dotaz k výpisu origo diagnostiky XC70 my06 D5

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Solniak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 535
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

#1 dotaz k výpisu origo diagnostiky XC70 my06 D5

Příspěvek od Solniak »

Zdravím pěkně,

už jsem požádal o radu odborníky z T6R (D.Patočka a p.Ernest), ale jsem nedočkavý odpovědi a jelikož je tady dost zkušených s výpisy diagnostiky, tak se ptám i zde.
Ve zkratce - chtěl jsem koupit Volvo XC70, D5 136kw, Automat, r.v. 2006, 195.000km najeto. Pán nechtěl na diagnostiku (origo Volvo, chtěl jsem po něm z Chomutova do Prahy, do T6R). Pak mě napadlo mu nabídnout bližší servis Volvo v Karlových Varech. Souhlasil.
Auto je vybavené i Four-C tlumiči, tudíž má asi o nějaký ten senzor navíc.
Tyhle chybové hlášky vypsala diagnostika:

BCM 0130 Brake pressure sensor 1 Signal too low. DTC is found active
BCM 0133 Brake pressure sensor 2 Signal too low. DTC is found active
BCM 0136 Brake pressure sensors 1&2 Signal outside is permitted range. DTC is found active.
BCM 0109Communication between control units. Communicational problems with SAS, internal fault. DTC is found not active
CEM 5F39 Flame sensor flame interuption. DTC is found not active
CEM 5F3D Blower fan signal too low.DTC is found not active
REM-6A01 Central lock motor switch signal too high. DTC is found not active
SAS 0007 Control module internal fault. DTC is found not active
SAS 000E Steering wheel angle sensor internal fault. DTC is found not active
SUM 0337 CAN signal, SAS control unit faulty signal. DTC is found not active
TCM 0100 Gearbox Bad gear shifting quality. DTC is found not active
TCM 0240. Gearbox Gear change to short. DTC is found not active
TCM 0A02 Control module communication signal missing from brake control module. DTC is found not active