už jsem požádal o radu odborníky z T6R (D.Patočka a p.Ernest), ale jsem nedočkavý odpovědi a jelikož je tady dost zkušených s výpisy diagnostiky, tak se ptám i zde.
Ve zkratce - chtěl jsem koupit Volvo XC70, D5 136kw, Automat, r.v. 2006, 195.000km najeto. Pán nechtěl na diagnostiku (origo Volvo, chtěl jsem po něm z Chomutova do Prahy, do T6R). Pak mě napadlo mu nabídnout bližší servis Volvo v Karlových Varech. Souhlasil.
Auto je vybavené i Four-C tlumiči, tudíž má asi o nějaký ten senzor navíc.
Tyhle chybové hlášky vypsala diagnostika:
BCM 0130 Brake pressure sensor 1 Signal too low. DTC is found active
BCM 0133 Brake pressure sensor 2 Signal too low. DTC is found active
BCM 0136 Brake pressure sensors 1&2 Signal outside is permitted range. DTC is found active.
BCM 0109Communication between control units. Communicational problems with SAS, internal fault. DTC is found not active
CEM 5F39 Flame sensor flame interuption. DTC is found not active
CEM 5F3D Blower fan signal too low.DTC is found not active
REM-6A01 Central lock motor switch signal too high. DTC is found not active
SAS 0007 Control module internal fault. DTC is found not active
SAS 000E Steering wheel angle sensor internal fault. DTC is found not active
SUM 0337 CAN signal, SAS control unit faulty signal. DTC is found not active
TCM 0100 Gearbox Bad gear shifting quality. DTC is found not active
TCM 0240. Gearbox Gear change to short. DTC is found not active
TCM 0A02 Control module communication signal missing from brake control module. DTC is found not active
Nejvíce mě vyděsily hlásky týkající se automatické převodovky (takové ty tlakové čidla a kroužek volantu mě tedy také nepotěšily..)
Technik hlášky smazal, nechal nás odjet na cca další 15min projížďku aby poté znovu napíchnul na diagnostiku.
Po znovunapíchnutí diagnostiky se neobjevila žádná chybová hláška.
S autem jsem absolvoval cca 150km, žádná hláška se na displeji neobjevuje, automat neklouže, necuká, nekope.
4-kolka vyzkoušená na mokré trávě, funguje, brzdy brzdí, abs funguje.
Automat prodělal cca ve 192.000 Km opravu u ZP Automatic Blučina (výměna mozku, ověřená oprava, moc milý pán mi to tam po telefonu dohledal a potvrdil).
Moje otázka zní - jsou výše uvedené hlásky, které se po smazání neobjevily závažné? Nebo je to např. tím, že není dohrán nový software či nebyla provedena adaptace at převodovky po výměně oleje (což logicky asi ve firmě ZP Automatic i když jsou dobří, tak asi neprovádějí)??
Díky zkušenějším za odpověď.

David