První, C70 t5 rv1999 176kw at,mi byla nabídnuta mekkym jako alternativa původoně "chtěné" 2,4 142kw man. Sice je to automat, ale snažím si pomalu zvyknout, i když mě mrzí, že řazení nijak neovlivním a spotřeba je mazec (průměr cca 10,5l),ale plánovaná investice do LPG to snad vyřeší. Uvažuju aj o zvýšení výkonu motoru,ale netuším,co na to automat...Za katem je potrubí bez tlumičů, proto se za autem každý otočí i když nemám nohu skoro ani na plynu.. Po delších trasách mi z toho ale celkem hlučí v hlavě ještě hodinu doma, ale při prudkém sešlápnutí pedálu je to nádhera..Pár drobných oprav mě teď sice čeká, jako je generálka komplet podvozku a nejspíš výměna vodní pumpy...
Druhé, v40 t4 rv1999 147kw man .. původní v40kou sem jsem pohřbil citroena a tak mi zbylo hodně dílů a hlavně motor..Měl sem ji druhým rokem a byl jsem moc spokojený. Druhá v40 se mi nabídla 2 dny po koupi c70, za pouhých 12tis na díly, takže sem neváhal..Za dalších 12tis složit jednu pořádnou... Ideální rodinné auto, které dá na pr*el hodně "sporťákům" . Slušná spotřeba (průměr cca 8l). I ta má svoje mouchy jako jsou první starty trvající i 10vteřin nebo mizení oleje bůhví kde, ale hold starší auto..
A minulý měsíc přibyla V70 t5 rv 1999 176kw man... koupil jsem ji v Praze v bazaru za slušných 40tis, bohužel vzhledově na tom není nejlíp, protože je pomačkaná od větví (vypadá jak po kroupách), ale šlo mi o motor t5 176kw a hlavně manuální převodvku.. No bohužel co se stavu týče, tak si jízdu zatím moc neužívám a psychicky a hlavně finančně se připravuju na velkou operaci jako jsou podvozek, brzdy, rozvody, klima, prasklé těsnění pod hlavou (zjistil jsem až po 2týdnech co jsem koupil) a asi veškerých čepů a těsnění,co auto má

