V50 2.0d MY2004 - vyřešeno..
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#1 V50 2.0d MY2004 - vyřešeno..
Čaute, mám problém..
Koupil jsem si první Volvo, volba padla na V50 2.0D 100kW, 12/2004..najeto 188tis, ověřeno v autorizáku a při prodeji projeto diagnostikou, bez problémů. Dneska při návratu domů jsem si všiml, že to vůbec nejede, nechce to přes 2800ot/min, nesvítí žádná kontrolka, žádná chyba, nic...jo a přestalo to zároveň stím chladit..i když dám manuální klimu úplně na zimu, tak z toho jde teplý vzduch..předtím vše ok..auto mám 2týdny a nemám z toho dobrý pocit. Auto bylo servisované v olomouci ve Volvu..
Co je špatně? Předtím jelo normálně..turbo tahalo..nekouřilo to..DPF tam je, ale bylo dolité aditivum při 160tis..tak co je špatně? Jsou nějaký tipy? Četl jsem tady o tom čidlu spínání turba..někomu to zas dělá DPF...EGR nevím, zda byl čištěn..proč to ale přestalo chladit??
Díky, mám z toho blbý pocit..
Koupil jsem si první Volvo, volba padla na V50 2.0D 100kW, 12/2004..najeto 188tis, ověřeno v autorizáku a při prodeji projeto diagnostikou, bez problémů. Dneska při návratu domů jsem si všiml, že to vůbec nejede, nechce to přes 2800ot/min, nesvítí žádná kontrolka, žádná chyba, nic...jo a přestalo to zároveň stím chladit..i když dám manuální klimu úplně na zimu, tak z toho jde teplý vzduch..předtím vše ok..auto mám 2týdny a nemám z toho dobrý pocit. Auto bylo servisované v olomouci ve Volvu..
Co je špatně? Předtím jelo normálně..turbo tahalo..nekouřilo to..DPF tam je, ale bylo dolité aditivum při 160tis..tak co je špatně? Jsou nějaký tipy? Četl jsem tady o tom čidlu spínání turba..někomu to zas dělá DPF...EGR nevím, zda byl čištěn..proč to ale přestalo chladit??
Díky, mám z toho blbý pocit..
Naposledy upravil(a) Squixx dne 03 lis 2014 12:53, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#3 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
No dík, to mě hrozně pomohlo..nejde o model, ale o motor..a přitom v testech vycházel dost dobře..třeba je to pitomost, ale rád bych se něčeho chytil, na co se můžu třeba kouknout sám..
Jak třeba poznám, že se regeneruje DPF? Palubní pc tam není
Jak třeba poznám, že se regeneruje DPF? Palubní pc tam není
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#4 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Jako osobně tě neznám možná si dám tu práci, abych tě poznal, ale vysvětli mi v čem je V50 větší mrdka než třeba V70 nebo V90??? protože já to opravdu asi nepochopím. Ok chápu že každé auto má své neduhy a bolístka ale když se podíváš na forum tak se tu řeší opravy jak 70sátek tak 90sátek a podobně. Dobře asi jseš vůči 50 nějak zaujatý, ale to přeci neznamená, že každému hned musíš psát jaké je jeho auto šrot a nebo mrdka. Tak když ti tolik leží v žaludku nereaguj na ní a budeš mít třeba daleko lepší život protože tohle mi z tvé strany připadne jako hon na čarodejnice.martinopel píše:Když říkám že V50 je mrdka,tak se mi nevěří.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
#5 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Ono je těžko Ti pomoci,když si nevyplníš bydliště.Pokud tak učiníš bude snazší Tě nasměrovat na někoho kdo tyhle zmetky zná.Nicméně bez diagnostiky ti stejně nikdo nic nepoví.Křišťálovou kouli zde nikdo nemá.Squixx píše:No dík, to mě hrozně pomohlo..nejde o model, ale o motor..a přitom v testech vycházel dost dobře..třeba je to pitomost, ale rád bych se něčeho chytil, na co se můžu třeba kouknout sám..
Jak třeba poznám, že se regeneruje DPF? Palubní pc tam není
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#6 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Okolí Olomouce..tzn Olomouc,Přerov,Prostějov..tak nějak
Stalo se mi to dneska při návratu dom, pokud to přes víkend nějak nespravím, tak asi budu muset na diagnostiku buď do autorizáku nebo někoho doporučte, kdo tomu rozumí..
Stalo se mi to dneska při návratu dom, pokud to přes víkend nějak nespravím, tak asi budu muset na diagnostiku buď do autorizáku nebo někoho doporučte, kdo tomu rozumí..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 401
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#7 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Prosimte, uz toho nech. Podivej se nejdriv do sekce 60/70/80/90 a porovnej si, kolik a jaky problemy se resi tam. Z nejakyho duvodu to nechces videt, fajn, je to tvuj boj, ale nestras ostatni lidi. Posrat se muze kdykoliv cokoliv na cemkoliv a to, ze budes na potkani hazet hnuj na padesatky, neudela z ostatnich modelu neznicitelny tanky.martinopel píše:Když říkám že V50 je mrdka,tak se mi nevěří.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 401
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#8 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Nepoznas ani kdyby si me PC, zadna signalizace neni, ani pred ani po, jenom se maximalne zobrazi hlaska az uz to fakt potrebuje regeneraci, jinak o tom nevis.Squixx píše:Jak třeba poznám, že se regeneruje DPF? Palubní pc tam není
Jinak k tomu problemu, je opravdu potreba zacit origo diagnostikou, bez toho se nikam dal spolehlive nepohnes.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
#9 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Buď autorizák,nebo prijeď ke mě.Squixx píše:Okolí Olomouce..tzn Olomouc,Přerov,Prostějov..tak nějak
Stalo se mi to dneska při návratu dom, pokud to přes víkend nějak nespravím, tak asi budu muset na diagnostiku buď do autorizáku nebo někoho doporučte, kdo tomu rozumí..
#10 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Která motorizace u 60/70/80/90 standardně chcípe okolo 200000km???Teflon_490 píše: Prosimte, uz toho nech. Podivej se nejdriv do sekce 60/70/80/90 a porovnej si, kolik a jaky problemy se resi tam. Z nejakyho duvodu to nechces videt, fajn, je to tvuj boj, ale nestras ostatni lidi. Posrat se muze kdykoliv cokoliv na cemkoliv a to, ze budes na potkani hazet hnuj na padesatky, neudela z ostatnich modelu neznicitelny tanky.
až budeš měnit za měsíc 3 motory 2,0D a o dalších min 20ti pokažených budeš vědět,pak budeš mít stejný názor.V50-kaři si klidně můžete nalhávat jak máte skvělá auta,ale realita je prostě taková,že 2,0 a 1,6D jsou prostě mrdky,které s Volvem nemají nic společné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#11 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Zkusím dneska vyčistit EGR a pokud to nevyjde, tak bych se stavil a napíchli bychom to na diagnostiku..
Furt mě ale nejde do hlavy, co stím má společný chlazení - resp. klima..
Furt mě ale nejde do hlavy, co stím má společný chlazení - resp. klima..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 401
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#12 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
No, takze to rikas sam, je to motor, ne auto. Jasne, kdyz se k tomu nekdo chova jak hovado, tak ty francouzsky motory nevydrzi tolik, co volvacka D5, to je jasny, navic se do padesatek davaly v drtive vetsine, takze odtud ta vysoka umrtnost, holt motory pro masy. Ale auto jako takovy je vicemene bez problemu, zatimco kdyz vidim, co se resi u jinejch rad, tak bych se asi bal vubec tim jezdit. Takze ano, na motory si nadavej, ale proti autu jako takovymu moc argumentu nenajdes. A kdyz se o to clovek stara, tak i ty motory neco vydrzi, zalezi na jakej kousek narazis a co s tim kdo delal pred tebou.martinopel píše:Která motorizace u 60/70/80/90 standardně chcípe okolo 200000km???Teflon_490 píše: Prosimte, uz toho nech. Podivej se nejdriv do sekce 60/70/80/90 a porovnej si, kolik a jaky problemy se resi tam. Z nejakyho duvodu to nechces videt, fajn, je to tvuj boj, ale nestras ostatni lidi. Posrat se muze kdykoliv cokoliv na cemkoliv a to, ze budes na potkani hazet hnuj na padesatky, neudela z ostatnich modelu neznicitelny tanky.
až budeš měnit za měsíc 3 motory 2,0D a o dalších min 20ti pokažených budeš vědět,pak budeš mít stejný názor.V50-kaři si klidně můžete nalhávat jak máte skvělá auta,ale realita je prostě taková,že 2,0 a 1,6D jsou prostě mrdky,které s Volvem nemají nic společné.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#13 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Tak jsem dneska vyčistil sání a egr se mi nepodařil vytáhnout..to zaslepení egru jste dělali?Kde přesně se to může zaslepit? Je to jedno? Teď auto jede bez problémů..uvidíme, zda to takhle vydrží
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#14 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Tak, tak...Pegos píše:Jako osobně tě neznám možná si dám tu práci, abych tě poznal, ale vysvětli mi v čem je V50 větší mrdka než třeba V70 nebo V90??? protože já to opravdu asi nepochopím. Ok chápu že každé auto má své neduhy a bolístka ale když se podíváš na forum tak se tu řeší opravy jak 70sátek tak 90sátek a podobně. Dobře asi jseš vůči 50 nějak zaujatý, ale to přeci neznamená, že každému hned musíš psát jaké je jeho auto šrot a nebo mrdka. Tak když ti tolik leží v žaludku nereaguj na ní a budeš mít třeba daleko lepší život protože tohle mi z tvé strany připadne jako hon na čarodejnice.martinopel píše:Když říkám že V50 je mrdka,tak se mi nevěří.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#15 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
martinopel píše:Která motorizace u 60/70/80/90 standardně chcípe okolo 200000km???Teflon_490 píše: Prosimte, uz toho nech. Podivej se nejdriv do sekce 60/70/80/90 a porovnej si, kolik a jaky problemy se resi tam. Z nejakyho duvodu to nechces videt, fajn, je to tvuj boj, ale nestras ostatni lidi. Posrat se muze kdykoliv cokoliv na cemkoliv a to, ze budes na potkani hazet hnuj na padesatky, neudela z ostatnich modelu neznicitelny tanky.
až budeš měnit za měsíc 3 motory 2,0D a o dalších min 20ti pokažených budeš vědět,pak budeš mít stejný názor.V50-kaři si klidně můžete nalhávat jak máte skvělá auta,ale realita je prostě taková,že 2,0 a 1,6D jsou prostě mrdky,které s Volvem nemají nic společné.
Takže ty vlastně díky V50 máš co dělat tak si na ně nestěžuj a bud rád že máš práci.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
#16 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Ano máš pravdu.Volvo V50 vykouzlí úsměv na tváři každého mechanika.Pegos píše: Takže ty vlastně díky V50 máš co dělat tak si na ně nestěžuj a bud rád že máš práci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#17 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
martinopel píše:Ano máš pravdu.Volvo V50 vykouzlí úsměv na tváři každého mechanika.Pegos píše: Takže ty vlastně díky V50 máš co dělat tak si na ně nestěžuj a bud rád že máš práci.
Tak je neber do opravy a budeš ještě štastnější vždyt je to mrdka která nestojí ani za uplivnutí. Ono holt každé auto má něco ale proto se přece nemusí hanit a není to o tom, že ho zrovna mám. Mě spíš vadí to, že když se tu někdo optá ohledně V50 tak si troufám říct, že jsi tady jedinej kdo ho pomluví do posledního šroubku. Jinak nic osobního proti tobě nemám.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#18 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Znám to z vlastního oboru.. když mechanik něco neumí opravit, hned je to sráč.. Takže ona třeba V50 s dieselem nebude tak špatná, jen to holt dotyčný neumí opravit.penek píše:Tak, tak...Pegos píše:
Jako osobně tě neznám možná si dám tu práci, abych tě poznal, ale vysvětli mi v čem je V50 větší mrdka než třeba V70 nebo V90??? protože já to opravdu asi nepochopím. Ok chápu že každé auto má své neduhy a bolístka ale když se podíváš na forum tak se tu řeší opravy jak 70sátek tak 90sátek a podobně. Dobře asi jseš vůči 50 nějak zaujatý, ale to přeci neznamená, že každému hned musíš psát jaké je jeho auto šrot a nebo mrdka. Tak když ti tolik leží v žaludku nereaguj na ní a budeš mít třeba daleko lepší život protože tohle mi z tvé strany připadne jako hon na čarodejnice.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
#19 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
.[/quote]
Znám to z vlastního oboru.. když mechanik něco neumí opravit, hned je to sráč.. Takže ona třeba V50 s dieselem nebude tak špatná, jen to holt dotyčný neumí opravit. [/quote]
Opravit lze vše je ale otázka kolik to bude stát, něco podobného obnáší provozovat Francouzký 2,5TD 95kW ve stejném voze mají 2,1TD 81kW a ten je mnohem spolehlivější . A to se motor 2,5 dával do dodávek ale měl jinou hlavu a výkon menší.
Tudíž auto může být super , ale pokud má motor po sezoně , bude pak často v servise a náklady vyjdou mnohem víc jak za benzín.
Znám to z vlastního oboru.. když mechanik něco neumí opravit, hned je to sráč.. Takže ona třeba V50 s dieselem nebude tak špatná, jen to holt dotyčný neumí opravit. [/quote]
Opravit lze vše je ale otázka kolik to bude stát, něco podobného obnáší provozovat Francouzký 2,5TD 95kW ve stejném voze mají 2,1TD 81kW a ten je mnohem spolehlivější . A to se motor 2,5 dával do dodávek ale měl jinou hlavu a výkon menší.
Tudíž auto může být super , ale pokud má motor po sezoně , bude pak často v servise a náklady vyjdou mnohem víc jak za benzín.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#20 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Tak jasně benzín je benzín vždy jsem ho měl. No a když jsem začal pokukovat po novém autě líbila se mi V50 no ale v benzínu zrovna nebyla k mání tak holt jsem vzal naftu. Zatím musím zatukat (tuk tuk tuk) jezdí k mé spokojenosti. Tak snad to ještě nějakou dobu vydrží dělat radost co jsem koukal tak to zas taková darda když bych potřeboval turbo vstřiky a podobně není to spíš se bojím elektroniky.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Myslim ze pro zacatek by nebylo spatny si udelat poradek v modelovejch radach a osvojit si fakt ze XC90 opravdu neni oplastovana a zvysena V90...Pegos píše:ale vysvětli mi v čem je V50 větší mrdka než třeba V70 nebo V90??? Ok chápu že každé auto má své neduhy a bolístka ale když se podíváš na forum tak se tu řeší opravy jak 70sátek tak 90sátek a podobně.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#22 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
No za prvé..mohli byste se jít hejtovat někam před obchoďák, tohle mě fakticky nepomůže..
za druhý..o víkendu jsem rozdělal egr, teda zkusil sem ho oddělat..nepodařilo se a už nezbyl čas..takže jsem akorát vyčistil trubky od sání..otázka zní, mám DPF ( dolité aditivum všecko )..můžu egr zaslepit? Kde přesně? Může se to zaslepit už u té ohnuté trubky, co jde snadno oddělat nebo se musí EGR vyndat a zaslepit u té rovné trubky, kde jsou asi ty čůránky.. ???
Pro zaslepení stačí kus plechu a nedělat do něj díru? Pak jenom nechat odpojený konektor EGRu..
Díky
za druhý..o víkendu jsem rozdělal egr, teda zkusil sem ho oddělat..nepodařilo se a už nezbyl čas..takže jsem akorát vyčistil trubky od sání..otázka zní, mám DPF ( dolité aditivum všecko )..můžu egr zaslepit? Kde přesně? Může se to zaslepit už u té ohnuté trubky, co jde snadno oddělat nebo se musí EGR vyndat a zaslepit u té rovné trubky, kde jsou asi ty čůránky.. ???
Pro zaslepení stačí kus plechu a nedělat do něj díru? Pak jenom nechat odpojený konektor EGRu..
Díky
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Zaslepit nelze, hodí ti to chybu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
#24 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Četl jsem, že aby to chybu nehlásilo, tak se má právě odpojit ten konektor k EGRu..takhle jsem to udělal i na 2.2DCI u Laguny a v pohodě..ale jestli to tady nejde..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 V50 2.0d MY2004 - nejede,přestalo chladit..
Já když na Jaruně s originál čipem odpojim EGR, tak to hodí chybu. Tohle je auto o 10 let mladší, to už si i hlídá změnu průtoku váhou oproti otevření EGR, takže při zaslepení zařve a při odpojení zařve ještě víc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek