To co je z toho zatím vidět vypadá úchvatně


Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12dali píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/volvo-shooting-brake-coupe-koncept-pro-zenevu-vystrkuje-ruzky-zpod-prsiplaste/
To co je z toho zatím vidět vypadá úchvatněDokonce proporce to má typicky zadohrabový. Škoda že ikdyby se to někdy vyrábělo, místo motoru to dostane pod kapotu čtyřválec
Důvod je jednoduchý - výrobní cena.martinopel píše:Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12
martinopel píše:Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12dali píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/volvo-shooting-brake-coupe-koncept-pro-zenevu-vystrkuje-ruzky-zpod-prsiplaste/
To co je z toho zatím vidět vypadá úchvatněDokonce proporce to má typicky zadohrabový. Škoda že ikdyby se to někdy vyrábělo, místo motoru to dostane pod kapotu čtyřválec
Již jen z poodhalených kousků karoserie je vidět v designu progresivita a dravost..Líbí se midali píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/volvo-shooting-brake-coupe-koncept-pro-zenevu-vystrkuje-ruzky-zpod-prsiplaste/
To co je z toho zatím vidět vypadá úchvatněDokonce proporce to má typicky zadohrabový. Škoda že ikdyby se to někdy vyrábělo, místo motoru to dostane pod kapotu čtyřválec
Všechno už tu bylo:martinopel píše:Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12
Naštěstí se nejedná o fotkysydney29 píše:Našel jsem nějaké fotky, ještě před zveřejněním na Ženevském autosalónu.
tak vypada to ze mu to celkem vyslo, od predstavene ofiko verze se lisi jenom sklonem vyssiho zadku a zakoncenim sveteldali píše:Naštěstí se nejedná o fotkysydney29 píše:Našel jsem nějaké fotky, ještě před zveřejněním na Ženevském autosalónu.To si jenom někdo hrál s photoshopem na základě obrázku už dříve představenýho coupé.
myslim, ze Martin to myslel ironickydoktor píše:martine, mám za to, že motory které mají moc válců a malej objem, nakonec nejsou žádné terno, a to zřejmě na úkor malého zdvihu. Fyzikálně se to dá jistě nějak vysvětlit. Můj odhad je, že z nich nelze dostat dostatečně vysoký kroutící moment.martinopel píše:Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12
Viz např. dost kritizovaný motor jaguaru v x-type - 2,1 V6, kompresní poměr 10.75, vrtání/zdvih (mm): 81.65/66.84, max. toč.moment 200 Nm při 4100 ot./min, výkon 117 kW /6800 ot.
Na porovnání 2,5L 20ventil V5 B5254 od volva - kompresní poměr 10.5, vrtání/zdvih (mm): 81.00/90.00, max. toč.moment 220 Nm při 3300 ot./min, výkon 125 kW /6200 ot.
Takže, když srovnám laicky tyto parametry, tak by ve stejném autě V6 víc žralo a V5 líp jelo.
Díky za odkaz
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé