V 70 2.0

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Matteo
Offline
Příspěvky: 27
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM

V 70 2.0

Příspěvek od Matteo »

Ahoj, prosim o radu - koukam po V70 (benzin) a nejlevnejsi nabidky jsou tyto dvoulitry - nekde uvadene jako flexifuel. "Papirove" je to porad lepsi nez treba dvoulitry koncernu, ale jak se s tim jezdi? Co plne nalozeny auto? Nikde jsem o nem moc informaci nenasel. Snad jen ze jsou verze S i BEZ turba... Diky moc Matej

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 477
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

V 70 2.0

Příspěvek od quaero »

Myslis V70 II nebo V70 III?

Matteo
Offline
Příspěvky: 27
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM

V 70 2.0

Příspěvek od Matteo »

To vlastne nevim, kupoval bych samozrejme ojetinu a spis by me zalezelo na celkovym stavu a najezdu. Je pravda ze sem nasel dost na prodej prave "III". M. I v tom je rozdil?

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 477
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

V 70 2.0

Příspěvek od quaero »

Jsou to jiná auta. Třetí generace je od roku 2007, kdy bylo Volvo pod Fordem.

edit: Srovnání zde: http://azservis-soldat.cz/svet_motoru.pdf

I když tam o benzínu nemluví, ale aspoň se dozvíš jakej je rozdíl mezi druhou a třetí generací.

Matteo
Offline
Příspěvky: 27
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM

V 70 2.0

Příspěvek od Matteo »

Diky. M.

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3079
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

V 70 2.0

Příspěvek od 3m3 »

Nevim jesli zrovna svet motoru a soldat sou meritkem srovnani V70II a V70III...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Matteo
Offline
Příspěvky: 27
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM

V 70 2.0

Příspěvek od Matteo »

A co ty dvoulitry? :D

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 477
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

V 70 2.0

Příspěvek od quaero »

Jo, jasně, ale aspoň něco se tam dozví... Myslím si že to srovnání není zlé.

Matteo
Offline
Příspěvky: 27
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM

V 70 2.0

Příspěvek od Matteo »

Treba hned tohle "tvrzeni" nechapu: Začněme spotřebou paliva. A rovnou zapomeňme na benzinové motory. Přepl- ňované pětiválce 2,3 či 2,4 litru jsou ještě ze staré školy – jezdí krásně, ale při měst- ském popojíždění jejich spotřeba roste s jistotou nad deset litrů. Atmosférický motor 2,4 l není o moc úspornější a nad hranicí sta tisíc najetých kilometrů masiv- ně spotřebovává olej. Takže ač se říká, že diesely se méně jezdícím rodinám nevy- platí, pro ojeté volvo jsou přesto jedinou správnou volbou.

Ja najedu maximalne 10tis za rok. Benzinove ojetiny maji vetsinou mensi najezd a vyssi EURo. Jezdim nekdy do Nemecka a potrebuju zelenou eko plaketu. proc je pro me teda jedinou spravnou volbou diesel?

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 477
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

V 70 2.0

Příspěvek od quaero »

Jo zrovna tohle je blbost, já sám benzín mám. Navíc se vždycky dá hodit do LPG/CNG.

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

V 70 2.0

Příspěvek od Kuko28 »

já mám teda už taky nad 100tis KM, ale masivní spotřeba se mi zatím nedostavila. při plus mínus 15.tis ročním nájezdu ani nedolévám mezi výměnami (jednou za rok)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

V 70 2.0

Příspěvek od dali »

Matteo píše:Treba hned tohle "tvrzeni" nechapu: Začněme spotřebou paliva. A rovnou zapomeňme na benzinové motory. Přepl- ňované pětiválce 2,3 či 2,4 litru jsou ještě ze staré školy – jezdí krásně, ale při měst- ském popojíždění jejich spotřeba roste s jistotou nad deset litrů. Atmosférický motor 2,4 l není o moc úspornější a nad hranicí sta tisíc najetých kilometrů masiv- ně spotřebovává olej. Takže ač se říká, že diesely se méně jezdícím rodinám nevy- platí, pro ojeté volvo jsou přesto jedinou správnou volbou.

Ja najedu maximalne 10tis za rok. Benzinove ojetiny maji vetsinou mensi najezd a vyssi EURo. Jezdim nekdy do Nemecka a potrebuju zelenou eko plaketu. proc je pro me teda jedinou spravnou volbou diesel?
To je těžký když to píše nějakej vidlák co má naftovou snad i ledničku. U takhle starých aut je správná volba spíš o konkrétním kusu, jeho stavu a tom jak se o něj kdo staral, než o tom na jaký jezdí palivo. U benzínu máš taky větší naději, že nebude stočenej. Za sebe můžu doporučit motor 2.4T5 191kW na ten výkon je neuvěřitelně úspornej. Samozřejmě, když mu dáváš tak žere, ale taky jede. Jedinej problém je že auto s tímhle motorem jen tak neseženeš.

2.0 ve V70 III je 4válec Ecoboost od Fordu, zkušeností s ním se tady na fóru asi nedobereš, ale měl bych se na pozoru. Tím že s tím neni moc zkušeností vyvstává další problém...kde to servisovat... ani bych se nedivil, kdyby od toho zavedený volvo mechanici dávali ruce pryč.
Prostě benzín klidně, ale držel bych se osvědčených pětiválců.

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

V 70 2.0

Příspěvek od ..::Philip::.. »

quaero píše:Jsou to jiná auta. Třetí generace je od roku 2007, kdy bylo Volvo pod Fordem.

edit: Srovnání zde: http://azservis-soldat.cz/svet_motoru.pdf

I když tam o benzínu nemluví, ale aspoň se dozvíš jakej je rozdíl mezi druhou a třetí generací.
No to jsou kecy. Článek nemá žádnou hodnotu a má zkušenost je opačná. V70 III bych si koupil znovu.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Matteo
Offline
Příspěvky: 27
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM

V 70 2.0

Příspěvek od Matteo »

dali píše:
Matteo píše:Treba hned tohle "tvrzeni" nechapu: Začněme spotřebou paliva. A rovnou zapomeňme na benzinové motory. Přepl- ňované pětiválce 2,3 či 2,4 litru jsou ještě ze staré školy – jezdí krásně, ale při měst- ském popojíždění jejich spotřeba roste s jistotou nad deset litrů. Atmosférický motor 2,4 l není o moc úspornější a nad hranicí sta tisíc najetých kilometrů masiv- ně spotřebovává olej. Takže ač se říká, že diesely se méně jezdícím rodinám nevy- platí, pro ojeté volvo jsou přesto jedinou správnou volbou.

Ja najedu maximalne 10tis za rok. Benzinove ojetiny maji vetsinou mensi najezd a vyssi EURo. Jezdim nekdy do Nemecka a potrebuju zelenou eko plaketu. proc je pro me teda jedinou spravnou volbou diesel?
To je těžký když to píše nějakej vidlák co má naftovou snad i ledničku. U takhle starých aut je správná volba spíš o konkrétním kusu, jeho stavu a tom jak se o něj kdo staral, než o tom na jaký jezdí palivo. U benzínu máš taky větší naději, že nebude stočenej. Za sebe můžu doporučit motor 2.4T5 191kW na ten výkon je neuvěřitelně úspornej. Samozřejmě, když mu dáváš tak žere, ale taky jede. Jedinej problém je že auto s tímhle motorem jen tak neseženeš.

2.0 ve V70 III je 4válec Ecoboost od Fordu, zkušeností s ním se tady na fóru asi nedobereš, ale měl bych se na pozoru. Tím že s tím neni moc zkušeností vyvstává další problém...kde to servisovat... ani bych se nedivil, kdyby od toho zavedený volvo mechanici dávali ruce pryč.
Prostě benzín klidně, ale držel bych se osvědčených pětiválců.
Diky, trochu sem si to myslel, kdyz tu hned nekdo nevytahnul z rukavu jak to je :). Mam ve vyberu 2,4 ale spis 2,5T.

andemix
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Jilemnice
Vůz: XC90 D5/AT (MY11)
Bydliště: Jilemnice

V 70 2.0

Příspěvek od andemix »

..::Philip::.. píše:
quaero píše:Jsou to jiná auta. Třetí generace je od roku 2007, kdy bylo Volvo pod Fordem.

edit: Srovnání zde: http://azservis-soldat.cz/svet_motoru.pdf

I když tam o benzínu nemluví, ale aspoň se dozvíš jakej je rozdíl mezi druhou a třetí generací.
No to jsou kecy. Článek nemá žádnou hodnotu a má zkušenost je opačná. V70 III bych si koupil znovu.
Pod to se klidne podepisu taky, hodne stesti pri vyberu.
_________________
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

V 70 2.0

Příspěvek od dali »

Ještě jsem zapomněl napsat že ty nejlevnější V70 III 2.0 pokud jsou ve stříbrný barvě, tak většina z nich pochází z výherní akce mountfieldu, takže mívají málo najeto (někdo to vyhrál a pak musel čekat než to prodá, protože byla tuším nějaká podmínka do kdy nesmí prodávat), ale hodně osekanou výbavu.

Matteo
Offline
Příspěvky: 27
Registrován: 11 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM

V 70 2.0

Příspěvek od Matteo »

Chachaaaa to je zajimavy:-)))

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

V 70 2.0

Příspěvek od ..::Philip::.. »

dali píše:Ještě jsem zapomněl napsat že ty nejlevnější V70 III 2.0 pokud jsou ve stříbrný barvě, tak většina z nich pochází z výherní akce mountfieldu, takže mívají málo najeto (někdo to vyhrál a pak musel čekat než to prodá, protože byla tuším nějaká podmínka do kdy nesmí prodávat), ale hodně osekanou výbavu.
Ta výbava nebyla zase tak hrozná, mělo to tuším i BT, tempomat, výhřev a motor byl 2.0 turbo. řekněme za cca 400k to byl super nákup. Nové Volvo s nájezdem pár km.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

rain
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 27
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň

V 70 2.0

Příspěvek od rain »

Ahoj všem,

a máte kluci někdo motor 2.0 T (benzín), 132 kW, RV: 2003 (V70)? Nebo nějaké zkušenosti s ním? Jak jede - výkon u 70-tky, reálná spotřeba ve městě i mimo. Případné hrozící časté poruchy?

Díky,
Rain.
_________________
V40, 2000, 1,8 GDI

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé