Autovlak a automatická převodovka

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Návštěvník

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od Návštěvník »

Chystám se na Slovensko a rád bych jel autovlakem. Napadl mne dotaz, zda automatu v režimu P nevadí brždění a zrychlování autovlaku, tak se zde ptám na Vaše názory.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od Urvanej »

Práskni tam ručku budeš mít klid. Ale vlak zase takový cuky, jako závodníci s rozvozem pizzy, nemá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

BOSON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 323
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Riazaň, RUSSIA
Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od BOSON »

Problém není převodovka, ale ta cena. První cenová relace do 1.5m je taky do 1500 kg. A V70 má tuším víc :) . Musíš je ukecat na nižší kategorii. Já jsem je poslal do prdele a to sem nádražák. To co píšou v propagaci jsou nic jiného, než keci a keci. :x
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.

Návštěvník

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od Návštěvník »

BOSON píše:Problém není převodovka, ale ta cena. První cenová relace do 1.5m je taky do 1500 kg. A V70 má tuším víc :) . Musíš je ukecat na nižší kategorii. Já jsem je poslal do prdele a to sem nádražák. To co píšou v propagaci jsou nic jiného, než keci a keci. :x
Tak sdělení infolinky je, že těžší auta vůbec. :sorry: Začíná to být dobrá expedice. (jinak cena pro 2 + 2děti s lehátkem je 3933,- kdyby to někoho zajímalo, těžší auto by mělo být za příplatek 800,-) Slečny chtěj spát ve vlaku, tak co bych jim nedopřál a s českými drahami to je vždy zážitek (teď je v oblibě jezdit proti zhaslýmu návěštidlu, bo nejsou kabely)

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od metju »

Byl jsem na Slováči autovlakem když jsem měl S40. Sice menší ale 1500kg má taky a bez problémů. Komfort super, všechno čistý, ráno před sedmou jsem se probudil vyspalej v Popradu a celej den před sebou. Pokud Slovensko tak znovu autovlakem.. :good:

Na obrázku vzadu možná V70 III ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od doktor »

Auta jsou zajistena. Pred i za kolo se dava brzda.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Návštěvník

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od Návštěvník »

tak z info@cd.cz jsem obdržel tuto odpověď :D
Vážený zákazníku,

menší odchylku neřešíme.

S pozdravem
...
Kontaktní centrum ČD, a.s.
... to bude ještě zajímavý ...

BOSON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 323
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Riazaň, RUSSIA
Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od BOSON »

Na infocentru toho nakecaj. :D Záleží jaký týpek je při registraci a co ti tam napíše. Tady mrkni na podmínky.
http://www.cd.cz/mezinarodni-cestovani/specialni-nabidky/autovlaky/-4115/
Když si to přeje rodina, tak prosím, ale jako řidič budeš nadávat.
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od st_Andy »

jedinej problemek s autovlakem jsem mel zatim jenom na autorampe v KE s nizkym eRkovym lizatkem kdyz jsem jel nalozenej na horni patro :wink:

pripadne kdyz mi pani za okynkem zdelila ze se na delku me auto jiz nevejde tak jsem mu pul metra papirove ubral a bylo, ten papir toho snese - na vagone porad mista hafo, ty vypocty tam maj s dostatecni rezervou :)

PS1: pred i za kola se davaj kliny takze auto se ani nehne + nevim co zrychluje a zpomaluje jeste pomalejc nez vlak :D
PS2: auti nezamykat na alarm ale jenom klicem, nektere auta pak pul cesty pípají.. :%)
BOSON píše:Problém není převodovka, ale ta cena. První cenová relace do 1.5m je taky do 1500 kg. A V70 má tuším víc :) . Musíš je ukecat na nižší kategorii. Já jsem je poslal do prdele a to sem nádražák. To co píšou v propagaci jsou nic jiného, než keci a keci. :x
tohle taky slysim prvy krat, u okynka jsem resil jenom delku a vejsku a pruvodci pak na to beztak ani nikdy nemrk :)

naspo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 271
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od naspo »

to ČD se snad postalo v kině, za takovou cenu přes 8.000,- jen za přepravu auta do Chorvatska a další ch .... za jízdenku lidí to otočím dvakrát po vlastní ose a vklidu.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Autovlak a automatická převodovka

Příspěvek od David Patočka »

Hmm......8000,- to je teda fakt hovadina.
Bylo by asi dobrý, v jejich případě, argumentovat tím, že vyčíslí přesné náklady auta na cestu do Splitu.
Pak pod to napíšou tu samou cenu za cestu vlakem,a k tomu dodají, že můžeš kalit a spát jak nemluvně.
Jenomže háček je v tom, že autem to udělám za 12 hodin, a vlakem to trvá jednou tak dlouho, takže to by mě asi neba.

Myslím, že naprosto je super, jet do Košic.
My to jezdíme s motorkama, když jedeme na Ukrajinu do hor, a je to pecka.
Stojí to stejně jako benzín, a ráno vstaneš o 700 km dál a svěží.

Bohužel je to autem cca za půlku, tedy normálním autem, ne XC 90 T6 :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]