusenosti zde popsanych na foru jede lip ale az v hornim pasmu otacek.

A pokud si to myslel tak, že jim mám napsat "zda dělají i přeprogramování ECU", tak to můžu rovnou dát kamarádovi do SRBA Servisu, kteří
maji zkušenosti, diagnostiku a HW na přečipování Volv. Chtěl jsem napřed napsat sem a zjistit zda je úprava vůbec proveditelná -
né ve formě Chiptuningu, ale ve formě navrácení výkonu do původních, neuškrcených hodnot
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3079
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Kouknout na stranku znamena najit kontakt nejblizsi tvemu bydlisti a zavolat.
Kluci nedelaji jen chiptunning ale i umi takove veci.Ze maj kapanek odflakly stranky je jejich vec.
A nebo si dej do vyhledavani zde D5T5 a najdi si primo uzivatele kteri za tim stoji.....
Kluci nedelaji jen chiptunning ale i umi takove veci.Ze maj kapanek odflakly stranky je jejich vec.
A nebo si dej do vyhledavani zde D5T5 a najdi si primo uzivatele kteri za tim stoji.....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 3678
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Ok to jsem si myslel. Stejně díky za pomoc. To tam tedy jedině dát turbo (místo je připravené) nebo zaexperimentovat a naaranžovat tam nějak kompresor
)
A oboje je u takhle starýho motoru kravina a vyhozený peníz, takže asi lepší nechat tak jak je

A oboje je u takhle starýho motoru kravina a vyhozený peníz, takže asi lepší nechat tak jak je
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Tak co tedy chceš? chceš zvišit vykon nebo ne?
Pokud uvažuješ o zvýšení vykonu tak snad už je jedno jak ,jestli je to že to načipuješ nebo nahraješ origo SW.. v obouch případech to jsou upravene mapy. Oboji se dělá stejným způsobem... zaloha SW nahraní nového SW odzkoušení a 2 roky zaruka. Takže v čem ještě vidíš problém?

Pokud uvažuješ o zvýšení vykonu tak snad už je jedno jak ,jestli je to že to načipuješ nebo nahraješ origo SW.. v obouch případech to jsou upravene mapy. Oboji se dělá stejným způsobem... zaloha SW nahraní nového SW odzkoušení a 2 roky zaruka. Takže v čem ještě vidíš problém?


_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Zdar:
atmosférám jsme se zatím příliš nevěnovali a to hlavně z výšeuvedených důvodů. Odškrcení ze 103kW na 125kW (a snad prý na 135kW) už pro některé verze máme. Pošli přes SZ tvé VINko a podíváme se na to.
Pavel
atmosférám jsme se zatím příliš nevěnovali a to hlavně z výšeuvedených důvodů. Odškrcení ze 103kW na 125kW (a snad prý na 135kW) už pro některé verze máme. Pošli přes SZ tvé VINko a podíváme se na to.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
já třeba 2.4i 103kW bral kvůli krátkým jízdám 2-3km tam a 2-3km zpátky. Po týdnu ježdění s turbem bych měl olej plný šlemu a to by mu nedělalo dobře. Což na 2.4i mám taky, ale tam na na to **** pes.3m3 píše:Budu opakovat uz tady nekolikrat napsane.
Pokud ti nestaci kw mel sis rovnou koupit silnejsi auto,na atmosfere se toho krom odskrceni neda moc vymyslet.
Ale taky by se hodilo pár kW navrch. Občas je potřeba podráždit některé oktávkáře

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 107
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
BSR "Stage 1" na 2.4i 103kw - B5244S2 - zkušenosti?
Protože se moje auto blíží po všech investicích "Stage 0" (u atmosféry mi to nejde přes pusu) a vypadá to že brzy bude všechno fungovat tak jak má, a jelikož jsem polovičce koupil Saaba Turbo s 147kw, kterej jede... ehm... trochu líp, zachtělo by se mi aspoň pár koníků a newtonmetrů navíc.
Pročítal jsem všechno co je tady na fóru, takže následující argumenty beru v potaz:
- Pokud chceš ladit výkon, měl sis koupit přeplňovaný auto
- Co ti BSR slíbí, nikde jinde vám nedají
- Z atmosféry se nedá dostat víc
Dneska bych si koupil radši T5, ale svý 70 se zbavovat nechci, po tom co jsem ji konečně dostal po skoro 2 letech a desítkách a desítkách tisíc do akceptovatelnýho stavu. Výkon mi zas tak dramaticky nechybí, na moje delší trasy a sem tam ježdění po městě mi 140hp stačí.
Na druhou stranu, B5244S2 co mám v autě a dává 140hp, by měl být technicky až na ECM shodný s B5244S co dává cca 170hp, údajně by měl být jen podladěný z fabriky.
Zajímalo by mně, jestli máte někdo reálné zkušenosti s chipem BSR "Stage 1" na tento motor, nebo jestli jsou i jiné alternativy. Už jsem vyhodil 9 tis. za horší věci, než naděje na zvednutí výkonu. Slíbují nějakých 188hp, to mi přijde trochu nesmysl, ale kdyby se dalo dostat aspoň na těch 170, zas tak bych se nezlobil
Díky!
Pročítal jsem všechno co je tady na fóru, takže následující argumenty beru v potaz:
- Pokud chceš ladit výkon, měl sis koupit přeplňovaný auto
- Co ti BSR slíbí, nikde jinde vám nedají
- Z atmosféry se nedá dostat víc
Dneska bych si koupil radši T5, ale svý 70 se zbavovat nechci, po tom co jsem ji konečně dostal po skoro 2 letech a desítkách a desítkách tisíc do akceptovatelnýho stavu. Výkon mi zas tak dramaticky nechybí, na moje delší trasy a sem tam ježdění po městě mi 140hp stačí.
Na druhou stranu, B5244S2 co mám v autě a dává 140hp, by měl být technicky až na ECM shodný s B5244S co dává cca 170hp, údajně by měl být jen podladěný z fabriky.
Zajímalo by mně, jestli máte někdo reálné zkušenosti s chipem BSR "Stage 1" na tento motor, nebo jestli jsou i jiné alternativy. Už jsem vyhodil 9 tis. za horší věci, než naděje na zvednutí výkonu. Slíbují nějakých 188hp, to mi přijde trochu nesmysl, ale kdyby se dalo dostat aspoň na těch 170, zas tak bych se nezlobil

Díky!
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvky: 3079
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
170hp umi D5T5 jak sem psal uz vejs,
jinak BSR tu ma ve v70ce uzivatel kuko28
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=31697
jinak BSR tu ma ve v70ce uzivatel kuko28
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=31697
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
ano, Kuko28 má BSR, ale tak to už koupil, takže nemůžu srovnat jestli to jelo výrazně hůř předtím. Každopádně podle grafu výkon/Nm který určitě někde jde dohledat je vidět nárůst nad 4tis otáček, což v 90% standardního užívání prostě nepocítíš. St.1 BSR obsahuje i parádní textilní koberečky, ale úpřimně bych tu pálku za to nedal... nevím jak D5T5, každopádně doporučuji nejdřív zkusit, abys nebyl sklamaný
nebo si vzít Saaba a Volvo nechat drahé polovičce (tak to dělá i Kuko28)
nebo si vzít Saaba a Volvo nechat drahé polovičce (tak to dělá i Kuko28)

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Přesně tak to je = na nízkých otáčkách není (bez turba) vůbec s čím čarovat (tedy u varianty 125kW->135kW). Náš graf vypadá velmi podobně, ovšem nedodáváme ty koberečky
U zeslabené verze (103kW->135kW) znatelný rozdíl cítit je a je to (realisticky) asi tak jediný non-turbo tuning, který má vůbec smysl nabízet. Pro všechny ostatní verze je lepší si pořídit T5
P.

U zeslabené verze (103kW->135kW) znatelný rozdíl cítit je a je to (realisticky) asi tak jediný non-turbo tuning, který má vůbec smysl nabízet. Pro všechny ostatní verze je lepší si pořídit T5

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
A já bych řekl, že to jede poměrně dobře. Holt se to musí točit, když se po tom koni chce výkon.... Ale po všech varování jsem příjemně překvapen jak 125kw verze jede už od spodních otáček (to by měla mít společné se 103kw).
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Upřímně 103 a 125 aspoň u těch verzí v S60/V70 jede dole stejně. Ale 125ka jde ochotněji do otáček už kolem 3000rpm. Není tedy jen nastavená nad 4500rpm. Jel jsem s oběma a mám ozkoušeno, byť kondice obou motorů je samozřejmě neznámá. Proto po vyřešení "magnetu na maléry" uvažuji o chipu od Pavla buď 103 na 125 nebo až na 135 (nebo 133?) kW. Asi se to vyplatí.
Ta 103 není na závodění, ale na to, aby člověk nasadil tempo a jel kopec nekopec. A je jedno, jestli se bavíme o 100 nebo třeba 160km/h. Samozřejmě v ČR jen do 130km/h ... předpis je předpis. Každopádně závoďák to není, na to jsou turba.
Ta 103 není na závodění, ale na to, aby člověk nasadil tempo a jel kopec nekopec. A je jedno, jestli se bavíme o 100 nebo třeba 160km/h. Samozřejmě v ČR jen do 130km/h ... předpis je předpis. Každopádně závoďák to není, na to jsou turba.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
2,4i 125 kW je super atmosferickej motor s linearnim zatahem, a kdo chce vyuzit vyhod tohohle motoru proti t5, pro toho je dle mne chip z 103 kW jasna volba. Motor rozhodne neni lenoch a nelze ho srovnavat jen s t5. Jo, a pravidelne motor prohnat do cervenyho patri snad k zakladni udrzbe majitele techhle motoru, rozhodne to neni prasarna.
..
..
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 107
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Já jsem s tímhle motorem (103kw) absolutně spokojenej, v nižších otáčkách mi výkon ani krouťák nechybí. Co bych ocenil je právě nárust výkonu blízko červenejch, kde mám pocit že v nižší výkonový variantě motor řve hezky, ale moc nejede. Takže pokud by tohle řešil chip, budu spokojenej. Nemám subjektivně pocit že by to občas motoru, když je zahřátej, vadilo. Jde mi hlavně o nájezdy na dálnici a předjíždění, jinak auto obecně nehonim.old.fashioned píše:2,4i 125 kW je super atmosferickej motor s linearnim zatahem, a kdo chce vyuzit vyhod tohohle motoru proti t5, pro toho je dle mne chip z 103 kW jasna volba. Motor rozhodne neni lenoch a nelze ho srovnavat jen s t5. Jo, a pravidelne motor prohnat do cervenyho patri snad k zakladni udrzbe majitele techhle motoru, rozhodne to neni prasarna.
..
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
Tak jestli ti jde o vyssi otacky, tak neni co resit. Kdyz to trochu prezenu, pro normalniho uzivatele uz to je jedovka co i umi potahat za ruce (V50) 

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Navýšení KW na Volvo V 70 II 2.4l, 103kw, r.v 2000
koukni na tohle, nevim jestli se tomu da 100% verit, ale lepsi nez dratem do voka: https://www.youtube.com/watch?v=Sxtz4DfkdyQ
co jsem kdysi cetl, tak 103kw verze by mela mit proti 125kw snad delsi stalej prevod, takze to lepsi sbirani 125kw verze oproti 103kw bude nejspis pouze tim. kdyz jsem kupoval svoje, tak jsem porovnaval grafy prubehu a do 4500ot mely oba motory stejnej prubeh pokud si dobre pamatuju.
jinak manzelka s tim jezdi lazo plazo, furt to drzi kolem 2000rpm, ale ja kdyz s tim jedu k pumpe, tak to tocim vzdycky do cervenejch, protoze jak do toho sednu, zda se mi to neskutecne liny. cesta od pumpy se mi zda vzdycky zivejsi, ale to asi proto ze se automat prizpusobi moji jizde.
co jsem kdysi cetl, tak 103kw verze by mela mit proti 125kw snad delsi stalej prevod, takze to lepsi sbirani 125kw verze oproti 103kw bude nejspis pouze tim. kdyz jsem kupoval svoje, tak jsem porovnaval grafy prubehu a do 4500ot mely oba motory stejnej prubeh pokud si dobre pamatuju.
jinak manzelka s tim jezdi lazo plazo, furt to drzi kolem 2000rpm, ale ja kdyz s tim jedu k pumpe, tak to tocim vzdycky do cervenejch, protoze jak do toho sednu, zda se mi to neskutecne liny. cesta od pumpy se mi zda vzdycky zivejsi, ale to asi proto ze se automat prizpusobi moji jizde.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé