Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
No a hlavně v tomhle případě Ti ECU nemůže vyhodit chybu zvětšeného odběru proudu, protože to máš připojený přímo z baterky(tak jak jsi psal) A to odpojování kontaktu potkávacích světel ani není potřeba, ono je to v okamžiku přepnutí odpojený na původním relé pro světla.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ok,takze zapojenie mame poriesene. este sa chcem opytat, daju sa zohnat aj cire"kratke" predne smerovky,myslim tym ten model 96-98 ,proste nie tie dlhsie nad 2000
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Tady je máš - klikni si na Volvo S/V40 a v seznamu skoro až na konci - strana 31
cena: 110,- €
http://www.mr-tuning.de/Shop_Kunden/start.htm
cena: 110,- €
http://www.mr-tuning.de/Shop_Kunden/start.htm
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
diky Lachtan ale myslel som normalne smerovky vpredu,nie na bokoch,ale este raz dik za snahu. tie predne cire som videl na polskych strankach do 1000,-/kus. a do polska to mam co by dup:)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
A co takhle http://www.autokelly.cz/ nebo North ?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
4all - Takže konečně jsem se dokopal k výměně světel H4 za H7. Uff
problém č.1 - rozdílné zapojení vevnitř ve světle (zatím co H4 má na hlavní světla přivedený permanentní plus a kostra se spíná, tak u H7 je to přesně obráceně - permanentní kostra a plus se připíná)
problém č.2 - zatím co u H4 je parkovačka samostatný okruh (permanentní kostra a plus se připíná), tak u H7 je parkovačka součástí propojení zbytku světla.(problém 1,2 - vis zjednodušené schéma dole)
problém č.3 - u H4 je servomotorek naklápění světla natočen tak aby byl přibližně ve spodní polovině světlometu, ale u H7 spodní hrana servomotorku přesahuje spodní hranu světlometu, což je problém při nasazování - vadí svazky kabeláže a nějaká trubka a pochopitelně plechy, nárazník a vůbec naprosto všechno. Osobně jsem to řešil pootočením a povysazením servomotorku (v určité fázi usazování světla musíte zapojit konektor servomotorku a pak teprve docvaknout světlomet na finální místo a na závěr zaaretovat servomotorek do správné pozice - speciálně u levého světla, protože tam překáží kastlík od baterky)
pozitivum č.1 - všechny vnější rozměry, rozteče šroubů atd jsou naprosto stejné - takže nemusíte nic upravovat - jinými slovy je to záměnné.
pozitivum č.2 - plechový milášek vypadá rázem ale úúúúúplně jinak (a rozhodně lépe - z fádní tuctovky se rázem stane dravé sebevědomé čtyřočko - a to prosím žádný name/noname tuzing, ale origo VOLVO )
pozitivum č.3 - ještě stále nemám pořádně seřízené světlomety (holt přestavba se koná takříkajíc za pochodu ), ale i tak jsem schopen odpřísáhnout lepší svítivost oproti H4
upozornění !!! - výše uvedené problémy se nemusejí zákonitě týkat všech (nevím, netuším, nejsem znalý všech rozdílů mezi jednotlivými ročníky - a že tam 100% jsou ) - berte v potaz, do čeho jsem to cpal - vis můj podpis.
problém č.1 - rozdílné zapojení vevnitř ve světle (zatím co H4 má na hlavní světla přivedený permanentní plus a kostra se spíná, tak u H7 je to přesně obráceně - permanentní kostra a plus se připíná)
problém č.2 - zatím co u H4 je parkovačka samostatný okruh (permanentní kostra a plus se připíná), tak u H7 je parkovačka součástí propojení zbytku světla.(problém 1,2 - vis zjednodušené schéma dole)
problém č.3 - u H4 je servomotorek naklápění světla natočen tak aby byl přibližně ve spodní polovině světlometu, ale u H7 spodní hrana servomotorku přesahuje spodní hranu světlometu, což je problém při nasazování - vadí svazky kabeláže a nějaká trubka a pochopitelně plechy, nárazník a vůbec naprosto všechno. Osobně jsem to řešil pootočením a povysazením servomotorku (v určité fázi usazování světla musíte zapojit konektor servomotorku a pak teprve docvaknout světlomet na finální místo a na závěr zaaretovat servomotorek do správné pozice - speciálně u levého světla, protože tam překáží kastlík od baterky)
pozitivum č.1 - všechny vnější rozměry, rozteče šroubů atd jsou naprosto stejné - takže nemusíte nic upravovat - jinými slovy je to záměnné.
pozitivum č.2 - plechový milášek vypadá rázem ale úúúúúplně jinak (a rozhodně lépe - z fádní tuctovky se rázem stane dravé sebevědomé čtyřočko - a to prosím žádný name/noname tuzing, ale origo VOLVO )
pozitivum č.3 - ještě stále nemám pořádně seřízené světlomety (holt přestavba se koná takříkajíc za pochodu ), ale i tak jsem schopen odpřísáhnout lepší svítivost oproti H4
upozornění !!! - výše uvedené problémy se nemusejí zákonitě týkat všech (nevím, netuším, nejsem znalý všech rozdílů mezi jednotlivými ročníky - a že tam 100% jsou ) - berte v potaz, do čeho jsem to cpal - vis můj podpis.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3084
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Tam fakt pasuje i naraznik ? Ja jen, ze jsem mel ted nabidku na peknou S40 '98 (za 110t, 1.8-115hp), ale bez toho predku a tmavych cirych svetel se mi ten volvik moc nelibi. Zajimalo by me na kolik takovato prestavba vyjde(samozrejme ne novy dily).marra píše:sedi všechno... vyměn si i nárazníky a maš hotovej facelift
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
Lachtan: footooo,foootoooo !!
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
jo foto bych taky rad videl hlavne ale obe pro srovnani jak pred prestavbou tak i po ni. A jeste by me zajimalo esli by toto slo udelat i u
S40 r.v. 1996 Pride mi totiz ze ty novejsi rocniky maji jinak dlouhe smerovky a diky tomu i jinak velke predni svetlomety. Pokud by tam sla dvojita svetla tak pak bych konecne mohl osadit i xenony, ktere se mi tu zatim valej v krabici?
S40 r.v. 1996 Pride mi totiz ze ty novejsi rocniky maji jinak dlouhe smerovky a diky tomu i jinak velke predni svetlomety. Pokud by tam sla dvojita svetla tak pak bych konecne mohl osadit i xenony, ktere se mi tu zatim valej v krabici?
_________________
S40 1996 1.8 88KW
S40 1996 1.8 88KW
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Tak, tak - anebo jsem ten den byl úúúúplně mimoJarda S40 píše: Nebo je přívod +12V na konektor kostry té H4 a konektory pro přívody +12V (tuším 56a a 56b) jsou kostřeny?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Bude ti to pasovat ale na dlouhe směrovky bud zapomen nebo si budeš muset sehnat i blatníky jinak světla jsou stejny...Bubuss píše:jo foto bych taky rad videl hlavne ale obe pro srovnani jak pred prestavbou tak i po ni. A jeste by me zajimalo esli by toto slo udelat i u
S40 r.v. 1996 Pride mi totiz ze ty novejsi rocniky maji jinak dlouhe smerovky a diky tomu i jinak velke predni svetlomety. Pokud by tam sla dvojita svetla tak pak bych konecne mohl osadit i xenony, ktere se mi tu zatim valej v krabici?
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
pokial sa dobre pamatam videl som niekde v ponuke na PL strankach aj cire "dlhe" smerovky a dlzku svetlometu to neovplyvnuje nie? rozdiel je len v dlzke smeroviekna blatniku tak?Bubuss píše:jo foto bych taky rad videl hlavne ale obe pro srovnani jak pred prestavbou tak i po ni. A jeste by me zajimalo esli by toto slo udelat i u
S40 r.v. 1996 Pride mi totiz ze ty novejsi rocniky maji jinak dlouhe smerovky a diky tomu i jinak velke predni svetlomety. Pokud by tam sla dvojita svetla tak pak bych konecne mohl osadit i xenony, ktere se mi tu zatim valej v krabici?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
áánodod píše:pokial sa dobre pamatam videl som niekde v ponuke na PL strankach aj cire "dlhe" smerovky a dlzku svetlometu to neovplyvnuje nie? rozdiel je len v dlzke smeroviekna blatniku tak?Bubuss píše:jo foto bych taky rad videl hlavne ale obe pro srovnani jak pred prestavbou tak i po ni. A jeste by me zajimalo esli by toto slo udelat i u
S40 r.v. 1996 Pride mi totiz ze ty novejsi rocniky maji jinak dlouhe smerovky a diky tomu i jinak velke predni svetlomety. Pokud by tam sla dvojita svetla tak pak bych konecne mohl osadit i xenony, ktere se mi tu zatim valej v krabici?
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Takže Vóólvik zatím vypadá takhle
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
naozaj peknee
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé