budíky V70I na 850??

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

Ahoj všichni, nevíte, jestli bude na 850 TDI 1996 fungovat bez problému přístrojový štít z V70I TDI 1998 (obě auta mají palubák) .. tvarově na foto vypadá V70I štít naprosto stejně jako 850, ale jak je to s konektory, jsou stejné? Případně je šance probudit k životu digitální počítadlo ujetých km?

Samozřejmě je to starší verze budíku "bez ponorky" - ještě klasické kontrolky, jako na 850 :-)

Budu moc rád za jakékoli info od někoho, kdo to někdy zkoušel,nebo o tom něco ví.. díky :-)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

budíky V70I na 850??

Příspěvek od Haben »

Fungovat to bude, resil to prave ted uzivatel Tommi a ja to nazivo videl a funguje to.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

Takže kabeláž je teda stejná? Funguje to i vč. digitálního počítadla km a palubáku? Jinak díky moc za info, ještě zkusím napsal přímo Tommimu
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

budíky V70I na 850??

Příspěvek od Haben »

Palubak i pocitadlo km funguje, kabelaz myslim taky stejna, Tomas ti da ale presnou odpoved.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

Supr, už jsem mu psal.. DÍKY! :-)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

M4jky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 548
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

budíky V70I na 850??

Příspěvek od M4jky »

Zostanú ti tam ale kilometre z tej V70, z ktorej tam dáš budíky.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

Oj, to je škoda, protože právě kvůli počítadlu kilometrů měním celý panel za "digitální".. u toho mého mechanického jsem už za celou dobu vlastnictví auta (cca 160.000km) měnil ozubené kolečko náhonu 4x a řekl jsem si, že když už palubku rozdělat po pátý, tak "definitivně"..

Naivně jsem si myslel, že ř.j. to nějak vykomunikuje s panelem a ten mi ukáže reálný nájezd..
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

M4jky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 548
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

budíky V70I na 850??

Příspěvek od M4jky »

Neviem či to nejde nejako prepísať, ja som to neriešil lebo keď som si dorábal palubný do svojho auta, tak na budíkoch čo som tam dával bolo nabehaných len o 10 tkm viac. Možno sa niekto šikovný ozve čo to vie okašlať.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

schranzmania
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 27
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava SVK
Vůz: Volvo 850 2.5TDI

budíky V70I na 850??

Příspěvek od schranzmania »

pripojim svoju skusenost. vsetko funguje ako ma, konektory sedia, palubak funguje, pocitadlo km funguje, vsetko je ako ma byt.. chod do toho.. akurat si mozno daj pozor na ukazovatel paliva... uz sa mi 2x stalo po prehodeni budikov ze mi ukazovalo cca 15-20litrov nafty a auto na ceste skapalo lebo dosla nafta.. nejako sa to uz upravilo zatial to beha :)

SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

Tak to zní dobře :-) .. to muselo bejt dost nepříjemný, když došla nafta :-) a dělal to jen ručičkovej ukazatel a palubák ukazoval dojezd správně, nebo to bylo obojí "hnutý"?

Nevíš, jak jste to pak poladili?

Díky :-)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

zvedavec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1178
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno

budíky V70I na 850??

Příspěvek od zvedavec »

No já si tu přístrojovku taky měnil a ukazatel paliva mě ukazuje správně. Jen ty kilometry tam neseděli, ukazovalo mě to o cca 100 000km víc ale to jsem neřešil.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

Tak jsem nakonec sehnal odpovídající palubku z roku 1997 dokonce i se skoro na kilometr odpovídajícím nájezdem ale..

zapojím..všechno funguje výborně.. kromě palubáku, kterej ani neškytne a to je můžu INFO tlačítkem ukroutit.. jen hodiny a teplota..prostě jako kdyby tam nebyl..

Přitom dle prodávajícího a i dle volvo čísla 9168386 by to měla být palubka s palubákem.. (navenek to není poznat, vypadají všechny stejně)

Jen mě napadlo, zda po osazení palubky nemusí bejt i kolečko INFO také z V70tky? nebo je to jedno?
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

schranzmania
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 27
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava SVK
Vůz: Volvo 850 2.5TDI

budíky V70I na 850??

Příspěvek od schranzmania »

palubak mi dlho nefungoval, lebo som netusil ze bude fungovat az po zapojeni kabla medzi tlacitkom info a palubnym :( ten kabel som dlho zhanal a teraz vsteko funguje.. dochylka tam nie je moc velka, mozno sa to casom aj spravilo lebo podla palubneho ukazuje uz spravne.. co sa tyka tlacitka mam jedno navyse ak by si chcel a je jedno ci je z 850 alebo v70 funguju oba, skusal som to :)

SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

Díky.. no já právě mám spínač INFO a mám ho i zapojenej, spínač i svítí, ale pořád nic.. jaký kabel myslíš? Měl jsem za to, že tam je jen jediný a to právě k otočnýmu spínači INFO, nebo...?
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

schranzmania
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 27
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava SVK
Vůz: Volvo 850 2.5TDI

budíky V70I na 850??

Příspěvek od schranzmania »

no podla mojej sedlackej logiky palubny pc by sa mal rozbehnut tym ze pristrojovu dosku zapojim na kabel ktory ide z auta.. u volva sa s tym "pohrali" a spajas kablom tlacitkom info pristrojovu dosku.. na vrchu pristrojovej dosky su 3 konektory, dva su na budiky take siroke a jeden uzky na palubny.. ak by si tam nemal ten kabel (ako ja jeden cas) tak by na palubnom pisalo "disc"

smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1164
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

budíky V70I na 850??

Příspěvek od smolda »

Jestli ti to ukazuje jen hodiny a teplotu tak to není palubní PC 8)


Takhle musí vypadat displej palubního PC:
Obrázek

Přičemž jak přepínáš polohy na INFO knoflíku tak se ti postupně přesouvá ten malý obdélníček (na fotce vlevo nahoře) na ostatní polohy a ukazuje jiné hodnoty.

Jestli tam nemáš po okrajích ty hodnoty tak máš jen teplotměr s hodinami :)

SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

Jojo, Smoldo přesně tak.. tak jsem to měl, když jsem měl staré 850 budíky.. teď tam mám jen hodiny a teplotu, nicméně obdelníček s volbami je vidět na displeji, když se podívám proti sluníčku (což ale asi znamená jen to,že se používali stejné displeje i v případě,když budíky neměli palubák aktivní).. což mi ale nakonec ani tak neva, zvykl jsem si už jezdit bez něj :-D

Schranzmania : jojo, už vím co myslíš - já tam ten kabel mám a dokonce jsem ho i zapojil ale když ho zapojím/vypojím, tak je to beze změny, takže hold mám asi budíky bez palubáku :-))
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1164
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

budíky V70I na 850??

Příspěvek od smolda »

Heh tak to jsem ještě neviděl :D já měl v budíkách hodino-teploměr a byl užší než palubák...bylo víc plastu po okrajích a míň displeje...palubák to měl naopak - víc displeje ale jinak byl celý ten modul na šířku stejný :D Tohle vypadá jako palubákovej displej.

Jo a hodinoměr má vzadu jednu širokou díru pro konektor a palubák má tu samou širokou a pak ještě úzkou na kabel od INFO čudlu...tohle má dvě díry? Jestli jo, tak je to fakt zajímavá patlanina... :D

SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

No ono právě u 850 palubek to je přesně jak píšeš, ale všechny V70I palubky (viz. obrázek z mýho auta) mají stejnej širokej "design" displaye.. navíc oproti 850 palubce se změnila i pozice kabelů.. teď jsou všechny tři v horní části palubky (dva široký a ten jeden úzkej, co se u 850 dával zezadu přímo jakoby do displaye)..

Navíc V70I má dvě modelové řady palubek 1) 1997-1998 = standartní model, který je záměnný s 850, 2) 1999-00 = má jinou elektroniku a v 850 už fungovat nebudou

Budíky se dají od sebe laicky poznat i tím, že varianta jedna, kompatibilní s 850 má na ukazateli paliva nahoře číslovku 70, ktežto modernější verze dva tam má místo 70tky napsáno MAX (případně pak i podle toho, že varianta dvě má místo lambda kontrolky, už klasickou kontrolku motoru "ponorku" :-)

Navíc díky tomu, že palubákovej širokej displej tam je vždycky, ať už mají budíky palubák, nebo ne, tak je to pomerně loterie z hromady budíků někde na vrakáči vybrat ty budíky, který mají zrovna aktivní palubák :D

Navíc i ve VOLVO číslování je bordel.. dle čísla mi VIDA hlásí, že budíky mají "TRIP COMPUTER", autorizák zase, že jim z kompu vylezlo, že to jsou benzinový budíky :-D (což je kravina samozřejmě :DD)

Navíc třeba ještě pro majitele V70I 1999-2000 platí i to, že pokud chtějí doplnit budíky s palubákem, tak se to nedá řešit pouhou výměnou+dosazení INFO kolečka, ale ještě musí u Volva nechát přehrát soft..

Já v problematice budíků teď ležel 3 dny v kuse..:-D
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1164
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

budíky V70I na 850??

Příspěvek od smolda »

Heh tak to je slušná zákeřnost :D o těch nových a starých a jejich záměnnosti s 850 vím...ale jak tak koukám tak zlatý 850 budíky :D

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4945
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

budíky V70I na 850??

Příspěvek od Ondra. »

já kdysi laboroval s budíkama na 850 a došel jsem k tomu že když dam Pal PC na budíky který ho neměly tak nefunguje... Musí to být i s budíkama takže se jen potvrzuje co píšeš, mě se tu jedna sada válí ale je z benzínový 850...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

SGC
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

budíky V70I na 850??

Příspěvek od SGC »

Tak já původní 850 budíky měl i s palubákem (ty se mi válej doma), za V70I jsem chtěl vyměnit jen kvůli digitálnímu počítadlu - bohužel jsem ale natrefil na budíky bez palubáku (u V70I pohledem rozeznat nejde) a už se mi to nechce měnit,protože palubák mi stejně kecal a navíc jsem natrefil na budíky, na kterých km odpovídaj +- mýmu nájezdu,což je zázrak :-)

Jak to je s doděláváním palubáku do 850, která ho předtím vůbec neměla, nevím.. ale někde na zahraničním fóru jsem četl, že týpkoj u TDI stačilo doplnit jen ten modul s displejem + info a jelo to :-)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1164
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

budíky V70I na 850??

Příspěvek od smolda »

Já jsem měl jen hodiny s tepoměrem a stačilo dodat do původních budíků palubák a kabel s INFO čudlíkem :) a funguje a měří...nicméně třeba u těch starších 850tek to bylo jinak - nevím.

red baron
Offline
Příspěvky: 128
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: krušovice
Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man

budíky V70I na 850??

Příspěvek od red baron »

Jak to je s doděláváním palubáku do 850, která ho předtím vůbec neměla, nevím.. ale někde na zahraničním fóru jsem četl, že týpkoj u TDI stačilo doplnit jen ten modul s displejem + info a jelo to :-)[/quote]
V to pevne doufam dnes PPL dorazilo a timto te zdravim:-)
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4945
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

budíky V70I na 850??

Příspěvek od Ondra. »

já jsem to dával z 2,5 na 2,0i a hrozně kecal byl to optimista. 2,0i podle něj jezdila za 6,5 litru :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé