dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#1 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-WOODEN-WOOD-STEERING-WHEEL-V70R-S70R-850-T5-T5R-850-/181346676617?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a391aaf89
..dyž mě se chce zas tak utrácet.. a to jsem si něco slíbil..:-/ .. ale prostě jsem takovej ouchyl na dřevo, že to asi nevydržím.. (navíc volantů v takovýmhle stavu už je pomálu..)
A co vy? Dali byste si ho do 850?
..dyž mě se chce zas tak utrácet.. a to jsem si něco slíbil..:-/ .. ale prostě jsem takovej ouchyl na dřevo, že to asi nevydržím.. (navíc volantů v takovýmhle stavu už je pomálu..)
A co vy? Dali byste si ho do 850?
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2890
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#2 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Máš pravdu, jseš ouchyl...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
jdi do toho žijeme jen jednou. Mě třeba Polarisy vyšly na 19 tisíc a není chvíle kdy bych toho litoval...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 201
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#4 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Je moc hezkej ale odrazuje mě ta cena.
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Hlavne bacha na cervotoce
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#7 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Nic lepšího v ruce jsem neměl. Co se týká volantu.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#8 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
no já nevím, že bych musel mít ruce samou třísku
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#9 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Tak díky, za pozitivní ohlasy.. moje sebekontrola už včera v noci visela na oprátce a vy jste jí dneska definitivně podkopli stoličku .. takže jsem anglánovi napsal, že mu dám 150 liber ale včetně dovozu do ČR a tý "dřevěný" hlavice voliče automatu, aby mi to mělo s čím "ladit"
Tak uvidím, co napíše, ale já jsem rozhodnutej, že ho vezmu i když nesleví.. .. uff, ještě že nemám ženu-takovýhle jednání by už bylo minimálně na krizi
Tomasss : díky za odkaz.. sice by mě to z toho Polandu vyšlo cca o 2800-3000kč levněji, což se může zdát hodně, ale otázka je, že možná stejnou částku bych dal za renovaci toho volantu do stavu toho anglickýho.. + další náklady za pobyt v nemocnici, jelikož při mým nájezdu by mi ty otřepy na něm uřízli ruce a kdoví, kde se chudák polskej válel.. tam už možná mají červotoči rodinnej domek .. ale pro můj klid v duši jsem poláka požádal o "fotografie drobiazgowe", tak uvidíme
Je to ale moc fajn nabídka pro někoho, kdo si ho zrenovuje, nebo alespoň zná někoho, kdo umí se dřevem
Tak uvidím, co napíše, ale já jsem rozhodnutej, že ho vezmu i když nesleví.. .. uff, ještě že nemám ženu-takovýhle jednání by už bylo minimálně na krizi
Tomasss : díky za odkaz.. sice by mě to z toho Polandu vyšlo cca o 2800-3000kč levněji, což se může zdát hodně, ale otázka je, že možná stejnou částku bych dal za renovaci toho volantu do stavu toho anglickýho.. + další náklady za pobyt v nemocnici, jelikož při mým nájezdu by mi ty otřepy na něm uřízli ruce a kdoví, kde se chudák polskej válel.. tam už možná mají červotoči rodinnej domek .. ale pro můj klid v duši jsem poláka požádal o "fotografie drobiazgowe", tak uvidíme
Je to ale moc fajn nabídka pro někoho, kdo si ho zrenovuje, nebo alespoň zná někoho, kdo umí se dřevem
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Poplatek za pobyt ve špitále byl od 1.1. zrušen.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#11 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Na pohled pěkný, ale já bych dřevěný volant nechtělSGC píše:http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-WOODEN-WOOD-STEERING-WHEEL-V70R-S70R-850-T5-T5R-850-/181346676617?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a391aaf89
..dyž mě se chce zas tak utrácet.. a to jsem si něco slíbil..:-/ .. ale prostě jsem takovej ouchyl na dřevo, že to asi nevydržím.. (navíc volantů v takovýmhle stavu už je pomálu..)
A co vy? Dali byste si ho do 850?
Oproti kůži v létě pálí a v zimě o to více studí.
Ale jak říkám, je to pouze můj názor, nenech se tím ovlivnit a rozhoduj srdcem
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#12 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Nikdy jsem dřevěnej volant v ruce neměl, ale trochu bych se bál, že to může klouzat v nejmíň vhodnou dobu, když jedete takovou pilu až se z toho potí ruce Krom toho zrovna tenhle odstín mi nic neříká. Pokud by to bylo to tmavý dřevo jako je v 850R/ T-5R černým interiéru, nebo naopak ta světlá borovice, co se dávala béžovýho, tak bych mu možná na chuť přišel, ale tohle vypadá na můj vkus moc obyčejně, nebijte mě, ale ze všeho nejvíc mi to připomíná dřevěný prkýnko od hajzlu
Někdy bych si chtěl zkusit jak by se mi řídila 850 s nějakým alcantarový/pěnovým sportovním volantem, ale prznit tím interiér a vzdávat se airbagu je za to moc velká daň.
Někdy bych si chtěl zkusit jak by se mi řídila 850 s nějakým alcantarový/pěnovým sportovním volantem, ale prznit tím interiér a vzdávat se airbagu je za to moc velká daň.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#13 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
dali má pravdu.
Jel jsem několik set km s tímhle volantem v 850, řídil jsem cizí auto v cizí zemi, nervózní jsem byl, ruce se mi potily a stálo to za houno... Klouzalo to, že jsem skoro nezatočil.
Jel jsem několik set km s tímhle volantem v 850, řídil jsem cizí auto v cizí zemi, nervózní jsem byl, ruce se mi potily a stálo to za houno... Klouzalo to, že jsem skoro nezatočil.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#14 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Si děláš prdelky, doufám.zvedavec píše:no já nevím, že bych musel mít ruce samou třísku
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#15 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Díky za názory .. To s tím klouzáním jsem vůbec nevzal v úvahu.. i když je to lakovaný, to mě mohlo napadnout. No vetšinou jezdím na spotřebu, ale pravda je, že někdy, když mě to chytne, tak dost vyháním saze.. a v naprostý vetšině řídím jen jednou rukou, tak bych zas nerad, aby mi to někde ulítlo... tak teď fakt nevím..:-/ Srdce říká jo, ale..
V tmavým dřevu jak píše dali by se mi to černýho interiéru hodilo určitě víc.. ale takovej jsem snad ještě nikde neviděl..
V tmavým dřevu jak píše dali by se mi to černýho interiéru hodilo určitě víc.. ale takovej jsem snad ještě nikde neviděl..
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
pořiď si kožený rukavice (jako Ervín)SGC píše:Díky za názory .. To s tím klouzáním jsem vůbec nevzal v úvahu.. i když je to lakovaný, to mě mohlo napadnout. No vetšinou jezdím na spotřebu, ale pravda je, že někdy, když mě to chytne, tak dost vyháním saze.. a v naprostý vetšině řídím jen jednou rukou, tak bych zas nerad, aby mi to někde ulítlo... tak teď fakt nevím..:-/ Srdce říká jo, ale..
V tmavým dřevu jak píše dali by se mi to černýho interiéru hodilo určitě víc.. ale takovej jsem snad ještě nikde neviděl..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#17 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
jasně že joneuman zdenek píše:Si děláš prdelky, doufám.zvedavec píše:no já nevím, že bych musel mít ruce samou třísku
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#18 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Ruce se potí jen amatérům Jinak právě proto jsou kožené rukavice, možná to někomu přijde směšná záležitost, ale já je používám do většiny starých aut, kde úzký vyleštěný věnec volantu prostě klouže
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#19 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Rukavice na řízení to je parádíčka a štylík, Já pořídil své tady a doporučuji http://www.e-rukavice.cz/rukavice/eshop/3-1-Ridicske-rukavice/8-2-Panske/0/9/1/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#20 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
nemá někdo tenhle volant? zajímá mi, zda-li je to rozšíření "bambule" jen v radiálním směru, nebo i axiálním. dle fotek na netu to nějak není poznat
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#21 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
fakt nikdo? pravděpodobně je z čelní strany rovina, ale ze zadní netuším..
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#22 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Měl jsem ho v ruce jednou v životě a je to klasickej biceps, pokud se správně pamatuji. Ze zadní strany má akorát takový ty dolíky, jak se běžně dělá. Tedy ne, není tučnej jako buřtík, ale jako bobří ocas
http://picclick.at/Holzlenkrad-VOLVO-850-960-142101970929.html
http://s943.photobucket.com/user/DragosGD/media/IMG_1754_zpse9c89e64.jpg.html
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?188803-Genuine-VOLVO-850-Wood-Steering-Wheel
http://picclick.at/Holzlenkrad-VOLVO-850-960-142101970929.html
http://s943.photobucket.com/user/DragosGD/media/IMG_1754_zpse9c89e64.jpg.html
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?188803-Genuine-VOLVO-850-Wood-Steering-Wheel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#23 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
takže nabývá na rozměru i v axiálním směru, nejen v radiálním?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#24 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
Nejsem si jistej, jestli mi rozumíš, ale podle mě pouze v radiálním. Čili pouze se rozšiřuje do strany, nenabývá na tloušťce podél osy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#25 dřevěný volant 850 - odraďte mě! :-D
teď už ti rozumím děkuju
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 332 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od f.e.e.t
-
- 4 Odpovědi
- 765 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 8 Odpovědi
- 762 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hoonnzzaa89
-
- 8 Odpovědi
- 622 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 14 Odpovědi
- 2756 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TheKubajs