XC70 zvednutí podvozku...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4827
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#76 XC70 zvednutí podvozku...
Jo, takhle to asi má bejt...
Nedaj se ty sety na zvedání(předek + zadek) sehnat někde u nás?
Nedaj se ty sety na zvedání(předek + zadek) sehnat někde u nás?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
#77 XC70 zvednutí podvozku...
Petře, předky Ti ukážu jak vypadají na mém autě a mužeme poměřit stroje jak co vychází výškově, Já to mám zvedlé přes pružiny cca 6-7 cm podložkamy a ještě gumami v pružinách a nikde mi nic nebouchá a geometrie se mi povedla udělat taky jen se zásahem do LP tlumiče, kde jsem vybrušoval otvor o 0,5mm abych měl stejně odklon.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5155
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#78 XC70 zvednutí podvozku...
Oh bože, vzdyt jsem to psal vyse, ze pruziny unaveny byly. Takze vymenou za nove jsem se dostal o 5cm vyse na standartni hodnotu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#79 XC70 zvednutí podvozku...
Musel jsi to nejak fixovat aby se to nehnulo zpatky a zustalo to v tom miste kde jsi to vybrousil?cubrd píše:Petře, předky Ti ukážu jak vypadají na mém autě a mužeme poměřit stroje jak co vychází výškově, Já to mám zvedlé přes pružiny cca 6-7 cm podložkamy a ještě gumami v pružinách a nikde mi nic nebouchá a geometrie se mi povedla udělat taky jen se zásahem do LP tlumiče, kde jsem vybrušoval otvor o 0,5mm abych měl stejně odklon.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#80 XC70 zvednutí podvozku...
Takhle mi vypadalo auto po zvednuti podlozkama 5cm na pruzinach.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4827
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#81 XC70 zvednutí podvozku...
Tak těch 5cm je asi hodně, ideální pro mě by byla asi půlka...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4827
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#83 XC70 zvednutí podvozku...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Vůz: V70 p3 d5
#84 XC70 zvednutí podvozku...
Zdravím ve spolek, zvedal někdo již S80 nebo V70 p3? Rád bych se dostal nahoru. Jednak pro zimní provoz a také pro pohodlný letní provoz na 18” kolech s vyšším profilem. Myšlenka je zvednout přední nápravu pomocí komponentů z xc60. Zdaní náprava už je trošku oříšek. Nechce se mě jí komplet přehazovat z xc60. Pomůžu si vyššími pružinami na dorovnání předku, či podložky pod pružiny? Pokud již někdo zkoušel zvednout tyto dva modely, zkuste se prosím podělit. Děkuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 157
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#85 XC70 zvednutí podvozku...
Pridam sem niečo, po čom som pozeral, ešte keď som mal XC70..
https://vparts.se/eu/volvo-xc70/xc70-08-16/sport/hojningskit-till-volvo-v70-xc60-xc70-08-16-18120605.html
https://vparts.se/eu/volvo-xc70/xc70-08-16/sport/hojningskit-till-volvo-v70-xc60-xc70-08-16-18120605.html
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: XC70 D5 awd 2014
#86 XC70 zvednutí podvozku...
Ahoj Volvisti, dovolím si toto téma malinko oživit. Mám v plánu zvednout svoji xc70 p3 o 2" a dělám takovou sondičku, zda by byl zájem o nějaké fotky a informace ohledně této anabáze. Normálně tyto věci - psaní po fórech nedělám, ale toto fórum mi v posledním roce coby začínajícímu Volvistovi hodně pomohlo, tak bych to třeba touto formou rád oplatil. Děkuji za reakce.
_________________
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#87 XC70 zvednutí podvozku...
Hoď to sem...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: XC70 D5 awd 2014
#88 XC70 zvednutí podvozku...
Nakonec půjdu cestou ccp : https://crosscountryperformance.com/collections/p3-xc70-08-16
Původně jsem chtěl jejich "polskou" náhradu 1", která se dá sehnat i zde v cz na různých shopech, ale podařilo se mi sehnat zde v cz tuto 2" originál sadu. Nyní už mám i podrobný návod instalace a sadu kol co k tomu přijdou na auto, tak bych to rád do zimy zrealizoval. Ještě přemýšlím o podložkách kol. Bude to vyšší, tak ať je to i širší...
Původně jsem chtěl jejich "polskou" náhradu 1", která se dá sehnat i zde v cz na různých shopech, ale podařilo se mi sehnat zde v cz tuto 2" originál sadu. Nyní už mám i podrobný návod instalace a sadu kol co k tomu přijdou na auto, tak bych to rád do zimy zrealizoval. Ještě přemýšlím o podložkách kol. Bude to vyšší, tak ať je to i širší...
_________________
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: XC70 D5 awd 2014
#89 XC70 zvednutí podvozku...
Tak Volvo konečně nazvedané a já se konečně dostal k tomu to nafotit... Zvednuto o cca 5 cm a pod kola použity podložky 20mm
_________________
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4827
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#90 XC70 zvednutí podvozku...
Vypadá to zajímavě, já přemejšlel, že bych přizvednul jen zadek o 20mm...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5155
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#91 XC70 zvednutí podvozku...
Jen ty 16" kola to kazí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 750
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#92 XC70 zvednutí podvozku...
Me teda vice nez nazvedani zaujala ta barva...Vidim tmave zelenou metalizu? Premyslim,jestli jsem ji nekdy vubec jinde videl. To je takova Sazka edition v kombinaci se sluzebnimi vozy Lesy CR
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 157
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#93 XC70 zvednutí podvozku...
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 76
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#95 XC70 zvednutí podvozku...
Jízdní vlastnosti – zatáčky, brždění?
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#96 XC70 zvednutí podvozku...
Tak XC nikdy nemělo ambice řezat zatáčky + je o 5cm vyšší težiště.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 76
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#97 XC70 zvednutí podvozku...
ptám se, jestli se s tím vůbec dá normálně jezdit, protože Ekky to myslím snižoval – 5 cm je prostě moc.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: XC70 D5 awd 2014
#98 XC70 zvednutí podvozku...
Děkuji všem za reakce, ano ty 16" nejsou nic moc, ale sehnal sem je za hubičku, jsou zapsány v TP a když už dojde na nějaký terén, nebo ostré nerovnosti, je určitě lepší vysoký profil, než velký průměr disku. Lépe se pak i pracuje s tlakem v pneu (od 1,2baru do 3 barů). a pokud je někde škrábnu, nebude to tak moc mrzet. Na léto mám navíc orig. 18" co byli na autě při pořízení a ty vypadají opravdu lépe....
Barva je černá metalíza.
Jízdní vlastnosti: charakteristika podvozku se nezměnila (do pružin a tlumičů se nezasahovalo), trochu víc se to naklání, protože těžiště šlo nahoru, ale není o nic hrozného s čím by se muselo nějak extra počítat, nebo na to v každé druhé zatáčce myslet. Dřív uklouznu já ze sedačky, než auto z cesty. Ono se zvednutím podvozku jsem rovnou dal i 20mm podložky pod disky kol, takže i rozchod kol se zvětšil o 4cm. A kola stále zůstala pěkně schovaná pod lemy blatníků.
Nejvíc jízdní vlastnosti ovlivnili hlavně ty gumy. Jednak fest hučí - začnou se ozývat okolo 60km/h, v 80ti se dostanou na maximum hluku a hučí stále až do nějakých cca 160Km/h - víc jsem zatím netestoval a předpokládám že ani testovat nebudu. Hluk neroste úměrně rychlosti. Od těch 80ti hučí řekl bych stejně. Čím rychleji se jede tím víc záleží na tlaku v pneu. Dezén je nejhorší na hodně mokrém asfaltu. (rozuměj na silnici stojí voda) Vzhledem k dezénu mají špatný odvod vody a mají tendenci dostávat auto do aquaplaningu. (asi ta nejhorší zkušenost) Sníh, břečka, suchý asfalt je tak za 2 a nejlepší to je na polňačce, louce, v lese na kořenech - tam jsou jako doma. Další nevýhoda pneu je jejich váha. Vzrostou hmotnosti neodpružených částí a tlumiče na to nejsou nastaveny - po projetí výtluku na silnici mají občas kola tendenci "odskakovat" - možná by to chtělo tlumiče také vyměnit. Přece jen mají 200k v hrbu a minimálně jeden zadní už je fakt horší - po jeho stlačení se už sám neroztáhne na plnou délku. Brždění asi bez rozdílu, pokud pominu adhezi pneu a to že auto je o trochu houpavější.
Myslím že až přezuji na civilní osmnáctky, bude auto v podstatě stejně komfortní a použitelné jako před zvednutím a rozšířením. Zůstane jen lehká houpavost a spotřeba vyšší o cca 1,5l/100km
"Normálně" jezdit je dost subjektivní termín. Pokud jezdíš předpisově, rozdíl nepoznáš, pokud z mého Volva přesedneš do RSové ovečky bude rozdíl nebetyčný. Pokud to srovnám s Kadjarem mých rodičů - je Volvo cca stejně vysoké, ale mnohem pohodlnější. Kadjar je celkově hodně tvrdý a s elektr. posilovačem, nikdy nevím co od toho čekat, kdy se to utrhne. Pocitově bych jako řidič volil zvedlé Volvo. Sice se naklání, ale je o 80% čitelnější a snáz se předvídá co se stane.....
Snad jsem odpověděl na vše.
Barva je černá metalíza.
Jízdní vlastnosti: charakteristika podvozku se nezměnila (do pružin a tlumičů se nezasahovalo), trochu víc se to naklání, protože těžiště šlo nahoru, ale není o nic hrozného s čím by se muselo nějak extra počítat, nebo na to v každé druhé zatáčce myslet. Dřív uklouznu já ze sedačky, než auto z cesty. Ono se zvednutím podvozku jsem rovnou dal i 20mm podložky pod disky kol, takže i rozchod kol se zvětšil o 4cm. A kola stále zůstala pěkně schovaná pod lemy blatníků.
Nejvíc jízdní vlastnosti ovlivnili hlavně ty gumy. Jednak fest hučí - začnou se ozývat okolo 60km/h, v 80ti se dostanou na maximum hluku a hučí stále až do nějakých cca 160Km/h - víc jsem zatím netestoval a předpokládám že ani testovat nebudu. Hluk neroste úměrně rychlosti. Od těch 80ti hučí řekl bych stejně. Čím rychleji se jede tím víc záleží na tlaku v pneu. Dezén je nejhorší na hodně mokrém asfaltu. (rozuměj na silnici stojí voda) Vzhledem k dezénu mají špatný odvod vody a mají tendenci dostávat auto do aquaplaningu. (asi ta nejhorší zkušenost) Sníh, břečka, suchý asfalt je tak za 2 a nejlepší to je na polňačce, louce, v lese na kořenech - tam jsou jako doma. Další nevýhoda pneu je jejich váha. Vzrostou hmotnosti neodpružených částí a tlumiče na to nejsou nastaveny - po projetí výtluku na silnici mají občas kola tendenci "odskakovat" - možná by to chtělo tlumiče také vyměnit. Přece jen mají 200k v hrbu a minimálně jeden zadní už je fakt horší - po jeho stlačení se už sám neroztáhne na plnou délku. Brždění asi bez rozdílu, pokud pominu adhezi pneu a to že auto je o trochu houpavější.
Myslím že až přezuji na civilní osmnáctky, bude auto v podstatě stejně komfortní a použitelné jako před zvednutím a rozšířením. Zůstane jen lehká houpavost a spotřeba vyšší o cca 1,5l/100km
"Normálně" jezdit je dost subjektivní termín. Pokud jezdíš předpisově, rozdíl nepoznáš, pokud z mého Volva přesedneš do RSové ovečky bude rozdíl nebetyčný. Pokud to srovnám s Kadjarem mých rodičů - je Volvo cca stejně vysoké, ale mnohem pohodlnější. Kadjar je celkově hodně tvrdý a s elektr. posilovačem, nikdy nevím co od toho čekat, kdy se to utrhne. Pocitově bych jako řidič volil zvedlé Volvo. Sice se naklání, ale je o 80% čitelnější a snáz se předvídá co se stane.....
Snad jsem odpověděl na vše.
_________________
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek