regulace dobíjení 480 ES

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#1 regulace dobíjení 480 ES

Příspěvek od LukášM »

Kde sehnat tuhle věcičku? Je do alternátoru Bosch 70A, který se běžně používá. Nebo půjdou vyměnit jen uhlíky? Svítí pořád dobíjení, což by mělo by způsobeno právě tímto.
Přílohy
IM001575.JPG
IM001575.JPG (69.93 KiB) Zobrazeno 987 x
IM001576.JPG
IM001576.JPG (70.78 KiB) Zobrazeno 991 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#2

Příspěvek od dod »

no moze to byt sposobene malymi uhlikmi ale aj nemusi! mozes mat v tahu aj regler...skus ak mas moznost zmerat multimetrom ci po nastartovani stupne napätie na baterke a na kolko??? zmeraj najprv kolko voltov ma bateria a po nastartovani kolko voltov tam bude...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#3

Příspěvek od travex »

sezenes zde:

http://www.elancar.cz - maji je bezne skladem, cena radove kolem 600 CZK za cely regulator, nebo 75 CZK za uhliky

u mne to resily jen ty uhliky... skoda, ze jejich vymena je takovy vopruz.... hral jsem si s tim skoro hodinu....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 179
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#4

Příspěvek od OndraH »

No já jsem to měnil taky a použil jsem uhlíky do altíku na favorita(alespň mám ten pocit) a ty mě vyšly na celých 20 kč :D A pasovaly tam perfektně
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#5

Příspěvek od LukášM »

Všem děkuji za radu.

Jo výměna uhlíků musí být skvělá :wink: Taky to vyzkouším.

Když mrknete na http://www.saabtuning.cz mají tam ledacos hodícího se i pro Volva a jsou dost ochotní. Zde mají komplet za 290 Kč.

U nás v mototechně mají originál Bosch za 420 Kč.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#6

Příspěvek od T440 »

Pozerám, že tie uhlíky sú nerovnako zjazdené, pre istotu pozri pozorne tie zberné krúžky na rotore. Ten krúžok, čo viac obrusuje, môže byť poškodený, aj keď ten rozdiel nie je veľký..... Ale možno si to už vyriešil, napíš s akým výsledkom.
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“