No ono právě u 850 palubek to je přesně jak píšeš, ale všechny V70I palubky (viz. obrázek z mýho auta) mají stejnej širokej "design" displaye.. navíc oproti 850 palubce se změnila i pozice kabelů.. teď jsou všechny tři v horní části palubky (dva široký a ten jeden úzkej, co se u 850 dával zezadu přímo jakoby do displaye)..
Navíc V70I má dvě modelové řady palubek 1) 1997-1998 = standartní model, který je záměnný s 850, 2) 1999-00 = má jinou elektroniku a v 850 už fungovat nebudou
Budíky se dají od sebe laicky poznat i tím, že varianta jedna, kompatibilní s 850 má na ukazateli paliva nahoře číslovku 70, ktežto modernější verze dva tam má místo 70tky napsáno MAX (případně pak i podle toho, že varianta dvě má místo lambda kontrolky, už klasickou kontrolku motoru "ponorku"
Navíc díky tomu, že palubákovej širokej displej tam je vždycky, ať už mají budíky palubák, nebo ne, tak je to pomerně loterie z hromady budíků někde na vrakáči vybrat ty budíky, který mají zrovna aktivní palubák
Navíc i ve VOLVO číslování je bordel.. dle čísla mi VIDA hlásí, že budíky mají "TRIP COMPUTER", autorizák zase, že jim z kompu vylezlo, že to jsou benzinový budíky

(což je kravina samozřejmě :DD)
Navíc třeba ještě pro majitele V70I 1999-2000 platí i to, že pokud chtějí doplnit budíky s palubákem, tak se to nedá řešit pouhou výměnou+dosazení INFO kolečka, ale ještě musí u Volva nechát přehrát soft..
Já v problematice budíků teď ležel 3 dny v kuse..
