V 70 2.0
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM
V 70 2.0
Ahoj, prosim o radu - koukam po V70 (benzin) a nejlevnejsi nabidky jsou tyto dvoulitry - nekde uvadene jako flexifuel. "Papirove" je to porad lepsi nez treba dvoulitry koncernu, ale jak se s tim jezdi? Co plne nalozeny auto? Nikde jsem o nem moc informaci nenasel. Snad jen ze jsou verze S i BEZ turba... Diky moc Matej
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
V 70 2.0
Jsou to jiná auta. Třetí generace je od roku 2007, kdy bylo Volvo pod Fordem.
edit: Srovnání zde: http://azservis-soldat.cz/svet_motoru.pdf
I když tam o benzínu nemluví, ale aspoň se dozvíš jakej je rozdíl mezi druhou a třetí generací.
edit: Srovnání zde: http://azservis-soldat.cz/svet_motoru.pdf
I když tam o benzínu nemluví, ale aspoň se dozvíš jakej je rozdíl mezi druhou a třetí generací.
-
Offline
- Příspěvky: 3079
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
V 70 2.0
Nevim jesli zrovna svet motoru a soldat sou meritkem srovnani V70II a V70III...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM
V 70 2.0
Treba hned tohle "tvrzeni" nechapu: Začněme spotřebou paliva. A rovnou zapomeňme na benzinové motory. Přepl- ňované pětiválce 2,3 či 2,4 litru jsou ještě ze staré školy – jezdí krásně, ale při měst- ském popojíždění jejich spotřeba roste s jistotou nad deset litrů. Atmosférický motor 2,4 l není o moc úspornější a nad hranicí sta tisíc najetých kilometrů masiv- ně spotřebovává olej. Takže ač se říká, že diesely se méně jezdícím rodinám nevy- platí, pro ojeté volvo jsou přesto jedinou správnou volbou.
Ja najedu maximalne 10tis za rok. Benzinove ojetiny maji vetsinou mensi najezd a vyssi EURo. Jezdim nekdy do Nemecka a potrebuju zelenou eko plaketu. proc je pro me teda jedinou spravnou volbou diesel?
Ja najedu maximalne 10tis za rok. Benzinove ojetiny maji vetsinou mensi najezd a vyssi EURo. Jezdim nekdy do Nemecka a potrebuju zelenou eko plaketu. proc je pro me teda jedinou spravnou volbou diesel?
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
V 70 2.0
já mám teda už taky nad 100tis KM, ale masivní spotřeba se mi zatím nedostavila. při plus mínus 15.tis ročním nájezdu ani nedolévám mezi výměnami (jednou za rok)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V 70 2.0
To je těžký když to píše nějakej vidlák co má naftovou snad i ledničku. U takhle starých aut je správná volba spíš o konkrétním kusu, jeho stavu a tom jak se o něj kdo staral, než o tom na jaký jezdí palivo. U benzínu máš taky větší naději, že nebude stočenej. Za sebe můžu doporučit motor 2.4T5 191kW na ten výkon je neuvěřitelně úspornej. Samozřejmě, když mu dáváš tak žere, ale taky jede. Jedinej problém je že auto s tímhle motorem jen tak neseženeš.Matteo píše:Treba hned tohle "tvrzeni" nechapu: Začněme spotřebou paliva. A rovnou zapomeňme na benzinové motory. Přepl- ňované pětiválce 2,3 či 2,4 litru jsou ještě ze staré školy – jezdí krásně, ale při měst- ském popojíždění jejich spotřeba roste s jistotou nad deset litrů. Atmosférický motor 2,4 l není o moc úspornější a nad hranicí sta tisíc najetých kilometrů masiv- ně spotřebovává olej. Takže ač se říká, že diesely se méně jezdícím rodinám nevy- platí, pro ojeté volvo jsou přesto jedinou správnou volbou.
Ja najedu maximalne 10tis za rok. Benzinove ojetiny maji vetsinou mensi najezd a vyssi EURo. Jezdim nekdy do Nemecka a potrebuju zelenou eko plaketu. proc je pro me teda jedinou spravnou volbou diesel?
2.0 ve V70 III je 4válec Ecoboost od Fordu, zkušeností s ním se tady na fóru asi nedobereš, ale měl bych se na pozoru. Tím že s tím neni moc zkušeností vyvstává další problém...kde to servisovat... ani bych se nedivil, kdyby od toho zavedený volvo mechanici dávali ruce pryč.
Prostě benzín klidně, ale držel bych se osvědčených pětiválců.
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
V 70 2.0
No to jsou kecy. Článek nemá žádnou hodnotu a má zkušenost je opačná. V70 III bych si koupil znovu.quaero píše:Jsou to jiná auta. Třetí generace je od roku 2007, kdy bylo Volvo pod Fordem.
edit: Srovnání zde: http://azservis-soldat.cz/svet_motoru.pdf
I když tam o benzínu nemluví, ale aspoň se dozvíš jakej je rozdíl mezi druhou a třetí generací.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70, T6, 2011 SUMMUM
V 70 2.0
Diky, trochu sem si to myslel, kdyz tu hned nekdo nevytahnul z rukavu jak to jedali píše:To je těžký když to píše nějakej vidlák co má naftovou snad i ledničku. U takhle starých aut je správná volba spíš o konkrétním kusu, jeho stavu a tom jak se o něj kdo staral, než o tom na jaký jezdí palivo. U benzínu máš taky větší naději, že nebude stočenej. Za sebe můžu doporučit motor 2.4T5 191kW na ten výkon je neuvěřitelně úspornej. Samozřejmě, když mu dáváš tak žere, ale taky jede. Jedinej problém je že auto s tímhle motorem jen tak neseženeš.Matteo píše:Treba hned tohle "tvrzeni" nechapu: Začněme spotřebou paliva. A rovnou zapomeňme na benzinové motory. Přepl- ňované pětiválce 2,3 či 2,4 litru jsou ještě ze staré školy – jezdí krásně, ale při měst- ském popojíždění jejich spotřeba roste s jistotou nad deset litrů. Atmosférický motor 2,4 l není o moc úspornější a nad hranicí sta tisíc najetých kilometrů masiv- ně spotřebovává olej. Takže ač se říká, že diesely se méně jezdícím rodinám nevy- platí, pro ojeté volvo jsou přesto jedinou správnou volbou.
Ja najedu maximalne 10tis za rok. Benzinove ojetiny maji vetsinou mensi najezd a vyssi EURo. Jezdim nekdy do Nemecka a potrebuju zelenou eko plaketu. proc je pro me teda jedinou spravnou volbou diesel?
2.0 ve V70 III je 4válec Ecoboost od Fordu, zkušeností s ním se tady na fóru asi nedobereš, ale měl bych se na pozoru. Tím že s tím neni moc zkušeností vyvstává další problém...kde to servisovat... ani bych se nedivil, kdyby od toho zavedený volvo mechanici dávali ruce pryč.
Prostě benzín klidně, ale držel bych se osvědčených pětiválců.

-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jilemnice
- Vůz: XC90 D5/AT (MY11)
- Bydliště: Jilemnice
V 70 2.0
Pod to se klidne podepisu taky, hodne stesti pri vyberu...::Philip::.. píše:No to jsou kecy. Článek nemá žádnou hodnotu a má zkušenost je opačná. V70 III bych si koupil znovu.quaero píše:Jsou to jiná auta. Třetí generace je od roku 2007, kdy bylo Volvo pod Fordem.
edit: Srovnání zde: http://azservis-soldat.cz/svet_motoru.pdf
I když tam o benzínu nemluví, ale aspoň se dozvíš jakej je rozdíl mezi druhou a třetí generací.
_________________
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V 70 2.0
Ještě jsem zapomněl napsat že ty nejlevnější V70 III 2.0 pokud jsou ve stříbrný barvě, tak většina z nich pochází z výherní akce mountfieldu, takže mívají málo najeto (někdo to vyhrál a pak musel čekat než to prodá, protože byla tuším nějaká podmínka do kdy nesmí prodávat), ale hodně osekanou výbavu.
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
V 70 2.0
Ta výbava nebyla zase tak hrozná, mělo to tuším i BT, tempomat, výhřev a motor byl 2.0 turbo. řekněme za cca 400k to byl super nákup. Nové Volvo s nájezdem pár km.dali píše:Ještě jsem zapomněl napsat že ty nejlevnější V70 III 2.0 pokud jsou ve stříbrný barvě, tak většina z nich pochází z výherní akce mountfieldu, takže mívají málo najeto (někdo to vyhrál a pak musel čekat než to prodá, protože byla tuším nějaká podmínka do kdy nesmí prodávat), ale hodně osekanou výbavu.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
V 70 2.0
Ahoj všem,
a máte kluci někdo motor 2.0 T (benzín), 132 kW, RV: 2003 (V70)? Nebo nějaké zkušenosti s ním? Jak jede - výkon u 70-tky, reálná spotřeba ve městě i mimo. Případné hrozící časté poruchy?
Díky,
Rain.
a máte kluci někdo motor 2.0 T (benzín), 132 kW, RV: 2003 (V70)? Nebo nějaké zkušenosti s ním? Jak jede - výkon u 70-tky, reálná spotřeba ve městě i mimo. Případné hrozící časté poruchy?
Díky,
Rain.
_________________
V40, 2000, 1,8 GDI
V40, 2000, 1,8 GDI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé