Autovlak a automatická převodovka
- Autor
- Zpráva
Autovlak a automatická převodovka
Chystám se na Slovensko a rád bych jel autovlakem. Napadl mne dotaz, zda automatu v režimu P nevadí brždění a zrychlování autovlaku, tak se zde ptám na Vaše názory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Autovlak a automatická převodovka
Práskni tam ručku budeš mít klid. Ale vlak zase takový cuky, jako závodníci s rozvozem pizzy, nemá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
Autovlak a automatická převodovka
Problém není převodovka, ale ta cena. První cenová relace do 1.5m je taky do 1500 kg. A V70 má tuším víc
. Musíš je ukecat na nižší kategorii. Já jsem je poslal do prdele a to sem nádražák. To co píšou v propagaci jsou nic jiného, než keci a keci. 


_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Autovlak a automatická převodovka
Tak sdělení infolinky je, že těžší auta vůbec.BOSON píše:Problém není převodovka, ale ta cena. První cenová relace do 1.5m je taky do 1500 kg. A V70 má tuším víc. Musíš je ukecat na nižší kategorii. Já jsem je poslal do prdele a to sem nádražák. To co píšou v propagaci jsou nic jiného, než keci a keci.

-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Autovlak a automatická převodovka
Byl jsem na Slováči autovlakem když jsem měl S40. Sice menší ale 1500kg má taky a bez problémů. Komfort super, všechno čistý, ráno před sedmou jsem se probudil vyspalej v Popradu a celej den před sebou. Pokud Slovensko tak znovu autovlakem.. 
Na obrázku vzadu možná V70 III ?

Na obrázku vzadu možná V70 III ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Autovlak a automatická převodovka
Auta jsou zajistena. Pred i za kolo se dava brzda.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Autovlak a automatická převodovka
tak z info@cd.cz jsem obdržel tuto odpověď

... to bude ještě zajímavý ...Vážený zákazníku,
menší odchylku neřešíme.
S pozdravem
...
Kontaktní centrum ČD, a.s.
-
Offline
- Příspěvky: 323
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Riazaň, RUSSIA
- Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual
Autovlak a automatická převodovka
Na infocentru toho nakecaj.
Záleží jaký týpek je při registraci a co ti tam napíše. Tady mrkni na podmínky.
http://www.cd.cz/mezinarodni-cestovani/specialni-nabidky/autovlaky/-4115/
Když si to přeje rodina, tak prosím, ale jako řidič budeš nadávat.

http://www.cd.cz/mezinarodni-cestovani/specialni-nabidky/autovlaky/-4115/
Když si to přeje rodina, tak prosím, ale jako řidič budeš nadávat.
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Autovlak a automatická převodovka
jedinej problemek s autovlakem jsem mel zatim jenom na autorampe v KE s nizkym eRkovym lizatkem kdyz jsem jel nalozenej na horni patro
pripadne kdyz mi pani za okynkem zdelila ze se na delku me auto jiz nevejde tak jsem mu pul metra papirove ubral a bylo, ten papir toho snese - na vagone porad mista hafo, ty vypocty tam maj s dostatecni rezervou
PS1: pred i za kola se davaj kliny takze auto se ani nehne + nevim co zrychluje a zpomaluje jeste pomalejc nez vlak
PS2: auti nezamykat na alarm ale jenom klicem, nektere auta pak pul cesty pípají..


pripadne kdyz mi pani za okynkem zdelila ze se na delku me auto jiz nevejde tak jsem mu pul metra papirove ubral a bylo, ten papir toho snese - na vagone porad mista hafo, ty vypocty tam maj s dostatecni rezervou

PS1: pred i za kola se davaj kliny takze auto se ani nehne + nevim co zrychluje a zpomaluje jeste pomalejc nez vlak

PS2: auti nezamykat na alarm ale jenom klicem, nektere auta pak pul cesty pípají..

tohle taky slysim prvy krat, u okynka jsem resil jenom delku a vejsku a pruvodci pak na to beztak ani nikdy nemrkBOSON píše:Problém není převodovka, ale ta cena. První cenová relace do 1.5m je taky do 1500 kg. A V70 má tuším víc. Musíš je ukecat na nižší kategorii. Já jsem je poslal do prdele a to sem nádražák. To co píšou v propagaci jsou nic jiného, než keci a keci.

-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
Autovlak a automatická převodovka
to ČD se snad postalo v kině, za takovou cenu přes 8.000,- jen za přepravu auta do Chorvatska a další ch .... za jízdenku lidí to otočím dvakrát po vlastní ose a vklidu.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Autovlak a automatická převodovka
Hmm......8000,- to je teda fakt hovadina.
Bylo by asi dobrý, v jejich případě, argumentovat tím, že vyčíslí přesné náklady auta na cestu do Splitu.
Pak pod to napíšou tu samou cenu za cestu vlakem,a k tomu dodají, že můžeš kalit a spát jak nemluvně.
Jenomže háček je v tom, že autem to udělám za 12 hodin, a vlakem to trvá jednou tak dlouho, takže to by mě asi neba.
Myslím, že naprosto je super, jet do Košic.
My to jezdíme s motorkama, když jedeme na Ukrajinu do hor, a je to pecka.
Stojí to stejně jako benzín, a ráno vstaneš o 700 km dál a svěží.
Bohužel je to autem cca za půlku, tedy normálním autem, ne XC 90 T6
Bylo by asi dobrý, v jejich případě, argumentovat tím, že vyčíslí přesné náklady auta na cestu do Splitu.
Pak pod to napíšou tu samou cenu za cestu vlakem,a k tomu dodají, že můžeš kalit a spát jak nemluvně.
Jenomže háček je v tom, že autem to udělám za 12 hodin, a vlakem to trvá jednou tak dlouho, takže to by mě asi neba.
Myslím, že naprosto je super, jet do Košic.
My to jezdíme s motorkama, když jedeme na Ukrajinu do hor, a je to pecka.
Stojí to stejně jako benzín, a ráno vstaneš o 700 km dál a svěží.
Bohužel je to autem cca za půlku, tedy normálním autem, ne XC 90 T6

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé