Volvo Shooting Brake Concept
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 Volvo Shooting Brake Concept
http://www.autoforum.cz/bleskovky/volvo-shooting-brake-coupe-koncept-pro-zenevu-vystrkuje-ruzky-zpod-prsiplaste/
To co je z toho zatím vidět vypadá úchvatně Dokonce proporce to má typicky zadohrabový. Škoda že ikdyby se to někdy vyrábělo, místo motoru to dostane pod kapotu čtyřválec
To co je z toho zatím vidět vypadá úchvatně Dokonce proporce to má typicky zadohrabový. Škoda že ikdyby se to někdy vyrábělo, místo motoru to dostane pod kapotu čtyřválec
#2 Volvo Shooting Brake Concept
Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12dali píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/volvo-shooting-brake-coupe-koncept-pro-zenevu-vystrkuje-ruzky-zpod-prsiplaste/
To co je z toho zatím vidět vypadá úchvatně Dokonce proporce to má typicky zadohrabový. Škoda že ikdyby se to někdy vyrábělo, místo motoru to dostane pod kapotu čtyřválec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#3 Volvo Shooting Brake Concept
Ze stejnyho duvodu proc nekdo neudela napr. 3.0 V6....emise,emise,emise...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#4 Volvo Shooting Brake Concept
Důvod je jednoduchý - výrobní cena.martinopel píše:Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12
Automobilky počítají v úsporách každý centík a tudíž si nemohou dovolit vyrábět něco příliš komplikovaného/drahého.
Správní radu zajímají pouze černá čísla, nikoliv to co by si přáli fajnšmekři. Prostě něco vyrobí a ono už si to svůj okruh kupujících najde - cena rozhoduje
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 Volvo Shooting Brake Concept
martinopel píše:Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12dali píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/volvo-shooting-brake-coupe-koncept-pro-zenevu-vystrkuje-ruzky-zpod-prsiplaste/
To co je z toho zatím vidět vypadá úchvatně Dokonce proporce to má typicky zadohrabový. Škoda že ikdyby se to někdy vyrábělo, místo motoru to dostane pod kapotu čtyřválec
martine, mám za to, že motory které mají moc válců a malej objem, nakonec nejsou žádné terno, a to zřejmě na úkor malého zdvihu. Fyzikálně se to dá jistě nějak vysvětlit. Můj odhad je, že z nich nelze dostat dostatečně vysoký kroutící moment.
Viz např. dost kritizovaný motor jaguaru v x-type - 2,1 V6, kompresní poměr 10.75, vrtání/zdvih (mm): 81.65/66.84, max. toč.moment 200 Nm při 4100 ot./min, výkon 117 kW /6800 ot.
Na porovnání 2,5L 20ventil V5 B5254 od volva - kompresní poměr 10.5, vrtání/zdvih (mm): 81.00/90.00, max. toč.moment 220 Nm při 3300 ot./min, výkon 125 kW /6200 ot.
Takže, když srovnám laicky tyto parametry, tak by ve stejném autě V6 víc žralo a V5 líp jelo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Volvo Shooting Brake Concept
je tam problém objem vs. kontaktní plocha čili tření čili ztráty.
pokud to fakt bude rwd, tak bych možná viděl jediný nový auto, který bych si možná byl ochoten koupit
pokud to fakt bude rwd, tak bych možná viděl jediný nový auto, který bych si možná byl ochoten koupit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#7 Volvo Shooting Brake Concept
Už se těším na odhalení - vypadá to na šelmu
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 Volvo Shooting Brake Concept
a zase se ukáže, že na to možná budu mít peníze, až to bude 15 let starý
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#9 Volvo Shooting Brake Concept
zda se ze tu mame novou modu... kazdej ted nutne potrebuje shooting brake
ale proc ne porad lepsi nez ty "offroudaci" typu SUV nebo Crossover...
ale proc ne porad lepsi nez ty "offroudaci" typu SUV nebo Crossover...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 276
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
#10 Volvo Shooting Brake Concept
Již jen z poodhalených kousků karoserie je vidět v designu progresivita a dravost..Líbí se midali píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/volvo-shooting-brake-coupe-koncept-pro-zenevu-vystrkuje-ruzky-zpod-prsiplaste/
To co je z toho zatím vidět vypadá úchvatně Dokonce proporce to má typicky zadohrabový. Škoda že ikdyby se to někdy vyrábělo, místo motoru to dostane pod kapotu čtyřválec
A k těm motorům...Ekologie a slavný Brusel , ale to všichni víme..Třeba Volvo vytře zrak tím, jakou technologii nabídne i pod kapotou
Pozn.: Více válců, více materiálu, více problémů, místa, které zabírá..., času na smontování, atd, atd.. a v neposlední řadě je vše otázkou ceny..
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 Volvo Shooting Brake Concept
Všechno už tu bylo:martinopel píše:Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_166_S
Předchůdce byl dokonce 1,5 V12:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_125_S
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 276
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
#12 Volvo Shooting Brake Concept
Našel jsem nějaké fotky, ještě před zveřejněním na Ženevském autosalónu.
Je to taková natažená C30 , nebo se design přibližuje-opírá o model 1800ES?
Je to taková natažená C30 , nebo se design přibližuje-opírá o model 1800ES?
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 276
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
#13 Volvo Shooting Brake Concept
..a jinak mi design připadá nějak podobný s conceptem Jaguaru F-Type..
- Přílohy
-
- The Jaguar F-Type.jpg (49.15 KiB) Zobrazeno 2603 x
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 Volvo Shooting Brake Concept
Naštěstí se nejedná o fotky To si jenom někdo hrál s photoshopem na základě obrázku už dříve představenýho coupé.sydney29 píše:Našel jsem nějaké fotky, ještě před zveřejněním na Ženevském autosalónu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#15 Volvo Shooting Brake Concept
Po dlouhé době auto, které by mohlo dobře vypadat...snad to nedopadne jako Golf plus od BMW
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#16 Volvo Shooting Brake Concept
ortodoxně hranaté a nemainstreamově sportovní zároveň, vypadá to, že si na to inženýři pořád umí zajít...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#17 Volvo Shooting Brake Concept
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#18 Volvo Shooting Brake Concept
tak vypada to ze mu to celkem vyslo, od predstavene ofiko verze se lisi jenom sklonem vyssiho zadku a zakoncenim sveteldali píše:Naštěstí se nejedná o fotky To si jenom někdo hrál s photoshopem na základě obrázku už dříve představenýho coupé.sydney29 píše:Našel jsem nějaké fotky, ještě před zveřejněním na Ženevském autosalónu.
inho velice sympatickej odkaz na prdel 480/C30 Uz tomu chybi jenom dalsi par dveri..
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 27 úno 2014 10:38, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#19 Volvo Shooting Brake Concept
myslim, ze Martin to myslel ironickydoktor píše:martine, mám za to, že motory které mají moc válců a malej objem, nakonec nejsou žádné terno, a to zřejmě na úkor malého zdvihu. Fyzikálně se to dá jistě nějak vysvětlit. Můj odhad je, že z nich nelze dostat dostatečně vysoký kroutící moment.martinopel píše:Pořád nechápu,proč někdo neudělá 2,0 V12
Viz např. dost kritizovaný motor jaguaru v x-type - 2,1 V6, kompresní poměr 10.75, vrtání/zdvih (mm): 81.65/66.84, max. toč.moment 200 Nm při 4100 ot./min, výkon 117 kW /6800 ot.
Na porovnání 2,5L 20ventil V5 B5254 od volva - kompresní poměr 10.5, vrtání/zdvih (mm): 81.00/90.00, max. toč.moment 220 Nm při 3300 ot./min, výkon 125 kW /6200 ot.
Takže, když srovnám laicky tyto parametry, tak by ve stejném autě V6 víc žralo a V5 líp jelo.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Volvo Shooting Brake Concept
to vypadá, že jestli se to nakonec bude vůbec dělat, tak to bude nějakej paskvil elektriky s motorem a bude to za nesmysl. Místo aby udělali nějakej rozumnej rwd pekáč, tak z toho udělaj zase nějakej křáp plnej ekokurvítek.
Vysoká podlaha vzadu je kvůli místu na baterky a elektroniku na motory na zadní kola, aby to mohla bejt fwd benzín a rwd elektro naráz.
Vysoká podlaha vzadu je kvůli místu na baterky a elektroniku na motory na zadní kola, aby to mohla bejt fwd benzín a rwd elektro naráz.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#21 Volvo Shooting Brake Concept
a proc ne... treba tohle vypada hodne zajimave: http://www.volvocars.com/intl/campaigns/hybrid/pages/v60-plugin-hybrid.aspx
280-koni a 640Nm kroutak, to musi byt fakt letadlo...
280-koni a 640Nm kroutak, to musi byt fakt letadlo...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 276
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
#22 Volvo Shooting Brake Concept
Díky za odkaz Designově velice zdařilé, řekl bych a i ta barva se k tomu hodí, versus světlý interier. S tím bych se dokázal ztotožnit Otázka, která ale stále plave ve vzduchu je právě ta motorizace. Jinak velice good
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#23 Volvo Shooting Brake Concept
furt nějaké koncepty a plány. Volvo v zaspalo dobu v tomhle.
ShootingBrake je jen jeden:
http://www.auto.cz/cls-63-amg-shooting-brake-oficialne-68162
ShootingBrake je jen jeden:
http://www.auto.cz/cls-63-amg-shooting-brake-oficialne-68162
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#24 Volvo Shooting Brake Concept
Ale no tak,
a tohle je co?
divim se,ze este jezdis volvem kdyz zaspalo dobu a Mercedes byl pred.
a tohle je co?
divim se,ze este jezdis volvem kdyz zaspalo dobu a Mercedes byl pred.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#25 Volvo Shooting Brake Concept
Volvo se mi podařilo vydražit za dobré prachy
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek