Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
nema s tym niekto skusenost, vleze predne svetlo s cirou optikou aj do starsich rocnikov ako 98? t.j. je rozmer,uchytenie svetla rovnake? meral som to s kamosovym V40 r.2001 a zhruba to sedi...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ok,dikk
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ok,a co konkretne tam treba upravit,dorobit nejake rele???viem ze konektor sediet nebude nakolko som elektrikar:), prikon H1 ci H7(neviem ktore tam idu) je vyssia nez 60W?black hawk píše:kromně elektriky.ta se musí předělat.a když se to udělá blbě tak ti pak bude hořet vypínač na světla
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ahaa,jasne,na to som nepomyslel,ale ak sa do toho pustim tak to nejak vymyslim cez rele alebo este uvidim, diik.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ano rele,len rozmyslam ako by to bolo najjednoduchsie? dat rele ovladacim vodicom na dilakove a ked prepnem na dialkove tak rele zopne +12V na tlmene???
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Proud od baterky a původní dálkovej proud bude spínat nově přivedený. Takže na cívku kostru a původní proud a na kontakty novej proud a dálkovou žárovku. Nebo to chceš namalovat?dod píše:ano rele,len rozmyslam ako by to bolo najjednoduchsie? dat rele ovladacim vodicom na dilakove a ked prepnem na dialkove tak rele zopne +12V na tlmene???
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No já bych navrhoval vést původní tuším 56a i 56b na novou žárovku potkávacího světla. Tím by bylo zajištěno, že bude svítit jak při potkávacích tak i při dálkových. Dálkové by bylo potom zapojeno přes relé (princip jednoduchý, netřeba popisovat) ovládané z původního vodiče dál. světla. Ale aby nesvítilo i při potkávacích, je potřeba do původního vodiče dálkového světla vložit diodu, která zabrání vracení kladného potenciálu od žárovky do relé při zapnutejch klopenejch. Pozor na dostatečné chlazení diody, bude na ní ztrátový výkon cca 6W. Druhý způsob by bylo zapojit přes to relé obě nové žárovky a spínat to dálkovým proudem z původního vodiče. Takže při potkávačkách půjde vše jako postaru a při dálkových budeš napájet obě žárovky přes to relé. Pozor, proměř, zda vodič potkávacích světel není při zapojených dálkových někam propojrn (třeba na kostru).Pozor na jištění! Variant je ještě několik.
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
neviem ci dobre rozumiem tvoju schemu Honza, nebudu mi pri tomto zapojeni vypinat tlmene pri dialkovych? asi by to chcelo fakt nakreslit ale pravdepodobne myslime to iste...Honza píše:Proud od baterky a původní dálkovej proud bude spínat nově přivedený. Takže na cívku kostru a původní proud a na kontakty novej proud a dálkovou žárovku. Nebo to chceš namalovat?dod píše:ano rele,len rozmyslam ako by to bolo najjednoduchsie? dat rele ovladacim vodicom na dilakove a ked prepnem na dialkove tak rele zopne +12V na tlmene???
Naposledy upravil(a) dod dne 04 čer 2006 02:35, celkem upraveno 3 x.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ten druhy variant znie lepsie, nechcel by som aby sa mi tych 6W stracalo na diode a tym padom i na svietivosti :idea:Jarda S40 píše:No já bych navrhoval vést původní tuším 56a i 56b na novou žárovku potkávacího světla. Tím by bylo zajištěno, že bude svítit jak při potkávacích tak i při dálkových. Dálkové by bylo potom zapojeno přes relé (princip jednoduchý, netřeba popisovat) ovládané z původního vodiče dál. světla. Ale aby nesvítilo i při potkávacích, je potřeba do původního vodiče dálkového světla vložit diodu, která zabrání vracení kladného potenciálu od žárovky do relé při zapnutejch klopenejch. Pozor na dostatečné chlazení diody, bude na ní ztrátový výkon cca 6W. Druhý způsob by bylo zapojit přes to relé obě nové žárovky a spínat to dálkovým proudem z původního vodiče. Takže při potkávačkách půjde vše jako postaru a při dálkových budeš napájet obě žárovky přes to relé. Pozor, proměř, zda vodič potkávacích světel není při zapojených dálkových někam propojrn (třeba na kostru).Pozor na jištění! Variant je ještě několik.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Bude.dod píše:neviem ci dobre rozumiem tvoju schemu Honza, nebudu mi pri tomto zapojeni vypinat tlmene pri dialkovych? asi by to chcelo fakt nakreslit ale pravdepodobne myslime to iste...Honza píše:Proud od baterky a původní dálkovej proud bude spínat nově přivedený. Takže na cívku kostru a původní proud a na kontakty novej proud a dálkovou žárovku. Nebo to chceš namalovat?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Máš pravdu zapoměl jsem že je to zapojený postaru. Vydržněco sesmolím něco.dod píše:neviem ci dobre rozumiem tvoju schemu Honza, nebudu mi pri tomto zapojeni vypinat tlmene pri dialkovych? asi by to chcelo fakt nakreslit ale pravdepodobne myslime to iste...Honza píše:Proud od baterky a původní dálkovej proud bude spínat nově přivedený. Takže na cívku kostru a původní proud a na kontakty novej proud a dálkovou žárovku. Nebo to chceš namalovat?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ok,v pohode,este to nemontujem:)diik
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Tak budu opravovat chyby. V pravo nahoře by mělo být odshora L P L P. a do okruhu před relé (mezi přepínač a relé) by se mohla dát pojistka. K tomu jestli je nutná ať se vyjádří nějaký elektr?kář. Nezbytně nutná asi nebude.Honza píše:Mělo by to fungovat takhle,
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
super, malo by to fungovat,to co som myslel ja bolo blbo prikladam tu Jardovu variantu s diodou alebo podobne s rele
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ten druhy prepinac ktory prepina medzi tlmenymi a dialkovymi by som mal hladat kde? pri packe na dialkove alebo to je riesene tiez cez rele takze pri poistkach?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Ten přepínač je myšlen ten nalevo od volantu (blinkry) poton už záleží jakýn způsobem je to provedeno dál. Buť je tento přepínč překlapovací a propjuje přímo a nebo je inpulsní a ovládá krokové relé. Schéma originál nemám takže bohužel. V těch variantách co jsi dodal je to taky funkční , ale v obou případech dojde k probliknutí potkávacích světel ikdyž asi nepostřehnutelného, ale kontakty a žárovky tim trpí. U varianty s didou si musíš dále rozmyslet co je méně poruchové (dioda-drát) a cenově výhodnější (dioda - 10 cm drátu a dvě spony). U první varianty navíc jedno relé které nahradí jenom drát.dod píše:ten druhy prepinac ktory prepina medzi tlmenymi a dialkovymi by som mal hladat kde? pri packe na dialkove alebo to je riesene tiez cez rele takze pri poistkach?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Ján bych to řešil až těsně u světel v motorovém prostoru, asi tu variantu se všemi světly přes relé a pojistkami u relé. Do rozvodu pod palubkou bych se nehrabal, je to příliš složité. Jinak totéž bude řešit nebo již řeší Lachtan, tak se spojte a domluvte. Pošlu ti emajlem schéma instalace S/V 40, abys viděl o čem je řeč. Ty nákresy by fungovaly tak ještě u starý Oktávie (z 50-tých let). Jinak ten tvůj druhej nákres odpovídá tomu, co jsem myslel, akorát by možná stačilo jedno relé spínající prod do obou žárovek (pot. + dálk.) současně. Takže párově pro obě strany. Prostě jen sundat púvodní konektor na H4 a potkávací drát zapojit na potkávací žár. H7 a dálkový použít na ovládání relé. Do relé novej přívod přes pojistku rovnou z baterky a ten za relé rozbočit na pot. H7 a dálk. H7. Takže pokud bude sepnuto potkávací, bude vše po starém a pokud přepneš dálkové, tak se potkávací sepne přes relé spolu s tím dálkovým. Nebo to dálkové vést také rovnou na H7 a tam z něj odebrat ovládání na relé, které by sepnulo jen tu potkávací H7 a současně by rozpojilo originální přívod na pot. H7(asi by bylo nejvhodnější), tak by nehrozilo že ECU vyhodnotí proudové změny jako poruchu. Jak říkám variant je mnoho. Ale asi bych se klonil k té poslední! To auto je nabyté elektronikou a pak by mohlo začít blbnout. pokud budeš chtít, tak můžeme konzultovat i s Lachtanem přes emajl.
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
no jasne variant je viac,tiez by som velmi nechcel hrabat do el.rozvodu pod palubkou,popripade len pri poistkach takze asi tiez vsetko poriesim v motorom priiestore nejakou krabickou alebo tak nejako nech to vyzera k svetu:) to prebliknutie s rele tam bude ale asi ako hovoris nepostrehnutelne a urcite to bude trochu trpiet ziarovka ale je to asi nieco podobne ked blikas upozornenie protiiducim autam na policajtov,vsak?:)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
To probliknutí je nepostřehnutelný, už jsem to dělal na dvou V-40 a probliknutí jsem si nevšiml. Ono přeci jenom vlákno klasický žárovky má světelnou setrvačnost (nebo jak bych to lépe nazval) a nezhasne hned, tidíž to přepnutí není vidět. Jinak já jsem to ovládání řesil tak, že relé bylo ovládáno přes přívod dálkových vůči kostře, takže při rozsvícení dálkových seplo přívod přímo z baterky(přes pojistku) do potkávacích.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Jooo, to je ta poslední možnost kterou jsem uvedl. Taky se mi zdá nejlepší!Ondra Hrubý píše:To probliknutí je nepostřehnutelný, už jsem to dělal na dvou V-40 a probliknutí jsem si nevšiml. Ono přeci jenom vlákno klasický žárovky má světelnou setrvačnost (nebo jak bych to lépe nazval) a nezhasne hned, tidíž to přepnutí není vidět. Jinak já jsem to ovládání řesil tak, že relé bylo ovládáno přes přívod dálkových vůči kostře, takže při rozsvícení dálkových seplo přívod přímo z baterky(přes pojistku) do potkávacích.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé