Tohle se pri spravnem zapojeni stat nemuze, u manualni almary je nutne pri vypinani motoru aktivovat tzv "rezervacni mod" - tzn prijedu, zabrzdim rucku, zustane zarazeno N, zamknu auto a teprve v tu chvili se motor vypina - tim je zajisteno, ze dokud nebude auto odemceno (otevreny dvere) bude mozne startovat na dalku. U automatu nic takoveho neni potreba, staci si pohlidat zarazene P nebo N - neni pro to nic dalsiho potreba, blokace starteru mimo PúN je standardem.
Takze ten, koho to prejelo mel spatne nainstalovano!!!!
---------------
Koukal jsem na ten CAN-BUS modul - pekna krabicka, dobry ne precteni stavu motoru, rucni brzdy a pro ovladani zamku kufru... imo bohuzel neresi.
---------------
na zaklade svych zkusennosti bych spise volil nezavisle topeni nez dalkovy start (zvlast, kdyz TUNER ma manualni almaru - nechavat auto stat jen na rucni brzde neni u volva zrovna idealni, rucka neni zadnej hit). Pri cene 6000 za alarm s dalkovym startem (alarm uz ve volvu steje je a neni spatnej) je rozdil na cenu nezavisleho topeni celkem maly. Topeni se da sehnat do 10k.... instalaci neresim, tu by TUNER dal sam v obou pripadech
