regulace dobíjení 480 ES
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
regulace dobíjení 480 ES
Kde sehnat tuhle věcičku? Je do alternátoru Bosch 70A, který se běžně používá. Nebo půjdou vyměnit jen uhlíky? Svítí pořád dobíjení, což by mělo by způsobeno právě tímto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 272
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
no moze to byt sposobene malymi uhlikmi ale aj nemusi! mozes mat v tahu aj regler...skus ak mas moznost zmerat multimetrom ci po nastartovani stupne napätie na baterke a na kolko??? zmeraj najprv kolko voltov ma bateria a po nastartovani kolko voltov tam bude...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
sezenes zde:
http://www.elancar.cz - maji je bezne skladem, cena radove kolem 600 CZK za cely regulator, nebo 75 CZK za uhliky
u mne to resily jen ty uhliky... skoda, ze jejich vymena je takovy vopruz.... hral jsem si s tim skoro hodinu....
http://www.elancar.cz - maji je bezne skladem, cena radove kolem 600 CZK za cely regulator, nebo 75 CZK za uhliky
u mne to resily jen ty uhliky... skoda, ze jejich vymena je takovy vopruz.... hral jsem si s tim skoro hodinu....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
No já jsem to měnil taky a použil jsem uhlíky do altíku na favorita(alespň mám ten pocit) a ty mě vyšly na celých 20 kč
A pasovaly tam perfektně

_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Všem děkuji za radu.
Jo výměna uhlíků musí být skvělá
Taky to vyzkouším.
Když mrknete na http://www.saabtuning.cz mají tam ledacos hodícího se i pro Volva a jsou dost ochotní. Zde mají komplet za 290 Kč.
U nás v mototechně mají originál Bosch za 420 Kč.
Jo výměna uhlíků musí být skvělá

Když mrknete na http://www.saabtuning.cz mají tam ledacos hodícího se i pro Volva a jsou dost ochotní. Zde mají komplet za 290 Kč.
U nás v mototechně mají originál Bosch za 420 Kč.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žilina, SR
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé