Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#1 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak jsem dostal nápad, nejprve to začalo z důvodu komfortu zjištováním nezávislého topení (Volva na benzin, použité) a jeho instalace...potom se k tomu přidal fakt, že mám konečně i LPG a to se přepíná po ohřátí motoru...a vzhledem k tomu, že ted už sám praktikuju nastartované auto pro odmrazení a zahřátí tak, abych nejezdil po městě na benzin...by bylo dobré mít dálkový start kdy to přesně tak nějakých těch pět minut bude běžet než k tomu přijdu.
Určitě levnější varianta nezávislého topení a navíc s tou výhodou, že pokud to bude zahřáté dost, už to poběží na plyn takže levněji než k tomu stačím přijít třeba :)

Vím, že to dřív bylo celkem v kurzu a lidi to používali, ted to nějak utichlo.
Ale i tyhle systémy se museli vyvinout...má s tím někdo zkušenosti? Nebude to problém do Volva?
I z pohledu že mám automat a zamykání řadičky je to ideální :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 184
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň

#2 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od TUNER »

Jseš si jistej že se po ohřátí přepne automaticky na LPG ? Nevím co máš za system ale pokud přepnu na benzin a nechám volnoběžné otáčky,tak se mi automaticky na LPG nepřepne,ať je motor sebevíc ohřátej. Je potřeba zvýšit otáčky.....
Nehledě na to,že nastartovanej motor bude mít o dost vyší spotřebu než bufík a ohřívat takhle motor mi nepřijde dobré řešení,spíš naopak.

Dálku na bufa bych ale taky bral )))
_________________
Můj mazel je Škoda 130 1,8T.....ostatní je druhořadý.....
XC 70 - OCEAN RACE - 2,4T + LPG - MAN - 2002
Obrázek

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od ok2ucx »

Ahoj,

o dálkovém startu u Volva jsem ještě neslyšel (ale to nic neznamená). Když tak o tom přemýšlím, nevím, jak by auto startovalo, když by neprošlo odblokování immobilizace (pokud je nepřítomen klíč v zapalování - a také chybí napětí ze zapalovací skříňky).

Souhlasím - asi bych se také poohlížel spíše po benzínovém bufíku. Když se pospravuje, tak funguje bezva. Spustit se dá:
- ručně
- dopředu nastaveným časovačem (což je nativně implementováno v autě)
- na dálku a to dvěma způsoby:
-- buď přes přidanou jednotku AEM, která má vstupní signál, za nějž lze zatáhnout např. GSM modemem nebo přidaným přijímačem DO (dálkového ovládání)
-- až dokopu kolegu, aby do implementoval malou krabičku (podobnou AEMce) - která rozdekóduje např. trojí stisk žlutého tlačítka na standardní DO, a pak se spustí bufík.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#4 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od scoff »

uz to tu bylo probirano nespomenu si na topik a nepamatuju si co bylo vse v obsahu ale bylo to o tom cos popisoval
( nastartovani auta )
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#5 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od Schumi_01 »

Plyn mi tam skáče podle teploty, ne podle otáček motoru, takže se přepne klidně i na volnoběhu, potřebuje tuším 34 stupnů teplotu motoru (nastaveno) kvůli vstřikovačům.
Zahřívat auto volnoběhem mi v dnešní době už nepřijde tak hrozná věc, to je podle mě už přežitý mítus, dnešní auta si i volnoběh drží elektronicky a všechno si hlídají, volnoběh neubližuje a sežere rozhodně o dost méně než i sebevíc úsporná jízda a rozjetí než se zahřeje.

Samozřejmě, že bufík je absolutně nejideálnější volba.

Ale přišlo mi tohle jako slušný kompromis, určitě levnější varianta, jednodušší na sehnání i instalaci, a i s tím dálkovým ovládáním.

Orig. bufík znám a mám s ním zkušenosti, skvělá věc.
Bral bych ho hned :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#6 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od ok2ucx »

Schumi_01 píše:... Orig. bufík znám a mám s ním zkušenosti, skvělá věc.
Bral bych ho hned :)
A co tomu brání? Stačí koupit (třeba jetý, lehce zrepasovat) nainstalovat a používat.

Ten remote start - existovalo to tedy vůbec někdy ve Volvu? Už jen podle toho, jak je zapojená spínací skříňka, tak by mi případná doinstalace přišla hodně šílená (a to ani nevím, jak vyřešit immo).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#7 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od travex »

dalkovy start hjsem mel na dvou volvech (945 a 744), do novejsich jsem se po zkusennostech z tehle dvou ani nesnazil. Popravde jsem to pouzival vyhradne v lete a jen obcas pro vychlazeni auta (klima dostaval slusne zabrat - porad je lepsi podarne vyvetrat a pak teprve poustet klimu)... v zime jsem pouzival dalkove ovladani od startu k zapinani nezavisleho topeni: Jednak nezavisle opravdu topilo a hlavne melo ve srovnani s nastartovanym motorem mizivou spotrebu.

U dalkovyho startu budes mit problem s obejitim imobilizeru (nezbyde ti nez nechat klic privazanej k antene imo, na volvu emulator nemaka) a dalsi paseku muze delat alarm - to by melo jit resit pres AEM modul (pokud ho nemas tak je to cca 4kkc navic).

Zkus se podivat, za co najdes nezavisle topeni treba od Eberspacheru nebo Webasta - sada se da sehnat pod 10k pouzita, kontrola, pripadne repase a za 15 ji mas v aute... sam mam ve VORu neorigo Eberspacher (namontoval ho tam predchozi majitel) s telestartem (startuje jen topeni, ne motor) a parada...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#8 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od dali »

Trochu OT: Na zahraničních fórech se pohybuje týpek kterej zapomněl v autě s manuálem rychlost a při startu na dálku, když přicházel k autu ho to celkem ošklivě přejelo :%) .. Což u automatu samozřejmě nehrozí.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 48
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
Bydliště: Vyškov

#9 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od Frenkie »

_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#10 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od travex »

Tohle se pri spravnem zapojeni stat nemuze, u manualni almary je nutne pri vypinani motoru aktivovat tzv "rezervacni mod" - tzn prijedu, zabrzdim rucku, zustane zarazeno N, zamknu auto a teprve v tu chvili se motor vypina - tim je zajisteno, ze dokud nebude auto odemceno (otevreny dvere) bude mozne startovat na dalku. U automatu nic takoveho neni potreba, staci si pohlidat zarazene P nebo N - neni pro to nic dalsiho potreba, blokace starteru mimo PúN je standardem.

Takze ten, koho to prejelo mel spatne nainstalovano!!!!
---------------
Koukal jsem na ten CAN-BUS modul - pekna krabicka, dobry ne precteni stavu motoru, rucni brzdy a pro ovladani zamku kufru... imo bohuzel neresi.

---------------
na zaklade svych zkusennosti bych spise volil nezavisle topeni nez dalkovy start (zvlast, kdyz TUNER ma manualni almaru - nechavat auto stat jen na rucni brzde neni u volva zrovna idealni, rucka neni zadnej hit). Pri cene 6000 za alarm s dalkovym startem (alarm uz ve volvu steje je a neni spatnej) je rozdil na cenu nezavisleho topeni celkem maly. Topeni se da sehnat do 10k.... instalaci neresim, tu by TUNER dal sam v obou pripadech :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#11 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od LukášM »

Schumi_01 píše: Zahřívat auto volnoběhem mi v dnešní době už nepřijde tak hrozná věc, to je podle mě už přežitý mítus, dnešní auta si i volnoběh drží elektronicky a všechno si hlídají, volnoběh neubližuje a sežere rozhodně o dost méně než i sebevíc úsporná jízda a rozjetí než se zahřeje.
Jenže právě při té úsporné a šetrné jízdě se motor ohřeje na provozní teplotu mnohem rychleji než na volnoběžné otáčky.
Mám nezávislé topení, je to Eberspacheru a mohu jen doporučit. Viděl jsem starší kousky od 5-10tis.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#12 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od scoff »

jednu dobu jsem spekuloval jak dostat do auta nezavisle topeni ale ktere by jelo na lpg
nelibila se mi moc myslenka ohrivat zbytecne motor (benzinovy u nafty to je jina)
chtel jem jen ohrazy vzduch tak jak to maji treba v kamionech s plynarem jsme probirali ze staci za redukror umistit rozdvojku a teoretycky by to mnelo fachcit kazdopadne to bylo celkem velke a cenove to vychazelo kolem 10-15 coz uz je lepsi asi buf
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#13 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od travex »

Ono do osobaku, kde nezavisle topeni vyuzijes na jednorazove ohrati interieru a motoru se vyplati teplovodni topeni - musis, ale pocitat s tim, ze vetsina umi bezet max 120 minut...

Pokud bys daval nezavisle do auta, kde hodlas bydlet (karavan, nakladak) tak je teplovzdusne topeni jasna volba: muzes si topit celou noc.

Jestli to ma behat na naftu, benzin, nebo plyn je asi jedno. Pravda teplovodni plynove jsem jestenevidel, ale teplovzdusnych je na plyn vic nez dost. Teplovzdusne je ponekud drazsi nez teplovodni....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#14 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od LukášM »

Nevím jak do karavanů a třeba kamionů, ale do osobních aut mi přijde levnější teplovzdušná jednotka oproti teplovodní variantě. Já mám max. čas běhu 60 minut a to je víc než dost i do velkých mrazů, pravda 480 je malé auto, ale také jsou různé velikosti topení.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#15 Vzdálený start - XC70 2,5T 2005

Příspěvek od scoff »

travex píše:Ono do osobaku, kde nezavisle topeni vyuzijes na jednorazove ohrati interieru a motoru se vyplati teplovodni topeni - musis, ale pocitat s tim, ze vetsina umi bezet max 120 minut...

Pokud bys daval nezavisle do auta, kde hodlas bydlet (karavan, nakladak) tak je teplovzdusne topeni jasna volba: muzes si topit celou noc.

Jestli to ma behat na naftu, benzin, nebo plyn je asi jedno. Pravda teplovodni plynove jsem jestenevidel, ale teplovzdusnych je na plyn vic nez dost. Teplovzdusne je ponekud drazsi nez teplovodni....
nemas az tak pravdu samotne topeni je levnejsi horkovzduch nez klas. buf
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“